Kvalifikatsioon vs võistlus

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh

Vasta
Külaline

Kvalifikatsioon vs võistlus

Postitus Postitas Külaline »

Mina ei saa ühest asjast selle vurmeli juures see aasta aru: miks on võistlustel sõidetavad ajad heal juhul vaid üks sekund halvemad kui kvalifikatsiionis? On ju tegemist täpselt sama seadistuse ja kaaluga kui kvalifikatsioonis, kuid ajad on oluliselt kehvemad. Kas hoitakse nii rämedalt tagsai või? Ei saa aru :?
Külaline

Postitus Postitas Külaline »

igaks juhuks upitan teema veelkord ettepoole. aga kas see küsimus tõesti nii rumal on, et keegi ei vaevu seletama? mina tõesti ei saa sellest asjast aru, ehk keegi teadjam räägib poindi lahti?
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Võistlustel on ju see aasta sõidetud suht samu aegu kui kval.is. Kui mitte paremaid
gaas on endiselt laiffi
nimh
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

Ilmselt siis nii: võistlustel lihtsalt ei panda 100% välja, kuna kaotada on rohkem kui võita... kvalis aga võid saada kehvema positsiooni kõigest... sõiduga paned jällegi mööda
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Külaline

Postitus Postitas Külaline »

Hungary: Qualifying session 2
--------------------------------------------------------------------------------
P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps Laps
1. 8 ALONSO Renault M 1'21"688 193.203 Km/h 3
Lap 38 : Best lap for Montoya : 1.22.095


2003 : Silverstone (Qualifying session 2)
01 R.BARRICHELLO FERRARI / Bridg. 1'21"209 227.901 Km/h

Lap 37 : Rubens Barrichello makes the fastest lap in 1.22.525

Need on vaid viimaste gp-de näited. Aga kui nad ei pinguta nii VÄGA miks siis nad(mõned) mõnikord kohe alguses pikalt maha jäävad? Peaks ju sõidu edenedes kütust vähemaks jääma ja auto kergemaks kuigi ka rehvid kuluvad, kuid kiiremaid aegu võistluse sees sõidetakse tihti just pisut enne boksi tulekut (ehk siis üsna kulunud kummidega). Kas ei ole mingit sellist võimalust, et nendel on seal nö. kaks reziimi: kütust säästev ja täis laksu reziim ning võistlustel kasutatakse esimest ning kvalifikatsioonis teist?
räikkönenf1
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 14
Liitunud: 06 Okt 2003, 14:53
Asukoht: Rapla ligidal asuv pommiauk

Postitus Postitas räikkönenf1 »

Sõidus on kõik tihedalt koos ja kui ei siis on juba eest mindud ja enam pole mõtet nii väga kiirustada.
Kimi või Kimi aga ikka Kimi
Vasta