cali kirjutas: Sellised seiklused mulle ralli juures just meeldivadki.
Täpset sama point!
Ja siis pealtvaatamise osas ka veel see, et tavaliselt moodustavad väga suure osa just kohalikud pealtvaatajad. Kui neid ühel rallil aga oleks neljas erinevas riigis, siison boonus missugune .-)
Viimati toimus Poola etapp Mikoljaki ümbruses, sinna on maad Võrust 735 km. Oletame et sõidan võrust Poole ralli esimest päeva vaatama. 735 km ~10h sõitu.
Pärast esimese päeva vaatamist peab sõitma Leetu, oletame et 400 km. 5 h sõitu.
Seejärel on ootmas ees kiiruskatsed Läti vabariigi territooriumil. Oletame et Talsis, kuna seal on vähea head ralli teed. Sinna 190 km ehk 2,5 h sõitu.
Viimane päev asub siis võrumaal, kuhu on Talsist 350 km ja 4 h 40min sõitu.
Olles käinud wrc rallidel, siis ma ei kujuta ette, kuidas ma selle matka vastu peaks. Lisaks nõuab aega kiiruskatsele sõit veel ja koha otsimine.
Siis vaatadki ainult Eestis rallit!?! Käisin samuti eelmine aasta Monacos rallit vaatamas. Kaugematele katsetele ei hakanud pressimagi, sest mõttetu sõit, ainult Col de Turinil käisime. Kes tahab see sõidab, kes ei taha see ei sõida igale katsele. Ideel on jumet, sest ralli katab neli riiki ning eriti Poola on autotootjatele küllaltki ahvatlev. Aga ralli võiks siiski alata Eestist... viimaseks päevaks, kes teab mitu tippekipaaži järel on.
zar kirjutas:Viimati toimus Poola etapp Mikoljaki ümbruses, sinna on maad Võrust 735 km. Oletame et sõidan võrust Poole ralli esimest päeva vaatama. 735 km ~10h sõitu.
Pärast esimese päeva vaatamist peab sõitma Leetu, oletame et 400 km. 5 h sõitu.
Seejärel on ootmas ees kiiruskatsed Läti vabariigi territooriumil. Oletame et Talsis, kuna seal on vähea head ralli teed. Sinna 190 km ehk 2,5 h sõitu.
Viimane päev asub siis võrumaal, kuhu on Talsist 350 km ja 4 h 40min sõitu.
Olles käinud wrc rallidel, siis ma ei kujuta ette, kuidas ma selle matka vastu peaks. Lisaks nõuab aega kiiruskatsele sõit veel ja koha otsimine.
zar, sa teed selle asja kuidagi väga dramaatiliseks
Olles ise ka käinud wrc-d vaatamas, siis tõepoolest pole nii suuri vahemaid pidanud sõitma, kuid reisimist on siiski küllalt palju olnud ja ma võtaks heameele sellise "projekti" ette. Saaks hea kogemuse. Autoga Euroopas ka käinud, vahemaad 600-800 km on täiesti köömes.
Pigem võiks tulla umbes nädala pikkune ralli,kus võistluspäevade vahel oleks "transpordi" päevad. Hooldusmasinad peab ka ju ümber paigutama,selle ajaga saaksid ka fännid liikuda ja kui päevaga peab ühest riigist teise sõitma, siis see küll ei tapa.
johunn kirjutas:Siis vaatadki ainult Eestis rallit!?! Käisin samuti eelmine aasta Monacos rallit vaatamas. Kaugematele katsetele ei hakanud pressimagi, sest mõttetu sõit, ainult Col de Turinil käisime. Kes tahab see sõidab, kes ei taha see ei sõida igale katsele. Ideel on jumet, sest ralli katab neli riiki ning eriti Poola on autotootjatele küllaltki ahvatlev. Aga ralli võiks siiski alata Eestist... viimaseks päevaks, kes teab mitu tippekipaaži järel on.
Seda viimast ei tea jah kunagi. Kui aga see üritus saaks juhtuma enne Soome rallit siis on ju üsna loogiline ,et see lõppeb just siin.
jann kirjutas:
Seda viimast ei tea jah kunagi. Kui aga see üritus saaks juhtuma enne Soome rallit siis on ju üsna loogiline ,et see lõppeb just siin.
Se võib vabalt ka peale Soomet olla. Ma ei usu, et keegi ühelt rallilt otse teisele sõidab. Ma usun, et isegi North-one käib vahepeal kodust läbi nii, et se kui ralli lõppeb Poolas või Eestis ei mägi erilist rolli.
Yellowstone nüüd küll meid ei puuduta.
See oleks päris hea mõte aga miks mitte teha MM-etapp ainult baltikumis, Poola etapp võiks eraldi olla või siis sel aastal mitte toimuda ning hea oleks ka viimaseid katseid Eestis jälgida, mis võimaldaks ralli tomumisel nädal aega enne Soome rallit meeskondadel Jyvaskülla naasta.