Suurbritannia GP.

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh

Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Enne sõitu oli vääääga väike tibutamine. Sõidu ajaks oli kõik juba kuiv.
Vaatasin uuesti Trulli crashi videot ja tekkis küsimus et miks selliseid asju ei näidata ka nn. T-Camist ehk siis pardakaamerast?
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Hockenheimis võib selguda juba Ferrari konstruktorite tiitel,selleks piisab etapil Renault' edestamisest 13 punktiga.Samas vana punktisüsteemiga oleks Ferrude edu veelgi suurem (siiski tiitlid polnuks veel selged ning Schumi varaseim sõitjatetiitli kindlustamise šanss olnuks Ungaris).

Tegin ka kaks alternatiivset hooajatabelit,esmalt vana süsteemi järgi ja teiseks ilma Ferrarideta:

Vana süsteem:

Sõitjad:
1.MS 100
2.Barrichello 52
3.Button 34
4.Trulli 30
5.Alonso 19
6.Montoya 17
7.Räikkönen 9
8.Sato 8
9.Fisi 5
10.RS 4
11.DC 3
12.Massa 2
13.Panis 2
14.da Matta 1

Tiimid:
1.Ferrari 152
2.Renault 49
3.BAR 42
4.Williams 21
5.McLaren 12
6.Sauber 7
7.Toyota 3

Ferrarideta tabel:

Sõitjad:

1.Button 78
2.Trulli 67
3.Alonso 50
4.Montoya 44
5.Räikkönen 28
6.Fisi 27
7.Coulthard 27
8.Sato 24
9.RS 19
10.Massa 15
11.Webber 12
12.Panis 10
13.da Matta 7
14.Heidfeld 7
15.Baumgartner 5
16.Glock 4
17.Klien 3
18.Gene 1
19.Pantano 0
20.Bruni 0

Tiimid:
1.Renault 117
2.BAR 102
3.Williams 64
4.McLaren 55
5.Sauber 42
6.Toyota 17
7.Jaguar 15
8.Jordan 11
9.Minardi 5
nimh
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

Erki kirjutas:Enne sõitu oli vääääga väike tibutamine. Sõidu ajaks oli kõik juba kuiv.
Vaatasin uuesti Trulli crashi videot ja tekkis küsimus et miks selliseid asju ei näidata ka nn. T-Camist ehk siis pardakaamerast?
Sellega seoses meenub muidugi Senna pardakaamera, kus pilt lõpeb ootamatult 0,9 sek enne seinasõitu. Väidetavalt oli asi selles, et operaator lülitas kogemata ümber Bergeri autole...
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
quattro
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 912
Liitunud: 15 Nov 2003, 20:15
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas quattro »

nimh kirjutas:
Erki kirjutas:Enne sõitu oli vääääga väike tibutamine. Sõidu ajaks oli kõik juba kuiv.
Vaatasin uuesti Trulli crashi videot ja tekkis küsimus et miks selliseid asju ei näidata ka nn. T-Camist ehk siis pardakaamerast?
Sellega seoses meenub muidugi Senna pardakaamera, kus pilt lõpeb ootamatult 0,9 sek enne seinasõitu. Väidetavalt oli asi selles, et operaator lülitas kogemata ümber Bergeri autole...
Lülitas-lülitas :wink: :wink: :evil:
Parem sõita, kui kahetseda...
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Erki kirjutas:http://members.rogers.com/balzz/jvbritishgp.jpg

8. koht: Villeneuve? ....
Ja 11.kohal Frentzen... :?
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 844
Liitunud: 23 Veebr 2003, 22:20

Postitus Postitas tax »

10 võitu 11 etapist. Nagu hooaeg 2002 juba. Võibolla järgnev aasta on jälle rohkem paljulubavam. Aga oli rõõmustav näha, et McLaren on liikuma saanud ennast. Viimased 3 etappi ja ei ühtegi katkestamist. Fisichellal oli väga, väga hea tulemus. Viimane startija ja kuues koht on ilus. Eriti veel Sauberiga, mis ei ole just mitte kõige parem masin F1s. Genest ikka vist asja erilist lähiajal ei saa. Testisõitja rajal ei ole just kõige parem kooslus vist. Montoya ka kuidagi alla käinud. Enam ei sõida, vaid venib.
Ikkagi kiidan veel Fisichellat. See sõitja väärib paremat meeskonda.
tax eriti ei tea, mida räägib
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Ehm....mina loodan isiklikult et Fisichella oleks järgmine aasta veel Sauberis. Ehk saavad korraliku autoga hakkama ja veavad selle tiimi ükskord absoluutsesse tippugi. Aeg ka juba, 11 aastat F1-s juba keereldud. :)
gaas on endiselt laiffi
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 844
Liitunud: 23 Veebr 2003, 22:20

Postitus Postitas tax »

Sauberil korralik mootor olemas. Millegipärast ei suuda nad seda ainult korralikult liikuma saada. Parem siirdugu ikka kusagile paremasse kohta. Kui Sauber kiiremaks saab, siis võib sinna tagasi minna.
tax eriti ei tea, mida räägib
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Siiani on ju Fisil kogu aeg olnud nii et niikuin tema timist lahkub hakkab asi kohe paremaks minema (97->98 Jordan, 01->02 Benetton (Renault) ) Viimased kaks aastat Jordanis on selles suhtes erand. Pealegi arvan et Sauberilt võib see aasta veel paari väga head esitust näha. ;) Eriti mootoi radadel nagu Monza.
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

No vaikselt lisanduvad Sauberile ka juba uues tuuletunnelis disainitud jupid ka... ;)
Aga Massast ma eriti ei arva,minumeelest Fisi-Heidfeld oleks seks aastaks päris kõva paar olnud.
Erki kirjutas:Siiani on ju Fisil kogu aeg olnud nii et niikuin tema timist lahkub hakkab asi kohe paremaks minema (97->98 Jordan, 01->02 Benetton (Renault) ) Viimased kaks aastat Jordanis on selles suhtes erand. Pealegi arvan et Sauberilt võib see aasta veel paari väga head esitust näha. ;) Eriti mootoi radadel nagu Monza.
Vasta