Nii,Chevrolet osaleb tehasetiimi ja kolme Nubiraga...

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
Tundub, et WTCC on kogumas populaarsust autotootjate seas. Pole ka ime, on ju turismiautodel palju rohkem potentsiaali olla populaarne ja vaatemänguline kui vormelitel. Turismiautod meenutavad autosid millega tavaline inimene sõidab, nagu ralliautodki, vormel ei meenuta otseselt midagi.mrali kirjutas:http://www.eurostc.com/2k4/default.asp? ... asp&id=848
Nii,Chevrolet osaleb tehasetiimi ja kolme Nubiraga...tuleva aasta WTCC-s...
xaus kirjutas:Tundub, et WTCC on kogumas populaarsust autotootjate seas. Pole ka ime, on ju turismiautodel palju rohkem potentsiaali olla populaarne ja vaatemänguline kui vormelitel. Turismiautod meenutavad autosid millega tavaline inimene sõidab, nagu ralliautodki, vormel ei meenuta otseselt midagi.mrali kirjutas:http://www.eurostc.com/2k4/default.asp? ... asp&id=848
Nii,Chevrolet osaleb tehasetiimi ja kolme Nubiraga...tuleva aasta WTCC-s...
Üks pluss turismiautodel on ka see et neil on võimalik ka kereline kokkupuude (või kuidas öelda) kui just raskelt bodywork'i küljes pole. Kui vormelitel rattad kokku puutuvad on laks kindel...xaus kirjutas:Tundub, et WTCC on kogumas populaarsust autotootjate seas. Pole ka ime, on ju turismiautodel palju rohkem potentsiaali olla populaarne ja vaatemänguline kui vormelitel. Turismiautod meenutavad autosid millega tavaline inimene sõidab, nagu ralliautodki, vormel ei meenuta otseselt midagi.
Strike kirjutas:Just kirjutasin Menu liitumisest Chevyga ja nüüd siis tule välja, et ka Aiello sinna minemas. Kaks mu kunagist lemmik BTCC pilooti siis nüüd saamas meeskonnakaaslasteks.
Mis imeloom see Brilliance on?mrali kirjutas:http://www.racing1.de/web/tw_em/artikel ... =7614&sid=
Alfa,BMW,Chevy ja Seati kõrval osaleb tehasetiimiga 2005.aasta WTCC-s ka selline imemark kui Hiina päritolu Brilliance...
xaus kirjutas:Samas mind hakkas huvitama, kas neid Brilliance autosid ka väljaspool Hiinat müüakse? Praegu on WTCC kalender üsna Euroopa keskne, natuke veider oleks siin sõita ja ühtlasi reklaamida autot, mida Euroopas ei turustata. Aga kui Hiinlased tahavad sõita, siis on nad igaljuhul teretulnud. Mida rohkem, seda uhkem.