PS2 WRC mängude ajalugu

CMR2, CMR3, WRC II Extreme...jne

Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa

Vasta
Strike
Moderaator
Moderaator
Reactions: 3
Postitusi: 5954
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58

PS2 WRC mängude ajalugu

Postitus Postitas Strike »

Mõtlesin siin endamisi üks päev, et paljud hetkel RFC osalejatest üldse teavad PS2 WRC mängude ajaloost ning paljudel on olemas kõik viis seni ilmunud WRC mängu?

Kuna ise oman kõiki neid viite mängu ja olen need nö otsast lõpuni läbi mänginud, siis otsustasin, et võiks kirjutada kokkuvõtte WRC mängude ajaloost (autod, sõitjad, katsed, rallid).

Üritan kirja panna kõigi viie mängu ilmumis aasta, meeskonnad/sõitjad, rallid ja plussid ning miinused mida ma arvan olevat mängudel.

Lisaks kirjutan iga mängu lõppu ka reaalselt MM hooaegadel meistriks tulnud sõitja ning tootja kohta ning fakte Markko Märtini ning Michael Parki saavutustest hooaegade lõikes.

Samuti lisan ka alates WRC3 mängust Rallifoorumi meistrikate meistrid ja muud infot.


1.WRC – World Rally Championship

Pilt

Mäng ilmus: 2002 a. alguses

Rallid (14) – Monte Carlo, Rootsi, Portugal, Hispaania, Argentina, Küpros, Kreeka, Keenia, Soome, Uus-Meremaa, Itaalia, Prantsusmaa, Austraalia, Suurbritannia

Katseid per ralli: 5

Meeskonnad(masin)/sõitjad: 7/21

1.PiltPeugeot Sport: - Peugeot 206 WRC

Marcus Grönholm - Timo Rautiainen
Gilles Panizzi – Herve Panizzi
Didier Auriol – Denis Giraudet
Harri Rovanperä – Risto Pietiläinen

2.PiltFord BP Rallye Sport: - Ford Focus WRC

Ford Driver (Colin McRae) – Nicky Grist
Carlos Sainz – Luis Moya
Francois Delecour – Daniel Grataloup

3.PiltMitsubishi Motors: - Mitsubishi Lancer EVO / WRC

Tommi Mäkinen – Risto Mannisenmäki
Freddy Loix – Sven Meets

4.PiltSubaru World Rally Team: - Subaru Impreza WRC

Richard Burns – Robert Reid
Petter Solberg – Phil Mills
Markko Märtin – Michael Park
Toshihiro Arai – Glenn MacNeall

5.PiltSkoda Motorsport: - Skoda Octavia WRC

Armin Schwarz – Manfred Hiemer
Bruno Thiry – Stephane Prevot

6.PiltHyundai Motorsport: - Hyundai Accent WRC

Kenneth Eriksson – Staffan Parmander
Alister McRae – David Senior
Pierro Liatti – Carlo Cassina

7.PiltCitroen Motorsport: - Citroen Xsara WRC

Philippe Bugalski – Jean-Paul Chiaroni
Jesus Puras – Marc Marti
Thomas Radström – Tina Thörner

+ Super lahedad videod päris WRC autodest, rallidest enne rallisi ning hooaja algust, ralli parima abs aja salvestus

- Graafika, juhitavus väga kehv (oma aja kohta hea), sõitjate nimed mõned valesti + lipud (näit. Michael Parks), laeb katseid meeletult kaua

Reaalne WRC hooaja seis peale hooaega 2001:

Sõitjate tiitli võitis Richard Burns (Subaru ImprezaWRC) olles esimene Inglasest maailmameister ralli MM ajaloos. Punkte: 44

Tootjate tiitli võitis teist hooaega järjest Peugeot

Markko Märtin sai esimese eestlasena sõitma tehasemeeskonda.
Subaru värve esindades jäi Markko hooaja parimaks kohaks Soome ralli viies koht ning hooaja jooksul kogus Markko kokku 3 punkti ning oli sellega MM-i 19ndal kohal

Punkte rallidel teenisid kuus esimest sõitjat.

2.WRC II – Extreme

Pilt

Mäng ilmus: 2002 a. lõpus

Rallid (14) – Monte Carlo, Rootsi, Prantsusmaa, Hispaania, Küpros, Argentina, Kreeka, Keenia, Soome, Saksamaa, Itaalia, Uus-Meremaa, Austraalia, Suurbritannia

Katseid per ralli: 9

Meeskonnad(masin)/sõitjad: 7/21

1.PiltPeugeot Sport: - Peugeot 206 WRC

Richard Burns – Robert Reid
Marcus Grönholm – Timo Rautiainen
Gilles Panizzi – Herve Panizzi
Harri Rovanperä – Risto Pietiläinen

2.PiltFord BP Rallye Sport: – Ford Focus RS WRC 2002

Carlos Sainz – Luis Moya
Markko Märtin – Michael Park
Francois Duval – Jean-Marc Fortin

3.PiltSubaru World Rally Team: – Subaru Impreza WRC 2002

Tommi Mäkinen – Kaj Lindström
Petter Solberg – Phil Mills
Toshihiro Arai – Tony Sircombe

4.PiltHyundai Motorsport: – Hyundai Accent WRC

Armin Schwarz – Manfred Hiemer
Freddy Loix – Sven Smeets

5.PiltSkoda Motorsport: – Skoda Octavia WRC

Kenneth Eriksson – Tina Thörner
Toni Gardemeister – Paavo Lukander
Roman Kresta – Jan Tomanek
Stig Blomqvist – Anna Goni

6.PiltMitsubishi Motors: – Mitusbishi Lancer EVO WRC

Francois Delecour – Daniel Grataloup
Alister McRae – David Senior

7.PiltCitroen Motorsport: – Citroen Xsara WRC

Thomas Radström – Denis Giraudet
Sebastien Loeb – Daniel Elena
Philippe Bugalski - Jean-Paul Chiaroni

+ Võimalik koostada ise ralli eri maade katsetest nö mix, samuti ka meistrikad, kopter näitab enne katset soovi korral kogu katse õhust ette, et mis ees ootamas, servises ajatrahv kui auto parandus lubatust kauem kestab, öökatsed, pikad katsed, üle katuse käimisel rajale tagasi saamiseks trahv +5 sek

- splitist märgist mööda lõigates trahv +5sek, juhitavus parem kui WRC1, kuid võiks siiski olla parem, taas kord viga Markko autol (juhipoolne Eesti lipp tagurpidi)

Reaalne WRC hooaja seis peale hooaega 2002:

Sõitjate tiitli võitis teist korda viimse kolme hooaja jooksul soomlane Marcus Grönholm (Peugeot 206 WRC) Punkte:77
Tootjate tiitli võitis kolmandat hooaega järjest Peugeot.

Hooaja kalendrist kukkus välja Portugali ralli ning see asendati Saksamaa ralliga.

Markko Märtin ja Michael Park vahetasid meeskonda ning olid nüüd esindamas Fordi meeskonna värve. Meeskonnas lisaks Markkole, maailmameistrid Sainz, McRae ning noor belglane Duval.
Markko hooaja parim koht oli Suurbritannia ralli teine koht.
Hooaja kokkuvõttes kogus Markko kokku 20 punkti ning oli sellega MM arvestuses üheksandal kohal.
Keenia rallil said Markko ja Michael küll neljanda koha, kuid naljakas seik juhtus kui Michael oli kogemata ühele katsele võtnud kaasa vale kiiruslegendi ning Markkot juhatas terve katse finishi poole nende kohal lennanud helikopterist tulnud info.


3.WRC 3

Pilt

Mäng ilmus: 2003 a. lõpus

Rallid (14) – Monte Carlo, Rootsi, Türgi, Uus-Meremaa, Argentina, Kreeka, Küpros, Saksamaa, Soome, Austraalia, Itaalia, Prantsusmaa, Hispaania, Suurbritannia

Katseid per ralli: 9

Meeskonnad(masin)/sõitjad: 7/17

1.PiltCitroen Motorsport: – Citroen Xsara WRC

Sebastien Loeb – Daniel Elena
Carlos Sainz – Marc Marti

2.PiltPeugeot Sport: – Peugeot 206 WRC

Marcus Grönholm – Timo Rautiainen
Richard Burns – Robert Reid
Gilles Panizzi – Herve Panizzi
Harri Rovanperä – Risto Pietiläinen

3.PiltSubaru World Rally Team: – Subaru Impreza WRC

Petter Solberg – Phil Mills
Tommi Mäkinen – Kaj Lindström

4.PiltFord BP Rallye Sport: – Ford Focus RS WRC 2003

Markko Märtin – Michael Park
Francois Duval – Stephane Prevot
Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen

5.PiltSkoda Motorsport: – Skoda Fabia WRC

Didier Auriol – Denis Giraudet
Toni Gardemeister – Paavo Lukander

6.PiltHyundai Motorsport: – Hyundai Accent WRC

Armin Schwarz – Manfred Hiemer
Freddy Loix – Sven Smeets

7.PiltMitsubishi Motors: – Mitsubishi Lancer WRC

Alister McRae – David Senior
Jani Paasonen – Arto Kapanen

+ Auto, sõitja ülevaatlik ajalugu, meeskonda tutvustav video, minu arust parim Soome ralli, mis üldse WRC mängudes olnud, servise graafika ja seal toimuvad tegevused hästi lahendatud (parim servis kõikide mängude kohta kokku), katse alguses näitab sinu poolt sõidetud hetke ajaloo parimat aega, kiiruslegend katsetel lõpuks õige ehk mida suurem kurvi number seda kiirem (eelmisel kahel mängul oli mida suurem number seda aeglasem kurv)

- Muru efekt, mis murule sattudes viis auto hoo praktiliselt nulli (see omakorda välistas lõikamise murult), rallisi tutvustavad videod mängust võetud, mitte reaalsed

Rallifoorum Challenge WRC3 sõitjad/tulemused

Sõitjate tiitel: Strike (Ford Focus WRC) Punkte 114
Katsevõite/rallivõite:Strike (Ford Focus)32/6
Tootjate tiitel: Ford

Rallifoorum Challenge WRC3 hooaeg II sõitjad/tulemused (Super Rally)

Sõitjate tiitel: Sparco (Ford Focus WRC), Punkte 311
Katsevõite/rallivõite:Stike (Ford Focus) 35/6
Tootjate tiitel: Ford

Reaalne WRC hooaja seis peale hooaega 2003:

Sõitjate tiitli võitis esmakordselt Petter Solberg (Subaru Impreza WRC) Punkte:72
Tiitli võitis Petter vaid ühe punktise eduga Sebastien Loebi ees kellele keelati viimasel päeval Walesi rallil riskida ning kindlustada Citroenile meeskondlik tiitel.

Tootjate tiitli võitis esimest korda WRC autoga Citroen

Hooaja kalendrist võrreldes eelmise aastaga oli kadunud Keenia ralli ning see oli asendatud Türgi ralliga.

Punktisüsteem muutus põnevamaks ja tasavägisemaks, kus punkte hakkasid koguma esimesed kaheksa sõitjat.

Saksamaa rallil tõi Skoda eelneva Octavia mudeli asemel rajale uue Fabia WRC.

Peale hooaega loobus peale edukat karjääri Tommi Mäkinen.ning tootjates Hyundai.

Markko Märtini oli peale Carlos Sainzi ning Colin McRae kolmist Citroeni meeskonda tõusnud Fordi esisõitjaks.
Alates Uus-Meremaa rallist tõi Ford rajale uued Focus WRC RS modifikatsiooni.
Markko tegi hooajal 2003 Eesti rallispordi ajalugu võites esimese eestlasena MM ralli.
Täpsemalt võitis Markko 2003 hooajal kokku kaks rallit Kreeka (samuti oli Kreeka ralli esimene võit uuele Focusele) ning kõigile rallisõitjatele alati ihaldatud Soome ralli, olles sellega ralli pika ajaloo jooksul alles kolmas mitte-soomlane (Carlos Sainz 1990, Didier Auriol 1992) kes sellega hakkama saanud.
Markko oli hooaja arvestuses kõige enim kiiruskatseid võitnud piloot.
Kokku võitis ta 52 katset.
Hooaja lõpetas Markko MM arvestuses viiendana ning kogus hooaja jooksul kokku 49 punkti.


4.WRC 4

Pilt

Mäng ilmus: 2004 a. lõpus

Rallid (16) – Monte Carlo, Rootsi, Mehhiko, Uus-Meremaa, Küpros, Kreeka, Türgi, Argentina, Soome, Saksamaa, Jaapan, Suurbritannia, Itaalia, Prantsusmaa, Hispaania, Austraalia

Katseid per ralli: 6

Meeskonnad(masin)/sõitjad: 6/14

1.PiltCitroen Motorsport: – Citroen Xsara WRC

Sebastien Loeb – Daniel Elena
Carlos Sainz – Marc Marti

2.PiltFord BP Rallye Sport: – Ford Focus RS WRC

Markko Märtin – Michael Park
Francois Duval – Stephane Prevot

3.PiltSubaru World Rally Team: – Subaru Impreza WRC

Petter Solberg – Phil Mills
Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen

4.PiltPeugeot Sport: – Peugeot 307 WRC

Marcus Grönholm – Timo Rautiainen
Harri Rovanperä – Risto Pietiläinen

5.PiltMitsubishi Motors: – Mitusbishi Lancer WRC

Gilles Panizzi – Herve Panizzi
Gianluigi Galli – Guido D´Amore
Kristian Sohlberg – Kaj Lindström
Daniel Sola – Xavier Amigo

6.PiltSkoda Motorsport: – Skoda Fabia WRC

Toni Gardemeister – Paavo Lukander
Armin Schwarz – Manfred Hiemer

+ Lisandus kaks uut rallit ( Mehhiko, Jaapan), N-Rühma ning JWRC masinad, Pro Driver ja Super Special Stage Challenge, Soome rallil lõpuks ometi Ouninpohja kiiruskatse, online mängu võimalus, juhitavus juba suhteliselt reaalne

- mina erilisi miinuseid WRC 4 juures ei täheldanud

Rallifoorum Challenge WRC4 sõitjad/tulemused

Sõitjate tiitel: Burns (Skoda Fabia WRC)
Tootjate tiitel: Skoda
Katsevõite/rallivõite: Burns 20 (Skoda Fabia WRC)/ Burns (Skoda), Kolin (Peugeot), Strike (Citroen ), Sparco (Subaru) 3

Üldiselt oli WRC4 hooaeg senistest peetud hooaegades kõige tasavägisem kus meister selgus alles viimase katsega ning tiitli võitis Burns Sparco ees vaid punktise eduga.

Rallifoorum Challenge WRC4-JWRC sõitjad/tulemused

Sõitjate tiitel: Strike (Suzuki Igniz Super 1600), Punkte: 51
Katsevõite/rallivõite: Strike (Suzuki Ignis) 9/ Krusa 2 (Citroen Saxo)
Tootjate tiitel: Citroen

Reaalne WRC hooaja seis peale hooaega 2004:

Sõitjate tiitli võitis esmakordselt Sebastien Loeb (Citroen Xsara WRC) Punkte:118
Tootjate tiitli võitis teist hooaega järjest Citroen

Markko lõpetas hooaja MM kokkuvõttes kolmanda kohaga ning kogus hooaja jooksul 79 punkti ning võites kolm rallit (Mehhiko, Korsika, Kataloonia).

Peugeot vahetas välja eelmise eduka mudeli 206WRC uue Peugeot 307WRC vastu.
Hooaja ainsa võidu saavutas 307WRC Soome rallil (Grönholm).

5.WRC: Evolved

Pilt

Mäng ilmus: 2005 a. lõpus

Rallid (16) – Monte Carlo, Rootsi, Mehhiko, Uus-Meremaa, Itaalia, Küpros, Türgi, Kreeka, Argentina, Soome, Saksamaa, Suurbritannia, Jaapan, Prantsusmaa, Hispaania, Austraalia

Katseid per ralli: 3

Meeskonnad(masin)/sõitjad: 6/15


1.PiltCitroen Motorsport: – Citroen Xsara WRC

Sebastien Loeb – Daniel Elena
Francois Duval – Sven Smeets

2.PiltPeugeot Sport: – Peugeot 307WRC

Marcus Grönholm – Timo Rautiainen
Markko Märtin – Michael Park

3.PiltFord BP Rallye Sport: – Ford Focus RS WRC

Toni Gardemeister – Jakke Honkanen
Roman Kresta – Jan Monzy

4.PiltSubaru World Rally Team: – Subaru Impreza WRC

Petter Solberg – Phil Mills
Stephane Sarrazin – Denis Giraudet
Chris Atkinson – Glenn MacNeall

5.PiltMitsubishi Motors: – Mitusbishi Lancer WRC

Harri Rovanperä – Risto Pietiläinen
Gilles Panizzi – Herve Panizzi
Gianluigi Galli – Guido D´Amore

6.PiltSkoda Motorsport: – Skoda Fabia WRC

Armin Schwarz – Klaus Wicha
Janne Tuohino – Mikko Markkula
Jani Paasonen – Jani Vainikka

+ Autode juhitavus hea, driver aids (sõidu abid), eraautod, saab sõita JWRC hooaega, rallikross, enne katset starditsoon ehk A, näeb katsel masinaid kes on katkestanud, auto puruneb teelt väljasõidu korral oluliselt ning mõjutab seega lõpptulemust, servises saab ajatrahvi

- Netplay vahel ei toimi korralikult ja katsed jooksevad kokku (WRC4 netplayl seda ei täheldanud), eraautodel valed nr peal, liiga vähe katseid, katsed liiga lühikesed, katse lõigud paktiliselt kõik WRC 4 tuttavad, katsetest kadunud publikukatsed ehk mees mehe vastu sõidud, katsetel kukuvad puud, kivid, veerevad tünnid, mis reaalsusega kuidagi kokku ei lähe, Michael Parkil peas vales toonis kiiver (Harri Rovanperä kiiver) ning nende Peugeot 307 aknal ilutseb Soome lipp

WRC:Evolved Rallifoorum Challenge sõitjad/tulemused

Sõitjate tiitel: Strike (Ford Focus WRC) Punkte 126
Katsevõite/rallivõite:Strike (Ford Focus)26/7
Tootjate tiitel: Ford

Reaalne WRC hooaja seis peale hooaega 2005:

Sõitjate tiitli võitis teist hooaega järjest Sebastien Loeb (Citroen Xsara WRC) Punkte:127
Tootjate tiitli võitis kolmandat hooaega järjest Citroen

Markko Märtin ja Michael Park vahetasid enne hooaega 2005 meeskonda ning siirdusid Fordist Peugeoti ridadese.
Hooaja parimaks tulemuseks jäi Markkol ning Michaelil Rootsi ralli teine koht ning poolikus jäänud hooajal kogus Markko kokku 53 punkti.

18.september 2005 jääb meelde kõigile Eesti ja maailma rallisõpradele, sest Walesi ralli 15ndal kiiruskatsel tegi Markko Märtin raske avarii mille tagajärjel hukkus kaardilugeja Michael Park.
Markko teatas hooaja lõpus, et loobub rallisõitja karjäärist MM tasemel.

Lisaks Michaeli hukkumisele jäi 2005 hooaega tumestama veel teinegi kurb sündmus.
Nimelt suri (26.11.2005) peale pikka võitlemist haigusega 2001 aasta maailmameister Richard Burns.

Sellest tulenevalt sai sellel aastal 18ndal septembril korraldatud Rallifoorumi esimene Michael Parki mälestusralli netis ning loodetavasti muutub see iga aastaseks traditsiooniks, et kord aastas 18ndal septembril sõidame kõik koos ühe Walesi ralli mida Michael nii väga võita soovis ning võidame kõik üheskoos Michaelile selle ralli.

R.I.P Richard Burns ja Michael Park

Selline see WRC mängude ajaloo kokkuvõte sai.

Seega minu enda ideaalne mäng oleks järgnev: WRC võtaks videod, WRC2 pikad katsed, WRC3 võtaks kõik katsed eriti Soome ning servise parki, WRC4 võtaks Ouninpohja katsed ja Pro Driver Challengi, WRC:Evolvedilt võtaks juhitavuse, autod, netplay, katkestamise, masina purunemise ning rallikrossi.
Selline oleks minu ideaalne rallimäng.

Huvitav kas kunagi tehakse mäng kus ka ülesõidud oleks sees? :lol:

Lisaks veel seda, et õnneks elavad Michael ja Richard meie hulgas edasi tänu headele mälestustele ning nendele WRC mängudele.

Kui kellelgi midagi täiendada või lisada võib seda loomulikult teha.

P.S Loodan, et kõik sellega nõus, et selline ajaloo katkend WRC mängude kohta võiks siin Rallifoorumis olla ning põnev lugeda ka Markko ja Michaeli ning reaalse MMi tulemuste kohta.

Parimat,
Strike
Viimati muutis Strike, 26 Nov 2006, 23:13, muudetud 9 korda kokku.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Väga super. Sa ikka viitsid.
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Strike, väga lahe kokkuvõte mängudest. Ja ideaalse ralli mängu nägemus ühtib 100% minu omaga.
Diagnoos- Rallisõltlane
insener
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Okt 2005, 11:33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas insener »

minu arvates on kõige reaalsem juhitavus wrc4-s
ma ei saa kuidas te selle wrc 5-ga küll sõita saate, auto lendab ebaloomulikult, gravitatsioon on olematu.
esimest kolme wrc'd ei hakka sis proovimagi.
Sander Gryn
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 344
Liitunud: 25 Okt 2006, 22:18
Asukoht: Vanalinn

Postitus Postitas Sander Gryn »

Super lux.
Nyyd pean vist endale kõik ülejäänud WRC mängud ka ära ostma.
Ennem olin Colini fänn :)
Peugeot Sport
www.peugeot-sport.com Burn in Hell f.....g Peugeot, no more!!
Sparco
Hooaja Kaval Ants
Hooaja Kaval Ants
Reactions: 0
Postitusi: 1232
Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sparco »

Väga hästi kirjutatud kokkuvõte Strike! Kui vaadata ilmumise kellaaega ja kõikide faktide paikapidavust, peaksid kindlasti mõtlema ajakirjaniku ameti peale!
Viimati muutis Sparco, 26 Nov 2006, 16:36, muudetud 1 kord kokku.
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Sparco kirjutas:Super kokkuvõte Strike! Kui vaadata kirjutamise kellaaega ja kõikide faktide paikapidavust, peaksid kindlasti mõtlema ajakirjaniku ameti peale!
Ma vaatasin ka kellaaega ja mõtlen, et kas sa arsti juurde ei peaks minema, kui sul unega probleeme on :wink:
Äkki peaks sulle RF poolt tegema sanatooriumi tuusiku välja. :P
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

insener kirjutas:minu arvates on kõige reaalsem juhitavus wrc4-s
ma ei saa kuidas te selle wrc 5-ga küll sõita saate, auto lendab ebaloomulikult, gravitatsioon on olematu.
esimest kolme wrc'd ei hakka sis proovimagi.
Ei saa aru millest sa räägid????
Diagnoos- Rallisõltlane
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3057
Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krusa »

Kena jutt. Väärib taas kaante vahele panemist.
Seda peab mitu korda lugema ja mõtisklema...
Matthiew
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 623
Liitunud: 16 Nov 2005, 13:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Matthiew »

lisaksin (plussidesse?) selle, et WRC: Evolved väikesel raamatul mis karbi sees on viimasel lk kirjas R.I.P Michael Park 1966-2005.
Strike
Moderaator
Moderaator
Reactions: 3
Postitusi: 5954
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58

Postitus Postitas Strike »

Tänud kõigile kes on võtnud vaevaks see kõik läbi lugeda, mis ma kirjutasin. Ütleme nii, et uneajaga probleeme pole, kuid tahtsin seda ammu juba kirjutada ning eelmine päev mängisin igas mängus vähemalt ühe ralli läbi, tuletasin meelde mis oli hea mis mitte ning siis eile 23.00 hakkasin kirjutama seda kõike ning 3.30 valmis ta oligi. :)

Ajakirjanikuks mina?? Dont thinks so :)

Matthiew poolt lisatud + on küll oluline, kuid selle viib kohe minu jaoks miinuseks tagasi minu kirjeldatud kiivri lugu.

Ega neid reaalseid fakte kuskilt mujalt vaadtaa polnudki vaja kui siis ainult punkte.
On ju seda WRC maailm nii kaua jälgitud, et see kõik meelde jäänud.

Lisasin veel linkidena kõigile nähtavaks Rallifoorum Challenge osalejad ja tulemused hooaegade kaupa iga mängu juurde, millel meistrikaid sõidetud.
Kokku sõidetud viis Rallifoorum Challenge WRC mängude hooaega ning hetkel käimas kuues hooaeg.
Siis kõigil hea näha kes võitis kes kaotas kui palju on saanud võite rallidel, katsetel jne....
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1902
Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
Asukoht: Good Morning
Kontakt:

Postitus Postitas kiilakass »

Väga huvitav hea ,et viitsisid.
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3057
Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krusa »

Lugesin veel korra üle ja mõtisklesin asja üle, et milline see ideaal WRC mäng olla võiks. Loodan, et jutud 2007.a. lõpust peavad paika ja uus WRC mäng tuleb meie ootustele vastav.
Ise unistaks midagi sellist:

*Auto purunemine a'la RBR e. reaalsem kui kunagi varem WRC mängudes. Kui lased üle nippli, siis ikka sama tempoga edasi ei sõida. Siia võib põimida juurde veel rehvi vahetused ja välja sõidul rahva abi kasutamine...
*Ajatrahvid - valestart, service.
*Vähemalt 4min pikad katsed + öökatsed + shakedownid + SSS-id ja per ralli võiks katseid olla vähemalt kuus.
*Masina klassid - reaalselt eksisteerivad ja eksisteerinud mitte ulme pillid,
*Kopteriga katse ülevade + erinevad replay kust oleks hiljem hea sõitu analüüsida.
*Kindlasti reaalselt sõidetavad maad, meeskonnad ja sõitjad + Chmpionchip, Pro Driver, RallyCross.
*Online - peaks olema vigadeta nagu WRC4 + terve ralli järjest läbimise võimalus nagu see oli ka CMR4 online-s mis lihtsustaks meie online võistlust.

Lootus sureb viimasena...
Viimati muutis Krusa, 02 Dets 2006, 13:52, muudetud 1 kord kokku.
Strike
Moderaator
Moderaator
Reactions: 3
Postitusi: 5954
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58

Postitus Postitas Strike »

Krusale täpsustuseks, et shakedown ja SSS vahele ei saa kuidagi kasutada sõna ehk kui norima hakata :)
Üks on ralli eelne katse ehk Shakedown ning SSS lühend tuleb sõnas Super Special Stage.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3057
Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krusa »

Strike kirjutas:Krusale täpsustuseks, et shakedown ja SSS vahele ei saa kuidagi kasutada sõna ehk kui norima hakata :)
Üks on ralli eelne katse ehk Shakedown ning SSS lühend tuleb sõnas Super Special Stage.
Millest sa räägi? :P
Matthiew
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 623
Liitunud: 16 Nov 2005, 13:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Matthiew »

Krusa kirjutas:
Strike kirjutas:Krusale täpsustuseks, et shakedown ja SSS vahele ei saa kuidagi kasutada sõna ehk kui norima hakata :)
Üks on ralli eelne katse ehk Shakedown ning SSS lühend tuleb sõnas Super Special Stage.
Millest sa räägi? :P
hehehh... arvad, et me ei näind ve? :D
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Mis teeks veel ralli mängu huvitavamaks- see kui oleks Career varjant. Alguses peaksid mingi erameeskonnaga sõitma saama, siis kui tulemused head JWRC ja lõpuks WRC. Hea näide on F1 2006, kus saad seda 5 hooaega teha. Aga see ainult minu arvamus.
Diagnoos- Rallisõltlane
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3057
Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krusa »

Burns kirjutas:Mis teeks veel ralli mängu huvitavamaks- see kui oleks Career varjant. Alguses peaksid mingi erameeskonnaga sõitma saama, siis kui tulemused head JWRC ja lõpuks WRC. Hea näide on F1 2006, kus saad seda 5 hooaega teha. Aga see ainult minu arvamus.
WRC4 oli ka midagi sarnast?
Matthiew
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 623
Liitunud: 16 Nov 2005, 13:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Matthiew »

V-Rally 3-es oli ka siuke värk, aga juhitavus oli samune nagu mobiilimängudel :D
Strike
Moderaator
Moderaator
Reactions: 3
Postitusi: 5954
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58

Postitus Postitas Strike »

WRC 4s oli selline asi nagu Pro Driver. Sellega pidid läbima rajad enne N rühma ja JWRC autodega kui said WRC rooli. See oli omamoodi põnev.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Vasta