SS 1407:47 Avionas 1 23.90km SS 1508:55 Agia Sotira 1 24.77km
Regroup In 09:55
Service H 10:08 SS 16 11:35 Avionas 2 23.90km SS 17 12:43 Agia Sotira 2 24.77km
Service I 13:46 SS 1814:15 SSS OAKA 2, Olympic Stadium 2.80km
soomlastel hea päev - fordil,peaaegu täiuslik nädalavahetus.
aga siiski - see veel ralli mm-i huvitavaks ei muuda et kaks fordi pääsevad finishisse. oi kuidas ma igatsen nende sekundi tapluste järele - võidust.
ahmed kirjutas:soomlastel hea päev - fordil,peaaegu täiuslik nädalavahetus.
aga siiski - see veel ralli mm-i huvitavaks ei muuda et kaks fordi pääsevad finishisse. oi kuidas ma igatsen nende sekundi tapluste järele - võidust.
Hirvose autol lõppes keskdifferentsiaal vahetult enne viimase katse starti. Viimase katse stardis purunes käigukastis midagi, sai käike vahetada manuaalselt ja ainult esimene-teine olid alles.... Üsna viimasel hetkel lõppes ralli nende jaoks
võrdlesin kahe skoda sõitja aegu: duval vs. rovanperä
mis juhtus duvali skodaga laupäeva pärastlõunal - see rikkus ka tema võimalused heale tulemusele,mis muidu tundus üpris reaalselt
rovis süüdistas kehvas minekus muidugi tiimi ja autot - nagu alati,isegi kui all oleks hea auto,on seal mingi jama
kinlasti oli red bullil soov,saada autot paremasse seadesse - mitte lihtsalt läbida kivine teekond - skodas on kindlasti potsiaali enamaks mida ta siiani välja on näidand - pangu ainult õiged mehed rooli,skoda ei sobi agressiivse sõidustiiliga sõitjatele - rohkem loebi ja märtinlikke trajektoore ja usun et tulemused paranevad
Kes nägi kokkuvõtteid siis see, kuidas Loeb sisuliselt tagasilla peal mööda linnatänavaid sõitis sädemepilv taga, siis see oli ikka kole küll. Igal juhul oleks ta tulnud maha võtta mendi poolt. Walesis oleks ammu võetud.
kajakas1 kirjutas:Kes nägi kokkuvõtteid siis see, kuidas Loeb sisuliselt tagasilla peal mööda linnatänavaid sõitis sädemepilv taga, siis see oli ikka kole küll. Igal juhul oleks ta tulnud maha võtta mendi poolt. Walesis oleks ammu võetud.
Las ma arvan, kole oli see, et see oli Loeb. Grönholmi puhul oleks väga ilus olnud...
kajakas1 kirjutas:Kes nägi kokkuvõtteid siis see, kuidas Loeb sisuliselt tagasilla peal mööda linnatänavaid sõitis sädemepilv taga, siis see oli ikka kole küll. Igal juhul oleks ta tulnud maha võtta mendi poolt. Walesis oleks ammu võetud.
Las ma arvan, kole oli see, et see oli Loeb. Grönholmi puhul oleks väga ilus olnud...
Just. Samas on Bosse oma kolme rattaga ikka mitu korda maha võetud.
Aga tegelikult oli päris ohtlik. Paremelt rattalt eraldus rehviribasid vastu tulevate autode suunas.
Frank kirjutas:McRae siis ei ole agressiivse sõidustiiliga?
mcrae - sõidab kõik v. mitte midagi põhimõttel, aga tookord ta püsis üllatavalt hästi teel, kahju oli kohe teisest,et skoda järgi andis.
ka paasosel on teel püsimisega probleeme, aga soomes sõitis ju hästi - skodaga
kajakas1 kirjutas:Kes nägi kokkuvõtteid siis see, kuidas Loeb sisuliselt tagasilla peal mööda linnatänavaid sõitis sädemepilv taga, siis see oli ikka kole küll. Igal juhul oleks ta tulnud maha võtta mendi poolt. Walesis oleks ammu võetud.
Las ma arvan, kole oli see, et see oli Loeb. Grönholmi puhul oleks väga ilus olnud...
Just. Samas on Bosse oma kolme rattaga ikka mitu korda maha võetud.
Aga tegelikult oli päris ohtlik. Paremelt rattalt eraldus rehviribasid vastu tulevate autode suunas.
Miskil puhul lahendati Grönholmi puhul selline olukord vist politseieskortiga.