Acropolis Rally I päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5918
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Acropolis Rally I päev

Postitus Postitas Strike »

Pilt 61.Acropolis ralli 25-27.05.2012

Kreeka MM-ralli 2012

Kreeka ralli 2012 on hooaja kuues ralli ning MM-punkte jagatakse WRC, P-WRC ja WRC Akadeemia arvestuses.
Võistluse starti asub 55 ekipaaži, nendest 17 on WRC-masinad.
Ralli võistluskeskus ning enamus võistlustrassist paiknevad Loutraki ümbruses.
Viimase info kohaselt on FIA-l plaan Kreeka MM-ralli järgmisel hooajal MM-kalendrist välja jätta ning põhjuseks sealne majanduslik olukord.
Taas on rajal tagasi Fordi piloot Jari-Matti Latvala, kes pidi treeningul saadud rangluu vigastuse tõttu vahele jätma Argentina MM-ralli. Lisaks Petter Solbergile ja Jari-Matti Latvalale esindavad Fordi meeskonna värve Kreeka teedel veel M-Sport piloodid Evgeny Novikov ja Ott Tänak ning erasõitjad Mads Østberg, Martin Prokop, Henning Solberg, Daniel Oliveira, Spyros Pavlides ja Oleksii Tamrazov.
Citroeni värve esindavad lisaks Sebastien Loebile ja Mikko Hirvonenile erasõitjad Nasser Al-Attiyah ja Thierry Neuville.
Lisaks WRC Team Mini Portugal pilootidele Armindo Araujo ja Paulo Nobrele stardib Mini erameeskonna masinal Abdulaziz Al-Kuwari.
Viimasest üheteistkümnest Kreeka MM-rallist on seitsmel olnud võidukas piloot, kelle võistlusmasinaks on olnud Ford.
Kokku sõidetakse nelja võistluspäeva jooksul 22 kiiruskatset kogupikkusega 410 kilomeetrit.
Ralli Power Stage on SS22 New Loutraki, millel pikkust 3,97km.

Viimatised Kreeka MM-ralli võitjad:

2011 Sébastien Ogier – Julien Ingrassia Citroën DS3 WRC
2009 Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen Ford Focus RS WRC
2008 Sébastien Loeb - Daniel Elena Citroën C4 WRC
2007 Marcus Grönholm – Timo Rautiainen Ford Focus RS WRC
2006 Marcus Grönholm – Timo Rautiainen Ford Focus RS WRC

Pilt
Ott Tänak alustab Kreeka teedel järjekordset Eesti autospordi peatüki kirjutamist
Foto: Timo Anis / rallyphotos.net.ee

Pilt Eestlased Kreeka MM-rallil:

Aasta Sõitjad Auto Tulemus
1981 Heiki Ohu – Toomas Diener Lada 1600 15
1989 Ilmar Raissar – Rein Talvar Lada Samara K
1999 Markko Märtin – Toomas Kitsing Toyota Corolla WRC 5
2000 Markko Märtin – Michael Park Toyota Corolla WRC K
2001 Markko Märtin – Michael Park Subaru Impreza WRC K
2002 Markko Märtin – Michael Park Ford Focus WRC 6
2003 Markko Märtin – Michael Park Ford Focus WRC 1
2003 Urmo Aava – Kuldar Sikk Suzuki Ignis S1600 15
2004 Markko Märtin – Michael Park Ford Focus WRC K
2004 Urmo Aava – Kuldar Sikk Suzuki Ignis S1600 K
2005 Markko Märtin – Michael Park Peugeot 307 WRC 8
2005 Urmo Aava – Kuldar Sikk Suzuki Ignis S1600 19
2005 Jaan Mölder jr. – Tõnu Vunn Mitsubishi Lancer Evo VI K
2007 Urmo Aava – Kuldar Sikk Mitsubishi Lancer WRC 14
2008 Urmo Aava – Kuldar Sikk Citroen C4 WRC 4
2008 Martin Rauam – Silver Kütt Mitsubishi Lancer Evo IX K
2011 Karl Kruuda – Martin Järveoja Škoda Fabia S2000 23
2011 Ott Tänak – Kuldar Sikk Ford Fiesta S2000 K


Tagasivaade eelmisele MM-rallile – Pilt Philips Rally Argentina 26-29.04.2012

Sebastien Loeb – 70! Nii pealkirjastasid enamus meediaväljaandeid oma artiklid peale Argentina MM-ralli lõppu ja seda mitte selleks, et prantslane oleks saanud 70.aastaseks vaid Sebastien Loeb ja tema kaardilugeja Daniel Elena tähistasid seitsmenda järjestikuse Argentina ralli võiduga karjääri 70. MM-võitu. Seda on rohkem, kui teistel praegustel tegevsõitjatel kokku ja 40 etapi võitu enam, kui teisel kohal oleval Marcus Grönholmil.
Lisaks Loebile ja Elenale tegi ajalugu ka Fordi meeskond, kes on nüüd MM-punktidel lõpetanud järjest 150. MM-rallil. Seda jada alustas Carlos Sainz, kes teenis 2002.aasta Monte Carlo rallil kolmanda koha ning Petter Solbergi Argentina ralli kuues koht tähendas uue tähiseni jõudmist.
Möödunud kümne hooaja jooksul on Fordi meeskonnale enim punktikohti teeninud soomlaste trio Mikko Hirvonen , Jari-Matti Latvala, Marcus Grönholm ja neljandana Markko Märtin .
Hooaja 2012. Kõige pikem MM-ralli sõideti just Argentina teedel. Kokku läbiti üle 500 katsekilomeetri ning pikima kiiruskatse kilometraaž ületas 65 kilomeetrit.
Sebastien Loeb – Daniel Elena (Citroen DS3 WRC) haarasid ralli juhtohjad esimese võistluspäeva eelviimasel kiiruskatsel ning sellest hetkest alates enam tagasi ei vaadatud. Citroeni meeskonnale kindlustasid kaksikvõidu Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen, kes oleksid ehk sel korral olnud ka võimelised meeskonnakaaslaseid edestama, kuid teise võistluspäeva lõpus antud meeskonnakorraldus purustas selle unistuse.
Kolmandana lõpetasid ralli Portugali MM-ralli võitjad Mads Østberg – Jonas Andersson (Ford Fiesta WRC), kuid seda suuresti tänu Dani Sordo - Carlos del Barrio (Ford Fiesta WRC) katkestamisele viimasel kiiruskatsel. Ennem viimast kiiruskatset oli Jari-Matti Latvalat asendanud Dani Sordo edu Mads Østberg ees ligi poolteist minutit, kuid purunenud generaatoririhm lõpetas hispaanlase ralli enneaegselt.
Neljandana lõpetas ralli tšehhi piloot Martin Prokop (Ford Fiesta WRC), kellele see oli karjääri parimaks WRC tulemuseks. Samuti oli see parim WRC tulemus ka rehvitootja D-Mack jaoks.
Sarnaselt neljanda koha omaniku Prokopiga oli ka viienda koha omanikul põhjust rõõmustada karjääri parima WRC resultaadi üle ning selleks piloodiks oli Thierry Neuville (Citroen DS3 WRC).
Kuuendana ületas finišijoone Fordi tehasemeeskonna sõitja Petter Solberg, kes võitis küll 19. kiiruskatsest koguni 11, kuid avapäeva katkestamine ei lubanud kõrgemate positsioonide eest
Heidelda.
Nagu sellele hooajal tavaks saanud lõpetas ka Argentina MM-rallil parima S2000 piloodina, Sebastien Ogier, tulemuseks absoluudi seitsmes positsioon.
Kaheksandana lõpetas võistluse sarnaselt Petter Solbergiga avapäeval katkestanud Jevgeny Novikov.
Eelviimasel punktikohal lõpetas Nasser Al-Attiyah (Citroen DS3 WRC), kes teenis viimase kiiruskatse kolmanda ajaga ühe lisa MM-punkti.
Tänu viimasel kiiruskatsel katkestanud Dani Sordole kerkisid viimasele punktikohale Ott Tänak – Kuldar Sikk, kelle seekordse hea tulemuse rikkus ralli avapäev.
Esimese võistluspäeva esimesel kiiruskatsel purunes tagarehv, järgmise kiiruskatse alguses sai kannatada roolivarras, mida pidi katsel vahetama ja kolmandal katsel jäädi ühes mahapöördes metsavahel lihtsalt kinni ning tuli katkestada.
Ott Tänak võttis oma blogis ralli kokku sõnadega: „ Pärast avapäeva äpardusi võtsime end kokku ja sõitsime ralli lõpuni. Hakkasime n-ö otsast peale, lasime end lõdvaks, korrastasime legendi ja üritasime sõitu nautida.“

Ajaloonurk - Kreeka MM-ralli 2002

Kreeka MM-ralli 2002 on Eesti rallifännidele meelde jäänud, kui ralli, mis röövis Markko Märtinilt ja Michael Parkilt nende karjääri esimese MM-võidu ning selle saavutamiseks pidid nad veel pingutama täpselt aasta.
Reaalselt võitis ralli lendav šotlane Colin McRae, mis tähistas ühtlasi tema kolmandat järjestikust ja üldse kokku viiendat Acropolise ralli võitu. 1995.a autoralli maailmameister on selle tulemusega siiani Acropolise teede valitseja.
Lisaks Acropolise ralli võitudele viis Colin McRae võit uue tähiseni ka MM-võitude rekordi – 24 ralli võitu, mis tundus toona, kui veel ralliteid ei valitsenud Sebastien Loeb püüdmatu tulemusena.
Acropolise esimest vaatust juhatas noor Fordi piloot Markko Märtin, kes lõpetas avapäeva ligi minutilise eduga (50,7 sekundit) Hyundai piloodi Freddy Loixi ees. Marcus Grönholm alustas rallit küll heas tempos, kuid neljandal katsel tehtud sõiduviga kukutas soomlase päeva lõpuks seitsmendale positsioonile.
Subaru pilootidele oli avapäev kõike muud kui roosiline. Ilma pidurite ja roolivõimuta sõitnud Tommi Mäkinen katkestas väljasõidu tagajärjel kaotatud ratta tõttu. Petter Solberg kaotas aega tõrkuva mootori tõttu ning lõpetas avapäeva alles 17.positsioonil.
Thomas Radström tegi Citroeni värvides ajalugu võites prantsuse meeskonnale esimese WRC kruusakatse (SS2).
Teisel võistluspäeval jätkasid Märtin – Park sealt, kus esimesel võistluspäeval pooleli jäid ning suurendasid oma edu lähimate konkurentide ees, kuni kiiruskatseni üheksa…
Päeva kolmandal katsel purunes Ford Focus WRC rehv ning kuna katse lõpuni oli veel piisavalt sõita, otsustasid sõitjad selle vahetada, kuid kuna kaasas oli vaid nö rattarist tüüpi rattavõti, siis kulus selleks liialt palju aega ning katse lõpetati alles 23. ajaga, kaotust katse võitnud Richard Burnsile 3.32,6.
Peale Märtinit tabanud probleeme ja üheksandale positsioonile kukkumist kerkis uueks liidriks Colin McRae ning šotlane hoidis seda positsiooni kuni võistluspäeva lõpuni. Peugeot piloodid Richard Burns ja Marcus Grönholm olid kiire sõiduga kerkinud poodiumikohtadele. Hyundaiga võistelnud vanameister Juha Kankkunen katkestas mootoriprobleemide tõttu.
Viimase võistluspäeva esimesel katsel katkestas vedrustuse purunemise tõttu Richard Burns ning teiseks kerkis meeskonna kaaslane Marcus Grönholm, kes ei suutnud Colin McRaele ohtlikuks saada ning lõpetas ralli samal positsioonil. McRae võitis Grönholmi ees 24,5 sekundiga.
Kolmas võistluspäev jättis lisaks Burnsile rajaäärde Alister McRae (Mitsubishi Lancer), Gilles Panizzi (Peugeot 206 WRC) ja Freddy Loix´i (Hyundai).
Markko Märtin lõpetas võistluse kuuenda kohaga , kaotust Colin McRaele 2.40,1.
Colin McRaele oli see hooaja esimeseks võiduks ning märkimisväärne selle võidu puhul on veel see, et see oli 2002. hooajal kolmas järjestikune MM-ralli, kus ralli võitja ei võitnud mitte ühtegi kiiruskatset.
MM-liidrina jätkasid peale Acropolise rallit Marcus Grönholm ja Peugeot meeskond.

Kokku sõideti 2002. aasta Kreeka rallil 15 kiiruskatset kogupikkusega 374,10 km.
84-st startijast lõpetas 35.
Võitjad: Colin McRae – Nicky Grist / Ford Focus RS WRC
Võitja keskmine kiirus: 83,84 km/h
Katsevõidud: Markko Märtin 5, Petter Solberg 3, Marcus Grönholm 3, Richard Burns 1, Freddy Loix 1, Harri Rovanperä 1, Thomas Radström 1

MM-arvestus peale 5/13 (sõitjad):

1. Pilt Sébastien Loeb 91 (8 )
2. Pilt Petter Solberg 73 (8 )
3. Pilt Mikko Hirvonen 70 (4)
4. Pilt Mads Østberg 68 (1)
5. Pilt Evgeniy Novikov 43 (1)
6. Pilt Jari-Matti Latvala 28 (2)
7. Pilt Martin Prokop 26
8. Pilt Nasser Al-Attiyah 23 (1)
9. PiltDani Sordo 21 (3)
10. Pilt Ott Tänak 16 (1)
11. Pilt Sébastien Ogier 16
12. Pilt Thierry Neuville 14
13. Pilt Francois Delecour 8
14. Pilt Dennis Kuipers 8
15. Pilt Armindo Araujo 7
16. Pilt Henning Solberg 6
17. Pilt Pierre Campana 6
18. Pilt Patrik Sandell 4
19. Pilt Ken Block 2
20. Pilt Jari Ketomaa 2
21. Pilt Eyvind Brynildsen 1
22. Pilt Ricardo Trivino 1
23.Pilt Peter van Merksteijn jr 1

*(Power stage punktid)

MM-arvestus peale 5/13 (meeskonnad):

1. Pilt Citroen Total World Rally Team 151
2. Pilt Ford World Rally Team 106
3. Pilt M-Sport Ford World Rally Team 81
4. Pilt Qatar World Rally Team 37
5. Pilt Citroen Junior World Rally Team 30
6. Pilt Adapta World Rally Team 27
7.Pilt Mini WRC Team 26
8.Pilt Brazil World Rally Team 10

Katsevõidud peale 5/13

1. Pilt Petter Solberg 28 (2)
2. Pilt Sébastien Loeb 24(2)
3. Pilt Jari-Matti Latvala 22
4. Pilt Mikko Hirvonen 13
5. Pilt Dani Sordo 8 (1)
6. Pilt Mads Østberg 3
7. Pilt Ott Tänak 3
8. Pilt Thierry Neuville 2
9. Pilt Nasser Al-Attiyah 1
10. Pilt Chris Atkinson 1

*(Power stage katsevõidud)

Rallivõidud peale 5/13

Pilt Sébastien Loeb 3Pilt; Pilt; Pilt
Pilt Jari-Matti Latvala 1Pilt
Pilt Mads Østberg 1Pilt

Pilt Kreeka ralli kvalifikatsiooni tulemused:

1.Petter Solberg Pilt Ford Fiesta RS WRC 04:11,976
2.Jari-Matti Latvala Pilt Ford Fiesta RS WRC +00:00,098
3. Sébastien Loeb Pilt Citroën DS3 WRC +00:00,726
4.Jevgeni Novikov Pilt Ford Fiesta RS WRC+00:01,042
5.Mikko Hirvonen Pilt Citroën DS3 WRC +00:02,081
6.Thierry Neuville Pilt Citroën DS3 WRC +00:04,296
7.Mads Østberg Pilt Ford Fiesta RS WRC +00:05,340
8.Ott Tänak Pilt Ford Fiesta RS WRC +00:06,791
9.Martin Prokop Pilt Ford Fiesta RS WRC +00:06,903
10. Nasser Al-Attiyah Pilt Citroën DS3 WRC +00:07,188


PiltKreeka ralli kvalifikatsiooni järgne stardijärjestus:

1.Paulo Nobre Pilt John Cooper Mini WRC
2.Armindo Araujo Pilt John Cooper Mini WRC
3.Daniel Oliveira Pilt Ford Fiesta RS WRC
4.Nasser Al-Attiyah Pilt Citroën DS3 WRC
5.Martin Prokop Pilt Ford Fiesta RS WRC
6.Ott Tänak Pilt Ford Fiesta RS WRC
7.Mads Østberg Pilt Ford Fiesta RS WRC
8.Thierry Neuville Pilt Citroën DS3 WRC
9.Mikko Hirvonen Pilt Citroën DS3 WRC
10.Jevgeni Novikov Pilt Ford Fiesta RS WRC
11. Sébastien Loeb Pilt Citroën DS3 WRC
12.Jari-Matti Latvala Pilt Ford Fiesta RS WRC
13.Petter Solberg Pilt Ford Fiesta RS WRC

Kreeka MM-ralli kvalifikatsiooni järgsed sõitjate kommentaarid


Pilt Kreeka ralli esimese võistluspäeva kiiruskatsed SS1-SS9, kokku 194,36km

Neljapäev 24.05

SS1 Kineta 25,24km 18:28

Reede 25.05

SS2 Aghia Marina 13,80km 06:53
SS3 Thiva 1 23,60km 08:31
SS4 Elikonas 1 19,89km 10:20
SS5 Bauxites 1 23,17km 12:25
SS6 Drossohori 22,00km 13:19
SS7 Bauxites 2 23,17km 15:22
SS8 Elikonas 2 19,89km 17:05
SS9 Thiva 2 23,60 18:50

Kasulikke linke ralli jälgimiseks:

http://www.wrc.com/results/2012/acropol ... age-times/
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
http://www.irally-live.com/ir_home.htm

Raadio:

http://www.worldrallyradio.com/World_Ra ... Radio.html
http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Karlip
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2098
Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
Asukoht: Võru Linn

Postitus Postitas Karlip »

Kes siis 2012 teema alla ei viitsi vaadata, tsiteerin oma postitused siia alla.
Karlip kirjutas: http://twitpic.com/9onuy0

Ta tegi selle pildi lähemalt ka, et näidata katkist roolivarrast.

(Must kummist osa, sealt tuleb välja varras)

Auto viidi ära puksiiri peal.

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1172_n.jpg
Karlip kirjutas:Tänaku katkine esirehv

http://twitpic.com/9ontej

Üritab parandada:

http://twitpic.com/9onu23

PILDID: Julian Porter
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
hunt
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 206
Liitunud: 09 Apr 2003, 19:49

Postitus Postitas hunt »

Nii,esimesed juba rajal. Splitide järgi aina kiiremaks mehed lähevad
Mirko
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 628
Liitunud: 29 Mär 2012, 22:51

Postitus Postitas Mirko »

Loodame parimat. Tahaks näha, et Tänak ei sõidaks stabiilselt lõpuni
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Ott seisab Nokia järgi.

Vale häire.
Viimati muutis aix, 24 Mai 2012, 17:48, muudetud 1 kord kokku.
Raiko
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 194
Liitunud: 17 Juul 2010, 18:33
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Raiko »

3. splitis ära andnud. järsku 2,6sek aeglasem Prokopist
allar9944
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2443
Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas allar9944 »

pole paha
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

aix kirjutas:Ott seisab Nokia järgi.
... Mida ?!? See ei saa tõsi olla..
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

ei liigub ikka. Täpp jäi liiga kauaks seisma, samas kui teised liikusid
Karlip
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2098
Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
Asukoht: Võru Linn

Postitus Postitas Karlip »

Hea, et ta hoo maha võttis. 2-5 sekki prokopile pole väga palju.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Kas homme stardivad samas järjestuses?
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

No nüüd Prokopiga tasa viiendas splitis.
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Pagan... miks peab Nokias just Tänaku täpp pikemaid peatusi tegema. Vahepeal jõuab Östberg praktiliselt kõrvale ja siis Tänaku täpp ärkab:D
rally11
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1106
Liitunud: 13 Veebr 2011, 09:17
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas rally11 »

Tegi ära Prokopile
Raiko
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 194
Liitunud: 17 Juul 2010, 18:33
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Raiko »

1,1 sek võitis siis lõpuks Prokopit
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

1,1ga tegi siis Ott Prokopile aga kaotas kuskil aega spinnides. :)
MKaunis
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 3
Liitunud: 15 Veebr 2011, 08:59

Postitus Postitas MKaunis »

Pilti vaadates tekkis küsimus, kuidas selline asi on võimalik et esirattad eri suundades? :shock:

http://www.upload.ee/image/2369605/tanak.bmp
calderon
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3364
Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
Asukoht: Kuppelmaastik

Postitus Postitas calderon »

MKaunis kirjutas:Pilti vaadates tekkis küsimus, kuidas selline asi on võimalik et esirattad eri suundades? :shock:

Pilt
Sellelt puult sai ta löögi vasaku ratta pihta ja purunes roolivarras nagu ma aru sain, ju sellest rattad lipalopa
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

Eino kuidas sa aru ei saa, roolivarras ju sodi, sellepärast. :D :D :D
kriux
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 498
Liitunud: 21 Jaan 2005, 15:30

Postitus Postitas kriux »

Ogier oma S2000-ga sõidab Tänakuga enam-vähem ühes tempos.
Vasta