draggo kirjutas:Ikka üsna huvitav on siinsete kommentaatorite suhtumine kes kaks nädalat tagasi olid kurjad, et Markkot ühtagi tiimi ei võetud - sest on ju tegemist nii suurepärase sportlasega. ja nüüd materdatakse mees maapõhja, et ta nii ehk naa kuhugile enam ei saa, sest keegi teda enam ei taha. Eestlased...
Info ja olukord ju muutub pidevalt, seoses sellega ka arvamused. Sellised need inimesed kord on, mitte ainult Eestlased.
Ma küll ise sellega päri pole aga enne otsis ta ju meie arvates tööd järgmiseks hooajaks ja nüüd jätab hooaja vahele. Ma arvan, et mõeldi seda, et kui pole kaua sõitnud siis sind ei usaldata enam nii palju.
Sainz oli vaevalt mõni kuu mitte sõitnud, käsi oli vel soe, pealegi ta ka juba Dakari projektiga seotud. McRae on 2004-2005 aastatel sõitnud kahel etapil, 2006. aastaks kohta pole - ei ütleks et eriti vinge käekäik tal.
kollerimees kirjutas:usaldatakse ikka,Vaata Sainzi ja McRae käekäiku.
Mis asja Sainzi paus oli pikk vä? Ta pole veel hooaega vahele jätnud.
McRae sai sõita kaks etappi Skoda roolis, meeskond, kes järgmisest aastast lõpetab ja enne teda olid üle poole hooajast sõitnud Tuohino, Paasonen, ja Shwarz.
Ma arvan ikka et mida pikem paus seda raskem on saada uut lepingut.
Tegelikult Märtini loobumisplaanid mõnes mõttes seletavad ära selle, miks ta Fordist niiväga Peugeot'sse kippus (lisaks sellele, et tol hetkel oli Ford lahkumas WRCst). Kuna Peugeot'ga leping pidi olema viimane ja võistkond pakkus tunduvalt rohkem palgaraha, siis MMi motiveeris justnimelt enne karjääri lõpetamist "taskuraha" kogumine, mille hulgaga ta Fordis mäletatavasti eriti rahul polnud.
Mina ei saa küll aru sellest loogikast, miks pidi leping peugeotiga viimane olema. Ok, viimane hooaeg Fordis oli auto teistest nõrgem, aga Markko enda jaoks oleks nagu kõik pidanud veel ees olema. Minu arvates toimus mehe suhtumises mingi muutus peale Argentiina crashi. Peale seda ei sõitnud ta enam 110%-ga ja suutnud anda päris maksimumi. Võib-olla pani see nii pragmaatilise mehe nagu ta on mõtlema, et kas see ikka on seda väärt. Ja ilmselt on veel mitu ja väga olulist põhjust nn karjääri lõpetamiseks peale nende mis ta Oti saates välja ütles. Tegelt ei tea keegi (ka mitte Markko ise), millise jälje viimane õnnetus tema kiirusele jättis. Ja tulla tagasi ja siis läbi põruda....psüühiliselt väga raske. Usun aga, et hinges ta seda ikkagi ei arva, et on juba kõik saavutanud ja muudki teha jne.
Olen siin uus, tahaks sõna sekka öelda. Kõik järgnev on minu isiklik arvamus.
Märtin on suure spordiga ehk 16 etapiga aastas lõpetanud. Au talle, sest meiesugustele rallifännidele on midagi sellist pakutud, mida saab ka lastelastele rääkida (lapsed käisid rallidel kaasas, on ise fännid). Esialgu on meil kõigil tühi tunne - Markkot enam pole. Soome seltskond kaotab kõige rohkem - Eesti rallifännide horde netu. Eesti tõelised fännid võidavad - pole enam neid "tõelisi" fänne, nagu hästi ütles ARZ. Rootsis ja eriti Soomes on tulnud kallite kaasmaalaste pärast tõesti punastada.
Märtin sõidab kindlasti veel nii mõnegi etapi, palkab teda kasvõi Skoda Jyvaskylat sõiyma.
Siiski, olgem realistid, varsti pole ka Veerpalu ega Smigunni. Aga meil on Aava ja Mölder.
Meie pere on optimistlik. Seni olid särkidel eespool Märtini ja Parki autogrammid ja seljal: Märtin & Park the best, tulevikus on seljal kiri: me oleme ka Möldrid. Sest perekonnanimi on Mölder.
Elu läheb edasi. Täname Markkot - ta on meile uskumatuid ja peaaegu ulmelisi elamusi pakkunud.
Markko on Autosport International Show-l Birminghamis sõna võtnud ja öelnud, et FIA peaks tegema tööd MM-rallisarja maine taastamiseks ja kiiresti, et sari vajab autovalmistajaid rahva huvi taagasitoomiseks. Ta on seal korranud umbes sama, mis ütles Oti Kanal-2 saates, s.o. et ei näe ennast sõitmas MM-sarjas, et ei otsi hetkel midagi.
Muuseas Oti saadet meenutades jäi mulle üks koht meelde, millest ma hästi aru ei saanud. Nimelt ütles Märtin midagi taolist, et kuni 30 eluaastani võib sellise pulliga tegeleda. Seejärel võiks juba midagi tõsisemat teha. Et nagu mida - rallisõit polegi tõsine tegevus?