Kataloonia ralli 1. päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Suletud
tommi
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 997
Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli

Postitus Postitas tommi »

Aa selge nüüd sain aru huvitav miks ma ise selle peale ei tulnd a juu hommikune uni veel peal :)
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

xaus kirjutas:s1600 autod on N-rühma masinatest oluliselt kergemad ja tehnoloogiliselt arenenumad. Pole ime, et nad N masinatele ära teevad. Vähemalt asfaldil...
Uued N-id on juba ka päris müstilised. 2003 variant Subaru Imprezal isegi WRC-laadne stardisüsteem peal.
Kasuta ikka turvavööd ka!
mait
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 54
Liitunud: 21 Apr 2003, 23:40

Postitus Postitas mait »

ülekanded,kaal+veerevkaal ja asvalt räegivad n kahjuks
tommi
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 997
Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli

Postitus Postitas tommi »

Ei mingeid aegu kusagilt ei tule
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

1600 peabki kiirem olema asfaldil kui 4wd N rühma pillid.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Sainz SS3 läbi.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
tommi
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 997
Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli

Postitus Postitas tommi »

palju need N rühma masinate hinnad võivad ka olla... suurusjärk odavam vist siiski
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

WRN sealt saab hetkel ainult aegu WRC on jälle täitsa kinni kiilunud.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Carlos kirjutas: Uued N-id on juba ka päris müstilised. 2003 variant Subaru Imprezal isegi WRC-laadne stardisüsteem peal.
Vabanda võhiklust, aga mis see stardisüsteem olemuslikult on?
Viimati muutis KuriUss, 24 Okt 2003, 10:52, muudetud 1 kord kokku.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Carlos kirjutas:Uued N-id on juba ka päris müstilised. 2003 variant Subaru Imprezal isegi WRC-laadne stardisüsteem peal.
Jah, aga N-rühm seab juba iseenesest arengule piirangud peale, teatud osad peavad ühtima tänavasõidu masinaga. Samas A6 klassis võib igasuguseid tehnilisi lahendeid kasutada, olgugi, et FIA üritab autode arengut piirata, aga tegelikult ei õnnestu see eriti. Need uued s1600 mudelid kasutavad juba üsna palju WRC tehnoloogiat...
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1082
Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
Asukoht: seal kus parimad ralliteed

Postitus Postitas Olts »

alex kirjutas:
tommi kirjutas:Aga miks peaks esivedulised nelivedulistest kiiremad olema?
hm... on ju sidrunid millalgi esiveolistena lausa vertse lüpsnud....
Asi oli siis, kui need sitikad olid väga kerged.Hiljem nende kaalu tõsteti ja asi muutus jälle "normaalseks" st WRCd lüpsid neid esiveduseid.
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

Markko kaotab Sainzile... :(
tommi
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 997
Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli

Postitus Postitas tommi »

Loeb sõidab hästi
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Burns kaotas Sainzile 10 sekki, Solbu kaotas Sainzile 4 sekki.

Colinil on probleeme...
tommi
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 997
Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli

Postitus Postitas tommi »

Colinil probleemid
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

KuriUss kirjutas:
Carlos kirjutas: Uued N-id on juba ka päris müstilised. 2003 variant Subaru Imprezal isegi WRC-laadne stardisüsteem peal.
Vabanda võhiklust, aga mis see stardisüsteem olemuslikult on?
Põhimõtteliselt midagi sellist, et mees vajutab nuppu, siis hakkab auto paukuma ja mürtsuma ja hoiab pöördeid mingil optimaalsel kõrgusel (et võimalikult vähe rattad kohapeal tühja käiks) kuni stardihetkeni. Kui tuled kustuvad, laseb nupu lahti ja auto lendab kui kuul stardijoonelt minema. Eesti WRC-del seda pole. Aga E.O.S-il oli sarnane süsteem Märtini, Kuchari, Kuistila ja vist Linnerudi autodel. Kõrvalt on seda vaadata tõsiselt huvitav.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Solberg 4,2, Burns 10,1 seki kaotust Sainzile SS3 lõpus. Markko esimses splitis +2 Sainzile, aga Loeb võitis Sainzi 2 sekiga splittides viimati.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
tommi
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 997
Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli

Postitus Postitas tommi »

Stardisüsteem nagu F1-l siis umbes
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Colinil on pigem vigane split.
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

tommi kirjutas:palju need N rühma masinate hinnad võivad ka olla... suurusjärk odavam vist siiski
Uued Subaru umbes 2,3-2,5 Eesti raha. S1600 autod on soovitatavalt 100000 EURi, aga tegelikkuses jääb uute mudelite hind 3 miljoni Eesti raha juurde.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Suletud