Njah.. ise kohal ei olnud, ei julge vaielda, aga tundub küll, et kiirus on üsna korralik.Andre kirjutas:Paraku on see tõsi ...... tegemist on ju supermoto rajaga ja tsiklitele mõeldud hüppega....
Tartu Rahvaralli
Moderaatorid: Jaanus, Sparco, cuke
Nojah pilt kah õnnestunud hea nurga alt .....
http://akamai.kolhoos.ee/valloj/igamehe ... l_jump.mpg
sama hüpe siis videos kah
http://akamai.kolhoos.ee/valloj/igamehe ... l_jump.mpg
sama hüpe siis videos kah
-
- algaja kommentaator
- Postitusi: 1
- Liitunud: 13 Nov 2003, 18:59
Mosseliiga väga vinge idee, toetan 100%. Ise aga Mossega jahmerdada ei
viitsi, kuidagi mage. Teeks Zigulliliiga ka veel juurde, kuhu laseks kerest olenemata kõik tagaveolised peale. Taaselustaks NL aegsed A 2/1 tehnilised tingimused( need kus veel mootorit näppida ei tohtinud ) ning analoogselt võiks ka 2 klassi jääda -1300 ja -1600. Olekski veel üks odav võimalus olemas neile, kes Mossega jännata ei viitsi ning nostalgiat oi-oi kui palju.
viitsi, kuidagi mage. Teeks Zigulliliiga ka veel juurde, kuhu laseks kerest olenemata kõik tagaveolised peale. Taaselustaks NL aegsed A 2/1 tehnilised tingimused( need kus veel mootorit näppida ei tohtinud ) ning analoogselt võiks ka 2 klassi jääda -1300 ja -1600. Olekski veel üks odav võimalus olemas neile, kes Mossega jännata ei viitsi ning nostalgiat oi-oi kui palju.
No nii, kurikuulus Tartu Rahvaralli siis lõppenud... ja ütleks, et ka natuke ette arvatud tulemusega, pooled katsed jäeti lihtsalt ära. Arvan, et see oli ka ainuõige tegu.... selliseid teid kasutada rahvarallis on ikka liig mis liig. Tundub, et korraldajad ja ka muud asjaga seotud inimesed ei anna endale aru, mis juhtub tänavasõidu autoga sellisel kiirusel teelt välja sõites.... sõitjatest rääkimatta.
[quote="alex"]No nii, kurikuulus Tartu Rahvaralli siis lõppenud... quote]
Ütleks ka paar sõna teema lõpetuseks, et kõrvalseisjatele ei jääks muljet igati p**sse kukkunud üritusest. Ei tea kas suurest kisa-kärast ürituse ümber või suurte kogemustega hr. Raide isiklikust abist ralli korraldamisel oli tegu minu arvates igati kordaläinud üritusega. Sõidetud raja turvalisus tundus mulle paremal tasemel kui Viljandis vaatamatta meie tippkiirusele väikeses klassis 128km/h ja kiireima katse keskmisele ~66km/h. Ja kritiseerijatega nõustudes et RR ei tohiks üle 1-2 katse pimedas sõita (niigi ju n.ö. pimeralliga) ning rallipäeva pikkus ei tohiks ikka 15 tundi pikk olla ei ole ju tegemist sportlastega vaid omalõbuks harrastajatega ning ala on selline mis nõuab äärmuslikku keskendumist.
Ütleks ka paar sõna teema lõpetuseks, et kõrvalseisjatele ei jääks muljet igati p**sse kukkunud üritusest. Ei tea kas suurest kisa-kärast ürituse ümber või suurte kogemustega hr. Raide isiklikust abist ralli korraldamisel oli tegu minu arvates igati kordaläinud üritusega. Sõidetud raja turvalisus tundus mulle paremal tasemel kui Viljandis vaatamatta meie tippkiirusele väikeses klassis 128km/h ja kiireima katse keskmisele ~66km/h. Ja kritiseerijatega nõustudes et RR ei tohiks üle 1-2 katse pimedas sõita (niigi ju n.ö. pimeralliga) ning rallipäeva pikkus ei tohiks ikka 15 tundi pikk olla ei ole ju tegemist sportlastega vaid omalõbuks harrastajatega ning ala on selline mis nõuab äärmuslikku keskendumist.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Rallit vaatamas käidud.Kõigega rahul v.a. see, et peale 7. katset sõitsime söögipausile, et siis vaadata 10. ja 11.katset. Mis te arvate, palju me Otepääl maha sõitsime neid katseid otsides? Kuskil ei kippu, ega kõppu.Kas tõesti tehakse rallisid ainult võistlejatele? Ja siis see 10. katse kirjeldus.See ei saanudki mingi rallikatse olla vaid kiirendusautode polügon.Hüpetest ei olnud muidugi seal mõhkugi. 11.katse oleks väga huvitav olnud, kuna tee oli libe ja miinuskurvid järjest.Teel oli ka väljasõidu jälgi.
Seda on küll nämmutatud ja nämmutatud. Aga miks kõik pärisralli sõitjad arvavad, et rahvarallurid on nagu lasteaialapsed, kes ei oska midagi ISE otsustada. Ja et kui võimalus antaks, siis silmad vaimustusest punnis peas ja vasak jalg kramplikult sirge rõõmsalt ennast esimese puu külge kõveraks sõidaks? Vähemasti mina arvan ja loodan,et rr jääb ja saab olema siiski vaheetapiks pärisrallisse - suhteliselt mõistlike kuludega saan ma oma võimetest-oskustest teada ja kui näen asjas tulevikku ja finantsseisund paraneb, siis miksmitte E'd sõitma minna..
Aga kurikarallid ei anna kogemust - ei legendi kirjutamise, ega enese sõiduoskuse kohta, kuigi tänu kipsile jäid kurikarallid vahele see hooaeg, siis muljete põhjal saab seda järeldada küll.
Aga kurikarallid ei anna kogemust - ei legendi kirjutamise, ega enese sõiduoskuse kohta, kuigi tänu kipsile jäid kurikarallid vahele see hooaeg, siis muljete põhjal saab seda järeldada küll.
Kas sa tõesti ei usu, et need rr masinad ei võta selle 1,8 km juures 200 sisse. Vaata WRC masinatel on selline värk, et nendel ei ole seadistused lõppkiiruse peale seatud vaid ikka selle peale mis on vastavatele radadele optimaalne. Mis mõtet on sõita sirgel jumal teab mis kiirusega ja siis kurvis aega kaotada. Nagu asjaosalised ise kinnitasid läksid seal kiirused suuremakski kui 200 km/h.xaus kirjutas:Tänavusel Soome rallil mõõdeti tippkiiruseks 207 km/h, selle sõitis välja Richard Burns SS6-l ja VM ajakirja andmetel sellest oluliselt kiiremat lõiku rallil ei ole. Samas N-rühma autod sõitsid samas kohas 150-160 km/h.
Ma küll ei tea küll rahvarallist midagi, kuid 200 km/h on raske ette kujutada. Need autod pole ehitatud selliste kiiruste jaoks kruusal ja õnnetuse korral ei päästa piloote mitte miski.
Ma arvan, et sina kes sa oled ise rahvarallis tegev tead ju ka seda, et hobujõududes ei saa WRC masin lähedalegi sellele, mis on RR esimese otsa meeste autod. Kui rääkida aeglasematest masinatest, siis ma ei kujuta ette mis juhtub mingi... suvalise (ei oskagi täpset näidet tuua, kuna neid nii palju erinevaid) tänavasõidu autoga, mis sõidab 180 km tunnis mööda seda kuulsat sirget kiiruskatset tartus, kui ta satub korraks trajektoorist välja lahtisele kruusale, auto hakkab vibama ja tekib korraks väike paanika. Kui siis auto käest läheb..... rullib auto ikka väga pikalt ja sõitjatest ei jää suurt midagi järgi. .......Kas sa tõesti ei usu, et need rr masinad ei võta selle 1,8 km juures 200 sisse. Vaata WRC masinatel on selline värk, et nendel ei ole seadistused lõppkiiruse peale seatud vaid ikka selle peale mis on vastavatele radadele optimaalne. Mis mõtet on sõita sirgel jumal teab mis kiirusega ja siis kurvis aega kaotada. Nagu asjaosalised ise kinnitasid läksid seal kiirused suuremakski kui 200 km/h.
RS, said minust kahjuks natuke valesti aru. Ma täiesti usun, et need WRX-id ja EVO-d panevad 200 km/h kruusal. Ma lihtsalt tahtsin öelda, et mul on raske ette kujutada, et inimesed tänava autodega julgevad nii kiiresti sõita ja riskida oma kõige kallima varaga(kusjuures ei mõtle sel kohal autot)...RS kirjutas: Kas sa tõesti ei usu, et need rr masinad ei võta selle 1,8 km juures 200 sisse. Vaata WRC masinatel on selline värk, et nendel ei ole seadistused lõppkiiruse peale seatud vaid ikka selle peale mis on vastavatele radadele optimaalne. Mis mõtet on sõita sirgel jumal teab mis kiirusega ja siis kurvis aega kaotada. Nagu asjaosalised ise kinnitasid läksid seal kiirused suuremakski kui 200 km/h.
Kas mõnele rahvarallurile on siis auto kõige kallim asi maa peal?xaus kirjutas:RS, said minust kahjuks natuke valesti aru. Ma täiesti usun, et need WRX-id ja EVO-d panevad 200 km/h kruusal. Ma lihtsalt tahtsin öelda, et mul on raske ette kujutada, et inimesed tänava autodega julgevad nii kiiresti sõita ja riskida oma kõige kallima varaga(kusjuures ei mõtle sel kohal autot)...RS kirjutas: Kas sa tõesti ei usu, et need rr masinad ei võta selle 1,8 km juures 200 sisse. Vaata WRC masinatel on selline värk, et nendel ei ole seadistused lõppkiiruse peale seatud vaid ikka selle peale mis on vastavatele radadele optimaalne. Mis mõtet on sõita sirgel jumal teab mis kiirusega ja siis kurvis aega kaotada. Nagu asjaosalised ise kinnitasid läksid seal kiirused suuremakski kui 200 km/h.
gaas on endiselt laiffi
Päris nii hull ta kah pole. Esimese otsa autodel on u. 360 hj, parematel WRC'del umbes samapalju (360-370 hj), pluss on WRC'de moment u. 100-150 Nm suurem. Lisaks veel 200-300 kg kergem kaal ja kiirem käiguvahetus. On ikka kiiremad masinad küll.alex kirjutas:Ma arvan, et sina kes sa oled ise rahvarallis tegev tead ju ka seda, et hobujõududes ei saa WRC masin lähedalegi sellele, mis on RR esimese otsa meeste autod.