Hooaeg algab!

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh

Vasta
RudiTurbo
F1 ekspert
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Hooaeg algab!

Postitus Postitas RudiTurbo »

Hooaja alguseni jäänud siis juba alla nädala ja närv juba tekib sisse :D

Tõotab põnev hooaeg tulevat, huvitavad sõitjad, huvitavates meeskondades.

Paneks siia siis kirja, millega F1 hooaja vältel tegelte ka, nagu mingid ennustused, mängud, meeskonnad :)

Ise olen siis juba läbi aastate teinud endale meeskondi www.vrace.com
Olen sõitnud Renaulti mängu läbi hooaja http://games.renaultf1.com

Siis olid veel mõned kohad, kus Ma ennustasin, aga neid sited otsin hiljem üles :)
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Jah ega ei olegi enam palju aega jäänud. Reede saab hakata juba vabakaid jäligma :lol:
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Ma ei alustaks nii surue hurraaga, sest eelmisedki hooajad on algus põnev olnud ja mis see lõpp oli?

selle Renault mängu juures häirib selle masina hääl, aga masina häält tahan kuulda. loodaks, et nad parandavad selle asja ära see aasta.
"Come on, you can see more than that"
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 844
Liitunud: 23 Veebr 2003, 22:20

Postitus Postitas tax »

Ega siis midagi. Varsti juba uus hooaeg. Siia võiks postitada ka igaühe ootused/lootused.

Ferraril on vist mingisugune kindel jutt iga aasta, mida ajakirjandusele rääkida. Küll iga aasta enne hooaega virisevad, et nende auto pole kiire ega midagi, kuid siis tulevad ja teevad puhta töö, jättes teistele üldjuhul kõik muud kohad, peale esimese. Ilmselt juhtub sama asi ka see hooaeg. Väga palju on küll muudatusi tehtud, kuid teades Ferrarit, siis olen kindel, et Ferrari sellel hooajal väga võimas.
Williamsil see hooaeg piloodid, kes pole ühtegi GPd võitnud. Nad on küll näidanud, et "andke ainult auto ja me võidame", kuid see pole päris see. Williams ise väitnud, et hetkel nende auto just ideaalne ei ole. Kas see ka tõele vastab, sellele saame selgust juba siis, kui hooaeg alanud. 1-3 võitu neile ikkagi ennustan. Kes teab, võibolla isegi rohkemgi saavutavad :P .
McLarenil suhteliselt head piloodid see hooaeg. Rahulikuna näiv Räikkonen, kes tasakaaluka sõiduga saavutab nii mõndagi (kuid on valmis ka vägagi riskima, kui võimalust näeb) ja Montoya, kes vist mõnes kohas lihtsalt paneb silmad kinni ja gaasi põhja ja palvetab, et kõik hästi läheks. Seda järeldan sellest, et eelmine hooaeg sai ta ikka nii mõnegi tobeda asjaga hakkama (ja mitte ainult eelmisel hooajal). Olgu kuidas on, kuid see "silmad kinni, gaas põhja" mõtteviis on talle ka palju edu toonud. Auto enda kohta ei oska midagi öelda, kuid kui vastu peab kenasti ja kui veel juhtuks ka kiire olema, siis peaks ikkagi 2-4 võitu kindlustatud olema.
BARi ja Renaulti kohta ei oska kohe mitte kui midagi öelda. Fisichellal ju teada-tuntud sündroom, et meeskond, kuhu tema satub, hakkab alla käima :) . No igatahes loodan, et Renault ikka konkurentsis see hooaeg.
BAR jätkab sama koosseisuga, mis iseenesest ei ole ju üldsegi paha. Satole vaja ainult mingi ime läbi selgeks teha, et tuleb võtta asja rahulikult ja mitte tormata sinna, kuhu ei ole vaja tormata. Iseenesest ju kiire sõitja, ainult vales kohas kipub kiirustama. Kahe meeskonna peale kokku ennustan 2-4 võitu.
Toyota, Red Bull, Jordan, Minardi, Sauber ilmselt see hooaeg esikohale võitlema ei hakka. Toyotat aga tahaks juba äkšonis näha. Ralf ka omale piloodiks palgatud ja Williamsi sõnul ta vägagi hästi oskab anda nõu, mida auto juures paremaks muuta, nii, et esikolmikusse peaks ikka jõudma. Kui sinna ei jõuta, siis liigutakse oma arengus väga vales suunas, või isegi kui liiguvad õiges, siis väga väga aeglaselt. Minu mäletamist mööda Coulthard siirdus Red Bull meeskonda. See mees küll väga rohkem kui mitu aastat sõitnud tippmeeskonnas ja no see annab ikka väga palju teadmisi, mida kaasa võtta meeskonda, mis pole veel midagi saavutanud. Punktikohtadel saab neid päris mitu korda näha, iseasi ainult, kui kõrgele nad küündivad. Ülejäänud sellised "õnnetud meeskonnad". Jordanil ja Minardil küll rahalised probleemid ja ka tehnika pole just kiita, kuid Sauber ju ometi peaks parem olema. Loodan, et Sauberi meeskond tugevat tööd teinud ja suutnud ehitada väga hea kere, sest ainult heast mootorist ei piisa (nagu on Sauber seda eelnevatel aastatel korduvalt tõestanud)


Vaatamata oma väiksele negatiivsele olekule, loodan väga põnevat ja konkurentsirohket hooaega :D .
tax eriti ei tea, mida räägib
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

tax kirjutas:Nad on küll näidanud, et "andke ainult auto ja me võidame", kuid see pole päris see. Williams ise väitnud, et hetkel nende auto just ideaalne ei ole.
Paar kuud tagasi Webber möirgas, et teeb kõigile tuule alla, nädalake tagasi hakkas nutma et auto on ikka jura ja tiim ei oska tööd teha.
gaas on endiselt laiffi
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Äkki valgustad mind selles "vingumise" teemas?
"Come on, you can see more than that"
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 844
Liitunud: 23 Veebr 2003, 22:20

Postitus Postitas tax »

Frank kirjutas:Äkki valgustad mind selles "vingumise" teemas?
Kus vingumine oli ?
tax eriti ei tea, mida räägib
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Mõtlesin Erki öeldut, et Webber oli suure suuga pajatanud ja siis nüüd nutma hakkanud.

Minu teada oli Heidfeld kes mõirgas, et võidab jne. Mitte Webber ...
"Come on, you can see more than that"
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Viis tiitlipretendenti!

Vormel-1 2005. aasta hooaeg on vähem kui nädala pärast algamas ja käivad juba kõikvõimalikud ennustused, kes sel aastal võitleb tiitli eest ja kes mitte. Hooaja eelsed testisõidud on näidanud, et meeskonnad on kõvasti tööd teinud ja vaatamata F1 sarja juhtide ponnistustele autosid aeglasemaks muuta, on need tegelikkuses kiiremad kui kunagi varem. Seda on tõestanud mitmed piloodid ülikiirete ringiaegadega testisõitudel. Mida siis oodata lähenevalt hooajalt?! Kas Ferrari usukumatult pikalt kestnud ülemvõim suudetakse kukutada?

Selles ei ole kahtlust, et Ferrari on ka sel aastal väga tugev. Hooaega alustatakse küll vana F2004-ga, kuid arvestades selle edu möödunud hooajal, ei tohiks Ferrari ka vana autoga konkurentidest palju maha jääda. Möödunud hoojal võttis itaalia meeskond kõik, mis võtta oli - mõlemad MM-tiitlid ning lisaks tiimi teise piloodi individuaalne teine koht. Ferrari on alatest ajast, mil Michael Schumacher nendega liitus, väga palju rõhku pannud auto vastupidavusele.
Siit ka põhjus, miks vana autoga on otsustatud alustada. Testisõidud on küll Ferrari fännid kukalt sügama pannud, sest tulemused ei ole just kõige silmapaistvamad olnud, aga kui tagasi minevikku vaadata, siis on Ferrari ennemgi niimoodi konkurendid haneks tõmband ja hooaja esimeseks etapiks kiiremini kui välk liikunud.

Möödunud hooajal hõbedase karika noppinud BAR-Honda paistab olevat tõusuteel. Kuigi F1 sarjas on osaletud näppude peal loetav arv aastaid, on BAR lõpuks ometi raskustest üle saanud ja tõusnud tippude sekka. Hea näide oligi just hooaeg 2004. Andeka Jenson Buttoni muljetavaldav sõit ja BAR-i kiirus moodustasid fantastilise kombinatsiooni. Kuigi hooaja lõpu poole oleks selle kuldse paari teed lahku läinud, paistab nüüd taas kõik korras olevat ning meeskond ja noor britt on valmis koos tulle astuma ja sealt ka esimesena välja tulema.
BAR oli Ferrari kõrval ainus meeskond, kes oma sõitjate koosseisu algavaks hooajaks ei vahetanud. Buttoni kõrval läheb taas BAR-i meeskonnale punkte korjama Takuma Sato. Sato eelneva hooaja algus ei olnud just kõige parem, aga hooaja lõpupoole kogutud punktid säästsid tõenäoliselt talle koha BAR-Hondas. Igatahes oli uljaspäise jaapanlase areng eelneval hoojal täiesti märgatav ja tema kiiruses ei saa samuti kahelda. Kindlasti loodab Sato sel hooajal enamat kui kaheksas koht individuaalses edetabelis. Meeskonna ootused on kõrgel ja oma hõbedast karikat nad kindlasti loovutada ei taha - pigem selle kuldse vastu välja vahetada.

Renault on tahtmist täis. Kindel plaan on Ferrarile tuul alla teha ja endale napsata poodiumi kõige kõrgem aste. Renault ülesanne saab siiski raske olema - nende vastas seisab seesama mees, kes neile viimase tiitli tõi ning lisaks Schumacherile veel ka väga häid tulemusi näidanud BAR, testisel väga kiire olnud Kimi ja keevavereline Juan Pablo Montoya. Loomulikult on ka Williams alati ründamas. Renault saavutas 2004. aasta hooajal meeskondlikus arvestuses kolmanda koha. Teisest kohast jäädi just halva hooajalõpu tõttu ilma. Nüüd on Renault'l mõõt täis ja enam ei kavatse nad kellegi tagatiiba passida. Fernando Alonso läheb sel aastal tiitlit püüdma ja Giancarlo Fisichella kiiruse tõttu ei saa hispaanlane ennast korrakski lõdvaks lasta - seega pidev areng on garanteeritud ja Renault on lahinguks valmis.

Williamsi meeskond oli kindasti väga pettunud, kui nad möödunud hooajal tihti isegi mitte poodiumile ei pürginud. Kindlasti oli selles süüdi ka Ralfi pikk eemal olek hooja lõpu poole. Williams on nüüdseks välja vahetanud mõlemad sõitjad - Williamsi au lähevad taastama Mark Webber ja Nick Heidfeld. Mark Webber on näidanud end alati kiirest küljest ja nüüd, kui talle on antud taltsutada ka BMW mootoriga Williamsi vormel 1 auto, tasub teistel parem seda noormeest karta. Poleks eriti imekspandav, kui Mark sel hooajal ka mõne etapivõidu võtab.
Mark Webberi kõrvale sai koha lõpuks sakslane Nick Heidfeld. Pärast pikka võistlemist Pizzoniaga piloodi koha eest, jäi lõpuks sakslane peale ja mõlgutab nüüd kindlasti mõtteid suurtest saavutustest. Miks ka mitte! Williams on ju läbi aegade väga edukas meeskond olnud ja ka Nick ise on kiire. Samas on tal soov McLareni meeskonnale näidata, et Kimi Räikköneni temale eelistades, tegid nad vea. Eks näis, mida Williamsi meeskond suudab. Võitma lähevad nad kindla mõttega ja kahtlemata nad ka tiitlipretendendid on.

McLareni meeskond oli 2004. aasta suurim läbikukkuja. Kimi kiirus oli küll suurepärane, aga tehnika vedas ikka ja jälle alt. Nüüd väidab McLaren, et töökindlus on leitud ja meeskond on taas õigel teel. Loobuti vanast heast Coulthardist noore ja keevalise kolumbialase Juan-Pablo Montoya vastu. Kimi ja Montoya?! Üks jäämees ja teine tulise sõidustiiliga piloot. See saab kahtlemata algaval hooajal olema huvitav sõitjatepaar. Ei ole kahtlust, et samas ka väga kiire sõitjateduo. Kimi on algusest peale olnud McLareni tiimi vaieldamatu liider ja ka Juan-Pablo Montoya on kõikidele oma senistele tiimikaaslastele koha kätte näidanud.
Kindlasti ei lepiks Montoya tiimis teise kohaga. McLarenis on aga tava omi piloote mitte ritta panna. Järelikult peab Montoya ise lihtsalt suutma Kimist kiirem olla. Testidel on vähemalt mõlemad piloodid väga kiired olnud ja tihtipeale parimaid aegu jahtinud. McLarenil on vaja tagasi ennast poodiumile võidelda ja miks mitte ka selle kõrgemaile astmele, kus nad veel pooltosinat aastat tagasi olid. Neil on piloodid ja väidetavalt ka vastupidav ning kiire tehnika...kõik võimalused on olemas. Tuleb lihtsalt ära teha.

Allikas: http://www.f1.nss.ee/news.php?page=Features&id=20
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Vasta