Urmo Aaval on leping Citroeniga!

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

uhtikas
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2221
Liitunud: 22 Sept 2005, 23:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas uhtikas »

valmacher kirjutas:Aava: JRC autoga näidatud kiirused ei maksa midagi
Nüüd on vähemalt suurem tõenäosus PGAle õiget kohta näidata :wink:
valmacher kirjutas:Eesti Autospordi Liidu peasekretäri Arno Sillati sõnul on Aava puhul tegemist Eesti inimese musternäidisega. „Urmo on tüüpiline eestlane, kes rühib kõige kiuste tippu,” lahkas spordijuht.
Krdi kahju, et need ilusad sõnad "Eesti inimese musternäidisest" ja "tüüpilisest eestlasest" nii eluvõõralt ja VÄGA kauge kaarega "tegelikust" eestlasest mööda käivad :cry: Aga jäägem lootma, et ca põlvkonna möödudes on kõik eestlased pea sama tublid ja eesmärgikindlad, kui Urmo&Kuldar ja mitmedki veel :wink:
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Leping ootas kaua

Aastaid MMil juunioride sarjas osalenud Aava kiikas tõeliseks rallispordiks peetava WRC-sarja poole juba möödunud hooajal. Mitsubishi WRCga kolmel kihutamisel osaledes õnnestus tal koguda kolm punkti. Juba toona räägiti, et uuel aastal loodetakse hammustada märksa suurem suutäis.

Alates hilissügisest pidas Aava koos taustajõududega läbirääkimisi erinevate meeskondadega.

"Soovisime, et võimalik leping tagaks väga hea auto," viitas Aava valikukriteeriumidele. "Tõsisemad variandid tekkisid Citroëni, Mitsubishi ja Suzukiga. Samas oli selge, et parimad autod on Citroën ja Ford. Nende tiimidega siiski tõsiseid läbirääkimisi ei toimunud."

Möödunud aasta lõpus tiirles Citroëni pealikute peas mõte saata MMile teine tiim, kus sõitjatena nähti Aavat ning samuti juunioride sarjast tuntud Conrad Rautenbachi. Paraku lekitas Zimbabwe rallimees uudise enneaegselt Eurosporti ning vihastanud prantslased otsustasid ideest loobuda.

"Selgitasime tiimi juhtidele, et meie polnud asjaga seotud ning lõpuks jõudsime võimaluseni, et teise meeskonna asemel saame hoopis põhimeeskonna kolmandaks numbriks," rääkis Aava. "Tunnistan, et vahepeal valitses ärev olukord, ent hooaja päästmiseks ei pidanud me tegema midagi erilist. Sain öösiti rahulikult magada."

Seoses olukorra muutusega venis eestlaste ja Citroëni lepingu allkirjastamine poolteist kuud ning hooaja esimesel MM-ralli Monte Carlos Aava ja Sikk ei osale. "Algul võtsime plaani Euroopas toimuvad võistlused, ent nüüd asendasime Monte Carlo Jordaaniaga" ütles Aava.

Monte Carlosse lähevad nad siiski kohale, kus Citroëni kulul saavad koostada aasta esimese kihutamise kiiruslegendi. Lisaks lubatakse Aavale neli testisõitu ning juulis osalemist Võru rallil.

Tänapäeva autorallis jagub palgalisi kohti vaid paarile piloodile. Loomulikult peab Aaval olema kaasavaraks pungil rahakott. Postimehe hinnangul kulutab Eesti parim rallipaar hooaja jooksul üle 30 miljoni krooni.

"Meeskonda kuulumise eest maksame palju, ent selle lepingu kohta on hind õiglane,"tõdes Aava. "Ma ei tea, kui palju analüüsiti minu seniseid sõite, ent võimalik, et nigelama esinemise korral olnuks summa suurem. Samas küsisid mõned meeskonnad veelgi rohkem."

Kuigi Eesti majandust ähvardab langus, ei pelga Aava, et rahalised raskused võivad hooaja poolikuks jätta. «Tahan tänada kõiki toetajaid, kes on meisse uskunud ja iga aastaga üha rohkem panustanud,» tunnustas Aava partnereid.

Lõhkumine ei tapa

Citroëni meeskond pole Aavale sportlikke eesmärke seadnud, ent rallimees usub, et temalt oodatakse kohti viiendast kuni kaheksandani.

"Esikolmikusse pääsu eest võistlevad kaks Fordi ja kaks Citroëni, meie roll on ilmselt heidelda järgmiste punktikohtade eest," mõtiskles Aava. "MMil osaleb palju Forde. Usun, et Citroëni bossidel oleks hea meel, kui nende vahele mahuks kolm oma meeskonna autot."

Konkreetsetest tulemustest rohkemgi huvitab Aavat kaotus võitjale. Ta loodab, et hooaja parimatel rallidel ei ületa see 0,7 sekundit kilomeetri kohta. Ralli keskmine näit ei tohiks ületada ühte sekundit. "Need oleks päris head näitajad," arvas ta.

Eesti parim rallimees tunnistas, et tehasetiimi lähedus annab vabamad käed – mõistuse piires auto lõhkumine ei raiu rahakotti surmavat auku. Sellest hoolimata ei kavatse ta üle oma varju hüpata.

"Minu ja Kuldari käsutusse antakse väga hea auto, millega on vaja sõita, kaua sõita. Lolliks ei tasu minna,"lausus Aava.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Seele peale ütleks krt-i Rautenbach. Rikkus võimaluse meeskondlike punkte koguda. Aga arvan, et tänu oma loba pidamatusele ei saanud ta oma käsutusse C4-ja vaid anti talle igivana Xsara.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Mul tekkis selle jutu peale selline mõte, et ajakirjanikud peaksid ka rohkem taktitundelised olema... pommivad, pommivad ja üllitavad siis mingi loo, mis lõpuks palju pahandust võib tekitada!
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 563
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:02

Postitus Postitas Mask »

Super. Kahju ,et ainult 10 rallil saab Aava sellel aasta osaleda.
Pilt
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Postitus Postitas kajakas1 »

Nüüd on küll kõik Urmo ja Kuldari enda kätes ja loodame, et õnn ka näoga rohkem Urmo poole pöördub. Saab olema väga oluline hooaeg Urmo jaoks, kui see edukalt lõppeb on tulevikus kõik võimalik. Mõnel sobivamal rallil (Akropolis ntx) võiks üritada vaikselt Sordole ka hambaid näidata. :D Väga hea tunne on küll viimased päevad olnud.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 563
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:02

Postitus Postitas Mask »

Jah. Loodame ,et ei lähe nagu Markkol esimene aasta tehase tiimis.
Pilt
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Nädal tagasi Citroëni meeskonnaga lepingu sõlminud rallipaar Urmo Aava ja Kuldar Sikk jäid küll Monte Carlo rallilt kõrvale, ent neil oli võimalus rajaga tutvuda ning tiimi tööga kohaneda.

Eile pärastlõunal koduteed alustanud Aava hindas käiku kasulikuks. "Tähtis oli õppida tundma meeskonnas valitsevaid kombeid ning mõista, kes millega tegeleb" rääkis ta. "Sebastien Loebile ja Daniel Sordole külje alla ei hakanud ma pugema. Las asjad lähevad omasoodu"
Aava möönis, et kõigi vajalike inimeste meelde jätmine polnud sugugi kerge ülesanne, ent märkmikusse ta endale spikrit ei kirjutanud. "Citroëni meeskond on väga suur ning igal sammul oli tunda seotust autotootja tehasega" sõnas Aava. "Samas valitses inimeste vahel väga sõbralik õhkkond"

Lihtsad suhted

Eesti ralli esinumbrit hämmastas komme, et isegi lõunalauas istuvad meeskonna juhid ja lihtliikmed kõrvuti."Distantsi ei peeta ning suhted on väga lihtsad"märkis Aava. "Samas püüdsime jälgida, et me valel ajal kuhugi jalgu ei jääks ning valesid asju ei küsiks"

Juunioride sarjas võisteldes kogesid Aava ja Sikka aastaid jaapanlaste suhtlemiskultuuri. Citroëni haldavate prantslastega olevat veidike lihtsam. "Jaapanlastega oli keele- ja kultuuribarjäär, prantslastega ainult keelebarjäär. Tõsi, vahel siiski ka kultuuribarjäär"

Neljapäeval jälgisid Aava ja Sikk rajapervel testikatset ning õhtul teise kiiruskatse lõppu. Eile hommikul ei hakanud nad enam seiklema. "Siin suletakse mõned teed kümme kilomeetrit enne rada. Võistluse vaatamiseks tuleks matkata kakskümmend kilomeetrit"; selgitas Aava.

MM-sarjas ta suuri muutusi ei näinud. "Loeb on endiselt teistest üle, Sordo suudab vaid mõnel kiiruskatsel üllatada" viitas ta reede õhtuks rallit juhtinud meestele. "Fordid jäävad Citroënidest rohkem maha, kui arvasin. Subaru pole samuti midagi näidanud"

PM
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Elva peal liigub WRC värvides Citroen C4 ehk siis Urmo on saanud uue masina.Ma arvan,et ta oleks soovinud vana Mitsuga jätkata :D
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Ma võin küll eksida, kuid minu teada ei ela Aava Lõuna-Eestis.
"Come on, you can see more than that"
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Postitus Postitas -huviline2- »

Aga Sikk elab Elvas ju?
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Vabandused jah.Ma nägin autot pimedas ja eeldasin,et Aava oma.tegelt on SIKK suurelt peale kirjutatud.
Ta ei peagi elama siin, aga viibib ka siin maal tihti.
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Täna täitus 10 aastat sellest, kui Urmo Aava osales esimest korda sportlikul rallil. 1998. aasta 26. juunil startis Urmo Aava esimest korda sportrallil Haapsalus. Koos Erbert Kalausega võeti Lada Samaral Valge Daami rallilt klassisvõit ja üldarvestuse 13. koht.

http://www.kalev.ee/est/?news=945262&ca ... -(Galerii)
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
AS
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1555
Liitunud: 14 Okt 2005, 19:30
Asukoht: Tartu
Has thanked: 1

Postitus Postitas AS »

http://sport.err.ee/index.php?028113&v=1

Urmo Aava järgmiseks eesmärgiks on MM-ralli võit!

Tore videolink, kes etv spordiuudiseid ei näinud! :)
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

Aava osaleb Citroen C4 WRC roolis ka Uus-Meremaa MM-etapil:

http://sport.postimees.ee/?id=18072
Viimati muutis Rando, 27 Juun 2008, 10:37, muudetud 1 kord kokku.
Silwer
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 181
Liitunud: 09 Veebr 2008, 15:22
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Väga hea uudis!
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

kui nüüd "besplatno" siis väga head uudised tõesti.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Väga hea suhtumine on Citroen Spordil Urmo suhtes. Kui oma kulu ja kirjadega viiakse plioot võistlusele ja veel Uus-Meremaale. Mille kulud ei ole sugugi väikesed. Lisaks veel testid ennem Soome rallit. Eks Citroen loodab Urmo peale, et ta suudaks lüüa mõra Fordide armeesse. Ning aidata kasvõi natukene Loebi võitluses Fordide vastu. Noppides olulisi punkte. See aasta ma küll loodan, et Loeb selle tiitli ära võtaks. Üksi sellise armee vastu on ikka raske. Sõidavad ju MM-l hetkel neli Citroeni kaks Subarut ja kaheksa Fordi.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Kui seda Fordi armeed ei oleks,siis oleks ju vabsee igav vaadata.
AS
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1555
Liitunud: 14 Okt 2005, 19:30
Asukoht: Tartu
Has thanked: 1

Postitus Postitas AS »

http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=287264

Wilks kadestab Urmot!
Ei tea kuidas Wilksil siis oma aktsiate müük ka välja tuleb!? :D
Vasta