F1 games & online
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Jätkan Toyotaga.
Liigne agarus on tihti ogarus ja seega on inseneridele antud karm ja konkreetne käsk, eemaldada masinalt kõik võimalikud polsterdused ja mürasummutused ning riputada kõikvõimalikesse kohtadesse kellukesi.
Viimase kahe etappiga on Toyotadele kolm korda sisse sõidetud ja keegi ei ole kuulnud ega näinud midagi. Loodame, et need uuendused aitavad. Juhul kui ka need ei aita, siis järgime trendi ja keerame hääle maha. Lisaks eemaldame masinalt täiesti kasutu ja mõttetu vidina e. kaamera.
Palusime FIA-lt luba pasuna paigalduseks masinale, kuid see lükati tagasi.
Toyota meeskond jõudis järeldusele, et kuigi ta võiks Teie ringkaitse põrmustada, jätab ta selle siiskit tegemata ja jätkab hooaega testimise nime all.
Tsiteerin filmi "Kariibimere Piraadid": "Koodeks ei ole kohustuslik, vaid soovituslik."
Jätke see meelde!
Liigne agarus on tihti ogarus ja seega on inseneridele antud karm ja konkreetne käsk, eemaldada masinalt kõik võimalikud polsterdused ja mürasummutused ning riputada kõikvõimalikesse kohtadesse kellukesi.
Viimase kahe etappiga on Toyotadele kolm korda sisse sõidetud ja keegi ei ole kuulnud ega näinud midagi. Loodame, et need uuendused aitavad. Juhul kui ka need ei aita, siis järgime trendi ja keerame hääle maha. Lisaks eemaldame masinalt täiesti kasutu ja mõttetu vidina e. kaamera.
Palusime FIA-lt luba pasuna paigalduseks masinale, kuid see lükati tagasi.
Toyota meeskond jõudis järeldusele, et kuigi ta võiks Teie ringkaitse põrmustada, jätab ta selle siiskit tegemata ja jätkab hooaega testimise nime all.
Tsiteerin filmi "Kariibimere Piraadid": "Koodeks ei ole kohustuslik, vaid soovituslik."
Jätke see meelde!
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1654
- Liitunud: 20 Okt 2005, 15:37
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Milor, Ma ei saa aru millest sa räägid? Krusa sai eelmine etapp karistada kuigi 100% süüd ma ainult temal ei näinud.Milor kirjutas:Jätkan Toyotaga.
Liigne agarus on tihti ogarus ja seega on inseneridele antud karm ja konkreetne käsk, eemaldada masinalt kõik võimalikud polsterdused ja mürasummutused ning riputada kõikvõimalikesse kohtadesse kellukesi.
Viimase kahe etappiga on Toyotadele kolm korda sisse sõidetud ja keegi ei ole kuulnud ega näinud midagi. Loodame, et need uuendused aitavad. Juhul kui ka need ei aita, siis järgime trendi ja keerame hääle maha.
Palusime FIA-lt luba pasuna paigalduseks masinale, kuid see lükati tagasi.
Toyota meeskond jõudis järeldusele, et kuigi ta võiks Teie ringkaitse põrmustada, jätab ta selle siiskit tegemata ja jätkab hooaega testimise nime all.
Tsiteerin filmi "Kariibimere Piraadid": "Koodeks ei ole kohustuslik, vaid soovituslik."
Jätke see meelde!
Seekord süüdistad taas Krusat kuid mina küll ei näe, et tema süüdi oleks. Vaata Krusa videot, sa sõidad ju peaaegu põllul ja keerad peaaegu ise ette. Kui sa eksisid rajal ja teadsid et tagant on veel keegi tulemas siis sa oleks võinud mööda põlluserva hoo ülesse ju võtta ja ilmselt ei oleks sa oma rattast ilma jäänud. Loe oma kirjutatud punkte alates 10-st
Ei saa ju igat põksu ja laksu pidada tahtlikuks rammimiseks. Mina leian et see oli võistlusmoment ja seda enam et pilt petab. Nagu sa oled ise siin ka varem kirjutanud et ideaalset mängu pole olemas.
See üritus ei ole meil siin mõisa peale vaid lihtsalt "Just 4 Fun" või mis?
Või soovid et võtame collisionid maha ja teeme asja üle üldse ebareaalseks?
See ei olnud irooniline jutt. Jäägem sõpradeks ja ärgem unustagem "Just 4 Fun".
Citroën Sport
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Heix. Vaata asi ongi selles, et ma ei eksinud ega mökkitanud raja ääres vaid mulle sõideti otsa ja lükatu raja äärde, ning ma isegi ei suutnud trajektoori muuta, ega rajale naasta, kui juba tuli järgmine ja viis rattad alt. Ma panin sellest ka video üles mida vist keegi ei ole isegi suvatsenud vaadata. Protesti esitamisele järgnes ajaloos tuhnimine ja otsese sündmusekohta väideti, et keegi ei näinud ega kuulnud midagi.
Aga, las ta olla. Ja ma ei taha ka tulevikus enda suunas ühtegi protesti ega midagi kuulda.
Aga, las ta olla. Ja ma ei taha ka tulevikus enda suunas ühtegi protesti ega midagi kuulda.
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 287
- Liitunud: 23 Okt 2007, 08:52
- Asukoht: Tallinn
Milor Sinu videot on vaadatud ja mitte üks kord. Sinu pildi järgi sõitis Krusa tõesti sinu autol ratta alt, aga mille Sa Krusat süüdistad või mida taotled, Krusa videos( mulle tundub, et Sa ei ole seda vaadanud ) ei olnud mitte mingit kokkupõrget ja ta sõitis edasi nii nagu seda selles situatsioonis oleks teinud iga teinegi sõitja.
See oli jällegi kahetsusväärne neti kala ja kedagi praegast süüdistada ning tema kallal ironiseerida ei ole eriti kohane.
See oli jällegi kahetsusväärne neti kala ja kedagi praegast süüdistada ning tema kallal ironiseerida ei ole eriti kohane.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1654
- Liitunud: 20 Okt 2005, 15:37
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kulla mees, ma olen seda lõiku vaadanud vist 100 korda ja mõlema vaatevinklist. Annu riivas sind sina tõmbasid paremale. Siis tuli krusa ja sõitis ka riivakaga mööda, ta auto isegi ei liikunud selliselt et oleks sulle sisse sõitnud vähemalt sinu pildist näen mina nii kuigi sul ratas puru. Krusa pilti vaadates oli vahe missugune. Mingit pauku ei käinudki. Minule tekib nüüd küsimus, et kelle videot me siis õigeks peaksime pidama? Sa ju tead mis moodi see netplay toimib.Milor kirjutas:Heix. Vaata asi ongi selles, et ma ei eksinud ega mökkitanud raja ääres vaid mulle sõideti otsa ja lükatu raja äärde, ning ma isegi ei suutnud trajektoori muuta, ega rajale naasta, kui juba tuli järgmine ja viis rattad alt. Ma panin sellest ka video üles mida vist keegi ei ole isegi suvatsenud vaadata. Protesti esitamisele järgnes ajaloos tuhnimine ja otsese sündmusekohta väideti, et keegi ei näinud ega kuulnud midagi.
Aga, las ta olla. Ja ma ei taha ka tulevikus enda suunas ühtegi protesti ega midagi kuulda.
Sama hästi võiksin ma iga sõit pea kõigi kohta esitada proteste kes mulle sisse sõidavad ja puksivad ja vastupidi. kui mitu korda on minul rattad maha sõidetud ja siiani ei ole ma protesteerinud, sest see on minuarust võistlusmoment.
See lause "Ja ma ei taha ka tulevikus enda suunas ühtegi protesti ega midagi kuulda." see on väga irooniliselt öeldud. Reeglid on selleks et neid täita aga antud situatsioonis mina krusal ega annul süüd ei näe. See oli võistlusmoment.
Citroën Sport
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 215
- Liitunud: 07 Dets 2007, 22:22
- Asukoht: Saaremaa-Tallinn
Ma olen samal meelel. Mina olin omal pool rada ja see, et ma sind müksasin oli võistlus hetk(kus juures ma proovisin hoida võimalikult sise rajasse ja mingit kõksu ma küll ei kuulnud) ja kindlasti ei olnud see tahtlik. Et me siin mingit vandenõud toojooodade vastu plaanime.... Tegelt jah ma pean ülestunnistama, et sõidan enne igat etappi enam vähem 80 ringi ja igas kurvis pomisen endamisi: "Oi jälle üks hea koht kus lihunik välja sõita... oh selles kurvis rikun Krusa sõidu ära... jne."
Mis puutub sellesse, et RF1-s vähem avariisi on... siis jään vastuse võlgu.. äkkist kellaaeg??? Sest trenni sõidan ma ju RF1 omadega ka ja saab ilusti sõidetud. Juhtub apsakaid muidugi aga seda juhtub kõigil. Sama oleks võind mina ka algul öelda kui mind välja puksiti aga need olid ka võistlus momendid ja hiljem järele mõeldes ei näinud asja kallal vinguda ka.
Selliseid olukordi juhtub, ja mis "kolm korda"... silverstonis tegid sa ise vigureid minu arust, kanadas võttis süü krusa enda peale, nagu ausmees ikka, aga see sõit lihtsalt ei näe keegi, et oleks põhjust olnud.
Mis puutub sellesse, et RF1-s vähem avariisi on... siis jään vastuse võlgu.. äkkist kellaaeg??? Sest trenni sõidan ma ju RF1 omadega ka ja saab ilusti sõidetud. Juhtub apsakaid muidugi aga seda juhtub kõigil. Sama oleks võind mina ka algul öelda kui mind välja puksiti aga need olid ka võistlus momendid ja hiljem järele mõeldes ei näinud asja kallal vinguda ka.
Selliseid olukordi juhtub, ja mis "kolm korda"... silverstonis tegid sa ise vigureid minu arust, kanadas võttis süü krusa enda peale, nagu ausmees ikka, aga see sõit lihtsalt ei näe keegi, et oleks põhjust olnud.
Kuramuse kahju,et päeval nii kiire oli ja ma jäin sellest diskusioonist kõrvale...irw oleks saanud veidi hambaid teritada.Aga ühtteist tahaks siiski ära märkida...eriti vaatega tulevikku ,nüüd juba ühtsesse tuppa.
Miks on RF1 tuba rahulikum?!Mäletate hooaja algust,kus mõlemas toas,igas stardi juppe lendas igasse ilmakaarde.Riho sõideti igas tardis pilbasteks ning sai teisi-kolmandaid kohti ja lõpuks käratas:Kuratküll,lõpetage see laamendamine stardis.Mehel tuli lõpuks masendus peale,et kaua võib...ta on vaieldamatult kiireim piloot sellest stuftist,aga tulemuseks oma oskusi vormistada ei saa,sest juba esimeses kurvis tõmmatakse tervele sõidule vesi peale...noh minust ja Heixist saab hõlpsalt mööda,Treiki püüab samuti kinni,aga Sander on juba eest läinud ja kui ta suurt prohmakat sisse ei tee ongi Rihol ainult teine koht võidu asemel.Vähemalt minule tundub,et pärast seda Riho manitsust võtsime me starti veidi rahulikumalt ja suured eksessid on meil sealtmaalt puudunud.
Aga RF2 tuba on ju täielik katastroof...teil on ju ainult mõni üksik start,kus kedagi sodiks ei sõideta.Andke andeks Krusa ja Annu,te võite küll kiireimat ringiaega sõita,aga stabiilsed ja kiired on RF2-s siiski Arne ja Milor.Ja ma arvan,et kõik peaksid sellest aru saama,et kui esimese/teise kohapele sõitmise asemel keeratakse järjest su võistlus ****** juba esimeses kurvis,siis lõpuks ikka viskab ära küll...
Ja käitumismallidest veidi:ühekorra on ka Milor väikse müksu andnud sõidusees Krusale...Milor sõitis samas kurvis tee äärele,jäi seisma ja ootas ära millal Krusa terveks tehti ning temast möödus.Ei olnud vaja filme ega kohtunikke selleks...
Heix,mind pani imestama,et Canada GP-l oli hindamiseall ainult üks intsident ,samas kui start oli täielik kaos ja välisvõistlejad said sarnaste situatsioonide eest 0 punkti.
Loomulikult olen tänulik korraldajatele,et meil on võimalik võistelda ja üldkokkuvõttes on ju kõik väga kihvt,aga ma arvan,et väike kriitika käib ka asja juurde ja keegi ei solvu sellepeale.
Igatahes nüüd kipub päris põnevaks minema...ikkagi 8-9 meest stardis...kahju ainult,et kõik tugevad ei pääse ühelajal starti.
Edu prantsusmaal!
Miks on RF1 tuba rahulikum?!Mäletate hooaja algust,kus mõlemas toas,igas stardi juppe lendas igasse ilmakaarde.Riho sõideti igas tardis pilbasteks ning sai teisi-kolmandaid kohti ja lõpuks käratas:Kuratküll,lõpetage see laamendamine stardis.Mehel tuli lõpuks masendus peale,et kaua võib...ta on vaieldamatult kiireim piloot sellest stuftist,aga tulemuseks oma oskusi vormistada ei saa,sest juba esimeses kurvis tõmmatakse tervele sõidule vesi peale...noh minust ja Heixist saab hõlpsalt mööda,Treiki püüab samuti kinni,aga Sander on juba eest läinud ja kui ta suurt prohmakat sisse ei tee ongi Rihol ainult teine koht võidu asemel.Vähemalt minule tundub,et pärast seda Riho manitsust võtsime me starti veidi rahulikumalt ja suured eksessid on meil sealtmaalt puudunud.
Aga RF2 tuba on ju täielik katastroof...teil on ju ainult mõni üksik start,kus kedagi sodiks ei sõideta.Andke andeks Krusa ja Annu,te võite küll kiireimat ringiaega sõita,aga stabiilsed ja kiired on RF2-s siiski Arne ja Milor.Ja ma arvan,et kõik peaksid sellest aru saama,et kui esimese/teise kohapele sõitmise asemel keeratakse järjest su võistlus ****** juba esimeses kurvis,siis lõpuks ikka viskab ära küll...
Ja käitumismallidest veidi:ühekorra on ka Milor väikse müksu andnud sõidusees Krusale...Milor sõitis samas kurvis tee äärele,jäi seisma ja ootas ära millal Krusa terveks tehti ning temast möödus.Ei olnud vaja filme ega kohtunikke selleks...
Heix,mind pani imestama,et Canada GP-l oli hindamiseall ainult üks intsident ,samas kui start oli täielik kaos ja välisvõistlejad said sarnaste situatsioonide eest 0 punkti.
Loomulikult olen tänulik korraldajatele,et meil on võimalik võistelda ja üldkokkuvõttes on ju kõik väga kihvt,aga ma arvan,et väike kriitika käib ka asja juurde ja keegi ei solvu sellepeale.
Igatahes nüüd kipub päris põnevaks minema...ikkagi 8-9 meest stardis...kahju ainult,et kõik tugevad ei pääse ühelajal starti.
Edu prantsusmaal!
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 134
- Liitunud: 15 Aug 2006, 20:19
- Asukoht: Tallinn/Kadriorg
Nüüd siis Arne on Honda testpiloot. Vähemalt selle hooaja lõpuni. Järgmisel hooajal (kui see tuleb) oleksin jälle lahingumees.
Loobumise mõtted olid mul juba ammu peas, sest see F1 ei ole ikka see õige. Igatsen täiega mõnd rallimängu. Aga see selleks. Peale selle on loobunud (nagu näha) Adi ja Erry nii, et üksi minu pärast pole mõtet kahte tuba pidada.
Olgem ausad, neli sõitjat ühes toas ja sama palju teises- on kuidagi imelik. Nüüd saab vähemalt teil põnevam olema. Rohkem mehi rajal, rohkem konkurentsi ja rohkem hakkab ka muidugi pilpaid lendama
Siiski loodan, et s**a-valamist foorumi lehekülgedel tuleb ehk vähem. Mõelge rohkem positiivselt ja vähem virisemist. Hea ju, et on inimesi, kes viitsivad seda kõike eestvedada ja hoolitseda selle eest, et meil kõigil oleks õhtuti põnev. Ise ma ei kao kuhugi, jälgin põnevusega teie pusimist. Hoian n.ö. kätt pulsil. Vahel näete mind netis Hondat testimas.
Olge mõnusad.
Loobumise mõtted olid mul juba ammu peas, sest see F1 ei ole ikka see õige. Igatsen täiega mõnd rallimängu. Aga see selleks. Peale selle on loobunud (nagu näha) Adi ja Erry nii, et üksi minu pärast pole mõtet kahte tuba pidada.
Olgem ausad, neli sõitjat ühes toas ja sama palju teises- on kuidagi imelik. Nüüd saab vähemalt teil põnevam olema. Rohkem mehi rajal, rohkem konkurentsi ja rohkem hakkab ka muidugi pilpaid lendama
Siiski loodan, et s**a-valamist foorumi lehekülgedel tuleb ehk vähem. Mõelge rohkem positiivselt ja vähem virisemist. Hea ju, et on inimesi, kes viitsivad seda kõike eestvedada ja hoolitseda selle eest, et meil kõigil oleks õhtuti põnev. Ise ma ei kao kuhugi, jälgin põnevusega teie pusimist. Hoian n.ö. kätt pulsil. Vahel näete mind netis Hondat testimas.
Olge mõnusad.