2003. aasta GP nädalalõpu ajakava
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
2003. aasta GP nädalalõpu ajakava
Ajakava:
Reede
8:30-10:30 Testimine Renault, Jordani ja Minardi meeskondadele
11:00-12:00 Vabatreening kõikidele meeskondadele
14:00-15:00 Esimene kvalifikatsioon
Laupäev
9:00-9:45 Vabatreening kõikidele meeskondadele
10:15-11:00 Vabatreening kõikidele meeskondadele
13:30-13:45 Kvalifikatsiooni-eelne treening
14:00-15:00 Teine kvalifikatsioon
Pühapäev
9:45-10:00 Soojendussõit (pole veel kindel)
14:00 Võistlus
Reede
8:30-10:30 Testimine Renault, Jordani ja Minardi meeskondadele
11:00-12:00 Vabatreening kõikidele meeskondadele
14:00-15:00 Esimene kvalifikatsioon
Laupäev
9:00-9:45 Vabatreening kõikidele meeskondadele
10:15-11:00 Vabatreening kõikidele meeskondadele
13:30-13:45 Kvalifikatsiooni-eelne treening
14:00-15:00 Teine kvalifikatsioon
Pühapäev
9:45-10:00 Soojendussõit (pole veel kindel)
14:00 Võistlus
jagr
Kvalifikatsioonis võiks olla mitte 1 ring vaid näiteks 2 või 3 ringi järjest. On miskipärast tunne, et seoses ühe ringiga on palju piloote kes ei saa üldse normaalset aega kirja. 3 ringi jooksul oleks natukenegi eksimisruumi ja näiteks kolmandal ringil saaks juba riskida. Kardan, et 1 ringi tõttu tulevad ka ajavahed suuremad kui muidu olid, kes on liiga ettevaatlik, kes jälle riskib.
Aga üle tüki aja saab huvitav olema. Eelmistel aastatel nautisin kvalifikatsiooni palju rohkem kui sõitu
Aga üle tüki aja saab huvitav olema. Eelmistel aastatel nautisin kvalifikatsiooni palju rohkem kui sõitu
Re: jagr
huvitam kindla peale sest uued reeglid teevad selle juba põnevaks. Näit. 1) Peale kvalifikatsiooni ei tohi autot tankida ja 2) auto sõidab samade rehvidega millega kvalifikatsiooni (pit stopide ajal võib vahetada)jagr kirjutas:Kvalifikatsioonis võiks olla mitte 1 ring vaid näiteks 2 või 3 ringi järjest. On miskipärast tunne, et seoses ühe ringiga on palju piloote kes ei saa üldse normaalset aega kirja. 3 ringi jooksul oleks natukenegi eksimisruumi ja näiteks kolmandal ringil saaks juba riskida. Kardan, et 1 ringi tõttu tulevad ka ajavahed suuremad kui muidu olid, kes on liiga ettevaatlik, kes jälle riskib.
Aga üle tüki aja saab huvitav olema. Eelmistel aastatel nautisin kvalifikatsiooni palju rohkem kui sõitu
No mulle tundub, et see tankimise asi on natuke üle pakutud. Mina tahaks kvalifikatsioonis näha ikkagi kiireimat meest mitte mingit taktikamängu. Alati jääb küsimärk kumb meeskonnakaaslastest siis tegelikult kiirem oli või kes üldse kiireim oli- kaob nauding ja algab tobe mõistatamine. Ei saagi aru, et kui telemeetria on keelatud sõltub piloodist millal ta tankima tuleb ja kas hakkavad kütuse ootamatul lõppemisel rohkem teeveerde jääma või kuidas.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Ma aran,et uued reeglid on kõik omal kohal. See süsteem annab ka nõrgematele tiimidele võimaluse esireast startida. Muidu ehitati kvalifikatsiooni jaoks spets mootor mis pidi ainult kvalf. vastu pidama ja see andis eelise rikkastele tiimidele. Nüüd on kõik enam vähem võrdses seisus ma arvan. Igaüks teab kui raske masinaga ta kiiretringi tegema läheb ja seeläbi mitmele poksipeatusele läheb 

Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 14
- Liitunud: 06 Okt 2003, 14:53
- Asukoht: Rapla ligidal asuv pommiauk