Viru ralli 2005
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1037
- Liitunud: 29 Sept 2004, 13:05
- Asukoht: Rallil
- Kontakt:
Positiivne oli lugeda järgnevat lõiku - esmakordselt Eestis toimuvad esimesel päeval 6 kiiruskatset põhiliselt mustkattega teedel - kiiruskatsete 38-st kilomeetrist on vaid kokku 7 km kruusalõike. Ühtegi kiiruskatset ei ole aga täielikult mustkattega. See paneb võistlejad tõsiste strateegiliste valikute ette nii seadistuse, kui ka rehvivaliku osas. Tõotab tulla huvitav ralli.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Osad katsed on siis ilmselt kolhoosiajal kasutatud katsed. Olen neid näinud. Hirmilusates kohtades on. Pealtvaatajatele oleks küll tegu kompvekiga. Mulle on ühte kohta seal näidatud, kus vanasti on vist isegi miskisse tiiki hüppega põrutatud.
Mul äi kunagi lõpetas seal teedel oma rallisõitjakarjääri kui talle miski auto katsel otse vastu tuli ..., jalg läks väga katki ja edasine sõiduisu kadus ära.
Mul äi kunagi lõpetas seal teedel oma rallisõitjakarjääri kui talle miski auto katsel otse vastu tuli ..., jalg läks väga katki ja edasine sõiduisu kadus ära.
rally.ee Salurist rääkiva artikli kommentaaride hulgas oli üks selline:
korraldaja, 10.05.2005 17:45
Esimesed 4 kiiruskatset ca 32 km sõidetakse ilma hooldevaheajata. SS1 (SS3) on 7,20 km pikk, sellest 1,54 km kõva kruusa. SS2 on 9,40 km pikk, sellest kruusa(kitsas ja kurviline metsavahe) ca 2,7 km ja SS4 8,20 km pikk sellest 0,5km pehmet metsateed, mis on juba korra läbitud. Nii, et jõudu šlikimeestele ja madalale pasatkale!
korraldaja, 10.05.2005 17:45
Esimesed 4 kiiruskatset ca 32 km sõidetakse ilma hooldevaheajata. SS1 (SS3) on 7,20 km pikk, sellest 1,54 km kõva kruusa. SS2 on 9,40 km pikk, sellest kruusa(kitsas ja kurviline metsavahe) ca 2,7 km ja SS4 8,20 km pikk sellest 0,5km pehmet metsateed, mis on juba korra läbitud. Nii, et jõudu šlikimeestele ja madalale pasatkale!
Minu arvamuse kohaselt on väär panna asfalti ossa selliseid lõike mis on asfaltiseades läbimatud - st mul pole midagi sileda kruusa või nn betonka lõikude vastu kuid 0.5km pehmet metsa on liiast... ja seda ei saa ka võrrelda "et neil seal euroopas on kruus sees - teeme me ka" - eur katsetel olev kruus on just selline kõva mis asfaltiseades autot ei lõhu...
Ühesõnaga - lugesin juhendit ja pettusin - kuna MINU ISIKLIKU ARVAMUSE kohaselt tegu EI OLE siiski esimese korraliku asfaltralliga eestis vaid täiesti mõttetu koogel-moogeliga....
Ühesõnaga - lugesin juhendit ja pettusin - kuna MINU ISIKLIKU ARVAMUSE kohaselt tegu EI OLE siiski esimese korraliku asfaltralliga eestis vaid täiesti mõttetu koogel-moogeliga....
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 673
- Liitunud: 16 Veebr 2003, 13:31
- Asukoht: Tallinn
eraisik -tegemist siiski tigu lisatud kommentaariga, mitte korraldaja poolse suhtumisega. Kui korraldajal on miskit öelda, siis vaevalt ta teeb seda anonüümsena rally.ee kommentaaride lahtris. Iga lol saaks sinna kirjutada külastaja "korraldaja" all mida iganes.
Ärme hakka ilma asjata lahmima, kui asjast ülevaadet pole
Ärme hakka ilma asjata lahmima, kui asjast ülevaadet pole

Katsetest
Huvitav miks nende katsete ümber niipalju kära on? Jumala õige, et asfaldilõike ka sees on. Murakas ütles kunagi, et ala on selline kas tead, kui ei meeldi siis võid malet mängida. Jutu mõte on selles, et siis järelikult ei pane autot asfaldiasetusse ja sõidab ka asfaldilõigud kõrge auto ja kruusakummidega (kui vaja). Ma pole küll kusagilt kuulnud, et ralli sõitmine kerge peaks olema. Ise olen sõitnud kõik asfaldid kruusakummidega (kuna pole olnud raha, et slikke osta) ja auto asetust pole ka kunagi muutnud. Eks see asi rohkem ikka selles tihendis rooli ja istme vahel ole (loll on see kes vabandust ei leia)... Tänapäeva rallid on niigi lühikesed, tahaks näha mis vennad siis teeksid kui oleks 10 katset ja iga katse pikkus 30 kiltsa. Vanasti pidi nagu ikka lõpuni tulema, kui tahtsid aegagi kirja saada, tänapäeval aga pannakse 10 kiltsaseid katseid absoluutselt kogu aeg täie raha eest ja finiseerimise peale mõtlevad vähesed mehed...mina olen ikka kuulnud, et peaga tuleb sõita aga noh eks see rohkem maitse asi...
Igatahes lähen mina kindlasti seda võistlust vaatama (kuna pole klotsi, et ise kaasa lüüa, saan sõita ainult kolm rallit aastas) ja elan hingega kõigile võistlejatele kaasa, kes risti ette ei löö ja endast kõik annavad...
