Erinevate kereautosarjade kiirustest
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
DTM on kiireim ning eelmisel aastal oli DTM-i auto keskeltläbi 3 sekundit ringi kohta kiireim ka FIA GT sarja parimatest GT1 klassi autodest (andmed põhinevad Hockenheimi,Brno ja Oscherslebeni radadel,kuna seal peeti 2004 nii DTM-i,FIA GT kui ka ETCC etapid).Ja DTM peaks olema kiireim ka siis,kui tuua võrdlusse veel Jaapani GT-autode meistrikad,USA-st Trans-Am ning Austraalia V8 Supercar.NASCAR-i kui ainult ovaalidel keerutamise jätan välja.
WTCC auto on kuskil 12-15 sekundit per ring aeglasem kui DTM-i oma...(olenevalt raja pikkusest,2004.aasta andmed).Vaevalt selline jõuvahekord ka praegu muutunud on.
Sel aastal saab otsest võrdlust DTM vs FIA GT vs WTCC (ilmselt kolm populaarsemat Euroopa kereautode sarja) teha järgmistes kohtades:Oschersleben,Spa ja Istanbul,Brnos WTCC ei sõida,küll aga GT-sari.
WTCC auto on kuskil 12-15 sekundit per ring aeglasem kui DTM-i oma...(olenevalt raja pikkusest,2004.aasta andmed).Vaevalt selline jõuvahekord ka praegu muutunud on.
Sel aastal saab otsest võrdlust DTM vs FIA GT vs WTCC (ilmselt kolm populaarsemat Euroopa kereautode sarja) teha järgmistes kohtades:Oschersleben,Spa ja Istanbul,Brnos WTCC ei sõida,küll aga GT-sari.
Ma olen seni aru saanud, et on olemas põhiliselt 3 eri asfaldil sõidetavaid tüüpe.
Sõiduautod, vormelid koos kartidega, ning midagi vahepealset nagu see siin:

Sõiduautod, vormelid koos kartidega, ning midagi vahepealset nagu see siin:

Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Erkile:lugesin kereautodeks just kinniseid autosid,millele lähedane mudel on ka seeriatootmises.Nimhi pildil oleva Bentley laadseid masinaid (kinnised LMP-sid) praegu üldse polegi...viimati olid sellised masinad liikumas 2003,kui Kristensen ja "Dindo" võitsid Bentleyga Le Mansis.
Aga kui huvitab,siis ka DTM-i,GT1-auto ja ETCC auto parimad ajad aastast 2004 nois kolmes kohas:
Hockenheim:
DTM-Schneider (Mersu) 1:35,424
GT-Wendlinger/Wolff/Lechner (Ferrari) 1:38,151
ETCC-Priaulx (BMW) 1:49,147
Brno:
DTM-Reuter (Opel) 1:56,009
GT-Bartels/Alzen (Saleen) 1:59,417
ETCC-Priaulx,2:11,903
Oschersleben:
DTM-Kristensen (Audi) 1:21,880
GT-Bartels/Alzen 1:24,701
ETCC-Diefenbacher (Seat) 1:33,018
Aga kui huvitab,siis ka DTM-i,GT1-auto ja ETCC auto parimad ajad aastast 2004 nois kolmes kohas:
Hockenheim:
DTM-Schneider (Mersu) 1:35,424
GT-Wendlinger/Wolff/Lechner (Ferrari) 1:38,151
ETCC-Priaulx (BMW) 1:49,147
Brno:
DTM-Reuter (Opel) 1:56,009
GT-Bartels/Alzen (Saleen) 1:59,417
ETCC-Priaulx,2:11,903
Oschersleben:
DTM-Kristensen (Audi) 1:21,880
GT-Bartels/Alzen 1:24,701
ETCC-Diefenbacher (Seat) 1:33,018
Aasta ja kaks päeva vana teema küll aga vast pole hullu.
Hiljutisel Dutch Supercar Challenge'i avaetapil Spas sõitis ka Nissan Primera supertouring auto, 1999 BTCC võiduauto, ja ajaks saadi 2m33.6, mis oleks eelmise aasta WTCC etapil andnud 3. stardikoha... Ma küll arvasin, et ST teeb S2000-le vabalt ära. Samas võibolla polnud ka rajaolud päris samad.
Hiljutisel Dutch Supercar Challenge'i avaetapil Spas sõitis ka Nissan Primera supertouring auto, 1999 BTCC võiduauto, ja ajaks saadi 2m33.6, mis oleks eelmise aasta WTCC etapil andnud 3. stardikoha... Ma küll arvasin, et ST teeb S2000-le vabalt ära. Samas võibolla polnud ka rajaolud päris samad.
gaas on endiselt laiffi
Ma ei saanud küll päris hästi aru, mida sa teada thtsid aga sellest autost võib lähemalt lugeda siit: http://www.mulsannescorner.com/bentleylmgtp03.html
Tippkiirused Le Mans'i rajal:
2003. aastast: http://www.mulsannescorner.com/trap03.html
1961-90: http://www.mulsannescorner.com/maxspeed.htm
Tippkiirused Le Mans'i rajal:
2003. aastast: http://www.mulsannescorner.com/trap03.html
1961-90: http://www.mulsannescorner.com/maxspeed.htm
gaas on endiselt laiffi