Kreeka ralli 2009 II päev
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Kreeka ralli 2009 II päev
Kreeka ralli teine võistluspäev SS7-12 135,36km
Acropolise ralli avapäev tõestas taas väärikalt, miks on just Kreeka teedel sõidetav ralli hooaja üks raskemaid katsumusi nii masinatele kui ka pilootidele. Päeva kuuest kavas olnud kiiruskatsest sõideti viis ning igal sõidetud katsel oli eri võitja.
Teisel võistluspäeval sõidetakse kokku kuus kiiruskatset kogupikkusega 135,36 km.
Avapäeva kõige suurema kaotaja oli kindlasti Fordi piloot Jari Matti Latvala kes juhtis rallit Dani Sordo ees enne päeva viimast kiiruskatset, kuid väljasõit ning rehvi purunemine viimasel katsel kukutas soomlase avapäeva lõpuks üheteistkümnendale kohale.
Teine ebaõnne kogenud piloot oli kindlasti noor venelane Jevgeny Novikov. Andekas noorpiloot võitis neljanda kiiruskatse, kuid järgneval katsel purunes tema Citroen C4-l koguni kaks rehvi ning peale avapäeva leiame Novikovi ralli kaheteistkümnendalt kohalt.
Kas J-M Latvala suudab peale avapäeva sõiduviga veel midagi heastada?
Foto: http://www.rally-live.com
Kreeka ralli esimese päeva kiiruskatsetel näitas kõige stabiilsemat sõitu Fordi esipiloot Mikko Hirvonen. Soomlane startis viimasele kiiruskatsele kolmandana, kuid Latvala väljasõit ning Sordo taktika tõstsid Hirvoneni ralli liidriks. Fordi piloodi ülesanne saab olema teisel võistluspäeval teed puhastada ning nagu seda avapäeva Sebastien Loebi tempost näha oli, siis see ei saa olema kerge ülesanne.
Teisena lõpetas avapäeva Dani Sordo. Citroeni piloot püsis terve võistluspäeva jooksul liidrite tempos ning ühena viiest piloodist suutis ka Sordo võita avapäeval kiiruskatse. Teisele võistluspäevale stardib hispaanlane vaid 2,9 sekundilises kaotuses ning kindlasti üritab Sordo tõusta ralli liidriks juba peale päeva avakatset.
Poodiumi viimasel astmel lõpetas Acropolise avapäeva valitsev võitja Sebastien Loeb. Loeb puhastas terve päeva teistele teed ning kuna avapäeval sõideti vaid üks korduvkatse, siis prantslasele katsevõitu ei jagunudki. Loeb kaotab peale avapäeva Fordi esinumbrile veidi üle 20 sekundi ning arvestades prantslase stardipositsiooni on kõik eeldused sõita see vahe minimaalseks.
Neljandalt kohalt peale kuute kiiruskatset leiame Petter Solbergi. Norralane koges ebaõnne teisel kiiruskatsel kus kaotas liidrile koguni 44,8 sekundit ning avakatse kolmas positsioon tuli vahetada üheksanda vastu. Trollidemaa esindaja aga ei visanud püssi põõsasse ning head katseajad järgnevatel katsetel kergitasid Petteri avapäeva lõpuks neljandaks ning kaotust liidrile on kokku kogunenud 41,8 sekundit. Seega kui poleks olnud teise kiiruskatse probleeme, siis ….
Viiendalt positsioonilt leiame Petteri venna Henning Solbergi. Henningul oli päeva jooksul probleeme masina seadetega, kuid üldjoontes oli Henning avapäevaga rahul. Kindlasti on Henningul ka kohustus masin finišisse tuua ning Stobart meeskonnale punktilisa koguda, kuna meeskonna teine piloot Matthew Wilson katkestas ralli teisel kiiruskatsel mootori õlirõhu puudumise tõttu ning jätkab laupäeva hommikul Super Rally süsteemis.
Kuuendana tõid auto üle avapäeva finišijoone ekipaaž Ogier – Ingrassia. Citroen Juniori meeskonna värve esindav noorpiloot võitis avapäeval ühe kiiruskatse ning ilma suuremaid vigu tegemata ollakse hetkel võtmas kolmandat korda sellele hooajal MM-punkte. Ralli teisele võistluspäevale stardib prantslane vaid 0,1 sekundilisel kaotusega Henning Solbergile.
Eelviimasel punktikohal lõpetas Acropolise avavaatuse Federico Villagra. Fordi piloodile kogunes avapäeva kokkuvõtteks kaotust liidrile veidi üle kahe minuti ning argentiinlase ainsaks eesmärgiks on teisel võistluspäeval vältida suuremaid vigu ning kaitsta oma positsiooni üldpingerivis.
Kaheksandalt kohalt peale avapäeva leiame piloodi kes fännide hulgas saanud endale nimeks Ali-Baba. Tegemist siis Fordi tehasemeeskonna kolmanda piloodi Khalid Al-Qassimiga. Fordi pilooti asuvad teisel võistluspäeval jälitama avapäeval ebaõnne kogenud trio Östberg, Latvala, Novikov.
Kreeka ralli järjestus peale SS6:
1. M Hirvonen/J Lehtinen(FIN) Ford Focus RS 1h27m11.3s
2. D Sordo/M Marti (ESP) Citroën C4 +3.0s
3. S Loeb/D Elena (FRA) Citroën C4 +21.1s
4. P Solberg/P Mills (NOR) Citroën Xsara +41.8s
5. H Solberg/C Menkerud (NOR) Ford Focus RS +1m17.7s
6. S Ogier/J Ingrassia (FRA) Citroën C4 +1m17.8s
7. F Villagra/J Diaz (ARG) Ford Focus RS +2m04.1s
8. K Al Qassimi/M Orr (UAE) Ford Focus RS +2m15.0s
9. C Rautenbach/D Barrit (ZIM) Citroën C4 +2m16.5s
10. M Ostberg/J Andersson (NOR) Subaru Impreza +2m41.0s
Katsevõite 1.võistluspäeval:
1 (SS1) – Jari Matti Latvala Ford Focus RS WRC
1 (SS2) – Dani sordo Citroen C4 WRC
1 (SS4) – Jevgeny Novikov Citroen C4 WRC
1 (SS5) – Sebastien Ogier Citroen C4 WRC
1 (SS6) – Mikko Hirvonen Ford Focus RS WRC
Kreeka ralli teise võistluspäev kiiruskatsed SS7-12 135,36km
SS 7 KLENIA MYCENAE 1 17.25 km 09:32
SS 8 GHYMNO 1 26.28 km 10:35
SS 9 KEFALARI 1 24.15 km 11:50
SS10 KLENIA MYCENAE 2 17.25 km 14:50
SS11 GHYMNO 2 26.28 km 14:53
SS12 KEFALARI 2 24.15 km 17:08
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... ally_id=GR
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://wrc.com/jsp/wrr_pop.jsp
Acropolise ralli avapäev tõestas taas väärikalt, miks on just Kreeka teedel sõidetav ralli hooaja üks raskemaid katsumusi nii masinatele kui ka pilootidele. Päeva kuuest kavas olnud kiiruskatsest sõideti viis ning igal sõidetud katsel oli eri võitja.
Teisel võistluspäeval sõidetakse kokku kuus kiiruskatset kogupikkusega 135,36 km.
Avapäeva kõige suurema kaotaja oli kindlasti Fordi piloot Jari Matti Latvala kes juhtis rallit Dani Sordo ees enne päeva viimast kiiruskatset, kuid väljasõit ning rehvi purunemine viimasel katsel kukutas soomlase avapäeva lõpuks üheteistkümnendale kohale.
Teine ebaõnne kogenud piloot oli kindlasti noor venelane Jevgeny Novikov. Andekas noorpiloot võitis neljanda kiiruskatse, kuid järgneval katsel purunes tema Citroen C4-l koguni kaks rehvi ning peale avapäeva leiame Novikovi ralli kaheteistkümnendalt kohalt.
Kas J-M Latvala suudab peale avapäeva sõiduviga veel midagi heastada?
Foto: http://www.rally-live.com
Kreeka ralli esimese päeva kiiruskatsetel näitas kõige stabiilsemat sõitu Fordi esipiloot Mikko Hirvonen. Soomlane startis viimasele kiiruskatsele kolmandana, kuid Latvala väljasõit ning Sordo taktika tõstsid Hirvoneni ralli liidriks. Fordi piloodi ülesanne saab olema teisel võistluspäeval teed puhastada ning nagu seda avapäeva Sebastien Loebi tempost näha oli, siis see ei saa olema kerge ülesanne.
Teisena lõpetas avapäeva Dani Sordo. Citroeni piloot püsis terve võistluspäeva jooksul liidrite tempos ning ühena viiest piloodist suutis ka Sordo võita avapäeval kiiruskatse. Teisele võistluspäevale stardib hispaanlane vaid 2,9 sekundilises kaotuses ning kindlasti üritab Sordo tõusta ralli liidriks juba peale päeva avakatset.
Poodiumi viimasel astmel lõpetas Acropolise avapäeva valitsev võitja Sebastien Loeb. Loeb puhastas terve päeva teistele teed ning kuna avapäeval sõideti vaid üks korduvkatse, siis prantslasele katsevõitu ei jagunudki. Loeb kaotab peale avapäeva Fordi esinumbrile veidi üle 20 sekundi ning arvestades prantslase stardipositsiooni on kõik eeldused sõita see vahe minimaalseks.
Neljandalt kohalt peale kuute kiiruskatset leiame Petter Solbergi. Norralane koges ebaõnne teisel kiiruskatsel kus kaotas liidrile koguni 44,8 sekundit ning avakatse kolmas positsioon tuli vahetada üheksanda vastu. Trollidemaa esindaja aga ei visanud püssi põõsasse ning head katseajad järgnevatel katsetel kergitasid Petteri avapäeva lõpuks neljandaks ning kaotust liidrile on kokku kogunenud 41,8 sekundit. Seega kui poleks olnud teise kiiruskatse probleeme, siis ….
Viiendalt positsioonilt leiame Petteri venna Henning Solbergi. Henningul oli päeva jooksul probleeme masina seadetega, kuid üldjoontes oli Henning avapäevaga rahul. Kindlasti on Henningul ka kohustus masin finišisse tuua ning Stobart meeskonnale punktilisa koguda, kuna meeskonna teine piloot Matthew Wilson katkestas ralli teisel kiiruskatsel mootori õlirõhu puudumise tõttu ning jätkab laupäeva hommikul Super Rally süsteemis.
Kuuendana tõid auto üle avapäeva finišijoone ekipaaž Ogier – Ingrassia. Citroen Juniori meeskonna värve esindav noorpiloot võitis avapäeval ühe kiiruskatse ning ilma suuremaid vigu tegemata ollakse hetkel võtmas kolmandat korda sellele hooajal MM-punkte. Ralli teisele võistluspäevale stardib prantslane vaid 0,1 sekundilisel kaotusega Henning Solbergile.
Eelviimasel punktikohal lõpetas Acropolise avavaatuse Federico Villagra. Fordi piloodile kogunes avapäeva kokkuvõtteks kaotust liidrile veidi üle kahe minuti ning argentiinlase ainsaks eesmärgiks on teisel võistluspäeval vältida suuremaid vigu ning kaitsta oma positsiooni üldpingerivis.
Kaheksandalt kohalt peale avapäeva leiame piloodi kes fännide hulgas saanud endale nimeks Ali-Baba. Tegemist siis Fordi tehasemeeskonna kolmanda piloodi Khalid Al-Qassimiga. Fordi pilooti asuvad teisel võistluspäeval jälitama avapäeval ebaõnne kogenud trio Östberg, Latvala, Novikov.
Kreeka ralli järjestus peale SS6:
1. M Hirvonen/J Lehtinen(FIN) Ford Focus RS 1h27m11.3s
2. D Sordo/M Marti (ESP) Citroën C4 +3.0s
3. S Loeb/D Elena (FRA) Citroën C4 +21.1s
4. P Solberg/P Mills (NOR) Citroën Xsara +41.8s
5. H Solberg/C Menkerud (NOR) Ford Focus RS +1m17.7s
6. S Ogier/J Ingrassia (FRA) Citroën C4 +1m17.8s
7. F Villagra/J Diaz (ARG) Ford Focus RS +2m04.1s
8. K Al Qassimi/M Orr (UAE) Ford Focus RS +2m15.0s
9. C Rautenbach/D Barrit (ZIM) Citroën C4 +2m16.5s
10. M Ostberg/J Andersson (NOR) Subaru Impreza +2m41.0s
Katsevõite 1.võistluspäeval:
1 (SS1) – Jari Matti Latvala Ford Focus RS WRC
1 (SS2) – Dani sordo Citroen C4 WRC
1 (SS4) – Jevgeny Novikov Citroen C4 WRC
1 (SS5) – Sebastien Ogier Citroen C4 WRC
1 (SS6) – Mikko Hirvonen Ford Focus RS WRC
Kreeka ralli teise võistluspäev kiiruskatsed SS7-12 135,36km
SS 7 KLENIA MYCENAE 1 17.25 km 09:32
SS 8 GHYMNO 1 26.28 km 10:35
SS 9 KEFALARI 1 24.15 km 11:50
SS10 KLENIA MYCENAE 2 17.25 km 14:50
SS11 GHYMNO 2 26.28 km 14:53
SS12 KEFALARI 2 24.15 km 17:08
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... ally_id=GR
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://wrc.com/jsp/wrr_pop.jsp
Viimati muutis Strike, 13 Juun 2009, 10:05, muudetud 1 kord kokku.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Hea, et meestega kõik ok, kuid tundub, et Loeb läks kohe hommikul flat-out taktikaga rajale ja see ei tasunud seekord ära. Kui Loeb nüüd peaks siit rallilt saama 0 punkti, mis on üsna tõenäoline ja Mikko ralli võitma, siis läheb punktiseis taas päris põnevaks Loeb 55 ja Hirvonen 48.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
8/17
1. Mikko Hirvonen Ford 1.38.55,1
2. Dani Sordo Citroen +3,0
3. Petter Solberg Citroen +24,8
4. Sebastien Ogier Citroen +1.16,6
5. Henning Solberg Ford +1.26,9
6. Federico Villagra Ford +2.40,5
7. Conrad Rautenbach Citroen +2.42,7
8. Mads Östberg Citroen +2.46,0
9. J-M. Latvala Ford +3.17,3
10. Jevgeni Novikov Citroen +3.29,0
1. Mikko Hirvonen Ford 1.38.55,1
2. Dani Sordo Citroen +3,0
3. Petter Solberg Citroen +24,8
4. Sebastien Ogier Citroen +1.16,6
5. Henning Solberg Ford +1.26,9
6. Federico Villagra Ford +2.40,5
7. Conrad Rautenbach Citroen +2.42,7
8. Mads Östberg Citroen +2.46,0
9. J-M. Latvala Ford +3.17,3
10. Jevgeni Novikov Citroen +3.29,0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]