Saksamaa Ralli III päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Hommikut minupoolt. Nägin öösel kokkuvõtte ka ära. Päris aktraktiivne ralli jah. Muide lühikesel tankodroomil on mingi päris suur hüpe ka. Enamus võtsid päris kiirelt, Loeb aind võttis hoo täitsa maha. Robi pani muidugi täie pasaga. Vaatasin et ega ta lendu ei tõuse.
Aga see polnud põhiline. Panizzi on ikka naljamees küll. Omal on autol vasak uks jumala lömmis, ta räägib et "...I touched a tree a little bit."
Aga see polnud põhiline. Panizzi on ikka naljamees küll. Omal on autol vasak uks jumala lömmis, ta räägib et "...I touched a tree a little bit."

gaas on endiselt laiffi
Markko on hoo täiesti maha võtnud. Ega ta hoogu liiga alla ka ei tohi võtta. Robi tuleb muidu ohtlikult lähedale.
Kokkuvõttest veel. Duvali sõitu oli ilus vaadata. Igast kurvist tõi mulda rajale.
Igast kurvis pära libisema.
Ühe kurvi pani ikka nagu jäärajal. Ammu nne kurvi külg ett ja nii kurv läbi.
Väga broo. 
Kokkuvõttest veel. Duvali sõitu oli ilus vaadata. Igast kurvist tõi mulda rajale.




gaas on endiselt laiffi
hommik, no duvali poiss riskib ikka päris tublisti, õnne on ikka olnud et midad hullemat juhtund pole. lööbil oli ka väike moment seal kus kresta välja pani, auto kyll libisema läx, kuid lööb suutis ikkagu rajal masina hoida, auto libisemisest päästetud järgnes kaardilugeja kohkund oi oi oi oiErki kirjutas:Markko on hoo täiesti maha võtnud. Ega ta hoogu liiga alla ka ei tohi võtta. Robi tuleb muidu ohtlikult lähedale.
Kokkuvõttest veel. Duvali sõitu oli ilus vaadata. Igast kurvist tõi mulda rajale.Igast kurvis pära libisema.
Ühe kurvi pani ikka nagu jäärajal. Ammu nne kurvi külg ett ja nii kurv läbi.
Väga broo.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2393
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
- Asukoht: Tallinn
Vaatasin eile huvi pärast selle aasta rallide lõpptulemusi ja muuhulgas võrdlesin Markko lõpptulemusi teistega.
Kokkuvõttes tuli välja selline seis:
Loeb on nende rallide,kus nad on koos lõpetanud, kokkuvõttes olnud 4 minutit 36 sek kiirem. Viiest koos lõpetatud rallist 3 korda on Loeb olnud kiirem,2 korda Markko.
Grönholm on olnud kiirem 1.37 (3-2 Marcuse kasuks)
Sainz on olnud 4.13 aeglasem (4-1 Markko kasuks)
Duval on olnud 6.04 aeglasem (3-0 Markko kasuks)
Solberg on olnud 17.13 aeglasem (3-2 Markko kasuks)
Hirvonen on olnud 21.58 aeglasem (4-0 Markko kasuks)
Solbergiga on tegelikult kiirus olnud muidu üsna võrdne,kuid kaks 9-minutilist kaotust Montes ja Küprosel on sellise seisu tekitanud.
Ega selline võrdlus suurt midagi näita,sest lõpptulemustes on sees ju kõiksugu hilinemised,lagunemisesd,rehvipurunemised jne., aga ehk on kellelegi huvitav vaadata.
Kokkuvõttes tuli välja selline seis:
Loeb on nende rallide,kus nad on koos lõpetanud, kokkuvõttes olnud 4 minutit 36 sek kiirem. Viiest koos lõpetatud rallist 3 korda on Loeb olnud kiirem,2 korda Markko.
Grönholm on olnud kiirem 1.37 (3-2 Marcuse kasuks)
Sainz on olnud 4.13 aeglasem (4-1 Markko kasuks)
Duval on olnud 6.04 aeglasem (3-0 Markko kasuks)
Solberg on olnud 17.13 aeglasem (3-2 Markko kasuks)
Hirvonen on olnud 21.58 aeglasem (4-0 Markko kasuks)
Solbergiga on tegelikult kiirus olnud muidu üsna võrdne,kuid kaks 9-minutilist kaotust Montes ja Küprosel on sellise seisu tekitanud.
Ega selline võrdlus suurt midagi näita,sest lõpptulemustes on sees ju kõiksugu hilinemised,lagunemisesd,rehvipurunemised jne., aga ehk on kellelegi huvitav vaadata.
Markko Märtin (Ford) after SS19: There is mud on the road, it will be difficult on the second run.
Sébastien Loeb (Citroen) after SS19: I dont want to take any unnecessary risks. In these conditions, it is difficult with slicks.
Carlos Sainz (Citroen) after SS19: I took soft compound tyres, they should have been harder.
Sébastien Loeb (Citroen) after SS19: I dont want to take any unnecessary risks. In these conditions, it is difficult with slicks.
Carlos Sainz (Citroen) after SS19: I took soft compound tyres, they should have been harder.
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla