ERC (koef. 20) I etapp - Mille Miglia
Moderaator: Jaanus
ERC (koef. 20) I etapp - Mille Miglia
Järgmine nädalavahetus (3.-5.04) siis esimene etapp. Siin on esialgne stardinimekiri:
http://www.rally1000miglia.it/docs/Elen ... 030327.pdf
Rajale lähevad 4 WRC-d, palju S1600sid ja näiteks ka Lancia Delta.
http://www.rally1000miglia.it/docs/Elen ... 030327.pdf
Rajale lähevad 4 WRC-d, palju S1600sid ja näiteks ka Lancia Delta.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Minu jaoks oli üllatav, et wrc masinaid nii vähe on. See on ju esimene ERC koef 20 etapp ja siit hakatakse tõsiseid punkte jagama, samas näiteks umova koef 5 võistlusel oli vist 7 esimest lõpetajat wrc masinatega ja mitu katkestajad kah veel.
Võitjasoosik number üks on Thiry. Kuzaj ja Campos peaks enam-vähem võrdselt teise koha pärast võitlema. Vasin on väike küsimärk minu jaoks, a vast saab ta neljanda koha kätte ikka. Viiendaks peaks tulema Basso või Andreucci, mõlemad väga tugevad S1600 sõitjad. Viimaste punktide eest võitlevad Travaglia ja Galli, mõlemal on suht viletsad masinad nende teede jaoks. Üllataja võib olla Dallavilla.
Võitjasoosik number üks on Thiry. Kuzaj ja Campos peaks enam-vähem võrdselt teise koha pärast võitlema. Vasin on väike küsimärk minu jaoks, a vast saab ta neljanda koha kätte ikka. Viiendaks peaks tulema Basso või Andreucci, mõlemad väga tugevad S1600 sõitjad. Viimaste punktide eest võitlevad Travaglia ja Galli, mõlemal on suht viletsad masinad nende teede jaoks. Üllataja võib olla Dallavilla.
see on selle ralli kodukas on http://www.rally1000miglia.it/home.htm ja see on itaalia keeles ning ma ei sa sellest midagi aru
aga tänan abi

-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Ei taha küll tunnistada, kuid üpris nukker on see olukord ERC rallidel. Praegu on esimesel etapil vaid kolm wrc masinat ja nendest Vasin ilmselt ei sekku võiduheitlusse. Kurb kui ainult kaks autod võidu eest võitlevad 
Järgmine aasta on ilmselt tegijaks saamas s1600 masinad, kuna wrc autod keelatakse ja N on selgelt s1600 autost asfaldil aeglasem, siis ennustan, et võib isegi põnevamaks minna see võidusõit
Kuid kas saab tõsiselt võtta sarja, kus meister sõidab esirattaveolise autoga? Raske öelda, kuid ise eelistaksin siiski 4wd autosid ja ka mõnda kruusarallit, muidu ERC-l suht võimatu poolehoidjaid leida...

Järgmine aasta on ilmselt tegijaks saamas s1600 masinad, kuna wrc autod keelatakse ja N on selgelt s1600 autost asfaldil aeglasem, siis ennustan, et võib isegi põnevamaks minna see võidusõit

Kuid kas saab tõsiselt võtta sarja, kus meister sõidab esirattaveolise autoga? Raske öelda, kuid ise eelistaksin siiski 4wd autosid ja ka mõnda kruusarallit, muidu ERC-l suht võimatu poolehoidjaid leida...
Tundub, et sari hakkab kujunema nendele sõitjatele, kel on palju pappi, aga oskused ei luba MM-il osaleda. Et suurem osalejate hulk tuleb vist Lõuna-Euroopast, siis ei kaasata ka kruusarallisid, kuna sealsetele sõitjatele ei ole kruus käpas. Mulle tundub nii. Madalama koefitsendiga etapid tunduvad huvitavamad.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Siin sõitjate esimesed kommentaarid peale shakedowni...
Bruno Thiry
Autoga on kõik korras ja ootan sõitu juba väga. Ma olen varem San Remo rallil osalenud, kuid Mille Miglia on mu esimene MM-kalendri väline ralli Itaalias. Samuti võistlen ma esmakordselt Camposega, ma olen kuulnud, et ta on väga kiire...aga eks me näe...;
Miguel Campos
See on mul esimene ralli Itaalia pinnal ja ma tean, et see saab küllaltki raske olema. Kuigi kruusakatseid ei ole, on teed ikka väga keerulised...tundub nagu oleks igal katsel erinev pinnas ning kõik on väga libedad.
Jevgeni Vasin
See ralli on mul Itaalias neljas, kuid esimene mu uues Peugeot 206 WRC autos. Eelmisel aastal sõitsin Subaruga. Shakedown läks hästi...ning kavatsen ralli algust rahulikult võtta ning vaadata kuidas läheb. Kindel on see, et ralli saab olema raske.
Renato Travaglia
Olen autole mitmeid erinevaid seadistusi proovinud, kuna tundub, et ilm ei ole eriti stabiilne. Ma keskendun sel aastal Itaalia meistrivõistlustele, kuna meil ei olnud piisavalt raha, et Euroopa meistrivõistlustel täismahus osaleda. Siiski loodan ma, et saan ühel või kahel etapil osaleda.
Bruno Thiry
Autoga on kõik korras ja ootan sõitu juba väga. Ma olen varem San Remo rallil osalenud, kuid Mille Miglia on mu esimene MM-kalendri väline ralli Itaalias. Samuti võistlen ma esmakordselt Camposega, ma olen kuulnud, et ta on väga kiire...aga eks me näe...;
Miguel Campos
See on mul esimene ralli Itaalia pinnal ja ma tean, et see saab küllaltki raske olema. Kuigi kruusakatseid ei ole, on teed ikka väga keerulised...tundub nagu oleks igal katsel erinev pinnas ning kõik on väga libedad.
Jevgeni Vasin
See ralli on mul Itaalias neljas, kuid esimene mu uues Peugeot 206 WRC autos. Eelmisel aastal sõitsin Subaruga. Shakedown läks hästi...ning kavatsen ralli algust rahulikult võtta ning vaadata kuidas läheb. Kindel on see, et ralli saab olema raske.
Renato Travaglia
Olen autole mitmeid erinevaid seadistusi proovinud, kuna tundub, et ilm ei ole eriti stabiilne. Ma keskendun sel aastal Itaalia meistrivõistlustele, kuna meil ei olnud piisavalt raha, et Euroopa meistrivõistlustel täismahus osaleda. Siiski loodan ma, et saan ühel või kahel etapil osaleda.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Tulemused pärast 3 kiiruskatset:
1 Bruno Thiry - Peugeot 206 wrc
2 Paolo Andreucci - Fiat Punto s1600 +17.9
3 Piero Longhi - Subaru Impreza N +18.3
4 Gianfranco Cunico - Mitsubishi Lancer N +24.0
5 Gianluigi Galli - Mitsubishi Lancer N +25.2
6 Luca Pedersoli - Peugeot 306 Maxi A7 +30.0
7 Renato Travaglia - Peugeot 206 s1600 +35.0
8 Eugeny Vasin - Peugeot 206 wrc +36.0
2 ja 3 katse võitis Campos, kuid ta on tänu eilsele trahvile liidritest kaugel maas. Samas N masinad hakkavad siit ära kukkuma, kuna ei saa lihtsalt kergemate s1600 masinate vastu. Samuti on hästi esinenud 306 Maxi, ilmselt sobib see auto oma võimsama mootori poolest siia hästi. Ka Vasin on täitsa rahuldavalt sõitnud ja on kindlalt punktidel ja kindlasti tõuseb peagi kõrgemale.
1 Bruno Thiry - Peugeot 206 wrc
2 Paolo Andreucci - Fiat Punto s1600 +17.9
3 Piero Longhi - Subaru Impreza N +18.3
4 Gianfranco Cunico - Mitsubishi Lancer N +24.0
5 Gianluigi Galli - Mitsubishi Lancer N +25.2
6 Luca Pedersoli - Peugeot 306 Maxi A7 +30.0
7 Renato Travaglia - Peugeot 206 s1600 +35.0
8 Eugeny Vasin - Peugeot 206 wrc +36.0
2 ja 3 katse võitis Campos, kuid ta on tänu eilsele trahvile liidritest kaugel maas. Samas N masinad hakkavad siit ära kukkuma, kuna ei saa lihtsalt kergemate s1600 masinate vastu. Samuti on hästi esinenud 306 Maxi, ilmselt sobib see auto oma võimsama mootori poolest siia hästi. Ka Vasin on täitsa rahuldavalt sõitnud ja on kindlalt punktidel ja kindlasti tõuseb peagi kõrgemale.
Neljas katse oli õnnetu Andreuccile, kes hävis seal 2.49 ja kukkus päris kaugele. Neljanda katse võitis veel Campos, kuid viiendal oli kiireim Thiry. Üsna samas sekundis sõidavad siiski. Üllatavalt südi sõitu näitab Vasin, kes neljandal oli neljas. Viiendalt pole tema aega veel tulnud. Lesnikov on hädas enda või siis autoga. Tema sõitu võiks võrrelda ühe Subaru sõiduga paar nädalat tagasi Il Ciocco rallil.
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Draama 7 katsel
7 katse sai saatuslikuks liidrile Bruno Thiryle, ta jõudis küll katse lõppu, kuid kaotas Camposele 13 minutit. Seega võib ta igasugused punktid unustada, põhjus pole veel teada.
Tulemused pärast 7 katset:
1 Luca Pedersoli - Peugeot 306 Maxi A7
2 Piero Longhi - Subaru Impreza N +9.8
3 Eugeny Vasin - Peugeot 206 wrc +36.2
4 Gianluigi Galli - Mitsubishi Lancer N +44.3
5 Gianfranco Cunico - Mitsubishi Lancer N +57.3
6 Renato Travaglia - Peugeot 206 s1600 +1'01.0
7 Andrea Aghini - Peugeot 206 s1600 +1'05.5
8 Giandomenico Basso - Fiat Punto s1600 +1'08.8
Head tempot teevad nii Pedersoli kui Vasin. Muide venelasel on suht head võimalused see ralli isegi võita, kui ta samas tempos jätkab, seda poleks küll eile veel uskunud
Tulemused pärast 7 katset:
1 Luca Pedersoli - Peugeot 306 Maxi A7
2 Piero Longhi - Subaru Impreza N +9.8
3 Eugeny Vasin - Peugeot 206 wrc +36.2
4 Gianluigi Galli - Mitsubishi Lancer N +44.3
5 Gianfranco Cunico - Mitsubishi Lancer N +57.3
6 Renato Travaglia - Peugeot 206 s1600 +1'01.0
7 Andrea Aghini - Peugeot 206 s1600 +1'05.5
8 Giandomenico Basso - Fiat Punto s1600 +1'08.8
Head tempot teevad nii Pedersoli kui Vasin. Muide venelasel on suht head võimalused see ralli isegi võita, kui ta samas tempos jätkab, seda poleks küll eile veel uskunud

-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Pärast ss8:
1 Luca Pedersoli - Peugeot 306 Maxi A7
2 Piero Longhi - Subaru Impreza N +19.3
3 Eugeny Vasin - Peugeot 206 wrc +37.2
4 Miguel Campos - Peugeot 206 wrc +52.3
5 Gianluigi Galli - Mitsubishi Lancer N +56.4
6 Renato Travaglia - Peugeot 206 s1600 +1.04.3
7 Andrea Aghini - Peugeot 206 s1600 +1.09.5
8 Gianfranco Cunico - Mitsubishi Lancer N +1.12.4
Seis muutub iga katsega, asfalt on kuivamas ja see toob lõpuks esile s1600 masinate kiiruse kuival asfaldil. N masinad hakkavad allapoole kukkuma ja Campos on liidritele järgi jõudmas.
Thiry katkestamise põhjus on ilmselt elektroonilise diferentsiaali tõrkumine, mis tegi masinast tagaveolise.
Andreuccil lõhkes kumm päeva alguses.
1 Luca Pedersoli - Peugeot 306 Maxi A7
2 Piero Longhi - Subaru Impreza N +19.3
3 Eugeny Vasin - Peugeot 206 wrc +37.2
4 Miguel Campos - Peugeot 206 wrc +52.3
5 Gianluigi Galli - Mitsubishi Lancer N +56.4
6 Renato Travaglia - Peugeot 206 s1600 +1.04.3
7 Andrea Aghini - Peugeot 206 s1600 +1.09.5
8 Gianfranco Cunico - Mitsubishi Lancer N +1.12.4
Seis muutub iga katsega, asfalt on kuivamas ja see toob lõpuks esile s1600 masinate kiiruse kuival asfaldil. N masinad hakkavad allapoole kukkuma ja Campos on liidritele järgi jõudmas.
Thiry katkestamise põhjus on ilmselt elektroonilise diferentsiaali tõrkumine, mis tegi masinast tagaveolise.
Andreuccil lõhkes kumm päeva alguses.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Ei usu, pigem sõitsid teised palju aeglasemalt, kuna SS8 oli esimene päris kuival rajal, siis on vahed ka suuremad ja wrc masina võimsus tuleb paremini esile. Muide SS9 jäi ära, seega jäävad need SS8 tulemused päeva viimaseks.Erki kirjutas:Kas Campos kiskus turbol kõri viimasel katsel täitsa lahti, et kohe neljandaks?
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Tulemused pärast SS10-t:
1 Luca Pedersoli - Peugeot 306 Maxi A7
2 Piero Longhi - Subaru Impreza N +16.0
3 Eugeny Vasin - Peugeot 206 wrc +42.0
4 Gianluigi Galli - Mitsubishi Lancer N +57.2
5 Renato Travaglia - Peugeot 206 s1600 +1.12.3
6 Gianfranco Cunico - Mitsubishi Lancer N +1.14.9
7 Miguel Campos - Peugeot 206 wrc +1.17.9
8 Andrea Aghini - Peugeot 206 s1600 +1.23.4
Campos kaotas katse võitjale, Longhile ligi 30 sekundit, põhjus teadmata. Einoh siin rallil iga katse järel uus seis
1 Luca Pedersoli - Peugeot 306 Maxi A7
2 Piero Longhi - Subaru Impreza N +16.0
3 Eugeny Vasin - Peugeot 206 wrc +42.0
4 Gianluigi Galli - Mitsubishi Lancer N +57.2
5 Renato Travaglia - Peugeot 206 s1600 +1.12.3
6 Gianfranco Cunico - Mitsubishi Lancer N +1.14.9
7 Miguel Campos - Peugeot 206 wrc +1.17.9
8 Andrea Aghini - Peugeot 206 s1600 +1.23.4
Campos kaotas katse võitjale, Longhile ligi 30 sekundit, põhjus teadmata. Einoh siin rallil iga katse järel uus seis

-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Taaskord pöörati tulemused pea peale
Seis pärast SS12:
1 Luca Pedersoli - Peugeot 306 Maxi A7
2 Piero Longhi - Subaru Impreza N +20.8
3 Miguel Campos - Peugeot 206 wrc +1.01.3
4 Andrea Dallavilla - Fiat Punto s1600 +1.21.2
5 Eugeny Vasin - Peugeot 206 wrc +1.24.0
= Renato Travaglia - Peugeot 206 s1600 +1.24.0
7 Gianfranco Cunico - Mitsubishi Lancer N +1.28.5
8 Giandomenico Basso - Fiat Punto s1600 +1.40.6
Campos võitis 12 katse 20 sekundiga Pedersoli ees. Hädas oli Vasin, kes kaotas Camposele ligi minuti ja ka Galli hea sõit sai tagasilöögi, kaotust kogunes 2 minutit 43 sekundit.

Seis pärast SS12:
1 Luca Pedersoli - Peugeot 306 Maxi A7
2 Piero Longhi - Subaru Impreza N +20.8
3 Miguel Campos - Peugeot 206 wrc +1.01.3
4 Andrea Dallavilla - Fiat Punto s1600 +1.21.2
5 Eugeny Vasin - Peugeot 206 wrc +1.24.0
= Renato Travaglia - Peugeot 206 s1600 +1.24.0
7 Gianfranco Cunico - Mitsubishi Lancer N +1.28.5
8 Giandomenico Basso - Fiat Punto s1600 +1.40.6
Campos võitis 12 katse 20 sekundiga Pedersoli ees. Hädas oli Vasin, kes kaotas Camposele ligi minuti ja ka Galli hea sõit sai tagasilöögi, kaotust kogunes 2 minutit 43 sekundit.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
SS14 järel on tomunud mõned muutused. Täna hästi esinenud Dallavilla on ilmselt katkestanud, igatahes aega talle veel pole. Miguel Campos on jõudsalt liidritele lähenenud ja samas tempos jätkates, on tal kõik eeldused ralli võitmiseks.
1 Luca Pedersoli - Peugeot 306 Maxi A7
2 Miguel Campos - Peugeot 206 wrc +36.3
3 Piero Longhi - Subaru Impreza N +56.9
4 Renato Travaglia - Peugeot 206 s1600 +1.34.3
5 Eugeny Vasin - Peugeot 206 wrc +1.37.7
6 Giandomenico Basso - Fiat Punto s1600 +1.43.7
7 Gianfranco Cunico - Mitsubishi Lancer N +1.51.4
8 Andrea Aghini - Peugeot 206 s1600 +2.02.5
1 Luca Pedersoli - Peugeot 306 Maxi A7
2 Miguel Campos - Peugeot 206 wrc +36.3
3 Piero Longhi - Subaru Impreza N +56.9
4 Renato Travaglia - Peugeot 206 s1600 +1.34.3
5 Eugeny Vasin - Peugeot 206 wrc +1.37.7
6 Giandomenico Basso - Fiat Punto s1600 +1.43.7
7 Gianfranco Cunico - Mitsubishi Lancer N +1.51.4
8 Andrea Aghini - Peugeot 206 s1600 +2.02.5