Audi R10

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

Vasta
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Audi R10

Postitus Postitas mrali »

Niisiis,pikalt oodatud uus Audi sportauto on valmis.Nagu arvatud ja kardetud,on jõuallikaks diisel (5,5-liitrine V12-biturbo,ca 650 hj/1100 Nm).Esimesed meetrid avalikkuse ees sõitis (loomulikult) seitsmekordne Le Mansi võitja Tom Kristensen.

Esimesed pildid:
http://www.project-lemans.de/content/view/1569/53/
http://www.project-lemans.de/content/view/1570/53/

Pikemalt juttu:
http://www.audi.de/audi/de/de2/erlebnis ... t/r10.html

Ja tehnilised andmed:
http://www.audi.de/audi/de/de2/erlebnis ... klung.html

Auto kaalub 925 kilogrammi, käigukast on kuuekäiguline Xtrac,kütusepaak mahutab 90 liitrit. Võrreldes R8-ga on auto võimsam (650 hj vs R8 550 hj) ning väga suur vahe on pöördemomendis (R8-l "ainult" 700 Nm).
Debüüti on oodata 18.märtsil 2006 Sebringis,peaeesmärk on Audil aga esimese diiselautoga võita Le Mans ja seda juba 2006.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Mmm...esmapilgul oli üsna harjumatu see välimus. Aga tegelt pole viga midagi. Kusjuures ma selle ajani kogu aeg arvasin, et tuleb katusega prototüüp.
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Re: Audi R10

Postitus Postitas Erki »

mrali kirjutas:Auto kaalub 925 kilogrammi, käigukast on kuuekäiguline Xtrac
Kusjuures mina loen praegu alms-i foorumist, et käigukast on 5-käiguline link

http://www.mulsannescorner.com/news.html
Siin on juttu sellest, et väidetavalt olevat Audil olnud probleeme auto minimaalkaalu sättimisega ja ka mootoril polevat algul piisavalt jõudu olnud.
Kuna ACO käseb järgmisel aastal kõigil katusega autodel panna sisse konditsioneer, suureneks kinniste autode kaal ~25kg võrra. Ja nüüd Audi võiks eeldada(või soovitada), et ACO lisab kõikidele masinatele 25 lisakilo juurde, et asi võrdseks teha.
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Väga võimalik,et R10 osaleb 2006.aastal ainult Sebringis ja Le Mansis.Kes autod välja paneb ja kes sõidavad,pole teada.Kuna LM siiski ei kattu DTM-iga,on üsna reaalne,et üks sõitjaid on Kristensen.
Räägitud on ka nn "Rootsi Audist" Le Mansis,millega sõidaksid Stefan Johansson,Kenny Bräck ja vb isegi Eki.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Parim kommentaar pärast R10 esimest sõitu ja võitu tuli Capellolt: "When they announced the Quattro would run in World Rally Series, they said the Quattro was for tractors, not for rally cars. Then they started winning. This reminds me of that. When Audi announced they would run a diesel some people laughed. But we showed them today this is something great."

Biela/Pirro/Werneri katkestamise põhjustas suuresti telemeetria jupsimine, mistõttu ei suudetud ülekuumenemist piisavalt varem märgata.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Kusjuures Biela tegi sõidu alguses ka ühe suure spinni, läks üsna õnnelikult et keegi talle küljelt sisse ei sõitnud. Tuli see spinn aga sellepärast, et väidetavalt pole Audil diisli jaoks veel veojõukontrolli välja töötatud.
gaas on endiselt laiffi
Vasta