Jaguar esitles oma uut autot
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Jaguar esitles oma uut autot
Jaguar Racingu juht David Pitchforth usub, et pühapäeval esitletud meeskonna uus R5 nimeline võistlusauto on samm lähemale meeskonna eesmärgile ehitada auto, mis on võimeline võitma GP-sid.
On väga raske võita regulaarselt GP-sid, kuid usume, et R5 on sel teekonnal õige samm, lausus Pitchforth. Esiteks peab auto olema vastupidav, siis me peame seda korralikult tundma õppima, mistõttu me ei ehitanud täiesti uut autot. Vaadates mulluseid kvalifikatsioonitulemusi oli Mark Webber eelmisel hooajal reedeti kolmas piloot, oleksime me suutnud seda realiseerida ka võistlussõitudel, siis oleksime kogunud palju rohkem punkte proovime head kvalifikatsioonitulemused tänavu ka heade finiikohtadena realiseerida.
R5 auto värvilahendus on teinud läbi olulise uuenduskuuri ning külgedel ja tagatiival asetsevad suured investeerimispanga HSBC logod. Mõningase üllatusena ei ole autol Christian Klieni sponsori Red Bulli logosid, vaid hoopis energiajoogitootja lennukitekeskuse Hangar-7 logod.
Meeskond kinnitas ühtlasi, et reedeti osaletakse GP-del kolme autoga, kuid meeskonna kolmas piloot jäeti esialgu lahtiseks, tõenäoliseks saab selle koha endale Townsend Bell.
http://www.jaguar-racing.com/frame.cgi
On väga raske võita regulaarselt GP-sid, kuid usume, et R5 on sel teekonnal õige samm, lausus Pitchforth. Esiteks peab auto olema vastupidav, siis me peame seda korralikult tundma õppima, mistõttu me ei ehitanud täiesti uut autot. Vaadates mulluseid kvalifikatsioonitulemusi oli Mark Webber eelmisel hooajal reedeti kolmas piloot, oleksime me suutnud seda realiseerida ka võistlussõitudel, siis oleksime kogunud palju rohkem punkte proovime head kvalifikatsioonitulemused tänavu ka heade finiikohtadena realiseerida.
R5 auto värvilahendus on teinud läbi olulise uuenduskuuri ning külgedel ja tagatiival asetsevad suured investeerimispanga HSBC logod. Mõningase üllatusena ei ole autol Christian Klieni sponsori Red Bulli logosid, vaid hoopis energiajoogitootja lennukitekeskuse Hangar-7 logod.
Meeskond kinnitas ühtlasi, et reedeti osaletakse GP-del kolme autoga, kuid meeskonna kolmas piloot jäeti esialgu lahtiseks, tõenäoliseks saab selle koha endale Townsend Bell.
http://www.jaguar-racing.com/frame.cgi
Jaguar kah siis oma uue relvaga hakkama saanud. Välimuselt midagi erilist silma ei hakka ( vähemalt mina oma algajaliku silmaga ei märka midagi erilist ), loodame siis, et seestpoolt on tegemist kiirema autoga, kui eelmine aasta. Tegelikult ei olnud ka eelmine aasta Jaguar ju vilets. Kvalifikatsioonidel oli Webber isegi esikolmikus. Kahju, et sõidus seda ei suudetud, kuid mis siin salata, ei olnud see auto nüüd nii tasemel ka, et ta suurtelt meeskondadelt punkte oleks ära võtnud. Võibolla tõesti siis see aasta. Sel hooajal tuleb suurt tähelepanu panna vastupidavusele. Hakkab kehtima ju see reegel, et võib kasutada ainult ühte mootorit nädalavahetuse kohta. Jaguar oma lagunemisega just väga "hiilanud" pole, nii, et stabiilsusega võivad nad nii mõndagi saavutada. Webberi sõiduomadustes kahelda ei ole mõtet, sest noormees on tõestanud, et ta on igati hea ja ka parajalt riskeeriv sõitja. Mida aga arvata Christian Klienist. Pean ausalt tunnistama, et ei ole tema seniste saavutusega piisavalt kursis. Kuid Jaguar naljalt selliseid ei võta, kellel midagi ette näidata pole. Muidugi raha loeb ka kõvasti, kuid ainult raha pärast Jaguar vaevalt, et teda palkas. Webber on ka öelnud, et Klien on igati tublisti F1 autoga kohanenud. Jaguar lasi eelmisel hooajal Pizzionia keset hooaega lahti ainult sellepärast, et too polnud piisavalt hea. Sama saatus võib tabada ka Klieni, nii, et vaeseke võib tunda päris suurt pinget hooaja algul. On ju vaja meeskonna bossidele muljet avaldada.
Kusagilt lugesin, et kui Webber läks oma uut masinat rahvale näitama, siis otsustas auto üldsegi streikima hakata ja nii ei jõudnudki Webber just kaugele
. Jääb ainult loota, et seda sõidus ei juhtu.
Kusagilt lugesin, et kui Webber läks oma uut masinat rahvale näitama, siis otsustas auto üldsegi streikima hakata ja nii ei jõudnudki Webber just kaugele

tax eriti ei tea, mida räägib
See aasta (2003 siis) sai Webber kõrgeimateks kohtadeks kaks 6-ndat kohta. Üleeelmise aasta punktisüsteemi järgi oleks see andnud 2 punkti e. sama palju kui ta Minardiga saavutas
Samuti saavutas ta Minardiga kõrgema lõppkoha kui Jaguariga
Tõsi, kvalifikatsioonides esines Webber üldjuhul tugevalt kuid keegi ei tea kui palju kütust tal paagis ka oli...
Mida ma tahtsin öelda on see et võibolla polnudki Webber niivõrd kõva sõitja. Üleeelmise aasta süsteemi järgi oleks ta saanud ju 2 punkti ja kes teab mitmes Jaguar sel juhul olnud oleks... Vähemalt Jordan oleks tast küll eespool olnud.
Veel võiks öelda et näete kuidas tosu 6-7-8-ndaid kohti ühele võidule ja vist 6-ndale kohale ära teeb.
Oi krt nüüd läks küll väga-väga teemast mööda


Mida ma tahtsin öelda on see et võibolla polnudki Webber niivõrd kõva sõitja. Üleeelmise aasta süsteemi järgi oleks ta saanud ju 2 punkti ja kes teab mitmes Jaguar sel juhul olnud oleks... Vähemalt Jordan oleks tast küll eespool olnud.
Veel võiks öelda et näete kuidas tosu 6-7-8-ndaid kohti ühele võidule ja vist 6-ndale kohale ära teeb.
Oi krt nüüd läks küll väga-väga teemast mööda

gaas on endiselt laiffi
tagatiib tundub kuidagi väga madal :/
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Artikkel,mis muutis minu arvamust Jaguarist ja Webberist, nii et mina neile enam kaasa ei ela.
"...Üks võimalik päästerõngas Jaguari meeskonnale luhtus samuti nädala eest: Ford jätkab oma meeskonnaga ka 2004. aastal Ralli maailmameistrivõistlustel. Sugugi mitte vähesed Jaguaris ei lootnud, et Ford lõpetab oma Ralli sarja programmi ning nii voolaks rohkem raha vormel ühte...."
"...Üks võimalik päästerõngas Jaguari meeskonnale luhtus samuti nädala eest: Ford jätkab oma meeskonnaga ka 2004. aastal Ralli maailmameistrivõistlustel. Sugugi mitte vähesed Jaguaris ei lootnud, et Ford lõpetab oma Ralli sarja programmi ning nii voolaks rohkem raha vormel ühte...."
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Minu arust võiks Ford just F1 programmi lõpetada ja suunata suuremad summad WRC-sse. Kus ta paistab rohkem silma ja on edukam.Ahto kirjutas:Artikkel,mis muutis minu arvamust Jaguarist ja Webberist, nii et mina neile enam kaasa ei ela.
"...Üks võimalik päästerõngas Jaguari meeskonnale luhtus samuti nädala eest: Ford jätkab oma meeskonnaga ka 2004. aastal Ralli maailmameistrivõistlustel. Sugugi mitte vähesed Jaguaris ei lootnud, et Ford lõpetab oma Ralli sarja programmi ning nii voolaks rohkem raha vormel ühte...."

Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Äkki nad mõtlevad oma edukale F1 ajalooleKolin kirjutas:Minu arust võiks Ford just F1 programmi lõpetada ja suunata suuremad summad WRC-sse. Kus ta paistab rohkem silma ja on edukam.Ahto kirjutas:Artikkel,mis muutis minu arvamust Jaguarist ja Webberist, nii et mina neile enam kaasa ei ela.
"...Üks võimalik päästerõngas Jaguari meeskonnale luhtus samuti nädala eest: Ford jätkab oma meeskonnaga ka 2004. aastal Ralli maailmameistrivõistlustel. Sugugi mitte vähesed Jaguaris ei lootnud, et Ford lõpetab oma Ralli sarja programmi ning nii voolaks rohkem raha vormel ühte...."

Aga ajalugu ju enam ei loe, elatakse ikka olevikus mitte minevikus

gaas on endiselt laiffi