Afka kirjutas:Ega vana Focus nii kiire küll polnud,veel Cosworti meeste pingutusi ja hakkab ka see katel kestma nii,et teised ainult oodaku seda päeava.Nüüd on ju jälle terve kuu autot täiustada ja loodame,et vead leitakse üles ja nendejaoks vigade jaoks rohtu.
krt, tulin just hea tujuga restost ja mõtlesin, et elaks nüüd veic meie ralliässale kaasa, kuid mis ma näen - katkestanud... miks peab tal nii vähe õnne olema? miks?? miks?? miks?? Nüüd on heast tujust saanud tusatuju, masendus - minu enesetunde kirjeldamiseks lihtsalt ei ole sõnu - enam ei ole mingit huvi rallit jälgida, must pühapäev eestile, mulle ja eelkõige kõikidele rallisõpradele eestis ja mujal maailmas, kes märtinile pöialt hoiavad... Kuid eks nii see sportlase tee läheb --- Läbi raskuste tähtede poole. Üks kord peab kõik ka ju lõppude lõpuks õnnestuma.
Ford oleks võind teha ikka nii nagu Ferrari F1-s. Oli ju kunagi jutt, et testidel mitu mootorit ja käigukasti lennanud. Mulle küll näib et kiirustati uue auto rajale toomisega ja sellest siis ka probleemid
>
0
Viimati muutis Erki, 11 Mai 2003, 14:52, muudetud 1 kord kokku.
Erki kirjutas:Ford oleks võind teha ikka nii nagu Ferrari F1-s. Oli ju kuangi jutt, et testidel mitu mootorit ja käigukasti lennanud. Mulle küll näib et kiirustati uue auto rajale toomisega ja sellest siis ka probleemid
Nagu mina aru saan on fordil eesmärgiks auto järgmiseks aastaks tööle saada nagu kellavärk. Selleks aastaks nad miskeid erilisi eesmärke ei asetanudki.
KuriUss kirjutas:
Nagu mina aru saan on fordil eesmärgiks auto järgmiseks aastaks tööle saada nagu kellavärk. Selleks aastaks nad miskeid erilisi eesmärke ei asetanudki.
Sellisel juhul oleks võinud ju raha kokku hoida ja Mitsu moodi käituda. Oleks mõned närvirakud alles jäänud.