DTM 2011 - kalender ja lineup
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
DTM 2011 - kalender ja lineup
Nädal enne selleaastase hooaja lõppu on paras alustada uue hooaja teemaga. Tegu siis viimasega eiteakuimitmetest üleminekuhooaegadest - 2012 on uus reglement kindel, niisamuti ka juba BMW liitumine, ei välistata seda ka, et näiteks enne jõule mõni tootja teatab veel liitumisest (Opel?). Uut on 2011 siiski niipalju, et vahetub rehvitarnija (Hankooki kinnitamine on vaid formaalsus), samuti võib sõitjate osas tulla raputamist - Premat aeti Audist juba nüüd ära, reaalne on di Resta minek F1 rooli ning ka Ralf pole oma tuleva aasta tegemisi otsustanud. Samuti võib vahetusi tulla tagaotsanägude seas (loodetavasti saadetakse nt Cheng minema, ka Legge ja Stoddart on seni rohkem sugupoole tõttu püsinud).
Kalendris on 11 etappi ning uue vana rajana on kalendris Red Bull Ring Austrias. Samuti tehakse juulis Müncheni olümpiastaadionil RoC moodi showvõistlus.
01.05 Hockenheimring (D)
15.05 Zandvoort (NL)
05.06 Red Bull Ring Spielberg (A)
19.06 EuroSpeedway Lausitz (D)
03.07 Norisring (D)
17.07 Müncheni olümpiastaadion (D) - ei kuulu punktiarvestusse
07.08 Nürburgring (D)
04.09 Brands Hatch Indy (GB)
18.09 Oschersleben (D)
02.10 Valencia (E)
23.10 Hockenheimring (D)
06.11 Shanghai (CHN)
Kalendris on 11 etappi ning uue vana rajana on kalendris Red Bull Ring Austrias. Samuti tehakse juulis Müncheni olümpiastaadionil RoC moodi showvõistlus.
01.05 Hockenheimring (D)
15.05 Zandvoort (NL)
05.06 Red Bull Ring Spielberg (A)
19.06 EuroSpeedway Lausitz (D)
03.07 Norisring (D)
17.07 Müncheni olümpiastaadion (D) - ei kuulu punktiarvestusse
07.08 Nürburgring (D)
04.09 Brands Hatch Indy (GB)
18.09 Oschersleben (D)
02.10 Valencia (E)
23.10 Hockenheimring (D)
06.11 Shanghai (CHN)
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
MB kohta on jahtimas Saksa allikate kohaselt ka Doornbos. Eks seal sõltub kõik hetkest, mil Force India sõitjad ametlikult välja hõisatakse.
Reaalne on MB-s ilmselt:
- di Resta läheb F1
2009: Paffett, Green, Spengler, Ralf (kui ta viitsib jätkata). Juhul kui Ralf ei viitsi, on MB suure lõhkise küna ees - Saksamaa sõitjat on ikka vaja, aga - kõik talendid a la Mücke, Jäger ja co on sealt välja söödud. Siis jääb ilmselt ainsaks variandiks püüda Heidfeld...
2008: Stoddart (daamiduell), Cult (F1 taust), Cheng (vabandused Hiina turu näol) ja kaks mr X. Võimalusi seal nii mõnigi: kas jätkab Engel, võetakse Doornbos või mõni F3/GP3 vend.
Lisaks on Premat avalikult ka kuulutanud, et rihib BMW kohta 2012. aastaks. Sellise kiire mehe väljaajamine muidugi ei tee ka Audile au.
Reaalne on MB-s ilmselt:
- di Resta läheb F1
2009: Paffett, Green, Spengler, Ralf (kui ta viitsib jätkata). Juhul kui Ralf ei viitsi, on MB suure lõhkise küna ees - Saksamaa sõitjat on ikka vaja, aga - kõik talendid a la Mücke, Jäger ja co on sealt välja söödud. Siis jääb ilmselt ainsaks variandiks püüda Heidfeld...
2008: Stoddart (daamiduell), Cult (F1 taust), Cheng (vabandused Hiina turu näol) ja kaks mr X. Võimalusi seal nii mõnigi: kas jätkab Engel, võetakse Doornbos või mõni F3/GP3 vend.
Lisaks on Premat avalikult ka kuulutanud, et rihib BMW kohta 2012. aastaks. Sellise kiire mehe väljaajamine muidugi ei tee ka Audile au.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Ullrich on kuulutanud, et Audi koosseis selgub veebruari alguses ja kaks kohta olevat ümberjagamisel (Premat ja Legge??). Mõnede väidete kohaselt on neile kohtadele tõsised pretendendid Mortara ja Grosjean. Samas olla Audil kindlamast kindlad vaid Scheider, Eki ja ilmselt ka Rockenfeller (kel ka "uue" tehnika võimnalus olemas).
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Audi teatas eile oma sportautotiimid. Osaletakse Sebringis veel varasema mudeliga R15, alates ILMC Spa etapist mais tuleb mängu uus kupee R18. Ning Ullrich oma kommentaarides on vihjanud, et Rockenfellerile on prioriteet DTM. Koosseisud sellised:
Le Mans ja Spa: Bernhard/Rockenfeller/Dumas, Kristensen/McNish/Capello (Dindol viimane hooaeg), Fässler/Lotterer/Treluyer
Sebring: Bernhard/Rockenfeller/Dumas, Kristensen/McNish/Capello
Muu ILMC: Kristensen/McNish, Bernhard/Fässler
Fässleri näol muidugi tegu mehega, kes peaks DTM-i kindlalt kuuluma erinevalt Chengi ja mõnede F1 vanakeste sugusest rämpsust. Kahjuks ka Audil on kohati muud rahvused sõitjakohtadel prioriteediks (räägitakse Mortara/Grosjeanist)...
Le Mans ja Spa: Bernhard/Rockenfeller/Dumas, Kristensen/McNish/Capello (Dindol viimane hooaeg), Fässler/Lotterer/Treluyer
Sebring: Bernhard/Rockenfeller/Dumas, Kristensen/McNish/Capello
Muu ILMC: Kristensen/McNish, Bernhard/Fässler
Fässleri näol muidugi tegu mehega, kes peaks DTM-i kindlalt kuuluma erinevalt Chengi ja mõnede F1 vanakeste sugusest rämpsust. Kahjuks ka Audil on kohati muud rahvused sõitjakohtadel prioriteediks (räägitakse Mortara/Grosjeanist)...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Audist niipalju uut, et Jarvis on kinnitanud oma kohta "uue" tehnika roolis. Ja viimase "uue" auto kippvat saama ikka Tomczyk (kelle isa juhuslikult DMSB juht). Legge kohalt niipalju, et ta rihib Indycari kohta, kuid nö aumeeste kokkulepe Mersuga näeb ka 2011-ks ette daamiduelli. Kandidaat on Rahel Frey Šveitsist (mullu nt GT1 MM).
Lisaks on Shanghai uuesti kahtluse all pärast mullust tsirkus partseloonat...
Lisaks on Shanghai uuesti kahtluse all pärast mullust tsirkus partseloonat...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Audi koosseis kinnitatud, üllatusi pole:
Abt (2009): Ekström, Scheider, Rockenfeller, Jarvis
Abt (2008): Molina
Phoenix (2008): Tomczyk, Frey
Rosberg (2008): Albuquerque, Mortara.
Huvitab, mis põhjusel Winkelhock välja aeti (mullu oli tal pigem rivaalidest tingitud ebaõnn kallal) ja eks Premat' sugune mees peaks ka DTM-i kuuluma sarnaselt Fässlerile. Aga sellele "aumeeste-daamiduellil" tuleb ilmselt 2012-ga lõpp.
Abt (2009): Ekström, Scheider, Rockenfeller, Jarvis
Abt (2008): Molina
Phoenix (2008): Tomczyk, Frey
Rosberg (2008): Albuquerque, Mortara.
Huvitab, mis põhjusel Winkelhock välja aeti (mullu oli tal pigem rivaalidest tingitud ebaõnn kallal) ja eks Premat' sugune mees peaks ka DTM-i kuuluma sarnaselt Fässlerile. Aga sellele "aumeeste-daamiduellil" tuleb ilmselt 2012-ga lõpp.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Uudiseid nüüd MB ja BMW kohalt:
MB-s olevat Estorilis testinud Winkelhock, van der Zande (neile loetakse häid lepingušansse) ning ka Vietoris, Valerio, Kostka, Bottas. Praeguse seisuga on ebaselge ka Chengi saatus (vast antakse sulg sappa, kuna talenti sel mehel pole).
Lisaks oli vahepeal Spengler aktiivselt BMW-ga flirtinud (ja juttu oli olnud lepingust, mis näinuks ette ka testitööd 2011). Siiski olla kanadalane teinud MB-ga uue 1a lepingu. BMW kohalt on kuulda, et Farfus ja Priaulx peaksid kindlad olema, tiimidest Schnitzer ja RBM. Kolmas tiim lahtine, (räägitud on nimedest nagu Rosberg ja ROAL kui ka uuest, eeskätt Toyota F1 tiimi taustaga inimestest kokku pandavast seltskonnast).
Opelist on kuulda, et varaseim liitumine võib tulla 2013, kuna pärast 2005 järel DTM-ist lahkumist sai suurem osa tehnikapersonalist ka kinga.
MB-s olevat Estorilis testinud Winkelhock, van der Zande (neile loetakse häid lepingušansse) ning ka Vietoris, Valerio, Kostka, Bottas. Praeguse seisuga on ebaselge ka Chengi saatus (vast antakse sulg sappa, kuna talenti sel mehel pole).
Lisaks oli vahepeal Spengler aktiivselt BMW-ga flirtinud (ja juttu oli olnud lepingust, mis näinuks ette ka testitööd 2011). Siiski olla kanadalane teinud MB-ga uue 1a lepingu. BMW kohalt on kuulda, et Farfus ja Priaulx peaksid kindlad olema, tiimidest Schnitzer ja RBM. Kolmas tiim lahtine, (räägitud on nimedest nagu Rosberg ja ROAL kui ka uuest, eeskätt Toyota F1 tiimi taustaga inimestest kokku pandavast seltskonnast).
Opelist on kuulda, et varaseim liitumine võib tulla 2013, kuna pärast 2005 järel DTM-ist lahkumist sai suurem osa tehnikapersonalist ka kinga.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
2012 on BMW liitumine kindel, uus tehnikareglement tulemas. Testitöödega alustatakse eeldatavasti juba mais. Umbes samal ajal peaksid ka tuleva-aastased MB ja Audi rajale tulema. Farfus ja Prioo on minu andmeil testiprogrammi seotud ja ju nad ka DTM-i tuuakse. WTCC-st tõmbus BMW tehasetiim seks aastaks ka tagasi (eratiimidele on ette valmistatud aga 1,6T mootoriga (mis identne Mini WRC konega) ümberehituskit nime BMW 320 TC all)Kolin kirjutas:Pole aktiivselt seda teemat jälginud.
Kas ma saan õieti aru, et BMW liitub DTM sarjaga tuues kaasa oma piloodid Farfuse ja Priaulx-i
PS - vast lööb BMW tuleks tuleval aastal seda pisut läppunud kahe tootja õhkkonda puhtamaks (Haug ja Aufrecht seni saanud liig vabalt oma võimu näidata).
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Info, mis küll juba 2012-t puudutab -BMW tiimid on Schnitzer, RBM ja uue nimena RMG (Reinhold Motorsport GmbH). Viimane kasutab endisi Zakspeedi hooneid ning seda juhib endine Toyota F1 tiimi asjapulk Stefan Reinhold. Eks ilmselt lähima paari kuu sees hakkab midagi ka BMW sõitjatega seoses selguma...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Cult on teatanud, et tal DTM-is uus 2a leping. Sel aastal ka kasutatud tehnikaga. Viimasele vähemalt ühele MB kohale kandideerivad van der Zande ja Doornbos. Teada ka see, et MB eelnenud Estorili testidel olid tegelikult parimaid tulemusi näidanud Vietoris ja Bottas, aga mõlemal kehtivad vormelilepingud 2011-ks juba varem olemas (sakslasel GP2, soomlasel GP3).
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Hea uudis on kalendri poolt see, et pärast mullust tsirkus partseloonat löödi Shanghai minema kalendrist vähemalt seks aastaks, ametlik põhjus - ainukesel sobival päeval, 6. novembril on Hiinas Guangdongis ka WTCC etapp. Praegusest kalendrist (vt all) võiks muidugi ka Valencia ja Müncheni välja lüüa ja asemele siis rajad nagu Sachsenring, Brno ja Spa...
01.05 Hockenheimring (D)
15.05 Zandvoort (NL)
05.06 Red Bull Ring Spielberg (A)
19.06 EuroSpeedway Lausitz (D)
03.07 Norisring (D)
17.07 Müncheni olümpiastaadion (D) - ei kuulu punktiarvestusse
07.08 Nürburgring (D)
04.09 Brands Hatch Indy (GB)
18.09 Oschersleben (D)
02.10 Valencia (E)
23.10 Hockenheimring (D)
MB koosseisust suurt midagi uut pole teada. Pärast Shanghai minemalöömist justkui ei peaks ka MB-l olema põhjust Chengi nagu s***a pilpal hoida - aga seda ei saa MB seniseid poliitikaid teades ka päris välistada...
01.05 Hockenheimring (D)
15.05 Zandvoort (NL)
05.06 Red Bull Ring Spielberg (A)
19.06 EuroSpeedway Lausitz (D)
03.07 Norisring (D)
17.07 Müncheni olümpiastaadion (D) - ei kuulu punktiarvestusse
07.08 Nürburgring (D)
04.09 Brands Hatch Indy (GB)
18.09 Oschersleben (D)
02.10 Valencia (E)
23.10 Hockenheimring (D)
MB koosseisust suurt midagi uut pole teada. Pärast Shanghai minemalöömist justkui ei peaks ka MB-l olema põhjust Chengi nagu s***a pilpal hoida - aga seda ei saa MB seniseid poliitikaid teades ka päris välistada...