Rally d'Italia Sardegna II päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
ME-3
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 193
Liitunud: 06 Mär 2011, 10:06

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas ME-3 »

Karlip kirjutas:Täpsemalt pole teada, et kuidas katki ja mis üldse juhtus?
Täpselt ei tea, aga remontida pole kohapeal võimalik.
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas aix »

Pagan küll. Nii lähedal oli see, et kaks eestlast punktikohal...Kahju.
Karlip
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2098
Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
Asukoht: Võru Linn

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas Karlip »

Ajalugu jääbki tegemata, aga kunagi hiljem!
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
pets1
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 575
Liitunud: 10 Nov 2011, 01:20

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas pets1 »

Pea 9 minutit on aega, et need 2 katset läbi loksutada...poleks isegi vaja sõita. Krdi kahju.
Suurte kogemustega ralliturist
MKD
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1659
Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
Asukoht: Tallinn

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas MKD »

Kas võib olla asi selles, et kui Kruuda eelviimasel katsel kaardilugeja poolse küljega puus käis, siis sai auto turvapuur niivõrd kannatada, et ei lubata enam sõita? st. sõita saaks aga reeglid ei luba.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas muhk »

MKD kirjutas:Kas võib olla asi selles, et kui Kruuda eelviimasel katsel kaardilugeja poolse küljega puus käis, siis sai auto turvapuur niivõrd kannatada, et ei lubata enam sõita? st. sõita saaks aga reeglid ei luba.
see oleks loogiline küll. sest raadios räägiti temaga pärast viimast katset ja olevat suht sodi olnud see külg, kuigi sõitmist oluliselt ei seganud.
kahju jh, oleks nii väga tahtnud, et karlil hästi läheks. aga ta vist sõidab hispaanias ka kaasa sel aastal veel?
Tuhman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 232
Liitunud: 29 Juul 2010, 17:44
Asukoht: tallinn

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas Tuhman »

Nii ta on
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas Lithium »

muhk kirjutas:
MKD kirjutas:Kas võib olla asi selles, et kui Kruuda eelviimasel katsel kaardilugeja poolse küljega puus käis, siis sai auto turvapuur niivõrd kannatada, et ei lubata enam sõita? st. sõita saaks aga reeglid ei luba.
see oleks loogiline küll. sest raadios räägiti temaga pärast viimast katset ja olevat suht sodi olnud see külg, kuigi sõitmist oluliselt ei seganud.
kahju jh, oleks nii väga tahtnud, et karlil hästi läheks. aga ta vist sõidab hispaanias ka kaasa sel aastal veel?
http://www.rallyracc.com/2012/descargas/inscritos.pdf
Söörlöne!
piibu007
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 497
Liitunud: 21 Mai 2009, 18:44
Asukoht: Saaremaa

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas piibu007 »

Väga kahju, aga mis seal ikka. Mis si*asti, see uuesti!
Hindra
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 16
Liitunud: 03 Sept 2012, 14:05

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas Hindra »

Ott Tänak sai tiimiboss Malcolm Wilsonilt kiita
http://sport.err.ee/autoralli/47f62a3c- ... 372d2366ca
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas Timur_P »

Ford World Rally Team director Malcolm Wilson reflected on an improved day for the squad. “It was good to see that Jari-Matti regained his pace and confidence, which was important before Spain, and while Petter struggled this morning, he raised his speed this afternoon. Ford’s private drivers enjoyed another fantastic day, with Mads Østberg climbing back to fourth and Evgeny Novikov and Ott Tänak doing exactly what I asked of them,” he said.
Ford duo leave dramas behind during clean run in Sardinia -- M-Sport
Ott Tänak (3rd) said:

“Today has been OK. It was a lot easier in the morning because the stages were quite smooth and there weren’t a lot of rocks lying around. But this afternoon was a bit tougher and I didn’t feel so comfortable – I was just trying to get through. It was quite rough and I am feeling everything and looking out for anything that could get in our way!

“For sure I am looking forward to tomorrow. There is only 16 kilometres but they are still proper stages so it will not be so easy. I will just have to stay concentrated and keep it going!”
M-Sport duo maintain podium positions in Sardinia -- M-Sport
Epik
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 727
Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
Asukoht: Harjumaa
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas Epik »

aix kirjutas:
Teen ennast huvitavaks, oled rahul nüüd...Lihtsalt inimesed kes on lähemalt vaadanud neid autosid ütlesid, et nendel skodadel on palju asju, mis ei pidavat kehtima s2000 nõuetele. Varja natuke erutust nüüd ja olgem rõõmsad et meie meestel hästi läheb.
Pikemalt ei hakka seletama.
Ma ei mõelnud midagi isklikult vaid kui midagi kirjutad siis paluks ennast täpsustada. Ei ole võimalik lihtsalt sellsises sarjas nagu WRC, et üks meeskond paneb oma s2000 autole 1,6 turbo mootori või wrc aerodünaamika vms. ja kõik vaatavad kõrvalt et oh ongi s2000. Point oli lihtsalt selles, et kui midagi tead siis räägi teistele ka mitte ära tee ennast huvitakas ja ütle et " a la need ei ole tegelt s2000 autod". Aga okei, varjan erutust ja olen ühke meie meeste tegemiste üle, samas Kruudast kahju, et homme ei stardi, sõit oli siiamaani super.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas KidrA »

Ma arvan, et aix pidas lausega "Lihtsalt inimesed kes on lähemalt vaadanud neid autosid ütlesid, et nendel skodadel on PALJU ASJU, mis ei pidavat kehtima s2000 nõuetele" silmas seda, et Ogier ja Ingressia on need paljud asjad, et nad sõidavad nii kiirelt, et ei vasta S2000 nõuetele.

Kui tõsiselt rääkida siis oleme ausad, neid inimesi kes neid PALJU ASJU näinud on, pole olemas olnudki, sest kuna ühtegi näidet nende PALJUDE ASJADE kohta ei toodud siis järelikult peavad nad olemas sisemised, mitte välised. Järelikult need kes neid nägid peavad olema eriti asjatundjad. Nad peavad olema veel rohkem asjatundjad, kui need asjatundjad kes on seda tööd tegema võetud FIA poolt. Ja kuna FIA'l on rahaline preemia sellele, kes annab üles reegleid rikkuva meeskonna siis peavad need asjatundjad olema Skoda enda töötajad, kes neid PALJUSID ASJU on näinud. Aga tundub et VW maksab meestele nii kõvasti, et see preemia neid ei huvita. Ja lõpetuseks tahaks öelda, et väga loogiline on, et VW läheb S2000 masinaga reegleid rikkuma, nende PALJUDE ASJADEGA, väga loogiline.
citikas
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 43
Liitunud: 24 Juul 2005, 20:37
Asukoht: Tallinn

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas citikas »

Kui VW autod vastaksid SWRC ehk R4 klassi nõuetele siis nad ju sõidaks ka tiitlile.
See hooaeg aga on VW sõitnud väljaspool arvestust.
R4 klassi kuuluvad nii 2000cc vabalthingav kui ka 1600cc turbo. Sõidavad ju SWRC arvestuses nii Fiesta S2000 kui ka Fiesta RRC.
Pigem siiski VW katsetab erinevaid tehnilisi lahendusi järgmiseks aastaks.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas KidrA »

citikas kirjutas:Kui VW autod vastaksid SWRC ehk R4 klassi nõuetele siis nad ju sõidaks ka tiitlile.
See hooaeg aga on VW sõitnud väljaspool arvestust.
R4 klassi kuuluvad nii 2000cc vabalthingav kui ka 1600cc turbo. Sõidavad ju SWRC arvestuses nii Fiesta S2000 kui ka Fiesta RRC.
Pigem siiski VW katsetab erinevaid tehnilisi lahendusi järgmiseks aastaks.
See, et nad tiitlile ei sõida, ei tähenda et nende autol midagi teistmoodi oleks. Tiitlile ei sõideta lihtsalt sellepärast, et sellega kaasneksid testide piirangud. Skoda S2000 on täiesti tavaline S2000 masin, ei midagi erilist.
Crapmaster
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 560
Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
Asukoht: Pärnumaa

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas Crapmaster »

KidrA kirjutas:
citikas kirjutas:Kui VW autod vastaksid SWRC ehk R4 klassi nõuetele siis nad ju sõidaks ka tiitlile.
See hooaeg aga on VW sõitnud väljaspool arvestust.
R4 klassi kuuluvad nii 2000cc vabalthingav kui ka 1600cc turbo. Sõidavad ju SWRC arvestuses nii Fiesta S2000 kui ka Fiesta RRC.
Pigem siiski VW katsetab erinevaid tehnilisi lahendusi järgmiseks aastaks.
See, et nad tiitlile ei sõida, ei tähenda et nende autol midagi teistmoodi oleks. Tiitlile ei sõideta lihtsalt sellepärast, et sellega kaasneksid testide piirangud. Skoda S2000 on täiesti tavaline S2000 masin, ei midagi erilist.
Ma ei saa ka sellest aru, miks peaks Škoda Fabia S2000 auto olema erinev S2000 autodele püstitatud reeglitest? Ega see mingi külaralli ei ole, kel rohkem pappi, see tuunib auto vingemaks. Anthony Warmbold kirjutas blogis, et privaatsõitjana ei saanud päris sellist masinat nagu oli tehasemeeskonna oma (Ford Focus), kuid et Ogieri masin on mingeid vingemaid vidinaid täis, kõlab kahtlaselt. Muidugi ka see "keegi rääkis ja keegi ütles" ei kõla eriti usutavalt. Ilmselt meeltesegaduses välja paisatud argument, muud vast midagi. :)
citikas
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 43
Liitunud: 24 Juul 2005, 20:37
Asukoht: Tallinn

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas citikas »

Kui vaadata Fiesta WRC ja RRC autosid siis erinevus on ju ainult turbokõris ja aeropaketis.
Vedrustus ja muu on ju kõik sama. Seega ei saagi olla mingeid erilisi vingeid vidinaid.
Lihtsalt saab testida erinevaid lahendusi reaalsetes tingimustes. Järgmiseks aastaks pannakse teine turbokõri ja asendatakse fabia kere polo omaga ja ongi WRC auto valmis.
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas Timur_P »

KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Rally d'Italia Sardegna II päev

Postitus Postitas KidrA »

citikas kirjutas:Kui vaadata Fiesta WRC ja RRC autosid siis erinevus on ju ainult turbokõris ja aeropaketis.
Vedrustus ja muu on ju kõik sama. Seega ei saagi olla mingeid erilisi vingeid vidinaid.
Lihtsalt saab testida erinevaid lahendusi reaalsetes tingimustes. Järgmiseks aastaks pannakse teine turbokõri ja asendatakse fabia kere polo omaga ja ongi WRC auto valmis.
Ma nüüd lõpuks ei saagi aru, mida täpselt sa öelda tahad, kas vastavad SWRC nõuetele või mitte. Esimene post jättis mulje, et ei vasta ja teine postitus, et vastab. Igatahes sõidavad nende masinad SWRC klassis, küll mitte punktidele, kuid siiski sõidavad ja nad peavad selle klassi reeglistikule vastama. Nad ei saa ralli käigus teha mitte midagi erilist nendest, kes sõidavad punktidele. Küll aga peale rallit.
Vasta