FIA võttis mõistuse pähe!
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
FIA võttis mõistuse pähe!
FIA MM-rallide komisjon kogunes täna päeval ning võttis vastu järgnevad muudatused 2005. aasta hooajaks:
Senise aeganõudva Flexi hoolduse asemel, kus üks komplekt mehaanikuid hooldab kahte autot, võetakse kasutusele mehaanikute arvu piirav reegel.
Superally süsteemi kohaselt jagatakse ka järgmine aasta välja vaid üks komplekt punte kolme päeva lõpus, kuid katkestanud ekipaaz saab karistuseks 5 minutit iga katse eest, mille ta vahele jätab. Seega muutub punktidele jõudmine katkestanud meeskonnal üsna keeruliseks, kuna rallit saab jätkata alles järgmisel päeval.
Esiautosid lubatakse kasutada tänavu järgneval kahel asfaldi etapil, kuid neid nimetatakse nüüdsest ohutusautodeks(safety car). Tuleval aastal peavad meeskonnad hakkama saama ühe ohutusautoga, mis jagab infot kõigile osalejatele.
2005, 2006 ja ka 2007 aastaks kinnitati rallide kuupäevad:
Monte Carlo January 20 - 23
Sweden February 10 - 13
Mexico March 10 - 13
New Zealand April 7 - 10
Italy April 28 - May 1
Cyprus May 12 - 15
Turkey May 26 - 29
Greece June 16 - 19
Argentina July 7 -; 10
Finland August 4 -; 7
Germany August 25 - 28
Great BritainSeptember 15 - 18
Japan September 29 - October 2
France October 13 - 16
Spain October 27 - 30
Australia November 11 - 13
Allikas: www.fia.com
Senise aeganõudva Flexi hoolduse asemel, kus üks komplekt mehaanikuid hooldab kahte autot, võetakse kasutusele mehaanikute arvu piirav reegel.
Superally süsteemi kohaselt jagatakse ka järgmine aasta välja vaid üks komplekt punte kolme päeva lõpus, kuid katkestanud ekipaaz saab karistuseks 5 minutit iga katse eest, mille ta vahele jätab. Seega muutub punktidele jõudmine katkestanud meeskonnal üsna keeruliseks, kuna rallit saab jätkata alles järgmisel päeval.
Esiautosid lubatakse kasutada tänavu järgneval kahel asfaldi etapil, kuid neid nimetatakse nüüdsest ohutusautodeks(safety car). Tuleval aastal peavad meeskonnad hakkama saama ühe ohutusautoga, mis jagab infot kõigile osalejatele.
2005, 2006 ja ka 2007 aastaks kinnitati rallide kuupäevad:
Monte Carlo January 20 - 23
Sweden February 10 - 13
Mexico March 10 - 13
New Zealand April 7 - 10
Italy April 28 - May 1
Cyprus May 12 - 15
Turkey May 26 - 29
Greece June 16 - 19
Argentina July 7 -; 10
Finland August 4 -; 7
Germany August 25 - 28
Great BritainSeptember 15 - 18
Japan September 29 - October 2
France October 13 - 16
Spain October 27 - 30
Australia November 11 - 13
Allikas: www.fia.com
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
Päris asjalikud muudatused tegelt. Isegi ootamatult normaalsed ma ütleks.
Erinevalt möödunud hooajast on FIA Rallikomisjon sel korral kuulda võtnud sõitjate ja meeskondade soovitusi ning muudatused peaksid aitama muuta autoralli maailmameistrivõistlusi muuta huvitavamateks ning ohutumaks.
Superally skeem näeb järgmisel hooajal oluliselt erinev välja tänavu katsetatavast variandist. Katkestanud autodele jääb õigus rallit järgmisel päeval jätkata, kuid iga lõpetamata kiiruskatse eest saab ekipaaž viis trahviminutit. Sõitjate ja meeskondade survel koosneb rallinädalavahetus ka järgmisel hooajal vaid ühest rallist ning punkte jagatakse vastavalt tänavu kasutatavale süsteemile.
Flexi teenindusest, kus meeskond hooldab korraga vaid ühte autot, järgmisel hooajal loobutakse ning selle asemel piiratakse mehhaanikute arvu, kes ühe auto juures võivad töötada.
Ohutuse tõstmiseks lubatakse järgmisel hooajal kõikidel rallidel kasutada ühte esiautot ekipaaži kohta. Tänavu kahel pidamata asfaldirallil on meeskondadel õigus kasutada ühte esiautot kogu tiimi kohta.
Allikas sport.etv.ee. Järgmine kord lisa allikas ise tektile juurde.
Teadet muutis: xaus
Erinevalt möödunud hooajast on FIA Rallikomisjon sel korral kuulda võtnud sõitjate ja meeskondade soovitusi ning muudatused peaksid aitama muuta autoralli maailmameistrivõistlusi muuta huvitavamateks ning ohutumaks.
Superally skeem näeb järgmisel hooajal oluliselt erinev välja tänavu katsetatavast variandist. Katkestanud autodele jääb õigus rallit järgmisel päeval jätkata, kuid iga lõpetamata kiiruskatse eest saab ekipaaž viis trahviminutit. Sõitjate ja meeskondade survel koosneb rallinädalavahetus ka järgmisel hooajal vaid ühest rallist ning punkte jagatakse vastavalt tänavu kasutatavale süsteemile.
Flexi teenindusest, kus meeskond hooldab korraga vaid ühte autot, järgmisel hooajal loobutakse ning selle asemel piiratakse mehhaanikute arvu, kes ühe auto juures võivad töötada.
Ohutuse tõstmiseks lubatakse järgmisel hooajal kõikidel rallidel kasutada ühte esiautot ekipaaži kohta. Tänavu kahel pidamata asfaldirallil on meeskondadel õigus kasutada ühte esiautot kogu tiimi kohta.
Allikas sport.etv.ee. Järgmine kord lisa allikas ise tektile juurde.
Teadet muutis: xaus
no kokkuvõttes pole sellel superralli systeemil ju mitte mingit mõtet, viis trahviminutit olex minu arust olnud piisav terve päeva kohta, palju neid katkestajaid ikka on kes ainult päeva viimasel katsel auto võssa lennutavad. keskeltläbi 30 minutit kaob yhe päevaga aega, kuid siis pole ju enam ralli tulemusel sellel mingit põhjust
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Suht mõistlik juba,kuigi see ohutusautode reegel...teades,mis ntx tänavu Saksamaal toimus,on siiski üsna kahtlane.
Ja see viieminutine penalt iga vahelejäänud katse eest,sellega seoses kah tekkis küsimus:kas see on mõeldud 5 min "katseajaks" või ntx antakse katse eest fiktiivne aeg,arvestatuna kasvõi nõrgima ajaga lõpetanust?
Ning viimane küsimus:kas kolme autoga meeskondade taaslubamise teema on ka veel aktuaalne?
Ja see viieminutine penalt iga vahelejäänud katse eest,sellega seoses kah tekkis küsimus:kas see on mõeldud 5 min "katseajaks" või ntx antakse katse eest fiktiivne aeg,arvestatuna kasvõi nõrgima ajaga lõpetanust?
Ning viimane küsimus:kas kolme autoga meeskondade taaslubamise teema on ka veel aktuaalne?
Mina sain aru et neil katsetel kus see katkestanud sõitja ei osale, kaotab ta katse võitjale 5 minutit.
Siis on ju põhimõtteliselt võimalik ka poodiumile jõuda mõnel raskemal rallil... maksimumiks peaks SR sõitjal jääma ikka minig 10 koha piir...albertz kirjutas:no kokkuvõttes pole sellel superralli systeemil ju mitte mingit mõtet, viis trahviminutit olex minu arust olnud piisav terve päeva kohta, palju neid katkestajaid ikka on kes ainult päeva viimasel katsel auto võssa lennutavad. keskeltläbi 30 minutit kaob yhe päevaga aega, kuid siis pole ju enam ralli tulemusel sellel mingit põhjust
gaas on endiselt laiffi
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Superally mõte on selles, et katkestamise korral saavad piloodid rajale naasta ja pealtvaatajatele vaatemängu pakkuda. Katkestanud piloot võiduheitlusse sekkuda ei tohi ja seda antud süsteem ka tagab. Endiselt väärtustatakse neid, kes suudavad vältida vigu kolme päeva jooksul.albertz kirjutas:no kokkuvõttes pole sellel superralli systeemil ju mitte mingit mõtet, viis trahviminutit olex minu arust olnud piisav terve päeva kohta, palju neid katkestajaid ikka on kes ainult päeva viimasel katsel auto võssa lennutavad. keskeltläbi 30 minutit kaob yhe päevaga aega, kuid siis pole ju enam ralli tulemusel sellel mingit põhjust
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Üks esiauto kõigile, see tänhendab üks esiauto kõigile. Seda ei ole võimalik kahemõtteliselt mõista.Kolin kirjutas:St. siis üks esisouto teami kohta või kõikide teamide kohta. Ei laksanud seda teemat äraxaus kirjutas:Kuid järgmine aasta on üks esiauto kõigile
Kõik = Kõik antud rallil osalevad piloodid.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Niimoodi tõlkis seda Delfi, kahju küll et nad allikat ei avaldanud, aga see on väga vale.draggo kirjutas:Sellel aasatal lubatakse üks esiauto tiimi kohta. Seega üks Fordil, üks Subarul jne.
Järgmisel aastal igal ekipaažil taas oma isklik esiauto.
Originaal tekst oli FIA kodulehel selline:
Safety
For the two last asphalt rallies of the 2004 Championship, all competitors will be allowed to send a safety car on the Rally route prior to its official closure.
In 2005 the manufacturers will collectively provide one car which will make last-minute safety information available to all competitors.