
Sardiinia ralli pikim võistluspäev pakkus lisaks uutele katsetele ka põnevust ning draamat. Kolmandal võistluspäeval jääb pilootidel läbida vaid veidi alla 90 katsekilomeetri ning selle aastase Sardiinia ralli võitja nimi peaks selguma pühapäeva pärastlõunaks.

Kas Sebastien Loeb´i võitude seeria on katkemas või on prantslasel veel midagi varuks?
Foto: http://www.rallye-live.com
Avapäeva liidrina lõpetanud ning teisele võistluspäevale teepuhastajana startinud Jari-Matti Latvala sai võetud ülesandega suurepäraselt hakkama ning juhib rallit ka enne viimast võistluspäeva.
Fordi boss Malcolm Wilson jagas pressikonverentsil Latvala suunas kiidusõnu ning sõnas, et viimasel võistluspäeval on meeskonnale (Latvala, Hirvonen) antud ainult üks korraldus, lõpetada ralli kaksikvõiduga.
Mikko Hirvonen koges teisel võistluspäeval Metsiku-Lääne tingimusi. Päeva teisel katsel pidi soomlane kahel korral vältima hobustele otsasõitu ning võistlusmasina praktiliselt seiskama. Sellega kaotas Fordi piloot võitluses esikohale küll väärt sekundeid, kuid sellest hoolimata jõudis Hirvonen võistluspäevaga Latvalale 30 sekundit lähemale ning enne viimast võistluspäeva lahutab kahte Fordi pilooti vaid 9,9 sekundit.
Päeva positiivseim üllatus oli kindlasti Petter Solberg – Phil Millsi esitlus. Eksmaailmameister võitis teisel võistluspäeval ühe kiiruskatse ning parandas päeva lõpuks koha võrra ka üldpositsiooni.
Kolmandal võistluspäeval on Petter raske ülesande ees säilitamaks kolmandat kohta, sest vaid paari sekundi kaugusel on Loeb.
Ralli pikimal võistluspäeval võitis Sebastien Loeb küll kuuest kiiruskatsest kolm, kuid 10 sekundiline ajatrahv ning eelviimase katse rehvipurunemine langetasid prantslase neljandaks. Loebi seatud hooaja eesmärk võita kõik selle aasta MM-rallid on saamas tagasilööki, kui just Fordi duo-t ei taba viimase päeva katsetel totaalne ebaõnn või Loebi peasponsor Red Bull ei kasvata Citroen C4 WRC masinale tiibasid.
Viienda koha suutis peale teist võistluspäeva säilitada Citroen Junior meeskonna kaheksateist aastane noorpiloot Jevgeny Novikov. Citroen C4 WRC masinat ohjava piloodi päev oli täis pisivigu, kuid samas stabiilset ning kiiret sõitu. Päeva eelviimasel katsel sai ekipaaž Novikov-Moscatt kirja absoluutarvestuse neljanda katseaja, olles selle tulemusega katsel paremuselt teine Citroeni piloot Petter Solbergi järel.
Avapäeva järel punktidelt väljas olnud Matthew Wilson parandas teise võistluspäevaga kolme koha võrra positsiooni. Enne viimast võistluspäeva on noore britti edu jälitajate ees turvaline ning kui Wilson väldib sõiduvigu ja tehnika alt ei vea, peaks punktilisa olema garanteeritud.
Eelviimaselt punktikohal paikneb enne viimast võistluspäeva Fordi meeskonna kolmas piloot Khalid Al Qassimi. Sarnaselt Wilsoniga on ka Al Qassimil jälitajate ees suhteliselt turvaline edu, kuid kuna jälitajaks on Citroeni tehasemeeskonna teine number tuleb araablasel hoida viimasel võistluspäeval pilk Sordo aegadel.
Viimases MM-punktis on kinni Dani Sordo. Sordo kerkis päeva teises pooles juba viiendaks ning oli vaid paarikümne sekundi kaugusel neljandast kohast, kuid siis tabas tema poolt juhitud võistlusmasinat juba avapäeval kimbutanud turboprobleem ning hispaanlane oli sunnitud taanduma kaheksandaks.

1. J-M Latvala/M Anttila (FIN)

2. M Hirvonen/J Lehtinen(FIN)

3. P Solberg/P Mills (NOR)

4. S Loeb/D Elena (FRA)

5. E Novikov/D Moscatt (RUS)

6. M Wilson/S Martin (GB)

7. K Al Qassimi/M Orr (UAE)

8. D Sordo/M Marti (ESP)

9. M Ostberg/V Engan (NOR)

10. H Solberg/C Menkerud (NOR)

2.võistluspäeva kokkuvõte
Katsevõite 2.võistluspäeval:
3 (SS 8, 9, 12) – Sebastien Loeb

2 (SS7, 10) – Mikko Hirvonen

1 (SS 11) – Petter Solberg


SS 13 Monte Olia 19,31km 08.08
SS 14 Sorilis 18,66km 08.42
SS 15 Arzachena 10,24km 11.19
SS 16 Monte Olia 19,31km 12.46
SS 17 Sorilis 18,66km 13.20
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... rally_id=I
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://wrc.com/jsp/wrr_pop.jsp