
Acropolise ralli teine võistluspäev algas koheselt šokeeriva uudisega. Rallil peale avapäeva kolmandana olnud ning liidrile veidi üle 20 sekundi kaotanud Sebastien Loeb oli 8 km peale katse starti teinud sõiduvea ning tulemuseks teel väljasõit.Loeb ning Elena käisid Citroen C4 võistlusmasinaga viis korda üle katuse ning auto sai sedavõrd tõsiselt kahjustada, et ekipaaž ei stardi viimasele võistluspäevale. See tähendab seda, et Loeb ei saa rallilt juurde punktigi. Viimati ei saanud Loeb juurde MM- punkte 16 rallit tagasi (Jordaania 2008 – 10.koht) ning viimasest katkestamisest on möödas koguni 20 rallit (Rootsi 2008).
Üldse oli Kreeka ralli teine võistluspäev kehv kogu Citroen Total meeskonnale, kuna peale SS9 katkestas ka Dani Sordo. Sordo oli peale katkestamist väga pettunud sõnades vaid, et siin Kreeka rallil oleks väga reaalne olnud püüda karjääri esimest MM-ralli võitu. Lahutas ju hispaanlast enne katkestamist Hirvonenist vaid 2,9 sekundit.
Päeva teine negatiivne uudis tuli SS11 finišis kui selgus Petter Solbergi kehva katseaja põhjus. Enne päeva eelviimast kiiruskatset teist kohta hoidnud ning ralli liidrile vaid 21,9 sekundit kaotanud norralane lõhkus kivile otsa sõites masina vedrustuse. Solberg sõitis küll läbi mõlemad päeva viimased katsed ning jõudis tagasi ka servisesse, kuid seal selgus tõsiasi, et masinal on lisaks vedrustusel kahjustada saanud ka käigukast ning start viimasele võistluspäevale on välistatud.

Mikko Hirvoneni ja Jarmo Lehtineni lahutab hooaja avavõidust veel vaid 95,26 kiiruskatse kilomeetrit
Foto: http://www.rally-live.com
Acropolise ralli avapäeva viimase katsega üllatuslikult liidriks kerkinud Mikko Hirvonen suutis ka peale teist võistluspäeva liidrikoha säilitada ning enne viimase võistluspäeva viite kiiruskatset on soomlase edu teise koha ees ligi kaks minutit. Hoolimata suurest edust konkurentide ees peab Hirvonen olema väga ettevaatlik ning vältima vigu, kui on soov võita hooaja esimene ralli ning vähendada MM-punktiarvestuse vahe Loebiga vaid 7 punkti peale.
Suurepärast rallit on Kreekas tegemas noor prantslane Sebastien Ogier. Erinevalt mentorist Loebist suutis Ogier Citroen C4 teel hoida ning stabiilsed kiiruskatse ajad ning sõit on noormehele hetkel toomas hooaja parimat resultaati WRC sarjas. Citroen Junior meeskonna värve esindav prantslane võitleb sellel rallil vaid individuaal punktide eest. Meeskonna punktitoojateks on Novikov ning Rautenbach.
Kolmandana lõpetas võistluspäeva, avapäeval Fordi meeskonna bossi Macolm Wilsonilt „peapesu“ saanud Jari-Matti Latvala. Soomlane näitas teise võistluspäeval väga head tempot ning lõpetas kuues kiiruskatsest viiel TOP3 ajaga. Fordi piloot kerkis võistluspäevaga üheteistkümnendalt kohalt kolmandaks ning arvestades, et enne teist võistluspäeva oli Ogeieri ning Latvala vahe kaks minutit ning enne viimast päeva vaid 56 sekundit, on veel täiesti reaalselt püütav Fordi meeskonna teine järjestikune kaksikvõit.
Sarnaselt Latvalaga kerkis teise võistluspäevaga kaheksa kohta kõrgemale noor vene piloot Novikov. Lisaks suurepärasele positsiooni parandusele võitis Novikov teisel päeval kavas olnud kuuest kiiruskatsest pooled. Kui Sardiinias avas noormees WRC karjääri MM-punktiarve lõpetades viiendana, siis hetkel on Novikov seda resultaati koha võrra parandamas.
Viiendana lõpetas võistluspäeva Citroen Junior meeskonna kolmas piloot Conrad Rautenbach. Avapäeva lõpetas zimbabwelane üheksandana, seega parandas ka tema oma positsiooni ning Citroen Junior meeskonna bossid võivad noorte pilootide etteastetega igati rahule jääda.
Kuuendal punktikohal paikneb võistluspäeva lõpuks Ford Munchis meeskonna piloot Federico Villagra. Tänu katkestajatele kerkis Villagra koha võrra, kuid kaotust liidrile kogunes võrreldes avapäevaga juurde kaks minutit. Kui Villagra suudab kohta kaitsta ning lõpetada ralli TOP8 hulgas, siis oleks see argentiinlase parim resultaat Kreeka kivistelt teedelt. Kui liidrite osas on tekkimas duell Ogieri ja Latvala vahel, siis viimaste punktikohtade pärast on kindlasti veel kolmandal võistluspäeval tekkimas duell Rautenbach – Villagra. Kahe piloodi vahe enne on enne viimast viite kiiruskatset vaid 1,2 sekundit.
Eelviimaselt punktikohalt leiame Fordi kolmanda piloodi Khalid Al Qassimi koos kaardilugeja Michael Orr´iga. Sarnaselt Villagraga kerkis ka Al Qassimi teise võistluspäeva jooksul ühe koha võrra. Kui emiraatide piloot suudab viimasel võistluspäeval vältida sõiduvigu ning tehnilisi probleeme peaks olema hooaja MM-punktilisa garanteeritud.
Viimaselt punktikohalt leiame enne viimast võistluspäeva PWRC arvestuse liidri Nasser Al-Attiyah´i. Subarul sõitva qatari piloodi edu PWRC klassi jälitajate ees on vaid alla 10 sekundi, kuid kindlasti soovib piloot võita hooaja kolmanda ralli ning lisada lisaks võidule PWRC sarjas ka 1 ABS punkt WRC arvestusse. Sellega kordaks Nassir Argentiina ralli tulemust.

1. M Hirvonen/J Lehtinen(FIN)

2. S Ogier//J Ingrassia (FRA)

3. J-M Latvala/M Anttila (FIN)

4. E Novikov/D Moscatt (RUS)

5. C Rautenbach/D Barrit (ZIM)

6. F Villagra/J Diaz (ARG)

7. K Al Qassimi/M Orr (UAE)

8. N Al-Attiyah/G Bernacchini (QAT)

9. L Athanassoulas/N Zakheos (GRE)

10. A Araujo/M Ramalho (POR)

18. M Wilson/S Martin (GB)

19. H Solberg/C Menkerud (NOR)


3 (SS8, 11, 12) – Jevgeny Novikov

2 (SS7, 10) – Jari Matti Latvala

1 (SS9) – Mikko Hirvonen



SS13 LOUTRAKI 1 8.98 km 09:33
SS14 AGHII THEODORI 1 33.00 km 10:07
SS15 NEW PISSIA 11.30 km 10:55
SS16 LOUTRAKI 2 8.98 km 12:51
SS17 AGHII THEODORI 2 33.00 km 13:25
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... ally_id=GR
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://wrc.com/jsp/wrr_pop.jsp