
Sarnaselt Portugali ralli avapäevaga domineerisid ka teisel võistluspäeval Prantsusmaa masinad ning piloodid. Citroeni piloodid võitsid kõik kuus teisel päeval kavas olnud kiiruskatset ning stardivad viimasele võistluspäevale nelikjuhtimisel. Teise võistluspäeva staar oli vaieldamatult Sebastien Ogier, kes suutis seljataga hoida kõik konkurendid ning ka Sebastien Loebi enda. Alles 19ndat WRC starti tegev noor prantslane on teel esimese MM-võidu suunas ning loodetavasti ei tee Citroen taaskord taktikalisi vangerdusi ja Ogieril lastakse võidelda võidu eest. Teisena lõpetas võistluspäeva kolmandana alustanud Sebastien Loeb. Loeb suutis küll esimesel päeval kogunenud kaotussekundeid vähendada poole võrra, kuid „õpilasest“ lahutab teda 21,1 sekundit. Kuuekordne maailmameister kiitis võistluspäeva lõppedes noort pilooti ning sõnas, et kui Ogier jätkab sellise tempoga ka viimasel päeval, siis tema püüdmine on pea võimatu.
Petter Solbergi eesmärk oli teisel võistluspäeval võita kiiruskatse ja kerkida üldjärjestuses ning sellega sai norrakas ka hakkama. Ennem viimast võistluspäeva lahutab Solbergi liidrist 52,2 sekundit. Solbergist vaid 13,5 sekundi kaugusel on Dani Sordo. Hispaanlane võitles teisel võistluspäeval nii masina kui endaga ning tulemuseks absoluutarvestuse teiselt kohalt neljandaks kukkumine.
Esimese Fordi piloodi leiame üldtabeli viiendalt realt. Ainsana Fordi meeskonna värve kaitsma jäänud Mikki Hirvoneni võistlusmasinal purunes rehv üheksandal kiiruskatsel ning sellega seoses kogunes ka piisavalt kaotussekundeid, et võitlusest poodiumikohtadele taanduda. Ennem viimast võistluspäeva lahutab soomlast poodiumi viimasest astmest 21,7 sekundit.
Kohtadele kuus kuni kümme heitlevad Henning Solberg, Matthew Wilson, Mads Østberg, Kimi Räikkonen ja Federico Villagra. Kui kohtadel kuus kuni üheksa on vahed piisavad, et kindlustada oma positsioon, siis kümnendal kohal paikneval Villagral ning üheteistkümnendal asetseval Al Qassimil on veel viimasel võistluspäeval MM-punktile konkureerimist. Nende kahe piloodi vahe ennem viite viimast kiiruskatset on 0 sekundit.
Teisel võistluspäeval katkestasid WRC pilootidest Ken Block, keda ei lastudki võistluspäeva starti kuna selgus, et avapäeva avarii tagajärjel oli Ford Focus WRC turvapuur saanud sedavõrd kahjustada, et jätkamine polnud võimalik. Päeva teisel kiiruskatsel ,400m peale starti sõitis teelt välja Jari-Matti Latvala.
Eesti rallifännide tuju hoidsid hurraa meeleolus Ott Tänak – Kuldar Sikk ning Karl Kruuda – Martin Järveoja.
Tänak näitas terve võistluspäeva jooksul suurepärast sõidutempot ning vältis sõiduvigu. Tulemuseks S-WRC, P-WRC klassi kolmas ning absoluutarvestuse neljateistkümnes positsioon. Tänak sõnas päeva lõppedes, et viimase võistluspäeva eesmärk on sõita omas tempos ning lõpetada ralli.
J-WRC piloot Karl Kruuda lõpetas võistluspäeva J-WRC arvestuse teise kohaga. Ennem viimast võistluspäeva kaotab Kruuda J-WRC klassi liidrile Kevin Abbringile 4.44 ning sarnaselt Tänakuga on ka Kruudal eesmärk lõpetada ralli ning võtta Türgi MM-rallilt saadud kaheksale MM-punktile väärt lisa.

Kas Sebastien Ogier võidab esimese MM-ralli?
Foto: AP/SCANPIX
Portugali ralli järjestus peale SS13:
1. S Ogier/J Ingrassa

2. S Loeb/D Elena

3. P Solberg/P Mills

4. D Sordo/M Marti

5. M Hirvonen/J Lehtinen

6. H Solberg/I Minor

7. M Wilson/S Martin

8. M Østberg/J Andersson

9. K Räikkönen/K Lindström

10. F Villagra/G Campanc

14. Ott Tänak

27. Karl Kruuda

Katsevõite 2.võistluspäeval:
4 (SS8,9,12,13) – Sebastien Loeb

1 (SS11) – Sebastien Ogier

1 (SS10) – Petter Solberg


Pühapäev, 30 Mai
SS14 Felizes 1 21,28km 08:48
SS15 Loule 1 22,51km 09:39
SS16 Felizes 2 21,28km 12:48
SS17 Loule 2 22,51km 13:39
SS18 Estadio Algarve 2 2,03km 15:55
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... rally_id=P
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://wrc.com/jsp/wrr_pop.jsp