2009 rallihooaeg
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
2009 rallihooaeg
4. novembril toimunud Eesti Autospordi Liidu rallikomitee koosolekul sai lõpliku kuju 2009. aasta Eesti autoralli meistrivõistluste kalender. Üle vaadati ka reeglid, kuhu olulisi muudatusi ei lisandunud.
Võrreldes lõppenud hooajaga märkimisväärseid muudatusi meistrivõistluste formaati ei tehtud. Punktisüsteem jäi samaks ja ka meistritiitleid jagatakse samades klassides nagu tänavu.
Meistrisarja kalendrisse kuulub järgmisel hooajal seitse etappi, millest lõpptulemusi arvestades arvatakse maha üks kehvem tulemus.
2009. aasta Eesti autoralli meistrivõistluste kalender
14. veebruar - Põlva talveralli
1.-2. mai - Tallinna ralli
19.-20. juuni - Rakvere ralli
17.-18. juuli - Lõuna-Eesti ralli
21.-22. august - Paide ralli
18.-19. september - Viljandi ralli
9.-10. oktoober - Saaremaa ralli
Allikas: http://www.rally.ee/?a=a013&id=6897&b=0&o=1
Võrreldes lõppenud hooajaga märkimisväärseid muudatusi meistrivõistluste formaati ei tehtud. Punktisüsteem jäi samaks ja ka meistritiitleid jagatakse samades klassides nagu tänavu.
Meistrisarja kalendrisse kuulub järgmisel hooajal seitse etappi, millest lõpptulemusi arvestades arvatakse maha üks kehvem tulemus.
2009. aasta Eesti autoralli meistrivõistluste kalender
14. veebruar - Põlva talveralli
1.-2. mai - Tallinna ralli
19.-20. juuni - Rakvere ralli
17.-18. juuli - Lõuna-Eesti ralli
21.-22. august - Paide ralli
18.-19. september - Viljandi ralli
9.-10. oktoober - Saaremaa ralli
Allikas: http://www.rally.ee/?a=a013&id=6897&b=0&o=1
Kui vaadata, et 17-18 juuli on reede ja laupäev siis vähe tõenäoline aga mine tea! Kui vaja siis saab ju piisava ette teatamise ajaga ka natuke muuta seda Lõuna Eesti ralli toimumist! Mine tea, hetkel ju Urmo saatus tuleva aasta ees täitsa lahtine ja eks see segab seda otsust ja korralduse mõtet!sapakas kirjutas:Vahepeal oli juttu, et Kruuda ja teised Urmo toetajad tahavad teha tavalisest vähe pikema kilometraazhiga ralli. Juhul kui see teoks peaks saama kas siis saab see olema lõuna-eesti rallil. hästi ei usu, et päris eraldi ralli tehakse.

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Traditsioonilise Tallinna ralli eestvedajad tahtsid maikuus korraldada ühe kiiruskatse Pääsküla rabas olevatel teedel, kuid Nõmme linnaosavalitsus ei andnud selleks luba.
Nõmme linnaosa vanema Rainer Vakra sõnul ei saa linnaosa valitsus nõustuda tegevusega, mis rabateid ja sealset keskkonda kahjustada võiks, kirjutasid Nõmme Sõnumid.
"Pääsküla raba näol on tegemist väärtusliku elukeskkonnaga nii taimedele kui ka loomadele ning tulevikus on plaanis raba võtta looduskaitse alla," märkis Vakra. Ta lisas, et Pääsküla rabateed on hinnatud tervisesportlaste ja loodussõprade seas.
Tallinna ralli on iga-aastane üritus, mis reeglina sõidetakse kevadel ning mullune oli järjekorras juba 25. Tavaliselt on see rahvusvaheline ralli, mille üks kiiruskatse kihutatakse ka Tallinna linnas.
Nõmme linnaosa vanema Rainer Vakra sõnul ei saa linnaosa valitsus nõustuda tegevusega, mis rabateid ja sealset keskkonda kahjustada võiks, kirjutasid Nõmme Sõnumid.
"Pääsküla raba näol on tegemist väärtusliku elukeskkonnaga nii taimedele kui ka loomadele ning tulevikus on plaanis raba võtta looduskaitse alla," märkis Vakra. Ta lisas, et Pääsküla rabateed on hinnatud tervisesportlaste ja loodussõprade seas.
Tallinna ralli on iga-aastane üritus, mis reeglina sõidetakse kevadel ning mullune oli järjekorras juba 25. Tavaliselt on see rahvusvaheline ralli, mille üks kiiruskatse kihutatakse ka Tallinna linnas.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Eesti autoralli meistrivõistluste uus hooaeg algab tuleva aasta 7. veebruaril sõidetava Põlva talveralliga. Kiiruskatseid tavapäraselt kavas kaheksa, ent suurem osa neist ei kulge senistega samadel teedel, kirjutab www.rally.ee.
"Põhimõtteliselt üks katse on vana. Karaski jääb nagu on," ütles võistluse direktor Heigo Lõbus rally.ee autospordiajakirjale. "Kaks katset on osaliselt vanad, kuid juures on hästi huvitavaid katseid, mida viimati on sõidetud vene ajal, kui üldse."
Kiiruskatsetel läbitakse kokku ligikaudu sada kilomeetrit. Ühe katse pikkus saab ulatuma üle 20 kilomeetri, teised katsed on orienteeruvalt 15 kilomeetri pikkused. Võistluskeskus ja hoolduspark saavad hooaja avavõistlusel asuma Põlvas.
Heigo Lõbus märkis, et võistlejaid ootab ees üllatus. "Meil on midagi tavatut kavas, kuid mis täpselt, seda saavad sõitjad teada koos juhendiga," sõnas ta.
Põlva talveralli võistlusjuhend avaldatakse eeldatavasti selle kuu lõpul.
"Põhimõtteliselt üks katse on vana. Karaski jääb nagu on," ütles võistluse direktor Heigo Lõbus rally.ee autospordiajakirjale. "Kaks katset on osaliselt vanad, kuid juures on hästi huvitavaid katseid, mida viimati on sõidetud vene ajal, kui üldse."
Kiiruskatsetel läbitakse kokku ligikaudu sada kilomeetrit. Ühe katse pikkus saab ulatuma üle 20 kilomeetri, teised katsed on orienteeruvalt 15 kilomeetri pikkused. Võistluskeskus ja hoolduspark saavad hooaja avavõistlusel asuma Põlvas.
Heigo Lõbus märkis, et võistlejaid ootab ees üllatus. "Meil on midagi tavatut kavas, kuid mis täpselt, seda saavad sõitjad teada koos juhendiga," sõnas ta.
Põlva talveralli võistlusjuhend avaldatakse eeldatavasti selle kuu lõpul.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Märtinfänn kirjutas:Mõtlesin aastat 2005,Märtinit Peugeot 307 WRC-d ja rallilegendi 205-te,mis sõitis linnakatset 2 korda


Aga kui linnakatsesse Annering tuleb siis seal on sillalt tulles/minnes tehtud ehitus ja päris huivtavaks saaks tänu nendele selle muuta seal.

Rallime Mönuga !
Tuleva hooaja esimene rallivõistlus Eestis on planeeritud 24. jaanuarile, mil Võrumaal toimub noorte meistrivõistluste avaetapp. Esmakordselt peetakse koos noorteralliga ka teise liiga karikasarja osavõistlus.
Uus rallihooaeg algab eeldatavasti Võrus, kus 24. jaanuaril loodetakse läbi viia noorteralli meistrisarja ning II liiga karikavõistluste esimene etapp. Võistluse direktor Gabriel Müürsepp avaldas lootust, et jaanuaris on korralik lumikate ja parasjagu külmakraade, et ralli saaks toimuda.
Ka tänavu algas Eesti noorteralli meistrisari Võrus, ent tuleval aastal kuulub võistlus täiendavalt II liiga karikasarja arvestusse. Teises liigas lubatakse võistelda kaherattaveolistel autodel, mille mootori kubatuur ei ületa 3500 cm³.
"Põhimõtteliselt peaksid rallil osaleda saama ka külalisvõistlejad. Selles arvestuses võistlemiseks peavad osavõtjad aga omama teise liiga litsentsi. Niiöelda kahe klassi vahel hüpata ei saa," rääkis Müürsepp.
Välissõitjaist kõneldes jäi Gabriel Müürsepp pessimistlikuks, märkides, et näiteks noori soomlasi ei luba Eestisse sõitma sealne autospordi katusorganisatsioon. "Meie eesmärk on ka Läti, Leedu, Venemaa ja Soome noortele pakkuda võimalust rallil osalemiseks. Seni ei ole kahjuks sellest plaanist asja saanud."
Sel aastal tegi Võru noorteralli kaasa 22 ekipaaži, tuleval hooajal saab see number võistluse direktori hinnangul olema senisest suurem. "Ettevalmistanud oleme ajakanali 60 auto jaoks. Tore oleks, kui vähemalt 40 autot rajale tuleks," lausus Müürsepp.
Kiiruskatseid saab rallil olema kaheksa, neist neli korduvad. Eelmisega võrreldes tuleb võistlustrass pisut keerulisem. "Rada on Lõuna-Eestile kohaselt väga hea. Polegi väga vaja diskuteerida sel teemal, kuna selles regioonis ongi parimad kiiruskatsed," selgitas Gabriel Müürsepp, kes lisaks võistluse direktori ametile Võru noorterallil ka rajameistri kohustes.
Võistlusraja üldpikkus on 207,28 kilomeetrit, sellest lisakatsetel läbitakse 44,22 kilomeetrit. Pikima katse pikkus saab olema ligi 7 kilomeetrit. Noorterallile kohaselt on katsetel šikaane, millega on neutraliseeritud väga ohtlikud kohad.
www.rally.ee
Uus rallihooaeg algab eeldatavasti Võrus, kus 24. jaanuaril loodetakse läbi viia noorteralli meistrisarja ning II liiga karikavõistluste esimene etapp. Võistluse direktor Gabriel Müürsepp avaldas lootust, et jaanuaris on korralik lumikate ja parasjagu külmakraade, et ralli saaks toimuda.
Ka tänavu algas Eesti noorteralli meistrisari Võrus, ent tuleval aastal kuulub võistlus täiendavalt II liiga karikasarja arvestusse. Teises liigas lubatakse võistelda kaherattaveolistel autodel, mille mootori kubatuur ei ületa 3500 cm³.
"Põhimõtteliselt peaksid rallil osaleda saama ka külalisvõistlejad. Selles arvestuses võistlemiseks peavad osavõtjad aga omama teise liiga litsentsi. Niiöelda kahe klassi vahel hüpata ei saa," rääkis Müürsepp.
Välissõitjaist kõneldes jäi Gabriel Müürsepp pessimistlikuks, märkides, et näiteks noori soomlasi ei luba Eestisse sõitma sealne autospordi katusorganisatsioon. "Meie eesmärk on ka Läti, Leedu, Venemaa ja Soome noortele pakkuda võimalust rallil osalemiseks. Seni ei ole kahjuks sellest plaanist asja saanud."
Sel aastal tegi Võru noorteralli kaasa 22 ekipaaži, tuleval hooajal saab see number võistluse direktori hinnangul olema senisest suurem. "Ettevalmistanud oleme ajakanali 60 auto jaoks. Tore oleks, kui vähemalt 40 autot rajale tuleks," lausus Müürsepp.
Kiiruskatseid saab rallil olema kaheksa, neist neli korduvad. Eelmisega võrreldes tuleb võistlustrass pisut keerulisem. "Rada on Lõuna-Eestile kohaselt väga hea. Polegi väga vaja diskuteerida sel teemal, kuna selles regioonis ongi parimad kiiruskatsed," selgitas Gabriel Müürsepp, kes lisaks võistluse direktori ametile Võru noorterallil ka rajameistri kohustes.
Võistlusraja üldpikkus on 207,28 kilomeetrit, sellest lisakatsetel läbitakse 44,22 kilomeetrit. Pikima katse pikkus saab olema ligi 7 kilomeetrit. Noorterallile kohaselt on katsetel šikaane, millega on neutraliseeritud väga ohtlikud kohad.
www.rally.ee
Viimati muutis rally, 22 Dets 2008, 17:53, muudetud 2 korda kokku.
Rallime Mönuga !
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva