Korsika ralli osalejate nimekiri
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Korsika ralli osalejate nimekiri
Täna avaldati Korsika ralli osalejate nimekiri, midagi üllatavat siin ei ole. Erasõitjajatest on vast tundmatu nimi prantslane Alexandre Bengue Peugeot 206 WRC roolis, kellele on see esimene kord nii võimsat masinat ohjata.
http://ffsa.turbo.fr/tdc/docs/engages.pdf
http://ffsa.turbo.fr/tdc/docs/engages.pdf
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
No jah, nüüd on ka Markko kord ju võita, kui vaadata kuidas Loeb, MM ja Solbu on järjest rallisid võitnud. Aga ühtlasi on see esimene kord kui MM sõidab sel aastal ühe masinaga rohkem kui kaks rallitCarlos kirjutas:Markko Märtinile antakse Korsikal kasutamiseks tema "õnneauto" - EO03 YRJ, mis tõi Akropolise ja Soome ralli võidud.


-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Oleneb olukorrast. Keskmiselt kasutatakse ühte Focust umbes 4-5 korda tehase autona. Kuid näiteks 2002 spec Focus WRC EX02 OBC on juba 9 korda kasutusel olnud. Mõnda masinat jällegi kasutatakse ainult testimisel ja võistluses üldse ei kasutata. Näiteks see masin(EX02 OBF), millega Markko tänavu EOS-il käis, pole kunagi WRC-etapil sõitnud. 2003 spec Focustest on kõige rohkem kasutatud EJ02 KMU-d, mis on osalenud neljal etapil juba. Markko saab tavaliselt uue või vähekasutatud auto, samas Duval saab mõne Markko vana.nimh kirjutas:aga mitu korda peab üks masin sõitma enne kui ta maha müüakse?
MSD on nüüdseks juba kinnitanud et nad ei osale Korsikal. Kuna ma pole just väga hea tõlk, siis panen copy-pasteina selle maili mis ma sain.
[MSD] Media Release 13 October 2003
It is now confirmed that HWRT will not be competing in the Corsica round of the World Rally Championship and it is unlikely to participate in any further events this year following the failure of the Hyundai Motor Company to meet the contractual payments that were due to MSD.
"The simple fact is that Hyundai have failed to honour their payment obligations to MSD and we cannot continue if we do not get paid. Hyundai have no contractual basis what so ever to withhold any payments from us. I can only assume Hyundai had no intention to complete the programme despite their assurances in the past," said David Whitehead, Managing Director MSD.
"It is my absolute resolve to take this all the way to the courts so that the situation can be put right. My lawyers are currently preparing the case from which the record will be set straight."
"I am saddened by the manner in which this programme has finished and in particular I would like to pay tribute to the 100 staff who have been made redundant despite doing an excellent job in very difficult circumstances. I would also like to extend my thanks to the suppliers and drivers who have stood by the team in this trying period."
In my 28 years of motor sport I have never come across a situation like this where the departure of a manufacturer from a major motor sport championship has been executed so poorly causing such damage and ill feeling within the sport. It truly is unprecedented."