MikeEST kirjutas:Njah kes vaatavad rallit ainult Eestlaste pärast ja kes rallit ralli pärast.
Vaatan kah ralli pärast, kui sa mind silmas pidasid, aga hetkel läks tuju ära.
Nüüd lihtsalt ei istu tervet õhtut arvuti ees, vaid vahepeal saab pilgu peale visata
Rallis ei ole ainult Ott üksinda.On kaardilugeja,kes võib eksida,väljasõidu põhjus võib olla ka tehniline.Ootame ikka enne asjaosaliste info ära ja hakkame siis kritiseerima.
Afka kirjutas:Rallis ei ole ainult Ott üksinda.On kaardilugeja,kes võib eksida,väljasõidu põhjus võib olla ka tehniline.Ootame ikka enne asjaosaliste info ära ja hakkame siis kritiseerima.
Aga tegelikult polegi ju keegi kritiseerinud, ainult tuju on nullis. Aga jah, hooaeg sai juba alguses tagasilöögi.
muhk kirjutas:@mike: ma vaataks rallit ka siis, kui eestlast ei sõida, aga ma ei nimetaks WRR-i kuulamist ja ekraani taga passimist ralli "vaatamiseks".
No mina nimetaksin seda ralli ``vaatamiseks``kui istun arvuti taga, jälgin splitte ja kuulan raadiot. Pärast veedan aega teleka ees kokkuvõtteid vaadates ehk saan ka visuaalse ülevaate. Metsas ragistades, vorsti praadides ja suu kõrvuni mööda kihutavaid autosid vaadates, tolmu silmadest ja ninast kraapides nimetaksin ma rallil ``käimiseks``
muhk kirjutas:@mike: ma vaataks rallit ka siis, kui eestlast ei sõida, aga ma ei nimetaks WRR-i kuulamist ja ekraani taga passimist ralli "vaatamiseks".
No mina nimetaksin seda ralli ``vaatamiseks``kui istun arvuti taga, jälgin splitte ja kuulan raadiot. Pärast veedan aega teleka ees kokkuvõtteid vaadates ehk saan ka visuaalse ülevaate. Metsas ragistades, vorsti praadides ja suu kõrvuni mööda kihutavaid autosid vaadates, tolmu silmadest ja ninast kraapides nimetaksin ma rallil ``käimiseks``
kodus arvuti ja teleka ees on pigem ikka ralli jälgimine.Vaadatakse ikka kohapeal metsas
Ei ole hullu, Ott tegi kiiret sõitu tubli, küll stabiilsus ka tuleb. See annab Otile jälle palju mõtlemisainet ja järgmine ralli teab ja oskab selliseid vigu vältida.
Fordid peaksid nüüd natukene aega tagsi võtma küll, kui 2 citikad ees rada puhastavad, elame näeme, mis seal saama hakkab.
Kruuda katkestamise põhjuseks oli see, et kütus läks paagis keema, tingituna valest rõhust kütusepaagis. Seda olevat juhtunud ka tehaseautodega mitmeid kordi suurtes kõrgustes testimisel.