Võistlus on Eesti ja Läti meistrivõistluste esimene etapp ja toimub 21.-22. jaanuaril.
Eestlastel võimalus esimest korda ka superrallitada:
Esimesel päeval katkestanud võistlejad võivad uuesti startida võistluste juhi,tehnilise komisjoni ja võistluste arsti loal järgmistel tingimustel:
- ajakaardile märget mittesaanud(lisakatsel või sellele järgneval ülesõidul katkestanud)võistleja saab võistlust jätkata alates järgmisest ringist,kui ta:
a) teatab võistluste juhile,tehnilisele komisjonile ja võistluste arstile, et on käesoleval ringil katkestanud, kuid soovib järgmisest ringist jätkata
b) lepib tehnilise komisjoniga kokku aja auto eelnevaks ülevaatuseks ja võistluse arstiga kokku aja meeskonnaga kohtumiseks
c) esitab võistluste juhile legendi raamatus lisana oleva jätkamistaotluse, millel on tehnilise komisjoni ja võistluste arsti lubavad allkirjad
d) esitab auto hooldusalal peale remonti täiendavaks ülevaatuseks tehnilisele kontrollile
Iga mitteläbinud lisakatse eest karistatakse võistlejat 5-minutilise ajakaristusega, mis lisatakse oma klassi (või selle puudumisel järgmise aeglasema klassi) LK parimale ajale. Katkestamisel ülesõidul peale viimast
lisakatset karistatakse võistlejat samuti 5-minutilise ajakaristusega.
Tundub, et ikka vägisi tahetakse seda autorallit välja suretada. Osavõtumaks on kallimaks läinud, tutvumine 2 täispäeva juba kolmapäevast... Oleks siis viitsitud juhendis aastaarvgi ära muuta... Midagi ei ole teha, varsti lihtsalt ei ole enam võimalus mitte isegi kõige suurema tahtmise korral sõita
RS kirjutas:Tundub, et ikka vägisi tahetakse seda autorallit välja suretada. Osavõtumaks on kallimaks läinud, tutvumine 2 täispäeva juba kolmapäevast... Oleks siis viitsitud juhendis aastaarvgi ära muuta... Midagi ei ole teha, varsti lihtsalt ei ole enam võimalus mitte isegi kõige suurema tahtmise korral sõita
Jaaa,ega see asi hakkab juba üle-mõistuse kalliks küll minema.
Kui paar aastat tagasi sai A-s ja N-is veel paari-kolme tonniga stardimaksu makstud,siis nüüd see 5000.-per sõit enam kaugel ei ole.
Ja E-rühma 3500.-on ikke juba praegu lagi.
>
0
Everything is possible in this buisness(M.Grönholm)
See nüüd tore ei ole ja ei taha kedagi pahandada aga mis te loodate, et kõik ülejäänud hinnad tõusevad ja ralliga seotud hinnad-kulud jäävad ikka samale tasemele?
[Retooriline küsmus, ärge vastake ega algatage juurutlust hinnateemadel, räägime siin ikka konkreetsest rallist.]
See on väga hea, et Tänak Syruse tiiva alla sai. Just selliseid talente tulekski toetada.
Ollino auto peaks olema pärit saksast, ning suhtelisel korralik. Ta vana datsun jäi Eestisse, keegi endine rahvarallitaja lubas sellega millalgi ka starti tulla.
Eks nüüdsest hakkab sinna rohkem nimesid ilmuma.
Tahaks loota, et ilm väga ei mängi ja midagi selleks ajaks maha ka jääb.
SYRUS tiimi tiiva all paistab päris mõnus jah olla . näis kui kaugele see SYRUS omadega jõuab - praegu siis eestis oma võrdlemisi suur rallitall neil valmimas Kanepis ja suured plaanid neil nagu näha kuulda. edu tänakule kuid südamest loodan, et see et sõidetakse SYRUS tiimi all ei tähenda auto tibukollaseks muutumist . rajaolukord haanjamaal praegu veel päris ok kuigi võiks parem olla jah. natukene kurvemad on lood hoopis järvejääga. suure tõenäosusega jääb järv välja kuid selle asemele plaanitakse jupikest Kurgjärve katset mis esialgu välja on jäänud. nii et distants ei tohiks enam küll väheneda vaatamata järvekatse ärajäämise ohule.
umm kirjutas:Mis jama selle Kurgjärvega üldse on? Mingi suuskamine samal ajal?
ei ole mingit suuskamist mida võiks ralli segada. esialgselt oli see katse rajameistril täies pikkuses sees kuid siis otsustas võistluste juht, et liiga pikk ralli on ja otsustati see ära jätta. kuigi ma ei saa aru kuidas saab napp 100 km katseid pikk olla? kuid kui järve katse ära jääb siis kurgjärve katsest sõidetakse ainult esimest poolt ja seda kuulsat trampat seal sees pole
Aiult esimest poolt? See oleks alles soojendus teiseks pooleks, mis täiega lahe. Esimene pool pole selle kõrval midagi erilist.
Aga, nuh, tuleb sõita seda, kuhu rada tehakse...
umm kirjutas:Aiult esimest poolt? See oleks alles soojendus teiseks pooleks, mis täiega lahe. Esimene pool pole selle kõrval midagi erilist.
Aga, nuh, tuleb sõita seda, kuhu rada tehakse...
täitsa nõus sinuga aga siinkohal pole midagi teha - kui võistluste juht on niimodi otsustanud et see katse ära jääb siis.....
näis veel mis sellega saab. kui järvekatset ei toimu siis on variant et jääbki ära ja kõik või on ka võimalus et see asendub siis selle osalise kurgjärve katsega. aga lohutuseks niipalju, et ega häid kohti ja katseid on teisigi