... ma ei tahaks sellele küsimusele vastata.
Kuid, eks oma silm ole kuningas ja eeldades, et Mr. Pants õhtusel seansul osaleb, siis saad ise asja kaeda ja minu jutule kinnitust leida.
Sweden Rally was totally disaster for me. 2 stages i went off and wheels was broken and engine very badly to On ss5 i didn't even see my car but already Finished race.
Maybe better luck in next rally
SS1 - Kaldusime trajektorilt kõrvale ning sõitsime vastu kivi.
SS2 - Saime teada mida see kivi tähendas ok roolivõim hakkas jumpsima ja surus vasakule poole.
SS3 - Roolivõim läks lolliks ning põhjustas tõsise elektroonilise rikke. Rooli ega pedaale ei eksisteerinud. Tuli kogu süsteem ära nullida ja uuesti üles laadida. Paraku ei arvestanud ajaliselt ka sellega, et masin tuleb rajale aidata e. kaotus ajaliselt üle 30 sekundi.
SS4 - Peale servist töötas masin jälle laitmatult.
SS5 - Jäime rahule.
SS6 - Kuna punktikohad olid juba läinud, siis puudus igasugune kihutamise tuju ja vestlesime kaardilugejaga Eesti-Belgia jalgpallist.
Edu kõigile ja vaatab kuidas Mexico kuumad naised meestele mõjuvad.
To Krusa: Pildid olemas kuid nende allalaadimine on sellise ühendusega võimatu. Seega kui soovid midagi täpsustada, siis küsi.
Üldiselt võiks sõiduga rahule jääda, ainult SS-3 läks täiesti p....e, ette jäid puud kahes erinevas kohas ja kaotus kokku ca 10 sekki, eks võistlusmoment jättis oma jälje ja ega trenni ei ole ka aega eriti teha.
Kui selle kuu lõpus kaks rattamaratoni läbi saavad, siis vast on ka rohkem aega PS-i taga veeta. Niikaua üritan rohkem kaherattlise sõbraga tegeleda.
Mul läks kaks katset aiataha, ülejäänud katsetega võin rahule jääda, arvestades et olin neid radasid saanud harjutada ainult kahel õhtul, ma ikkagi alles "KOLLANOKK" veel
Pärast eelmise etapi fiaskot ei sujunud rootsi treeningud kuigi hästi ja starti tulles ei lootnud midagi...loksusin rahulikult sõidu lõpuni.Pauke ei teinud,aga trajektoori vigu oli palju,et eks kuhugi teisekümne algusesse peaks platseeruma...
Suurkala kirjutas:Mul läks kaks katset aiataha, ülejäänud katsetega võin rahule jääda, arvestades et olin neid radasid saanud harjutada ainult kahel õhtul, ma ikkagi alles "KOLLANOKK" veel
MC oli Sul küll väga bro. Debüüti alustatakse tavaliselt viimase kohaga.... Vaatame mis Su SWE toob.
Ise ple aegu jõudnud vaadata, välja arvatud enda omi kuna siht oli Burnsi eelmise hooaja võidu aeg üle sõita. Esimesel võimalusel hakkan aegu klattima.
Vastupidiselt alk-le tundsin ma ennast enne rootsit küllalt kindlalt,aga võta näpust.SS1 ja2 jäin rahule.SS3 peal põrutasin sellise koha peal ära,kus tegelikult pole võimalik ära põrutada
Sama teema oli ka SS4,5ja6.
Ütlesin eile Krusale ka,et vist hakkan vanax jääma ja on õige aeg rool varna visata.................
endalgi ei ole selle aassta tebüüdi kohta midagi head öelda kohe ss1 katus, treik kindlasti nägi .ja muidu kah olematu trenni pealt kehva sõit aga tore oli jälle kell 9 platsis olla ja kimada
SS1- Post...mootor puru SS2- Aeglane nagu tigu SS3- Ilma erilise trennita minule hea aeg SS4- Täitsa tubli olin SS5- Sein ja piruet SS6- Otse puudesse kinni
Sõidu hinne 2+
Peab kusagilt rohkem aega leidma, et trenni teha.
Ei püsi ilma trennita konkurentsis
Milor kirjutas:
SS6 - Kuna punktikohad olid juba läinud, siis puudus igasugune kihutamise tuju ja vestlesime kaardilugejaga Eesti-Belgia jalgpallist.
irw Pärast tänast pole eriti mõtet Eesti jalgpallist vestelda...järgmine kord räägi parem kasvõi mugulsibulate kasvatusest üle talve või hobusekasvatusest mustmullavööndis...
Congratulations Mr.Pants Second time nr.1 in RFC history, well done!
Sander Gryn, you are again right behind me, i hope that not your habit :D Sander, anyway good job
jälllegi pean tõdema, et joppas
Vähemalt viis sõitjat oleks pidanud minust eespool olema....
õnnitlused poodiumile.
Tunne on küll selline, et vääriksin viimast kohta