Rallikross populaarsust kaotamas???
Rallikross populaarsust kaotamas???
Mis te arvate, Kas rallikross rikuti ära sellega, et klassid kokku pandi
Minu arvates küll! Paljud lõpetavad üldse rallikrossi sõitmise ja vaevalt sinna ka uusi tegelasi tulemas on...
Avaldage ka oma arvamust selle kohapealt :idea:
Minu arvates küll! Paljud lõpetavad üldse rallikrossi sõitmise ja vaevalt sinna ka uusi tegelasi tulemas on...
Avaldage ka oma arvamust selle kohapealt :idea:
Teritage mälu. Prooviti ka klassid koos startida ja punkte eraldi arvestada, aga see ei sobinud neile vähestelegi sõitjatele. Finaalis peavad siiski klassisiseselt mehed omavahel võistlema sest teise klassi võistleja võib sõidu nullida ja nii pole üldsegi aus.
See et sõitjaid pole on aja küsimus. Pole toetajaid ja üldse rallikrossi rajad ( Vasalemma Ja Kogula) on küllaltki nadis seisus.
Eestis on ainult autokrossi rajad. Sel aastal on sarjad radade pärast eraldatud ja proovitakse sedasi. Ehk on abi tulevikus Hobikrossi kandepinna laienemisest.
See et sõitjaid pole on aja küsimus. Pole toetajaid ja üldse rallikrossi rajad ( Vasalemma Ja Kogula) on küllaltki nadis seisus.
Eestis on ainult autokrossi rajad. Sel aastal on sarjad radade pärast eraldatud ja proovitakse sedasi. Ehk on abi tulevikus Hobikrossi kandepinna laienemisest.
Kui hobikrossi tingimused on samad mis ralli ja autokrossi omad siis on see rehvide pealt kokku hoidmine küll täielik jama. Ehitad endale korraliku krossiauto ja pead alla panema mingisugused "pastlad" kuna tehn.tingimused seda nõuavad.
Minu ettepanek - las superkross jääda selliseks nn "harrastajate" alaks ja ralli ja autokross sellistel kes asja vähe tõsisemalt võtavad, see hobikross praegu küll minu arvates suht jama üritus, aga noh eks targemad mehed teavad mida teevad.
Minu ettepanek - las superkross jääda selliseks nn "harrastajate" alaks ja ralli ja autokross sellistel kes asja vähe tõsisemalt võtavad, see hobikross praegu küll minu arvates suht jama üritus, aga noh eks targemad mehed teavad mida teevad.
Ei pea ju siis ehitama vinget krossiautot kui pasteldega sõita tuleb, sellest ka nats odavust juurde.Tan kirjutas:Ehitad endale korraliku krossiauto ja pead alla panema mingisugused "pastlad"
Minu ettepanek - las superkross jääda selliseks nn "harrastajate" alaks ja ralli ja autokross sellistel kes asja vähe tõsisemalt võtavad, see hobikross praegu küll minu arvates suht jama üritus
Mina saan aru et hobikross ongi mõeldud harrastajatele - kes korraliku krossiauto teevad nendel on vast mõtet ikka rallikrossi sõita.
Sa pakud et hobikross on jama üritus - ootaks hooaja lõpuni, siis kommenteeriks - ootaks vähemalt esimesed paar etappigi ära?
ei pea jahh, aga võib ja kui võib siis ka ehitatakse .. kõige lihtsam on muidugi rentida .. näiteks Ohtla Integra, mis nüüdsest seisab garaazis, kuna Ohtla ise pühendub ringrajale .vaade kirjutas:Ei pea ju siis ehitama vinget krossiautot kui pasteldega sõita tuleb, sellest ka nats odavust juurde.
Sa pakud et hobikross on jama üritus - ootaks hooaja lõpuni, siis kommenteeriks - ootaks vähemalt esimesed paar etappigi ära?
Ma ei paku midagi..aga ennustan, et tuleb samasugune üritus nagu on rallikross ..kus üle 10 masina võistlusele kohale ei tule, ja minule kui pealtvaatajale ei paku kümmne masina vaatamine midagi
Pole vaatajaid.. pole sponsorraha..pole sõitjaid .. ja nii nad välja surevad ..Mine siis sõitma, kui vaadata ei taha
Ma ei usu hästi ..aga eks tulevik näitab ..väikse rahakotiga sõidetakse superkrossi, eks ole näha palju sealt sõitjaid tuleb, aga kardan et mitte eriti palju ..kuna teh.tingimused ei hoia võsitlus autode hinda madalal .võib, aga pidasin silmas, et ühesuguste pasteldega sõites on ka nõrgematel autodel shansse
vaata optimisti seisukohalt: tulevad sõitjad..tulevad ka vaatajad ..sponsoridki ..ja nii need sarjad tekkivadVWman kirjutas: Pole vaatajaid.. pole sponsorraha..pole sõitjaid .. ja nii nad välja surevad ..
see oleks ehk sõitja seisukoht, kus esikohal on tema sõiduhuvi ja teisena tuleb huvi et teda vaadataks.
vaatamata, et lubad rentida Ohtla auto, esindad sina siiski vaataja seisukohta: enne rajaäärde ei tule kui möll on haripunktis.
No nii ja nüüd läheb siis täie pauguga lahti ERK standard ja ERK ühiselt rajale.EDU kõigile osavõtjatele ja tulevastele osavõtjatele.P.S Keretööd,turvakaared ja värvimine meilt det.frt@mail.ee Paldiski mnt 247. Tallinn.
Everything is possible in this buisness(M.Grönholm)