Suzuki loobub WRC projektist?
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Suzuki loobub WRC projektist?
Autoralli MM-sarja reeglite oluline muudatus võib sundida Suzuki meeskonda loobuma oma WRC autost, mis seniste plaanide järgi pidi oma debüüdi tegema oktoobis Korsika rallil.
Suzuki spordiosakonna president Nobuhiro Tajima kohtus hiljuti Suzuki kompanii tippjuhtidega, et arutada muutunud olukorras tulevikuplaane.
Kohtumise põhjus on see, et WRC komisjoni liikmed sunnivad peale olulist muudatust WRC reeglites, mis muudaks Suzuki WRC auto kasutuks juba 2009 aasta alguses.
Tajima sõnul sõltub kõik tulevastest otsustest. „Ma saan nendest mingil määral aru. WRC autod peavad muutuma odavamaks, kuna nad on liiga kallid. Samas ei ole meil mõtet jätkata WRC projektiga, mis on kahe aasta pärast kasutu“
Algselt oli plaanis WRC autode formaati, mille kohaselt baseeruvad nad S2000 või N-rühma autodel, muuta alles 2012. aastal. Nüüd on käimas debatid, mille järgi tuuakse see muudatus aastale 2009. Plaanide kohaselt jäävad WRC autod ka edaspidi siiski neljarattaveolisteks ja turbomootoriga, ent kasutavad senisest märksa lihtsamat tehnikat.
http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... /1032/FREE
Suzuki spordiosakonna president Nobuhiro Tajima kohtus hiljuti Suzuki kompanii tippjuhtidega, et arutada muutunud olukorras tulevikuplaane.
Kohtumise põhjus on see, et WRC komisjoni liikmed sunnivad peale olulist muudatust WRC reeglites, mis muudaks Suzuki WRC auto kasutuks juba 2009 aasta alguses.
Tajima sõnul sõltub kõik tulevastest otsustest. „Ma saan nendest mingil määral aru. WRC autod peavad muutuma odavamaks, kuna nad on liiga kallid. Samas ei ole meil mõtet jätkata WRC projektiga, mis on kahe aasta pärast kasutu“
Algselt oli plaanis WRC autode formaati, mille kohaselt baseeruvad nad S2000 või N-rühma autodel, muuta alles 2012. aastal. Nüüd on käimas debatid, mille järgi tuuakse see muudatus aastale 2009. Plaanide kohaselt jäävad WRC autod ka edaspidi siiski neljarattaveolisteks ja turbomootoriga, ent kasutavad senisest märksa lihtsamat tehnikat.
http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... /1032/FREE
Kui mälu ei peta, siis tuli juba detsembrikuus kerge vihje, et Suzuki WRC-projekt ei pruugi üldse nii kindel olla seoses võimalusega hakata arendama hoopis S2000-kategooria autot. Seega tundub täiesti normaalne, et FIA ja Suzuki otsused käsikäes käivad. Tegelikult peaks vist FIA puhul ütlema hoopis, et kõik toimib pöördvõrdeliselt.
Kusjuures vaatasin siin eile IRC sarja venemaa etappi kokkuvõtet! Tekkis selline küsimus kohe, kui hästi suudaks nende S2000 autodega sõita praegused ässad ja kui vastupidavad need on? Aga kui need autod on ikkagi suht võrdsed ja kulud tunduvalt väiksemad, tootjad sellega nõus, siis tõesti miks mitte! Aga sellisel juhul tuleks nagu praegused WRC autod kõik maha kanda! Küsimus, mis saab siis neist WRC autodest edasi??
Veel üks küsimus teadajatele meestele; IRC sõidab Honda Civic, aga ei saa aru, kas see auto on tehtud ka nelikveoliseks, või jäänud ikka oma esikveolise juurde?? Üritasin siin oma mõistusega mingit infi leida, aga j'in nulli juurde, äkki teab keegi siin sellest midagi!
Veel üks küsimus teadajatele meestele; IRC sõidab Honda Civic, aga ei saa aru, kas see auto on tehtud ka nelikveoliseks, või jäänud ikka oma esikveolise juurde?? Üritasin siin oma mõistusega mingit infi leida, aga j'in nulli juurde, äkki teab keegi siin sellest midagi!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Ja kui vaadata, kel on S2000-autod praegu või kohe tulekul või spekuleeritud, siis nendepõhist turboautot ootaksin mina üksnes Fiatilt ja Skodalt (ning lisaks veel Fordi S2000 autot).
Muude tegijatega nii:
Peugeot - pühendub Le Mansile ja ralliga tegeleb Citroen
VW - lõuna-aafriklaste eralõbu, pigem lastakse Skodal uus WRC vms teha
Toyota - senikaua kui F1-ga tegelevad, jääb S2000 eralõbuks ja ka maksimumiks rallialal
Honda - tegeleb F1-ga ja rallitraditsioonid puuduvad.
Renault/Dacia vms - kah F1-l prioriteet...
Hyundaist tundub ei tea keegi midagi, mis neil tegelt mõttes. Pidid nad juba möödunud aastal WRCga naasma. Mõne aasta eest räägiti midagi ka S1600 Getzizt, kuid siiani pole sest asja saanud.
Ja kui räägitakse, et Suzuki WRC võib külmutatud saada, siis mis siis toimub uue Subaruga, millesse ka juba kindlasti miljoneid pandud? Ja Subaru mäletamist mööda polnud kah eriti vaimustatud S2000-autost...
Muude tegijatega nii:
Peugeot - pühendub Le Mansile ja ralliga tegeleb Citroen
VW - lõuna-aafriklaste eralõbu, pigem lastakse Skodal uus WRC vms teha
Toyota - senikaua kui F1-ga tegelevad, jääb S2000 eralõbuks ja ka maksimumiks rallialal
Honda - tegeleb F1-ga ja rallitraditsioonid puuduvad.
Renault/Dacia vms - kah F1-l prioriteet...
Hyundaist tundub ei tea keegi midagi, mis neil tegelt mõttes. Pidid nad juba möödunud aastal WRCga naasma. Mõne aasta eest räägiti midagi ka S1600 Getzizt, kuid siiani pole sest asja saanud.
Ja kui räägitakse, et Suzuki WRC võib külmutatud saada, siis mis siis toimub uue Subaruga, millesse ka juba kindlasti miljoneid pandud? Ja Subaru mäletamist mööda polnud kah eriti vaimustatud S2000-autost...
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Suzuki Motor Corporation nimetas sõitjad, kes teevad Suzuki SX4 WRC autol kaasa tänavuse hooaja autoralli MM-sarja Korsika ja Walesi etappidel.
12.-14. oktoobrini toimuval Korsika rallil ohjab uut Suzuki mudelit prantslasest asfaldispets Nicolas Bernardi, 30. novembrist 2. detsembrini toimuval Walesi rallil saab võimaluse soomlane Sebastian Lindholm.
Suzuki teatas veel, et jätkab koostööd naftakompanii Shelliga, kes on seni toetanud tiimi JRC klassi meeskonda.
Suzuki JRC autoga MM-sarja juhtiv Urmo Aava teeb Korsikal kaasa JRC-klassi viimasel etapi, Walesi rallil tuleb Aava esialgsete plaanide kohaselt starti Mitsubishi WRC autol.
ETV SPORT
12.-14. oktoobrini toimuval Korsika rallil ohjab uut Suzuki mudelit prantslasest asfaldispets Nicolas Bernardi, 30. novembrist 2. detsembrini toimuval Walesi rallil saab võimaluse soomlane Sebastian Lindholm.
Suzuki teatas veel, et jätkab koostööd naftakompanii Shelliga, kes on seni toetanud tiimi JRC klassi meeskonda.
Suzuki JRC autoga MM-sarja juhtiv Urmo Aava teeb Korsikal kaasa JRC-klassi viimasel etapi, Walesi rallil tuleb Aava esialgsete plaanide kohaselt starti Mitsubishi WRC autol.
ETV SPORT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Re: Karl
Ilmselt mõeldi tehase meeskonda.Karl kirjutas:Peugeot 207 S2000 on reaalselt eksisteeriv võistlusauto ja seda on ju ka Eesti meistrivõistlustel sõitmas nähtud juba!
rattaga on kah hea sõita
Suzuki tehasemeeskonna esimene võistlus autoralli maailmameistrivõistlustel WRC-klassis oli täis probleeme, kuid testitööst enamat jaapanlased Korsikalt ka ei lootnud.
Prantsusmaa rallil sõitis Suzuki SX4-ga ainult Nicolas Bernardi, kes katkestas juba avapäeval, mil ütles üles jõuülekanne. Laupäeval tänu superrally süsteemile jätkanud Bernardi pidi katkestama ka siis, kuna rikki läks bensiinipump.
Viimasel päeval läbiti aga kõik 112 ettenähtud kilomeetrit, kuigi viimasel kahel katsel tõrkus käiguvahetus. Bernardi parimaks kohaks katsetel oli pühapäeval saadud kümnes tulemus.
"Mõned varasematel testidel avastatud probleemid said kinnitust, samas saime palju teavet, kuidas autot edasi arendada. Selles mõttes täitis Korsika ralli eesmärgid," sõnas Bernardi.
"Pühapäevane hüdraulikaprobleem oli väike tagasilöök, mis kuulub arendustöö hulka. Korsikalt saadud kogemused olid väga õpetlikud" lausus Suzuki pealik Nobuhiro Tajima.
Suzuki osaleb sel hooajal veel Walesi rallil, kus teevad kaasa Sebastian Lindholm ja Tomi Tuominen.
MTV3
Prantsusmaa rallil sõitis Suzuki SX4-ga ainult Nicolas Bernardi, kes katkestas juba avapäeval, mil ütles üles jõuülekanne. Laupäeval tänu superrally süsteemile jätkanud Bernardi pidi katkestama ka siis, kuna rikki läks bensiinipump.
Viimasel päeval läbiti aga kõik 112 ettenähtud kilomeetrit, kuigi viimasel kahel katsel tõrkus käiguvahetus. Bernardi parimaks kohaks katsetel oli pühapäeval saadud kümnes tulemus.
"Mõned varasematel testidel avastatud probleemid said kinnitust, samas saime palju teavet, kuidas autot edasi arendada. Selles mõttes täitis Korsika ralli eesmärgid," sõnas Bernardi.
"Pühapäevane hüdraulikaprobleem oli väike tagasilöök, mis kuulub arendustöö hulka. Korsikalt saadud kogemused olid väga õpetlikud" lausus Suzuki pealik Nobuhiro Tajima.
Suzuki osaleb sel hooajal veel Walesi rallil, kus teevad kaasa Sebastian Lindholm ja Tomi Tuominen.
MTV3
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Ma kül eriti enam ei usu Hyndai tulekusse sarja tagasi. Toyotal on ju F1 meeskond ning ka vaevalt see meeskond ennas WRC sarjaga siduda tahab. Lemmik Peugeot 206kiilakass kirjutas:Ma loodan väga ,et Toyota ja Hyundai liituvad taas WRC aga nüüd üks küsimus kõigile.
Mis on teie lemmik WRC auto viimasel 10 aastal?
Minul endal Toyota Corolla.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi