Mida põnevat viimati DTM-i koduka foorumist ning ka muudest allikatest siis leidsin...:
Albersil seisvat 15.septembril ees Jordani F1 auto test,Paffett'i manager on samas 95% kindel,et "Paffett 2005.aastal F1 auto roolis istub".Sauberi huvist tema vastu on isegi Delfis juba juttu olnud.Fisi,kui keegi mäletab,sõitis kah 1995.aastal DTM-is Alfaga ja tõusis järgneval hooajal juba Minardi rooli.Oleks tegelt päris huvitav näha,mida ntx GP F1 auto roolis saavutaks...

Samuti ringlevad päris tihedalt jutud,et tuleval aastal on DTM-i kalendris rohkem etappe (kuni 12),millest 4-5 väljaspool Saksamaad.Viimastest olla Zandvoorti ja Brno kohad kindlad,võimalikud alternatiivid Estorilile ja Adriale on ntx Spa,Donington,A1-Ring ja mingi Prantsusmaa rada.Kõne all on ka Sachsenringi comeback (rajaomanikel on DTM-i korraldajatega finantsilised erimeelsused) ning miski initsiatiivgrupp tegutseb ka veitsi piiri lähedal Singenis (DTM-i kavas 1991-95).Võimalik on ka koguni Shanghai etapi muutumine punktidele võistluseks...
Lisaks on kuulda,et Hamburgis ja Münchenis on 2006.aasta paiku võimalikud linnaraja-võistlused (ChampCari eeskujul).