Markko lahkub Fordist!
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Markko lahkub Fordist!
Markko teatas täna, et Austraalia oli tema jaoks viimane ralli Fordi tiimis.
Nagu siin juba väga palju spekuleeritud on, läheb Markko järgmine aasta ilmselt Peugeot' tiimi.
http://www.wrc.com/News.aspx?PO_ID=5421 ... lang=en_GB
"Retiring so early in any rally is always a big disappointment" he said in his post Telstra Rally Australia column in Autosport this week. "But to have that happen on what will be our last rally for Ford before we switch teams for next season was doubly so. I've spent the last three years with the Ford team and I'm sad about leaving."
Nagu siin juba väga palju spekuleeritud on, läheb Markko järgmine aasta ilmselt Peugeot' tiimi.
http://www.wrc.com/News.aspx?PO_ID=5421 ... lang=en_GB
"Retiring so early in any rally is always a big disappointment" he said in his post Telstra Rally Australia column in Autosport this week. "But to have that happen on what will be our last rally for Ford before we switch teams for next season was doubly so. I've spent the last three years with the Ford team and I'm sad about leaving."
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Seega jääb üle tipp teamidest veel Peugeot ja Subaru. Vaevalt Subaru boss hoiab Hirvoneni teamis kui tal on võimalus palgata Markko oma teami. Hirvonen võib jääda juhul kui Markko siirdub aastaks Peugeoti.
Aga äkki üllatatkse meid sellega, et Markko sõidab järgmine hooaeg ültse kodas IRW!!!!!
Aga äkki üllatatkse meid sellega, et Markko sõidab järgmine hooaeg ültse kodas IRW!!!!!
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Miks ka mitte! Paasonen näitas, et on võimalik kiirelt sõita sellega kruusal ja Schwarz, et asfaldil ning Markko on hea testija ja kui on hea testija siis tavaliselt auto areneb edasi ikkaKolin kirjutas:Aga äkki üllatatkse meid sellega, et Markko sõidab järgmine hooaeg ültse Škodas IRW!!!!!

"Come on, you can see more than that"
-
- Hooaja Kaval Ants
- Reactions: 0
- Postitusi: 1232
- Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
- Asukoht: Tallinn
Mehed kurjad naljad teilFrank kirjutas:Miks ka mitte! Paasonen näitas, et on võimalik kiirelt sõita sellega kruusal ja Schwarz, et asfaldil ning Markko on hea testija ja kui on hea testija siis tavaliselt auto areneb edasi ikkaKolin kirjutas:Aga äkki üllatatkse meid sellega, et Markko sõidab järgmine hooaeg ültse kodas IRW!!!!!


-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 199
- Liitunud: 08 Mär 2004, 14:12
- Asukoht: Tallinn
Ega Markko lõpmatuseni mingi testija ja autoarendaja ka ei saa olla, Loeb, Duval ja Solberg juba selle ajaga arenevad liiga kaugele ja siis tuleb juba vanusepiir vastu (nagu praegu vaikselt juba hakkab Marcust kimbutama). Praegu on parim aeg maailmameistriks tulla ja tööriist selleks on Peuget. Kui just sinna ei saa siis aitab vast Subaru kah aastakese.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1021
- Liitunud: 31 Mai 2004, 20:49
- Asukoht: Tallinn
Nagu ma asjdest aru saan ei tea Markko ka täpselt, kuhu ta läheb ja seni kauaks võiks ajakirjanikud ka asja rahule jätta. Sellised kontekstist välja kistud mõttekeste avaldamised hakkavad juba närvidele käima.
Loodame, et mees saab hea koha ja on ise ka seal juures asjadega rahul niiet järgmine aasta saab sõitmisele keskenduda, mitte mõtlema kaua auto koos püsib.
Loodame, et mees saab hea koha ja on ise ka seal juures asjadega rahul niiet järgmine aasta saab sõitmisele keskenduda, mitte mõtlema kaua auto koos püsib.
Sa vist ei saanud pihta mida ma mõtlesin. Ta on auto arendajaks igal pool, olenemata kas ta on esipiloot või testisõitja.Unine kirjutas:Ega Markko lõpmatuseni mingi testija ja autoarendaja ka ei saa olla, Loeb, Duval ja Solberg juba selle ajaga arenevad liiga kaugele ja siis tuleb juba vanusepiir vastu (nagu praegu vaikselt juba hakkab Marcust kimbutama). Praegu on parim aeg maailmameistriks tulla ja tööriist selleks on Peuget. Kui just sinna ei saa siis aitab vast Subaru kah aastakese.
Ja minul pole küll midagi selle vastu kui Markko peaks minema Skodasse

Kõik mida mina siin väidan, on kas kuskil mujal kuuldu põhjal kirjutatud, aga hetkel on see mul naljaga pooleks kuna ma ei tea kuhu ta läheb ning kõik mida mina ütlen ise tasu üldse tõsiselt võtta - just nende üleminekutega seoses, mis hetkel käivad.
"Come on, you can see more than that"
Märtin minumeelest on ise öeld et kui kodal on konkreetne tegevusplaan ja võimalused kõigeks olemas, miks mitte.Sparco kirjutas:Mehed kurjad naljad teilFrank kirjutas:Miks ka mitte! Paasonen näitas, et on võimalik kiirelt sõita sellega kruusal ja Schwarz, et asfaldil ning Markko on hea testija ja kui on hea testija siis tavaliselt auto areneb edasi ikkaKolin kirjutas:Aga äkki üllatatkse meid sellega, et Markko sõidab järgmine hooaeg ültse kodas IRW!!!!!see oleks umbes sama kui Loeb läheks Mitsusse ja Solberg Hyundaisse. Praeguse seisuga on ikka vaid 4 tipptiimi kuhu tasub minna.....
gaas on endiselt laiffi
Kuhu Loebil ja Solbergil enam areneda on? Solberg maybe asfaldisõit aga pigem on probleemiks Pirelli kumm.Unine kirjutas:Ega Markko lõpmatuseni mingi testija ja autoarendaja ka ei saa olla, Loeb, Duval ja Solberg juba selle ajaga arenevad liiga kaugele ja siis tuleb juba vanusepiir vastu (nagu praegu vaikselt juba hakkab Marcust kimbutama). Praegu on parim aeg maailmameistriks tulla ja tööriist selleks on Peuget. Kui just sinna ei saa siis aitab vast Subaru kah aastakese.
gaas on endiselt laiffi
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 413
- Liitunud: 07 Aug 2003, 13:52
- Asukoht: Tallinn
Seda väitis mr Turner ühel suvelõpu-sügisealguse artiklis õhtulehele!Erki kirjutas:Märtin minumeelest on ise öeld et kui kodal on konkreetne tegevusplaan ja võimalused kõigeks olemas, miks mitte.Sparco kirjutas:Mehed kurjad naljad teilFrank kirjutas: Miks ka mitte! Paasonen näitas, et on võimalik kiirelt sõita sellega kruusal ja Schwarz, et asfaldil ning Markko on hea testija ja kui on hea testija siis tavaliselt auto areneb edasi ikkasee oleks umbes sama kui Loeb läheks Mitsusse ja Solberg Hyundaisse. Praeguse seisuga on ikka vaid 4 tipptiimi kuhu tasub minna.....
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Kas Subaru team mitte ei pidanud Pirelli--t välja vahetama. Võin ka eksida. Peale Hispaania rallit oli selline juttErki kirjutas:Kuhu Loebil ja Solbergil enam areneda on? Solberg maybe asfaldisõit aga pigem on probleemiks Pirelli kumm.Unine kirjutas:Ega Markko lõpmatuseni mingi testija ja autoarendaja ka ei saa olla, Loeb, Duval ja Solberg juba selle ajaga arenevad liiga kaugele ja siis tuleb juba vanusepiir vastu (nagu praegu vaikselt juba hakkab Marcust kimbutama). Praegu on parim aeg maailmameistriks tulla ja tööriist selleks on Peuget. Kui just sinna ei saa siis aitab vast Subaru kah aastakese.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Nii see oli aga selle Pirelli jutuga viitasin ma tänavuaastastele asfaldirallidele.Kolin kirjutas:Kas Subaru team mitte ei pidanud Pirelli--t välja vahetama. Võin ka eksida. Peale Hispaania rallit oli selline juttErki kirjutas:Kuhu Loebil ja Solbergil enam areneda on? Solberg maybe asfaldisõit aga pigem on probleemiks Pirelli kumm.Unine kirjutas:Ega Markko lõpmatuseni mingi testija ja autoarendaja ka ei saa olla, Loeb, Duval ja Solberg juba selle ajaga arenevad liiga kaugele ja siis tuleb juba vanusepiir vastu (nagu praegu vaikselt juba hakkab Marcust kimbutama). Praegu on parim aeg maailmameistriks tulla ja tööriist selleks on Peuget. Kui just sinna ei saa siis aitab vast Subaru kah aastakese.
gaas on endiselt laiffi
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 199
- Liitunud: 08 Mär 2004, 14:12
- Asukoht: Tallinn
Mul sõnastus vähe vale jah, ma mõtlesin rohkem seda kuidas ford markkol 2003 aasta ära rikkus - järgmisel aastal juhtuks sama Škodas või Mitsus sest need ple veel piisavalt kiired. Ja mis Solbergi ja Loebi puutub siis kogemusi tuleb neile ikka rohkem juurde kui Markkole, kes tee ääres vahel katkise mootori kõrval isub.
Aga kuidas siis muidu teada saada et keegi Rumeenia jalgpallur sai väravalöömisest seksuaalse rahulduse.Frank kirjutas:Ma mulle see SLÕL eriti ei meeldi kuna see on liiga kollane ning alati võib minna vastupidiErkki kirjutas:Seda väitis mr Turner ühel suvelõpu-sügisealguse artiklis õhtulehele!

gaas on endiselt laiffi
Mine ja küsi taltErki kirjutas:Aga kuidas siis muidu teada saada et keegi Rumeenia jalgpallur sai väravalöömisest seksuaalse rahulduse.Frank kirjutas:Ma mulle see SLÕL eriti ei meeldi kuna see on liiga kollane ning alati võib minna vastupidiErkki kirjutas:Seda väitis mr Turner ühel suvelõpu-sügisealguse artiklis õhtulehele!

"Come on, you can see more than that"
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 997
- Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
- Asukoht: Hummuli
Ei saand rahulduse, egas valla tal es lää, ainult kõvas läits:DErki kirjutas:Aga kuidas siis muidu teada saada et keegi Rumeenia jalgpallur sai väravalöömisest seksuaalse rahulduse.Frank kirjutas:Ma mulle see SLÕL eriti ei meeldi kuna see on liiga kollane ning alati võib minna vastupidiErkki kirjutas:Seda väitis mr Turner ühel suvelõpu-sügisealguse artiklis õhtulehele!
Aa, ma sain aru kohe et touchdown või kuidas need ameeriklased ütlevad pesapallis/jalgpallis.tommi kirjutas:Ei saand rahulduse, egas valla tal es lää, ainult kõvas läits:DErki kirjutas:Aga kuidas siis muidu teada saada et keegi Rumeenia jalgpallur sai väravalöömisest seksuaalse rahulduse.Frank kirjutas: Ma mulle see SLÕL eriti ei meeldi kuna see on liiga kollane ning alati võib minna vastupidi

gaas on endiselt laiffi