Kasutatakse ära Le Mansi n.ö. tavarada, mis hõlmab 24 tunni sõidu ringist stardisirge ning sellele järgnevad S-kurvi ja sirge. Rada tundub olevat kiirendus-pidurdus tüüpi-sirgetele järgnevad järsud kurvid. Keskmised kiirused ei tõota seal ka just kõige suuremad tulla.
Le Mansis võib selguda ka tänavune meister, Schneiderile piisab ka 6. kohast tiitli kindlustamiseks. Edukaim DTM-i sõitja Le Mansis on seni olnud ag Kristensen oma seitsme üldvõiduga. DTM-i kasutataval rajavariandil on võistelnud aga vaid vähesed DTM-i sõitjad, samuti pole seal peetud ametlikke teste.
Prantsusmaal võistleb DTM üleüldse komandat korda, 1995 ja 1996 peeti ITC etapid Magny-Coursis, kuid erilist publikumenu seal ei saavutatud. Mullu üritati korraldada etappi Avignoni tänavarajal, kuid see ebaõnnestus Prantsusmaa seadusandluse tõttu. Nüüd on siis Le Mansi kord, esialgsete kuulduste kohaselt on sealne piletimüük suhteliselt edukaks osutunud.
Rajaskeem:

Võistluskoha koduleht: http://www.lemans.org
Võistluse pikkus: 39 ringi*4,180 km=163,020 km
DTM-i ringirekord: rajal võisteldakse esmakordselt
Kõrvalprogramm: F3 Eurosari, Porsche Carrera Cup, Seat Leon Supercopa, Prantsusmaa GT-autode meistrivõistlused.
Ajakava (DTM,Eesti aeg):
Reede, 13.10:
10:30-10:45-roll-out
11:45-13:15-1.test
15:30-17:00-2.test
Laupäev, 14.10:
11:10-12:10-vabatreening
14:37-15:22-kvalifikatsioon
Pühapäev, 15.10:
10:20-10:50-warm-up
15:00-võistluse start
ca 16:15-autasustamine
Varasemad võitjad: rajal võisteldakse esmakordselt