2012 aasta

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
meh
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 229
Liitunud: 13 Nov 2011, 11:53

Postitus Postitas meh »

Postimehes ka Hirvoneni Citroeni minemise kohta infokild:
http://sport.postimees.ee/634870/hirvon ... eskonnaga/
edit: nagu matu juba oli copy-pastenud

Huvitav, kas Hirvonen nõustub olema siis nr 2.? Ogierile vist oli just see asjaolu ju vastumeelne?
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Postitus Postitas Timur_P »

meh kirjutas: Huvitav, kas Hirvonen nõustub olema siis nr 2.? Ogierile vist oli just see asjaolu ju vastumeelne?
Ju ta siis on nõus. Mis Oiger-isse puutub, siis Loeb-i lepingus pidi olema punkt, mis teeb tast tiimi esisõitja. See olevat Oiger-il harja punseks ajanud ja ta otsustas lahkuda. Oiger-i lepingus pidi olema punkt, mis lubab sõitjate võrdset kohtlemist, kuna Citroen tegi Loeb-ist esisõitja, siis oli tal alus lepingu tühistamiseks.
evox
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 12
Liitunud: 03 Mär 2011, 21:55

Postitus Postitas evox »

Mentos team testis Minit. 00.10 on näha Martin Kangurit ka seal.



http://video.bigmir.net/show/267025/#
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

Võibolla väikesed vihjed järgmiseks aastaks? Poleks paha..
jaani8
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 501
Liitunud: 09 Veebr 2008, 16:15

Postitus Postitas jaani8 »

Karlip
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2098
Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
Asukoht: Võru Linn

Postitus Postitas Karlip »

Ah ja..

Vahepeal toimus Citroeni pressikas, kus öeldi, et Hirvonen vahetab Ogieri välja.

http://www.wrc.com/news/hirvonen-replac ... ?fid=15807

Minult ka siis kommentaar: ''Your move, Ford..''
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Postitus Postitas KidrA »

Karlip kirjutas:Ah ja..

Vahepeal toimus Citroeni pressikas, kus öeldi, et Hirvonen vahetab Ogieri välja.

http://www.wrc.com/news/hirvonen-replac ... ?fid=15807

Minult ka siis kommentaar: ''Your move, Ford..''
Hirvonenil pidavat lepingus kirjas olema, et ta võib küll rallisid võita hooaja alguses aga pea-eesmärk on aidata Loeb meistriks. Ehk 100% teine piloot. Põhimõtteliselt teevad nad paari aasta tagust Schumacheri ja Barrichellot järgi. Meistriks võib Loeb tulla aga just nagu Schumacheriga, ei pea ma sel juhul tema tiitleid mitte midagi väärt olevateks. Kui sa lased oma lepingusse kirja panna et tiimikaaslane ei tohi sulle ohtlikuks saada siis järelikult sa ikka ei ole ka seda tiitlit väärt, vähemalt mitte minu silmis ja loodan et järgmine hooaeg tehakse Citroenile tuul alla Ogieri ja Latvala poolt.

Ogier näitas taaskord milline suurkuju ta on. Ta on palju kriitikat see hooaeg saanud, ka siin foorumis aga minu arust on Ogier suurem kui Loeb eales olema saab, seda just sellepärast et punkt 1. on Ogieri lepingus et kõik olgu võrdsed.

2013 Ogier-Tänak? Tundub rohkem kui tõenäoline.
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

2013 Ogier Tänak? Kuhu siis Latvala minema peaks, isiklikult arvan, et Latvala on üldse MM-sarja kõige kiirem mees ja Loeb on lihtsalt argpüks kuna üksinda ta hakkama ei saaks, ei imestaks kui Ogier oleks tulnud meistriks.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Postitus Postitas KidrA »

Lithium kirjutas:2013 Ogier Tänak? Kuhu siis Latvala minema peaks
VW'isse. See võib ka Ogier olla aga üks neist kahest on 2013 aastal VW's.
Karlip
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2098
Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
Asukoht: Võru Linn

Postitus Postitas Karlip »

Ega Ogier, jah, niisama lahti ei ütle lepingust ning Wilson ka vihjab ka intervjuus, et Ogieriga lepingut pole ning asjad jäid toppama raha taga.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
Trw
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 313
Liitunud: 21 Nov 2008, 17:22
Asukoht: Tartumaa.

Postitus Postitas Trw »

Lithium kirjutas:2013 Ogier Tänak? Kuhu siis Latvala minema peaks, isiklikult arvan, et Latvala on üldse MM-sarja kõige kiirem mees ja Loeb on lihtsalt argpüks kuna üksinda ta hakkama ei saaks, ei imestaks kui Ogier oleks tulnud meistriks.
See peab küll üks läbimõtlemata nali olema. Mees on 8 kordne maailmameister, võib öelda et ta on olnud meister läbi kahe põlvkonna ja tuleb välja et tegemist on argpüksiga kes ei saa üksi tiitlivõitmisega hakkama? Vabandust kui kellegi arvamusele liiga tegin aga see on küll natuke absurdne :D
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1537
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas johunn »

Suurel enamusel eestlastel on selline komme nõrgematele kaasa tunda ning edukate saavutusi alavääristada. 8-kordse maailmameistri kohta ei saa mitte mingi valemiga nõrk öelda. Samuti ei ole mõtet väita, et Schumi sai oma 7 tiitlit tiimitaktikaga. Mõlemad mehed on tõesti mõned tiitlid saanud tänu tiimitaktikale, aga see ongi tiimi eesmärk ja kui keegi suudab nii kõva mees olla, et tiim toetab tervenisti ainult teda, siis müts maha tema ees. Ei usu, et ükski tiim otsustab näo järgi, et kes nüüd nende esipiloot on. Pigem ikka eesmärk panna terve tiim töötama kiireima mehe heaks ning tiitel koju tuua.

Aga huvitav miks läks Hirvonen oma karjääri lõpetama meeskonda, kus ta kindlasti meistriks tulla ei saa? Ogier hüppas lihtsalt paadist välja ja ujub hetkel meeskonna poole, mis ise kah veel ei tea, kas suudab ennast vee peal hoida. Samas palju noori talente + mõned vanemad veel saadaval, kes panevad tiimi taktika enda soovidest ettepoole. Ei imestaks, kui neid eelistataks Latvala tiimikaaslaseks.

Juhtub, mis juhtub, aga tulev hooaeg saab huvitav olema. Loodan, et peale Tänaku ja Kruuda näeme veel mehi MM-l võistlemas.
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Postitus Postitas Timur_P »

Timur_P kirjutas:
meh kirjutas: Huvitav, kas Hirvonen nõustub olema siis nr 2.? Ogierile vist oli just see asjaolu ju vastumeelne?
Ju ta siis on nõus. Mis Oiger-isse puutub, siis Loeb-i lepingus pidi olema punkt, mis teeb tast tiimi esisõitja. See olevat Oiger-il harja punseks ajanud ja ta otsustas lahkuda. Oiger-i lepingus pidi olema punkt, mis lubab sõitjate võrdset kohtlemist, kuna Citroen tegi Loeb-ist esisõitja, siis oli tal alus lepingu tühistamiseks.
Oiger-i manager Kim Vatanen räägb sama juttu.

Ogier ei suostunut Loebin apukuskiksi
laika
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 802
Liitunud: 19 Aug 2003, 09:35
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas laika »

KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Postitus Postitas KidrA »

johunn kirjutas:Suurel enamusel eestlastel on selline komme nõrgematele kaasa tunda ning edukate saavutusi alavääristada. 8-kordse maailmameistri kohta ei saa mitte mingi valemiga nõrk öelda. Samuti ei ole mõtet väita, et Schumi sai oma 7 tiitlit tiimitaktikaga. Mõlemad mehed on tõesti mõned tiitlid saanud tänu tiimitaktikale, aga see ongi tiimi eesmärk ja kui keegi suudab nii kõva mees olla, et tiim toetab tervenisti ainult teda, siis müts maha tema ees. Ei usu, et ükski tiim otsustab näo järgi, et kes nüüd nende esipiloot on. Pigem ikka eesmärk panna terve tiim töötama kiireima mehe heaks ning tiitel koju tuua.
Keegi pole Loebi saavutusi alavääristanudki ju. Jutt käis siiski sellest milline suurkuju on Ogier, lahkudes arvatavasti kiireimast autost, lihtsalt sellepärast et teda ei huvita üksnes üksikud rallivõidud, vaid meistritiitel. Ja ta on nõus võtma nii suure riski et minna arvatavasti aeglasemasse autosse, millega juba ainuüksi ralli võitmine võib raskeks minna aga siiski ta teab et tal on selle aeglasema autoga paremad võimalused kui kiiremaga. Kas see näitab Ogieri tugevust või nõrkust?

Minu jutu point oligi, et loeb ka see kuidas kellegi edukus on tulnud. Siiamaani ei ole mul midagi Loebi vastu olnud aga vaatame tõele näkku, kõik Citroenis teadsid, et Ogieri lepingus on punkt et mõlemad sõitjad on võrdsed kuni keegi kaotab matemaatilise võimaluse meistritiitlile. Seda teadis ka Loeb. Ja siis pani Leob endale lepingusse punkti kus nõudis et Ogier ei tohi talle ohtlikuks saada. See on pesuehtne Ogieri meeskonnast väljasöömine ja see tal ka õnnestus. Nüüd mõtle kas see näitab tema tugevust või nõrkust?

Ferrari näide oli lihtsalt et ka seal oli nr.1 ja nr.2 sõitja, ei mingeid tagamõtteid mu jutus, jällegi pole keegi väitnud et Schumacher oleks tiimitaktikaga oma meistritiitlid saanud. Oleks see vaid nii olnud, ta sai need kahjuks palju mustemalt, enamus neist.

Loebi ees ma keeldun küll mütsi maha võtmast, et terve tiim ainult teda toetab. Just sellepärast, et see ei toiminud loominguliselt, et üks sõitja on kiire ja teine mitte. Vaid vastupidi mõlemad sõitjad olid nii kiired et Loeb pidi kasutama muid vahendeid, et ees püsida. Seekord oli selleks hunnik pabereid ja Loebi uus leping. Ja kindlasti ei olnud selle põhjus selles et Ogier on temast nõrgem ja et suurem osa eestlasi peaks talle kaasa elama.
rallikas54
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 397
Liitunud: 30 Mai 2009, 10:52

Postitus Postitas rallikas54 »

Wilsoni jutust sain aru, et Ogieriga pole midagi kindlat räägitud, ja on ka teisi sõitjaid, keda nad veel kaaluvad, Ogier pole isegi tema jutu järgi põhisoosik. Ei tea, kas Wilson peab Tänakut silmas teiste sõitjate all?
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1537
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas johunn »

Suurkujuks on natukene raske nimetada ühe mehe uhkust. Oleks ta toetanud Loebi, siis kui tal seda paluti teha, siis oleks tal Citroenis helge tulevik olnud. Antud juhul, kus mõlemal sõitjal lubati võidu sõita olid nad väga lähedal tiitli kaotamisel Hirvonenile. Sarnaselt mõne aasta tagusele vormelis toimunud situatsioonile, kus kaks kanget McLareni meest kaotasid mõlemad Kimile 1. punktiga. Kui on tiim, siis peab tiim töötama ühe eesmärgi nimel, mitte iga mees ei saa olla kange ja oma õigust taga ajada. Sel hooajal oli Citroenis mitmeid kordi kus tiimikaaslaste vaheline võitlus viis teelt väljasõitudeni. KidrA, kui sina oleksid tänasel päeval tiimipealik, siis kas sa oleks nõus kaotama 25 meeskondlikku punkti ning küllaltki arvestatava hulga resursse auto remontimise näol lihtsalt selleks, et säiliks nii öelda "aus mäng", kus mõlemad sinu palgalised saavad sinu raha eest oma vahel mõõtu võtta?

Riidu kiskuda ei soovi ning vabandan, kui minu arvamused kellegi teisega ei ühti. Rohkem sellel teemal arutleda ei taha. Las igaühele jääda oma arvamus :)
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Postitus Postitas KidrA »

rallikas54 kirjutas:Wilsoni jutust sain aru, et Ogieriga pole midagi kindlat räägitud, ja on ka teisi sõitjaid, keda nad veel kaaluvad, Ogier pole isegi tema jutu järgi põhisoosik. Ei tea, kas Wilson peab Tänakut silmas teiste sõitjate all?
Ütleme et Ogier liitub Vw'ga siis paneb ennastki mõtlema,kas Wilsonil on motivatsiooni pakkuda talle 1 aastast lepingut. Ma miskipärast arvan et Ogier on ikka Wilsoni nr.1 variant. Teiste variantide all ta mõtleb vast Östbergi ja Tänakut. Östbergiga on muidugi see teema, et kui ta privaatsõitja on, siis toob ta Wilsonile rohkem raha sisse kui meeskonnas olles, järgi jääbki siis must hobune, Tänak. Jääb kõvasti kogemusest puudu aga tema arengut nähes siis võib hooaja eelne testimine imet teha. Ja kui plaanitakse minna ainult Latvalaga sõitjate tiitli peale siis võib nii mõnigi üllatus meid ees oodata.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Postitus Postitas KidrA »

johunn kirjutas:kui sina oleksid tänasel päeval tiimipealik, siis kas sa oleks nõus kaotama 25 meeskondlikku punkti ning küllaltki arvestatava hulga resursse auto remontimise näol lihtsalt selleks, et säiliks nii öelda "aus mäng", kus mõlemad sinu palgalised saavad sinu raha eest oma vahel mõõtu võtta?
Kui ma oleksin tiimipealik siis ma ütlen mida ma ei teeks. Ma ei teeks ühe sõitjaga lepingut et kõik on võrdsed ja teise sõitjaga lepingut et kõik ei ole võrdsed. Vastasel juhul olen ma rikkunud lepingut ühe sõitjaga ja kui see sama sõitja ei allu mu tiimikäskudele siis on ta mulle lihtsalt nö kätte maksnud ja mul pole kedagi muud süüdistada kui ise-ennast. :)
Trw
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 313
Liitunud: 21 Nov 2008, 17:22
Asukoht: Tartumaa.

Postitus Postitas Trw »

KidrA kirjutas:
johunn kirjutas:kui sina oleksid tänasel päeval tiimipealik, siis kas sa oleks nõus kaotama 25 meeskondlikku punkti ning küllaltki arvestatava hulga resursse auto remontimise näol lihtsalt selleks, et säiliks nii öelda "aus mäng", kus mõlemad sinu palgalised saavad sinu raha eest oma vahel mõõtu võtta?
Kui ma oleksin tiimipealik siis ma ütlen mida ma ei teeks. Ma ei teeks ühe sõitjaga lepingut et kõik on võrdsed ja teise sõitjaga lepingut et kõik ei ole võrdsed. Vastasel juhul olen ma rikkunud lepingut ühe sõitjaga ja kui see sama sõitja ei allu mu tiimikäskudele siis on ta mulle lihtsalt nö kätte maksnud ja mul pole kedagi muud süüdistada kui ise-ennast. :)
Ju siis tasus riskida.
Vasta