Kas tead vastust?

muud huvitavad teemad

Moderaatorid: Jaanus, Sport

Vasta
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Päris lähedal. Ma arvan, et tax võib uue küsimuse panna. Täpsemalt sõitsid nad Lancia Beta Coupega.

http://usuarios.lycos.es/tododelado/gal ... es%20a.jpg
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 844
Liitunud: 23 Veebr 2003, 22:20

Postitus Postitas tax »

Tegelikult võiks keegi hea inimene ise siia küsimuse panna. Ei suuda kuidagi ühtegi välja mõelda :( :cry:
tax eriti ei tea, mida räägib
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1537
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas johunn »

nu kui lubatakse, siis panen ühe kyssa, see ei ole kyll ralli, aga autosport ikkagi...
kysimus oleks siis, et kuidas sai mercedese tiimile värviks hõbedane, oli kord üks sündmus millest hakati mercedese võistlusautoseid kutsume hõbenoolteks.
toomasa
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 74
Liitunud: 18 Nov 2003, 16:57

Postitus Postitas toomasa »

See sündmus toimus aastal 1934. Ja oli seotud sellega, et oli kehtestatud auto kaalulimiidiks 750 kg. Õnnetul kombel kaalus MB W25 õhtul enne 3 juunit, kui Nürnburgringil sõitma hakati 1kg rohkem. Kuna ühe ööga polnud võimalik enam mingeid tehnilisi modifikatsioone ette võtta, siis manager Afred Neubauer lasi eemaldada tol ajal MB standartiks olnud valge värvi ja auto läks starti alumiinumikarva hõbedasena. Manfred von Brauitch võitis Eiffeli võidukihutamise rekordilise ajaga. Mille peale saksa ajakirjandus hakkas mb autosid hõbedasteks noolteks kutsuma.
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1537
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas johunn »

täpselt!!! oleks võind kohe laksust uue kyssa panna... sul ajalugu ilusti selge :P
toomasa
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 74
Liitunud: 18 Nov 2003, 16:57

Postitus Postitas toomasa »

Hmm. Nagu me kõik teame, on lubatud wrc miinimumkaaluks 1230kg - Mis on selle kaalu mõõtmise etaloniks.
Vihjeks niipalju,et tegemist oli tol hetkel ühe uue auto tehaseandmete kaaluga , ehk siis mis autoga oli tegemist. ?
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

toomasa kirjutas:See sündmus toimus aastal 1934. Ja oli seotud sellega, et oli kehtestatud auto kaalulimiidiks 750 kg. Õnnetul kombel kaalus MB W25 õhtul enne 3 juunit, kui Nürnburgringil sõitma hakati 1kg rohkem. Kuna ühe ööga polnud võimalik enam mingeid tehnilisi modifikatsioone ette võtta, siis manager Afred Neubauer lasi eemaldada tol ajal MB standartiks olnud valge värvi ja auto läks starti alumiinumikarva hõbedasena. Manfred von Brauitch võitis Eiffeli võidukihutamise rekordilise ajaga. Mille peale saksa ajakirjandus hakkas mb autosid hõbedasteks noolteks kutsuma.
Väga imelik asi... Kaalulimit, et rohkem kaaluda ei tohi... Mis oli selle mõte? :?
gaas on endiselt laiffi
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1537
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas johunn »

arvatavasti see, et autole ei paigaldataks suuremaid ja võimsamaid mootoreid :)
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Impreza???

toomasa kirjutas:Hmm. Nagu me kõik teame, on lubatud wrc miinimumkaaluks 1230kg - Mis on selle kaalu mõõtmise etaloniks.
Vihjeks niipalju,et tegemist oli tol hetkel ühe uue auto tehaseandmete kaaluga , ehk siis mis autoga oli tegemist. ?
toomasa
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 74
Liitunud: 18 Nov 2003, 16:57

Postitus Postitas toomasa »

Ei olnud. wrcforum.comi andmetel oli see '88 Mazda 626 GT coupe kaal.
Kui kellelgi miski hea küsimus, siis andku aga tulla :)
tarvvi
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 87
Liitunud: 12 Mär 2003, 16:15

Postitus Postitas tarvvi »

Niisiis.. mis aastal jõudis esimene N-rühma auto Safari ralli finišisse?
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

1997? :oops:
gaas on endiselt laiffi
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

1990?
tarvvi
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 87
Liitunud: 12 Mär 2003, 16:15

Postitus Postitas tarvvi »

1990 õige
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

Ei oskagi midagi tarka küsida... Ok, mis aastal homologeeriti esimene A-rühma Mazda?
tarvvi
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 87
Liitunud: 12 Mär 2003, 16:15

Postitus Postitas tarvvi »

1985?
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

tarvvi kirjutas:1985?
Sobib...
tarvvi
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 87
Liitunud: 12 Mär 2003, 16:15

Postitus Postitas tarvvi »

ok.. mis aastal,mis autoga ja mis rallil tegi praegune M-sporti juht Malcolm Wilson oma debüüdi MM'il?
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

1979 RAC rally, Ford Escort 1800
gaas on endiselt laiffi
tarvvi
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 87
Liitunud: 12 Mär 2003, 16:15

Postitus Postitas tarvvi »

minu andmetel oli 1977 GB ralli , ford escort RS,aga pane uus küsimus
Vasta