Le Mans'i 24 tunni sõit 2006

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Le Mans'i 24 tunni sõit 2006

Postitus Postitas Erki »

http://www.motorstv.com/site/home.php?s ... 10777&lg=2

Rohkem sõnu polegi vaja, palju õnne kõigile. :D :D
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Sel nädalavahetusel on siis eeltestid. Seal osalejate list: http://www.projectlemans.de/content/view/2026/107/

Audid tulevad välja raskekahurväega, Kristensenil on sel aastal võimalus saada esimeseks LM-i kaheksakordseks võitjaks :) Taas on rajal ka Loeb (Pescarolo koos Montagny ja Helaryga) ning esmakordselt Fässler (Swiss Spiriti Courage).
GT1-dest väljas neli Astonit, kolm Vette'i, kolm Ferrarit;GT2-s teiste seas kaks Panozi ja kaks Spykerit.
lenc
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 292
Liitunud: 15 Mai 2004, 08:00

Re: Le Mans'i 24 tunni sõit 2006

Postitus Postitas lenc »

Erki kirjutas:http://www.motorstv.com/site/home.php?s ... 10777&lg=2

Rohkem sõnu polegi vaja, palju õnne kõigile. :D :D
Mis kõigile? Ikka ainult neile, kes Motorsit näevad, mitte nendele kellele pole Starmani arvates vaja seda enam näidata... :evil:
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

??? Minuteada on mul ka Starman või midagi sarnast, Motors tuleb ikka... Ma muidugi asun Tartus ka...
gaas on endiselt laiffi
lenc
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 292
Liitunud: 15 Mai 2004, 08:00

Postitus Postitas lenc »

Erki kirjutas:??? Minuteada on mul ka Starman või midagi sarnast, Motors tuleb ikka... Ma muidugi asun Tartus ka...
Igas linnas on erinevad kanalid ikka.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Eeltestide kiireim oli praktiliselt viimase-minuti-ajaga Montagny, teine parim Audi (McNish,Kristensen,Capello). Tundubki tulevat kahe suure (Audi vs Pescarolo) duell, kuid arvestada tuleb ka Audi diisli väikese kütusekuluga...
Tulemus: http://www.lemans.org/24heuresdumans/li ... os_gb.html
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Selleks aastaks on rada ka jälle natuke ümber tehtud, kusjuures on boksiteelt väljasõitu pikendatud esimese šikaanini, ja kogu selle aja tuleb sõita 60 km/h. Sellest siis võidavad loomulikult väiksema küttekuluga autod.
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Uut boksiteelt väljasõitu kasutatigi nüüdseks vaid testipäeval. Mitmed tiimid-sõitjad eesotsas Pescarologa olid selle vastu ja edaspidi kasutatakse vana head boksist väljasõitu.
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Eilsed kaks kvalifikatsioonisessiooni sõideti väga märgades oludes ja sellest pole ka ajad kõige objektiivsemad. Nt. Corvette'id esimesel kahel tunnil üldse välja ei läinudki ja ööösel tegid vaid oma vajalikud 3 ringi. LMP2-s oli üllatuslikult kiireim väike Pilbeam. Järjekordselt oli autoremont ees Chamberlain-Synergy tiimil - Spas sõideti nende LMP1 sodiks, eeltestidel pani Angel Burgueno LMP2-auto seina oma teisel ringil ja nüüd ta sõita ei saagi - vajalikke kümmet ringi ei saanud täis. Nüüd siis oli see sama auto jällegi barjääris. Õnneks siiski mitte väga tõsiselt ning mitte ka sõitja vea tõttu, tõenäoliselt purunes tagavedrustus. Audimehed kartsid väga vihma, nende R10-l pole ikka veojõukontrolli ning lisaks sellele on autol metsik pöördemoment. Pool tundi enne keskööd Capello tagatiiva maha võttiski... :) Loodetavasti tuleb homme parem ilm ja näeb tõelist jõudude vahekorda..

1 16 Pescarolo Sport LMP1 COLLARD E. 4:13.832
2 17 Pescarolo Sport LMP1 LOEB S. 4:14.447 0.615
3 7 Audi Sport Team Joest LMP1 CAPELLO R. 4:17.189 3.357
4 8 Audi Sport Team Joest LMP1 BIELA F. 4:17.676 3.844
5 9 Creation Autosportif LMP1 CAMPBELL WALTER J 4:22.021
6 14 Racing for Holland LMP1 LAMMERS J. 4:22.873 9.041
7 5 Swiss Spirit LMP1 FASSLER M. 4:23.727 9.895
8 20 Pierre Bruneau LMP2 MACALLISTER Ch. 4:25.398 11.566
9 13 Courage Competition LMP1 KUROSAWA H. 4:25.582 11.750
10 32 Barazi Epsilon LMP2 VERGERS M. 4:27.357 13.525
11 2 Zytek Engineering LMP1 NIELSEN J. 4:27.754 13.922
12 007 Aston Martin Racing LMGT1 TURNER D. 4:31.179 17.347
13 6 Lister Storm Racing LMP1 MOLLER J. 4:31.565 17.733
14 009 Aston Martin Racing LMGT1 ORTELLI S. 4:32.053 18.221
15 67 Convers Menx Team LMGT1 KOX P. 4:33.561 19.729
16 33 Intersport Racing LMP2 FIELD C. 4:34.160 20.328
17 25 RML LMP2 WALLACE A. 4:34.940 21.108
18 66 ACEMCO Motorsports LMGT1 FITTIPALDI C. 4:35.016 21.184
19 69 BMS Scuderia Italia LMGT1 BABINI F. 4:35.531 21.699
20 62 Russian Age Racing LMGT1 BRABHAM D. 4:35.789 21.957
21 12 Courage Competition LMP1 FREI A. 4:35.943 22.111
22 39 Chamberlain Synergy LMP2 HUGHES W. 4:37.362 23.530
23 90 White Lightning Racing LMGT2 BERGMEISTER J. 4:39.912 26.080
24 61 Russian Age Racing LMGT1 SUGDEN T. 4:40.097 26.265
25 76 IMSA Perf. Matmut LMGT2 DUMAS R. 4:41.623 27.791
26 72 Alphand Aventures LMGT1 POLICAND J. 4:42.545 28.713
27 22 Rollcentre Racing LMP2 SHORT M. 4:43.803 29.971
28 37 Paul Belmondo Racing LMP2 BOUVET JB. 4:45.086 31.254
29 86 Spyker Squadron LMGT2 BLEEKEMOLEN J. 4:45.916 32.084
30 80 Flying Lizard Motorsports LMGT2 van OVERBEEK J. 4:46.888 33.056
31 50 Larbre Competition LMGT1 BLANCHEMAIN J-L. 4:47.924 34.092
32 85 Spyker Squadron LMGT2 CORONEL T. 4:48.691 34.859
33 35 G-Force Racing LMP2 MORRIS E. 4:48.714 34.882
34 36 Paul Belmondo Racing LMP2 RAGUES P. 4:50.408 36.576
35 81 Team LNT LMGT2 DEAN R. 4:50.424 36.592
36 64 Corvette Racing LMGT1 MAGNUSSEN J. 4:51.557 37.725
37 24 Binnie Motorsports LMP2 BINNIE B. 4:51.872 38.040
38 087 Scuderia Ecosse LMGT2 NIARCHOS C. 4:52.423 38.591
39 83 Seikel Motorsports LMGT2 FARNBACHER D. 4:53.695 39.863
40 63 Corvette Racing LMGT1 O'CONNELL J. 4:54.941 41.109
41 89 Sebab Automotive Ltd LMGT2 RIED Ch. 4:54.946 41.114
42 77 Multimatic Panoz M.S. LMGT2 JEANNETTE G. 4:55.638 41.806
43 27 Miracle Motorsports LMP2 LALLY A. 4:56.168 42.336
44 73 Ice Pol Racing Team LMGT2 LAMBERT Y. 4:57.096 43.264
45 53 Jloc Isao Noritake LMGT1 APICELA M. 4:58.656 44.824
46 19 Chamberlain Synergy LMP1 BERRIDGE B. 5:04.081 50.249
47 93 Team Taisan Advan LMGT2 COLLIN P. 5:05.305 51.473
48 91 T2M Motorsport LMGT2 YAMAGISHI Y. 5:06.716 52.884
49 98 Del Bello Noel LMGT2 CLOET T. 5:07.105 53.273
50 30 Welter Gerard LMP2 HAUCHARD F. 5:15.480 1:01.648
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

http://www.racing1.de/web/le_mans/artik ... 10142&sid=

Peugeot esitles LM-is oma tuleva-aastase LeMansi projekti detaile. Auto nimi - Peugeot 908, selle mudelit esitletakse septembri lõpus Pariisi autonäitusel. Mootor sel 5,5-liitrine V12 biturbo turbodiisel, mis on varustet kübemefiltriga, võimsus ca 700 hj, päärdemoment 1200 Nm. Auto roll-out on plaanis detsembri alguses, roolis Eric Helary.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Kvalifikatsioonid ongi selleks korraks läbi, praeguse rajakonfiguratsiooni kõige kiiremate ringidega võtsid esirea Audid. :) Siiski võib juhtuda, et homme läheb starti vaid 49 autot, Luca Riccitelli sõitis oma Porschega päris tõsiselt rajalt välja betoonbarjääri. Mehaanikud vaatasid auto üle, üsna parandamist vajav on, muuhulgas on ka šassii väändunud. Kõige õnnelikumalt läks aga vahest Zyteki taanlastel, esimesel kahel tunnil nad rajale ei saanudki, ööseks saadi auto siiski valmis ja kvalifitseeruti ära (eelmiselt õhtult tulnud 4:27 oleks 4 sekundiga alla jäänud 125%-st klassi võitja ajast). Ajad ja kohad ka siis:

1 7 Audi Sport Team Joest LMP1 KRISTENSEN T. 3:30.466
2 8 Audi Sport Team Joest LMP1 WERNER M. 3:30.584 0.118
3 16 Pescarolo Sport LMP1 MINASSIAN N. 3:32.584 2.118
4 17 Pescarolo Sport LMP1 HELARY E. 3:32.990 2.524
5 13 Courage Competition LMP1 KUROSAWA H. 3:34.120 3.654
6 14 Racing for Holland LMP1 JOHANSSON S. 3:34.864 4.398
7 9 Creation Autosportif LMP1 CAMPBELL WALTER J 3:36.459 5.993
8 2 Zytek Engineering LMP1 ELGAARD C. 3:39.252 8.786
9 5 Swiss Spirit LMP1 PETER P. 3:40.182 9.716
10 12 Courage Competition LMP1 HANCOCK S. 3:40.443 9.977
11 19 Chamberlain Synergy LMP1 EVANS G. 3:40.467 10.001
12 25 RML LMP2 WALLACE A. 3:41.555 11.089
13 33 Intersport Racing LMP2 DAYTON D. 3:43.869 13.403
14 22 Rollcentre Racing LMP2 MOSELEY St. 3:44.324 13.858
15 39 Chamberlain Synergy LMP2 AMARAL M. 3:45.732 15.266
16 32 Barazi Epsilon LMP2 BARAZI J. 3:47.467 17.001
17 37 Paul Belmondo Racing LMP2 BOUVET JB. 3:48.846 18.380
18 27 Miracle Motorsports LMP2 MACALUSO J. 3:50.826 20.360
19 6 Lister Storm Racing LMP1 MOLLER J. 3:50.940 20.474
20 007 Aston Martin Racing LMGT1 ENGE T. 3:52.015 21.549
21 009 Aston Martin Racing LMGT1 SARRAZIN S. 3:52.561 22.095
22 64 Corvette Racing LMGT1 GAVIN O. 3:53.100 22.634
23 20 Pierre Bruneau LMP2 PULLAN S 3:53.285 22.819
24 69 BMS Scuderia Italia LMGT1 BABINI F. 3:53.611 23.145
25 67 Convers Menx Team LMGT1 KOX P. 3:53.781 23.315
26 63 Corvette Racing LMGT1 O'CONNELL J. 3:53.993 23.527
27 66 ACEMCO Motorsports LMGT1 FITTIPALDI C. 3:54.476 24.010
28 72 Alphand Aventures LMGT1 GOUESLARD P. 3:55.629 25.163
29 24 Binnie Motorsports LMP2 TIMPANY A. 3:56.123 25.657
30 35 G-Force Racing LMP2 MORRIS E. 3:56.452 25.986
31 36 Paul Belmondo Racing LMP2 RAGUES P. 3:56.460 25.994
32 62 Russian Age Racing LMGT1 BRABHAM D. 3:57.776 27.310
33 61 Russian Age Racing LMGT1 SUGDEN T. 3:59.822 29.356
34 53 Jloc Isao Noritake LMGT1 HINOI Y. 4:00.287 29.821
35 30 Welter Gerard LMP2 ROUSSEL P. 4:00.775 30.309
36 50 Larbre Competition LMGT1 BORNHAUSER P. 4:01.920 31.454
37 76 IMSA Perf. Matmut LMGT2 RICCITELLI L. 4:03.438 32.972
38 087 Scuderia Ecosse LMGT2 NIARCHOS C. 4:04.596 34.130
39 83 Seikel Motorsports LMGT2 EHRET P. 4:04.897 34.431
40 80 Flying Lizard Motorsports LMGT2 NEIMAN S. 4:05.266 34.800
41 90 White Lightning Racing LMGT2 KROHN T. 4:05.700 35.234
42 85 Spyker Squadron LMGT2 CORONEL T. 4:06.299 35.833
43 77 Multimatic Panoz M.S. LMGT2 JEANNETTE G. 4:06.642 36.176
44 86 Spyker Squadron LMGT2 HEZEMANS M. 4:07.939 37.473
45 89 Sebab Automotive Ltd LMGT2 POMPIDOU X. 4:08.688 38.222
46 81 Team LNT LMGT2 KIMBER-SMITH T. 4:12.043 41.577
47 93 Team Taisan Advan LMGT2 COLLIN P. 4:14.477 44.011
48 73 Ice Pol Racing Team LMGT2 LEFORT C. 4:16.246 45.780
49 91 T2M Motorsport LMGT2 YAMAGISHI Y. 4:17.342 46.876
50 98 Del Bello Noel LMGT2 SHARPE A . 4:23.547 53.081
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

2010. aasatst peavad suured prototüübid olema kinnise kerega, samuti muudetakse tagatiibu aeglustamaks autosid. Samuti on võimalik väikeste prototüüpide maks. töömahu tõus 4 liitrile (seni on nii suur töömaht lubatud vaid juhul, kui kasutatakse miski GT2-auto jõuallikat). See võimaldaks kasutada DTM-i mootoreid (väidetavalt on Opelil alles ca 70 (!) DTM-i V8t)...
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

2010 on tõepoolest "alles" nelja aasta pärast aga siiski jääb mulle arusaamatuks, mida ACO sellega saavutada tahab. Tehti ju spetsiaalselt reeglid ümber, LMP-d võisid olla nii kinni kui lahti. Kuuldavasti tuleb uusim Peugeot' prototüüp ka kinnine. Minumeelest on selles lukorras megasuur kaotaja Audi, R10 tehti sellise tulevikuvaatega, et auto eluiga oleks vähemalt sama pikk kui R8-l, võimaluse korral isegi kümme aastat. Nüüd siis lõigati see neljale... Suuresti on sellise otsuse taga Porsche LMP2-de suur kiirus aga on nad ju end näidanud väga hapratena.
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Erki kirjutas:2010 on tõepoolest "alles" nelja aasta pärast aga siiski jääb mulle arusaamatuks, mida ACO sellega saavutada tahab. Tehti ju spetsiaalselt reeglid ümber, LMP-d võisid olla nii kinni kui lahti. Kuuldavasti tuleb uusim Peugeot' prototüüp ka kinnine. Minumeelest on selles lukorras megasuur kaotaja Audi, R10 tehti sellise tulevikuvaatega, et auto eluiga oleks vähemalt sama pikk kui R8-l, võimaluse korral isegi kümme aastat. Nüüd siis lõigati see neljale... Suuresti on sellise otsuse taga Porsche LMP2-de suur kiirus aga on nad ju end näidanud väga hapratena.
No siis võib ka arvata, et võimalikud Honda ja Porsche suured prototüübid (mille ümber aastaiks 2008/09 on spekuleeritud) tulevad ka katusega. Ja sama lugu ka igatsugu väiketootjatega (Zytek? Radical? Dome? RFH?)...
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Kusjuures Dome'il olevat võimalus, et tuleb "ultimate sportscar": http://www.mariantic.co.uk/lmp/#otm
http://www.infoscourse.org/2006_Divers/mpr_a.jpg
Veel on üks väike tootja Epsilon, esialgne renderdus on küll katusega.
Zytekilt võib lugeda hübriid-eketrimootorist... :shock:
Radical on suht uus tegija aga neil on Peter Elleray... ;) Natuke miljoneid on vaja ja tuleks hea auto.
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Sõidust on kaheksandik sõidetud ning juhtunud on nii mõndagi.

Paremusjärjestus:
Audi #8
Audi #7
Pesca #16
Pesca #17 (mõlemad ring maas)
RfH
Swiss Spirit (mõlemad +2 ringi)

LMP2-s juhib RML Rollcentre'i ja Chamberlaini ees
GT1-s liidriks Vette #64, teine Aston #009, kolmas ACEMCO Saleen(nüüdseks juba Alphandi Corvette)
GT2-s ütleb ajatabel liidriks Spyker #86-e (teine peatus rajal, kuidagi saadi ta boksidesse, rohkem infot pole)

Juhtumisi:
-kohe alguses sõitis Babini BMS-i Astoniga seina, mees korras, auto mitte, sõit läbi
-Turner lõhkus äärekivil karteripõhja, parandamine võttis 6 ringi(GT1 liidriga võrdluses)
-#63 Vette'il oli juhtimisega häda, rattad ristis ja spinn, 3 ringi Gt1 liidrist maas
-Creation veetis palju aega boksis, 14 ringi maas
-Intersportil samuti probleemid, 6 ringi maas
-G-Force(LMP2) on ka 44 ringi maas
-Listeril probleemid, 18 ringi taga
-mõlematel tehase Courage'idel on ka miskid jamad, #13 veeretati rajalt barjääri taha, #12 boksis
-Zytek boksis
-Belmondo tiimi #7-l lõhkes suurle kiirusel rehv ja rebis terve bodywork'i ära, katkestanud nüüd

Ja ka Audil on probleemid... Juba warm-upil #7(Kristensen ka seal) kannatas ülekandeprobleemide all, enne sõitu vahetati igaks juhuks ka #8-l ülekanne välja. Nüüdseks on #7 viimase paari ringi jooksul oma 3-4 korda boksist läbi käinud ja nüüd sinna jäänudki...

Ja muidugi 21 ringi veel minna...
Viimati muutis Erki, 17 Juun 2006, 20:32, muudetud 1 kord kokku.
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Erki kirjutas: Paremusjärjestus:
Audi #8
Audi #7
Eelmise postituse kirjutamise ajal tekkis Audil probleem nagu näha. :)
Muideks kui kedagi huvitab siis saab netist kuulata Flying Lizardsi(GT2 Porsche) tiimiraadiot: www.lizardms.com/radio.htm
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Pilt
Väike pildike sellest, mis Belmondo Courage'iga juhtus. Masin jäi siiski ratastele ja millestki üle ei lennanud. :)
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Viies tund läheb, tipus midagi märkimisväärset juhtunud ei ole. Kristensen sõidab stabiilselt oma 7-8 sekundit ringi peale kiiremini kui ei keegi teine, v.a. neljandal kohal sõitev Jan Lammers. Tundub, et kiiruse poolest võib ta veel siiski ka teisele kohale tulla aga eks näis kas auto peab valule vastu.
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Vahepeal on niipalju juhtunud, et Le Mans'is on ka pimedaks läinud ja pimeduses on kotermann oma tee #16 Pescarolosse leidnud, elekter jookseb autost minema. :) Teist korda on auto juba garaažis. Samuti on jamad Rollcentre'il. McNish teeb ikka marulist tempot, siiski samas sekundis sõsarautoga, Swiss Spiritist Audile siiski vastast ei olnud, kaks ringi on Racing for Hollandi ja veel omakorda 2 ringi #17 Pescani ja siis ring liiderAudini.
gaas on endiselt laiffi
Vasta