Maailma rallitippude käekäigust
Moderaatorid: Jaanus , KAIKUL , Strike , Erki , jagr
tommi
I järgu kommentaator
Postitusi: 997 Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli
Postitus
Postitas tommi » 24 Okt 2003, 10:47
Aa selge nüüd sain aru huvitav miks ma ise selle peale ei tulnd a juu hommikune uni veel peal
Kristo
---
Postitusi: 3475 Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:
Postitus
Postitas Kristo » 24 Okt 2003, 10:48
xaus kirjutas: s1600 autod on N-rühma masinatest oluliselt kergemad ja tehnoloogiliselt arenenumad. Pole ime, et nad N masinatele ära teevad. Vähemalt asfaldil...
Uued N-id on juba ka päris müstilised. 2003 variant Subaru Imprezal isegi WRC-laadne stardisüsteem peal.
Kasuta ikka turvavööd ka!
mait
V järgu kommentaator
Postitusi: 54 Liitunud: 21 Apr 2003, 23:40
Postitus
Postitas mait » 24 Okt 2003, 10:50
ülekanded,kaal+veerevkaal ja asvalt räegivad n kahjuks
tommi
I järgu kommentaator
Postitusi: 997 Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli
Postitus
Postitas tommi » 24 Okt 2003, 10:50
Ei mingeid aegu kusagilt ei tule
Strike
Moderaator
Postitusi: 5920 Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2
Postitus
Postitas Strike » 24 Okt 2003, 10:50
1600 peabki kiirem olema asfaldil kui 4wd N rühma pillid.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Strike
Moderaator
Postitusi: 5920 Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2
Postitus
Postitas Strike » 24 Okt 2003, 10:51
Sainz SS3 läbi.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
tommi
I järgu kommentaator
Postitusi: 997 Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli
Postitus
Postitas tommi » 24 Okt 2003, 10:51
palju need N rühma masinate hinnad võivad ka olla... suurusjärk odavam vist siiski
Strike
Moderaator
Postitusi: 5920 Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2
Postitus
Postitas Strike » 24 Okt 2003, 10:51
WRN sealt saab hetkel ainult aegu WRC on jälle täitsa kinni kiilunud.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484 Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:
Postitus
Postitas KuriUss » 24 Okt 2003, 10:51
Carlos kirjutas:
Uued N-id on juba ka päris müstilised. 2003 variant Subaru Imprezal isegi WRC-laadne stardisüsteem peal.
Vabanda võhiklust, aga mis see stardisüsteem olemuslikult on?
Viimati muutis
KuriUss , 24 Okt 2003, 10:52, muudetud 1 kord kokku.
Jaanus
Moderaator
Postitusi: 5671 Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus » 24 Okt 2003, 10:52
Carlos kirjutas: Uued N-id on juba ka päris müstilised. 2003 variant Subaru Imprezal isegi WRC-laadne stardisüsteem peal.
Jah, aga N-rühm seab juba iseenesest arengule piirangud peale, teatud osad peavad ühtima tänavasõidu masinaga. Samas A6 klassis võib igasuguseid tehnilisi lahendeid kasutada, olgugi, et FIA üritab autode arengut piirata, aga tegelikult ei õnnestu see eriti. Need uued s1600 mudelid kasutavad juba üsna palju WRC tehnoloogiat...
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1082 Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Postitus
Postitas Olts » 24 Okt 2003, 10:52
alex kirjutas: tommi kirjutas: Aga miks peaks esivedulised nelivedulistest kiiremad olema?
hm... on ju sidrunid millalgi esiveolistena lausa vertse lüpsnud....
Asi oli siis, kui need sitikad olid väga kerged.Hiljem nende kaalu tõsteti ja asi muutus jälle "normaalseks" st WRCd lüpsid neid esiveduseid.
Rando
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112 Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:
Postitus
Postitas Rando » 24 Okt 2003, 10:53
Markko kaotab Sainzile...
tommi
I järgu kommentaator
Postitusi: 997 Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli
Postitus
Postitas tommi » 24 Okt 2003, 10:54
Loeb sõidab hästi
Jaanus
Moderaator
Postitusi: 5671 Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus » 24 Okt 2003, 10:54
Burns kaotas Sainzile 10 sekki, Solbu kaotas Sainzile 4 sekki.
Colinil on probleeme...
tommi
I järgu kommentaator
Postitusi: 997 Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli
Postitus
Postitas tommi » 24 Okt 2003, 10:56
Colinil probleemid
Kristo
---
Postitusi: 3475 Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:
Postitus
Postitas Kristo » 24 Okt 2003, 10:56
KuriUss kirjutas: Carlos kirjutas:
Uued N-id on juba ka päris müstilised. 2003 variant Subaru Imprezal isegi WRC-laadne stardisüsteem peal.
Vabanda võhiklust, aga mis see stardisüsteem olemuslikult on?
Põhimõtteliselt midagi sellist, et mees vajutab nuppu, siis hakkab auto paukuma ja mürtsuma ja hoiab pöördeid mingil optimaalsel kõrgusel (et võimalikult vähe rattad kohapeal tühja käiks) kuni stardihetkeni. Kui tuled kustuvad, laseb nupu lahti ja auto lendab kui kuul stardijoonelt minema. Eesti WRC-del seda pole. Aga E.O.S-il oli sarnane süsteem Märtini, Kuchari, Kuistila ja vist Linnerudi autodel. Kõrvalt on seda vaadata tõsiselt huvitav.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Strike
Moderaator
Postitusi: 5920 Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2
Postitus
Postitas Strike » 24 Okt 2003, 10:56
Solberg 4,2, Burns 10,1 seki kaotust Sainzile SS3 lõpus. Markko esimses splitis +2 Sainzile, aga Loeb võitis Sainzi 2 sekiga splittides viimati.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
tommi
I järgu kommentaator
Postitusi: 997 Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli
Postitus
Postitas tommi » 24 Okt 2003, 10:57
Stardisüsteem nagu F1-l siis umbes
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484 Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:
Postitus
Postitas KuriUss » 24 Okt 2003, 10:58
Colinil on pigem vigane split.
Kristo
---
Postitusi: 3475 Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:
Postitus
Postitas Kristo » 24 Okt 2003, 10:58
tommi kirjutas: palju need N rühma masinate hinnad võivad ka olla... suurusjärk odavam vist siiski
Uued Subaru umbes 2,3-2,5 Eesti raha. S1600 autod on soovitatavalt 100000 EURi, aga tegelikkuses jääb uute mudelite hind 3 miljoni Eesti raha juurde.
Kasuta ikka turvavööd ka!