MM ootab services juba uus kast . Pea asi et kivid poltidele liiga poleks teinud ja saaks kõik korralikult kiiresti kätte ja uue alla. Lootus peab jääma.
NB! ühed splitid on aland tulema Itaaliast . Esimeses punktis meie Kiku 6 kohal.
Huvitav, kuidas üks "trummi" post eelmise minu postituse ette sattus? Enivei, trahv peaks tulema katsele hilinemise pärast. Minu arusaamist mööda läks Bosse katsele 10 minutit hiljem, seega 100 sekundit trahvi peaks tulema. Või on Pösöle eraldi reeglid juba tehtud?
Carlos kirjutas:Huvitav, kuidas üks "trummi" post eelmise minu postituse ette sattus? Enivei, trahv peaks tulema katsele hilinemise pärast. Minu arusaamist mööda läks Bosse katsele 10 minutit hiljem, seega 100 sekundit trahvi peaks tulema. Või on Pösöle eraldi reeglid juba tehtud?
Ok siis küll! Loodame, et Markko käigukast peab seekord vastu.
Phil Mills räägib 4 katse tutvustuses, et viimased 8 kilti on väga-väga kiired. Markko korjas sealt isegi väikese kaotuse siis, arvestades, et teised läksid 5-nda 6-nda käiguga, aga Markko teisega ja ega saanud ju pidevalt põhjas hoida. Ei tea kuda tal mootor vastu peab? See sai madalatel käikudel ja kõrgetel pööretel kõvasti vatti kindlasti.
Carlos kirjutas:Bossel nüüd 1.40 trahvi kirjas ja kukkus pooltesit minutit Markkost maha.
Opimist - Kui nüüd mõlemad nö. oma sõitu saavad teha, siis Bosse enam MM-i ei püüa. Pessimist - Sealt tagant ei tule enam kuhugi. Realist - Kui edaspidi samasugune lagunemi jätkub on MM esimene ja Bosse teine, sest ega keegi lagunemata jää, parem siis laguneda juba alguses.
Kui nii edasi läheb, siis on Markko ja Bosse homme esimestena rajal (suht tõenäoline tegelikult) ja siis on nad jälle probleemide küüsis. Pessimistlik realist.
Mina ei ole selles nii kindel, et nad esimestena homme stardivad.
Kui vaadata antud hetke katkestamise tihedust, siis peaksid päeva lõpuks jõudma kuhugi 7 ja 8 koha peale. Realistisugemetega optimist!