Jaguar esitles oma uut autot

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank

Vasta
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Reactions: 0
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Jaguar esitles oma uut autot

Postitus Postitas Fulber »

Jaguar Racingu juht David Pitchforth usub, et pühapäeval esitletud meeskonna uus R5 nimeline võistlusauto on samm lähemale meeskonna eesmärgile ehitada auto, mis on võimeline võitma GP-sid.

„On väga raske võita regulaarselt GP-sid, kuid usume, et R5 on sel teekonnal õige samm,“ lausus Pitchforth. „Esiteks peab auto olema vastupidav, siis me peame seda korralikult tundma õppima, mistõttu me ei ehitanud täiesti uut autot. Vaadates mulluseid kvalifikatsioonitulemusi oli Mark Webber eelmisel hooajal reedeti kolmas piloot, oleksime me suutnud seda realiseerida ka võistlussõitudel, siis oleksime kogunud palju rohkem punkte — proovime head kvalifikatsioonitulemused tänavu ka heade finišikohtadena realiseerida.“
R5 auto värvilahendus on teinud läbi olulise uuenduskuuri ning külgedel ja tagatiival asetsevad suured investeerimispanga HSBC logod. Mõningase üllatusena ei ole autol Christian Klieni sponsori Red Bulli logosid, vaid hoopis energiajoogitootja lennukitekeskuse Hangar-7 logod.

Meeskond kinnitas ühtlasi, et reedeti osaletakse GP-del kolme autoga, kuid meeskonna kolmas piloot jäeti esialgu lahtiseks, tõenäoliseks saab selle koha endale Townsend Bell.

http://www.jaguar-racing.com/frame.cgi
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 844
Liitunud: 23 Veebr 2003, 22:20

Postitus Postitas tax »

Jaguar kah siis oma uue relvaga hakkama saanud. Välimuselt midagi erilist silma ei hakka ( vähemalt mina oma algajaliku silmaga ei märka midagi erilist ), loodame siis, et seestpoolt on tegemist kiirema autoga, kui eelmine aasta. Tegelikult ei olnud ka eelmine aasta Jaguar ju vilets. Kvalifikatsioonidel oli Webber isegi esikolmikus. Kahju, et sõidus seda ei suudetud, kuid mis siin salata, ei olnud see auto nüüd nii tasemel ka, et ta suurtelt meeskondadelt punkte oleks ära võtnud. Võibolla tõesti siis see aasta. Sel hooajal tuleb suurt tähelepanu panna vastupidavusele. Hakkab kehtima ju see reegel, et võib kasutada ainult ühte mootorit nädalavahetuse kohta. Jaguar oma lagunemisega just väga "hiilanud" pole, nii, et stabiilsusega võivad nad nii mõndagi saavutada. Webberi sõiduomadustes kahelda ei ole mõtet, sest noormees on tõestanud, et ta on igati hea ja ka parajalt riskeeriv sõitja. Mida aga arvata Christian Klienist. Pean ausalt tunnistama, et ei ole tema seniste saavutusega piisavalt kursis. Kuid Jaguar naljalt selliseid ei võta, kellel midagi ette näidata pole. Muidugi raha loeb ka kõvasti, kuid ainult raha pärast Jaguar vaevalt, et teda palkas. Webber on ka öelnud, et Klien on igati tublisti F1 autoga kohanenud. Jaguar lasi eelmisel hooajal Pizzionia keset hooaega lahti ainult sellepärast, et too polnud piisavalt hea. Sama saatus võib tabada ka Klieni, nii, et vaeseke võib tunda päris suurt pinget hooaja algul. On ju vaja meeskonna bossidele muljet avaldada.
Kusagilt lugesin, et kui Webber läks oma uut masinat rahvale näitama, siis otsustas auto üldsegi streikima hakata ja nii ei jõudnudki Webber just kaugele :) . Jääb ainult loota, et seda sõidus ei juhtu.
tax eriti ei tea, mida räägib
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

See aasta (2003 siis) sai Webber kõrgeimateks kohtadeks kaks 6-ndat kohta. Üleeelmise aasta punktisüsteemi järgi oleks see andnud 2 punkti e. sama palju kui ta Minardiga saavutas :lol: Samuti saavutas ta Minardiga kõrgema lõppkoha kui Jaguariga :P Tõsi, kvalifikatsioonides esines Webber üldjuhul tugevalt kuid keegi ei tea kui palju kütust tal paagis ka oli...

Mida ma tahtsin öelda on see et võibolla polnudki Webber niivõrd kõva sõitja. Üleeelmise aasta süsteemi järgi oleks ta saanud ju 2 punkti ja kes teab mitmes Jaguar sel juhul olnud oleks... Vähemalt Jordan oleks tast küll eespool olnud.

Veel võiks öelda et näete kuidas tosu 6-7-8-ndaid kohti ühele võidule ja vist 6-ndale kohale ära teeb.

Oi krt nüüd läks küll väga-väga teemast mööda :oops:
gaas on endiselt laiffi
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 844
Liitunud: 23 Veebr 2003, 22:20

Postitus Postitas tax »

No see käib jälle sinna oleks/poleks osakonda. Webber tegi eelmine aasta piisavalt head sõitu ja see, kui palju ta eelmise süsteemi järgi oleks saanud, ei loe ju midagi. Pealegi, selleks see uus süsteem ju loodigi, et ka nõrgemad saaksid punkte.
tax eriti ei tea, mida räägib
martin
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 109
Liitunud: 19 Juul 2003, 14:12
Asukoht: Loksa

Postitus Postitas martin »

alguses jättis tagaosa natuke kahtlase mulje, kuid autot uurides kadus kahtlus auto tagaosa suhtes. Pilt kuid ikkagi auto taguosa jääb natuke imelikuks külgvaates(vähemalt minu jaoks).
RudiTurbo
F1 ekspert
Reactions: 0
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Postitus Postitas RudiTurbo »

tagatiib tundub kuidagi väga madal :/
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
nimh
Moderaator
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

tagatiivad on nüüd pealtnäha 10 cm laiemad, ehkki tiivapind ise on jäänud samaks
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Reactions: 0
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Ma isegi ei tea täpselt miks, aga mulle on Team Jaguar alati sümpatiseerinud. Nii nimatatud teisejärgu tiimidest on Jaguar üks lemmikuid. Loodan, et saabuv hooaeg saab neile olema igati ootuspärane. Peamine, et mingi (kasvõi imeväike) progress saaks ikkagi toimuma.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Ka teistel teamidel kes on juba esitlenud oma autot tundub tagatiib suht madal. Või on see lihtsalt silma pete
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ahto
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 24
Liitunud: 06 Nov 2003, 22:25
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Ahto »

Artikkel,mis muutis minu arvamust Jaguarist ja Webberist, nii et mina neile enam kaasa ei ela.
"...Üks võimalik päästerõngas Jaguari meeskonnale luhtus samuti nädala eest: Ford jätkab oma meeskonnaga ka 2004. aastal Ralli maailmameistrivõistlustel. Sugugi mitte vähesed Jaguaris ei lootnud, et Ford lõpetab oma Ralli sarja programmi ning nii voolaks rohkem raha vormel ühte...."
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Ahto kirjutas:Artikkel,mis muutis minu arvamust Jaguarist ja Webberist, nii et mina neile enam kaasa ei ela.
"...Üks võimalik päästerõngas Jaguari meeskonnale luhtus samuti nädala eest: Ford jätkab oma meeskonnaga ka 2004. aastal Ralli maailmameistrivõistlustel. Sugugi mitte vähesed Jaguaris ei lootnud, et Ford lõpetab oma Ralli sarja programmi ning nii voolaks rohkem raha vormel ühte...."
Minu arust võiks Ford just F1 programmi lõpetada ja suunata suuremad summad WRC-sse. Kus ta paistab rohkem silma ja on edukam. :?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Kolin kirjutas:
Ahto kirjutas:Artikkel,mis muutis minu arvamust Jaguarist ja Webberist, nii et mina neile enam kaasa ei ela.
"...Üks võimalik päästerõngas Jaguari meeskonnale luhtus samuti nädala eest: Ford jätkab oma meeskonnaga ka 2004. aastal Ralli maailmameistrivõistlustel. Sugugi mitte vähesed Jaguaris ei lootnud, et Ford lõpetab oma Ralli sarja programmi ning nii voolaks rohkem raha vormel ühte...."
Minu arust võiks Ford just F1 programmi lõpetada ja suunata suuremad summad WRC-sse. Kus ta paistab rohkem silma ja on edukam. :?
Äkki nad mõtlevad oma edukale F1 ajaloole :roll:
Aga ajalugu ju enam ei loe, elatakse ikka olevikus mitte minevikus ;)
gaas on endiselt laiffi
rallikala
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 699
Liitunud: 03 Nov 2003, 17:22
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rallikala »

loodan et Jaguar on ka sõitudes parem 2004.Kvalifikatsioonis sai Webber päris häid kohti.GO JAGUAR :!:
mida veel....
Vasta