Euroopa GP
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Euroopa GP
Käesoleval nädalal toimub Euroopa GP
Schumacher möödus eelmisel GP'l Räikkösest. Nüüd loodab Mclaren saada hea lõppkoha, sest siin on tegu McLaren'i mootoritarnija ühe kodurajaga (teine on Hockenheimring).
Sõidetakse 60 ringi
Ringi pikkus on 5,148 km
Sõidu distants on 308,743 km
Kiireim ring on M.Schumacher'i nimel (aeg: 1:32,226)
Siit siis raja tutvustus
Stardijoont ületades sõidetakse Castrol-S kurvi, enne esimesse kurvi sisenemist on kiirus u. 300 km/h, kurvis on kiirus u. 70 km/h, siis pööratakse paremale ja 2. kurvis on kiirus u. 125 km/h. Edasi on natuke maad 3. kurvini, milles tehakse 180 kraadine pööre vasakule. 3. kurvis on kiirus u. 90 km/h, 4. kurv läbitakse u. 105 km/h, seejärel tuleb pikem sirge ja 5. kurv läbitakse u. 195 km/h. 6. kurv e. Ford Kurve läbitakse u. 110 km/h. Enne Dunlop Kehre't surutakse gaas põhja ja enne kurvi pidurdatakse hoog u. 95 km/h peale. Edasi tuleb sirge, millel on Audi-S kurv. Audi-S kurv läbitakse kiirelt (u. 270 km/h), enne järgnevat Michelini kurvi on hoog kasvanud u. 300 km/h peale, kurvis väheneb kiirus u. 148 km/h-le. Pärast Michelin Kurvet tuleb Bit Kurve, mis läbitakse 3. käiguga ja kiirus on u. 160 km/h. Järgneb Nürburgringi kiireim sirge. Enne Hatzenbach Bogenit, mis läbitakse peaaegu tippkiirusel on kiirus u. 302 km/h ja kurvis langeb kiirus ainult veidi (u. 290 km/h-le). Pärast pikka sirget tuleb NGK shikaan, kurvis on hoog u. 105 km/h ja kurvist välja kiirendades u. 180 km/h, järgmise kurviga pööratakse tagasi stardi/finishi sirgele. Viimane kurv (Coca-Cola Kurve) läbitakse u. 115 km/h, siis surutakse gaasipedaal põhja ja ületatakse finishijoon.
PS. Siin võib esineda vigu ja mu õigekiri pole ka kõige parem nii et kes soovib võib parandada
Schumacher möödus eelmisel GP'l Räikkösest. Nüüd loodab Mclaren saada hea lõppkoha, sest siin on tegu McLaren'i mootoritarnija ühe kodurajaga (teine on Hockenheimring).
Sõidetakse 60 ringi
Ringi pikkus on 5,148 km
Sõidu distants on 308,743 km
Kiireim ring on M.Schumacher'i nimel (aeg: 1:32,226)
Siit siis raja tutvustus
Stardijoont ületades sõidetakse Castrol-S kurvi, enne esimesse kurvi sisenemist on kiirus u. 300 km/h, kurvis on kiirus u. 70 km/h, siis pööratakse paremale ja 2. kurvis on kiirus u. 125 km/h. Edasi on natuke maad 3. kurvini, milles tehakse 180 kraadine pööre vasakule. 3. kurvis on kiirus u. 90 km/h, 4. kurv läbitakse u. 105 km/h, seejärel tuleb pikem sirge ja 5. kurv läbitakse u. 195 km/h. 6. kurv e. Ford Kurve läbitakse u. 110 km/h. Enne Dunlop Kehre't surutakse gaas põhja ja enne kurvi pidurdatakse hoog u. 95 km/h peale. Edasi tuleb sirge, millel on Audi-S kurv. Audi-S kurv läbitakse kiirelt (u. 270 km/h), enne järgnevat Michelini kurvi on hoog kasvanud u. 300 km/h peale, kurvis väheneb kiirus u. 148 km/h-le. Pärast Michelin Kurvet tuleb Bit Kurve, mis läbitakse 3. käiguga ja kiirus on u. 160 km/h. Järgneb Nürburgringi kiireim sirge. Enne Hatzenbach Bogenit, mis läbitakse peaaegu tippkiirusel on kiirus u. 302 km/h ja kurvis langeb kiirus ainult veidi (u. 290 km/h-le). Pärast pikka sirget tuleb NGK shikaan, kurvis on hoog u. 105 km/h ja kurvist välja kiirendades u. 180 km/h, järgmise kurviga pööratakse tagasi stardi/finishi sirgele. Viimane kurv (Coca-Cola Kurve) läbitakse u. 115 km/h, siis surutakse gaasipedaal põhja ja ületatakse finishijoon.
PS. Siin võib esineda vigu ja mu õigekiri pole ka kõige parem nii et kes soovib võib parandada
sõit lõppenud.
Kui Kimi katkestas oli selline tunne et kõik on otsustatud, aga siis kui Schumi jäi liiva kinni siis jäin lootma et ta sinna ka jääb, aga ei mingid raha mehed lükkasid ta sealt välja. oleks pidanud augu kaevama ja auku lükkama (Schumi fännid, kui see teile ei meeldi siis ärge lugege)
DC peaks ala vahetama. Mingi proovigu mõnel rallil oma sõidu oskusi, mitte F1's ralli stiili
Kui Kimi katkestas oli selline tunne et kõik on otsustatud, aga siis kui Schumi jäi liiva kinni siis jäin lootma et ta sinna ka jääb, aga ei mingid raha mehed lükkasid ta sealt välja. oleks pidanud augu kaevama ja auku lükkama (Schumi fännid, kui see teile ei meeldi siis ärge lugege)
DC peaks ala vahetama. Mingi proovigu mõnel rallil oma sõidu oskusi, mitte F1's ralli stiili
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
No efektseid hetki ikka jagus. Montoya möödasõit oli imeilus ja mõjus julgustavalt. Tore on kui keegi näitab, et Schumist võib kah külma näoga mööda sõita. Alonso tegi tugevat tööd. Ja lõpuks näitas Schumi kah vinget võitlusvaimu, seal lõpus võttis ta ikka päris toreda riski. Kogu sõit oli keskmisest emotsionaalsem.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
See oli suht imelik võidusõit. Pool sõitu oli üliigav, aga siis kui Kimi mootor lendas, hakkas huvitavaks minema. Schumi üritas jah, natuke liiga palju ja oleks pidanud Montoya mööda laskma, kes nagunii juba möödas oli peaaegu. Kimist on väga kahju, seekord ei teinud ta ühtegi viga ja oli teistest selgelt kiirem.
DC võiks jah võibolla juba mõnd muud spordiala proovida, kasvõi rallit, F1-s tulevad noored peale ja Coulthard pole kunagi stabiilselt väga kiire olnud.
DC võiks jah võibolla juba mõnd muud spordiala proovida, kasvõi rallit, F1-s tulevad noored peale ja Coulthard pole kunagi stabiilselt väga kiire olnud.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Muide MTV3 teksti TV andmetel peaks kõigi eelduste kohaselt Schumi tulemus tühistatama. Nimelt ütleb reegel, et kui sõitja hoiab mootori käigus, siis võivad raja ametlikud turvad auto tagasi lükata. Kuid Schumi masinat lükkas keegi noormees, kes polnud ametlikus vormis. Kui selgub, et tegu on kõrvalise isikuga, siis tuleks Schumi tulemus tühistada 
