David Coulthard Sauberisse ?
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
David Coulthard Sauberisse ?
David Coulthard üritab ikka ja jälle heade tulemustega endale tähelepanu tõmmata, nii ka eelmisel nädalavahetusel Prantsusmaal. Siiski otsustas McLaren-Mercedese meeskond mitte minna otlasega kümnendasse ühisesse hooaega, ainult testisõitjaks jäämise võimalus on veel Coulthardil.
Paljude meeskonnajuhtide silmis pole DC etteasted lihtsalt piisavalt konstantsed. Siiski on Coulthard ihaldatud, sest tal on meeletu kogemus ja ta teab täpselt, kuidas üks tipp-meeskond töötab. Ka Sauberi meeskond mõtleb juba järgmise aasta pilootide peale. Selleks aastaks on veitslastel palgatud kogenud Giancarlo Fisichella ja mitte ka enam nii väga uustulnuk Felipe Massa. Kui itaallane võib meeskonda vahetada, siis temale asendaja leidmine probleemiks pole: Me peame siis ainult otsustama, kas tahame Felipe Massa kõrvale kogenud pilooti või uustulnukat, teatas Sauber.
Kui Peter Sauber otsustaks Massa kõrvale palgata kogenud piloodi, siis oleks David Coulthard üks mõeldavatest valikutest: Isiksusena meeldib ta mulle hästi. Ta sobiks meile paremini kui Villeneuve, Panis või Verstappen, ütles Sauber ajalehes 'Neue Züricher Zeitung' otse välja. Teised võimalused oleksid ajalehe teatel BARi testisõitja Anthony Davidson ja uustulnukatest DTM sarjas võistlevad Mercedese piloodid Gary Paffett ja Christijan Albers.
Küsimus on ainult, kas David Coulthard oleks valmis Sauberisse minema, sest etapivõitude pärast ta seal kaasa rääkida ei saa: Praegu suudame teatud radadel ainult vihmase ilmaga teistega sammu pidada, ütles Peter Sauber. Me oleme aga endiselt auto potentsiaalis veendunud.
Paljude ekspertide arvates jääb Sauber praegu Ferrarile liiga palju alla, kuigi kasutatakse peaaegu sama mootorit ja käigukasti kui Ferrari . Süüdi on selles aga Bridgestone, kes keskendub liigselt Ferrarile ja teiste meeskondade autod ei sobi rehvidega eriti kokku. Loodetavasti ei sõida me kunagi Michelinidega. Siis ei oleks mul enam millegagi välja vabandada, kui me ka siis kiired ei ole, naljatas Sauber
Allikas: http://www.formula1.ee/
Paljude meeskonnajuhtide silmis pole DC etteasted lihtsalt piisavalt konstantsed. Siiski on Coulthard ihaldatud, sest tal on meeletu kogemus ja ta teab täpselt, kuidas üks tipp-meeskond töötab. Ka Sauberi meeskond mõtleb juba järgmise aasta pilootide peale. Selleks aastaks on veitslastel palgatud kogenud Giancarlo Fisichella ja mitte ka enam nii väga uustulnuk Felipe Massa. Kui itaallane võib meeskonda vahetada, siis temale asendaja leidmine probleemiks pole: Me peame siis ainult otsustama, kas tahame Felipe Massa kõrvale kogenud pilooti või uustulnukat, teatas Sauber.
Kui Peter Sauber otsustaks Massa kõrvale palgata kogenud piloodi, siis oleks David Coulthard üks mõeldavatest valikutest: Isiksusena meeldib ta mulle hästi. Ta sobiks meile paremini kui Villeneuve, Panis või Verstappen, ütles Sauber ajalehes 'Neue Züricher Zeitung' otse välja. Teised võimalused oleksid ajalehe teatel BARi testisõitja Anthony Davidson ja uustulnukatest DTM sarjas võistlevad Mercedese piloodid Gary Paffett ja Christijan Albers.
Küsimus on ainult, kas David Coulthard oleks valmis Sauberisse minema, sest etapivõitude pärast ta seal kaasa rääkida ei saa: Praegu suudame teatud radadel ainult vihmase ilmaga teistega sammu pidada, ütles Peter Sauber. Me oleme aga endiselt auto potentsiaalis veendunud.
Paljude ekspertide arvates jääb Sauber praegu Ferrarile liiga palju alla, kuigi kasutatakse peaaegu sama mootorit ja käigukasti kui Ferrari . Süüdi on selles aga Bridgestone, kes keskendub liigselt Ferrarile ja teiste meeskondade autod ei sobi rehvidega eriti kokku. Loodetavasti ei sõida me kunagi Michelinidega. Siis ei oleks mul enam millegagi välja vabandada, kui me ka siis kiired ei ole, naljatas Sauber
Allikas: http://www.formula1.ee/
Viimati muutis Kolin, 07 Juul 2004, 13:55, muudetud 1 kord kokku.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kui ta tõesti oleks kloon, siis nii tegija piloot kui Giancarlo Fisichella ei jääks nii palju Schumacherist maha 

<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Näeb küll välja nagu eelmise aasta Ferrari ja ta ju kasutab Ferrari selle aasta mootori modifikatsiooni. Aga midagi peab seal ikka jama olema kui ei suudeta sellise masinaga kiirelt edasi liikuda. Ma usun, et just see mootor ongi see mis tõstab Sauberi Jordanist ja Minardist praegu ettepoole. Kuigi ja Fisiko on hea sõitja aga ikkagi jääb midagi vajaka. Kas siis ei klappi eelmise aasta ai selle aasta mootoriga kokku või on asi hoopis rehvides. Üldiselt on arusaamatu miks nad nii taga on.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ferrari nõudmisel arvatavasti on mootoreid deforsseeritud pisut. Võimalik, et pöörete piiraja või on tegu hoopis eelmise aasta mootoriga, millele tänavused detailid juurde lisatud.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Arvan sama, et selles see asi võibki ollaErki kirjutas:Tänavune auto on enamuses siiski nende andmete põhjal tehtud mis sealt klikiaegsest tuuletunnelist saadud on.... Eks näis järgmine aasta.


Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Spekulatsioon-aga äkki tuuakse DC hoopis järgmisel aastal Mercedese DTM-i meeskonda ning teades Mersu DTM-i tööstiili,kus ainult neli uut autot ehitatakse ning Schneideril ja Alesil on ka järgmiseks aastaks lepingud olemas,siis üks kahest noorest on üleliigne ja peab kuskil mujal tööd otsima.Vaevalt,et Albers/Paffett rahulduksid aastavanuse liikuriga,Fässler ja Dumbreck on hoiatavad näited.Kuid see on vaid teooria...
Kuid kuulduste järgi olla Paffett'il head kontaktid McLareniga ning Albersist tahetakse kujundada "uus Schneider"...
Kuid kuulduste järgi olla Paffett'il head kontaktid McLareniga ning Albersist tahetakse kujundada "uus Schneider"...

Kolin kirjutas:Väga huvitav oleks teada kas isand Haug laseks Paffeti ja Albersi DTM-st minema Sauberisse. Seda enam , et Sauber on ju Ferrari kloon
jah, olgu see david, mis ta muidu on, aga kogemusi on tal kindlasti piisavalt, et tunduda nii mõnelegi tiimile ihaldusväärne.
ex, ta häda oli vast see, et see hetk, kui ta olex ehk võinud särada, ta siiski seda ei suutnud ja nüüdsex on ta täht kuidagi tuhmunud. vanadel headel päevadel olid nad ju vanameister häkkineniga üsna tugev duo.
ex, ta häda oli vast see, et see hetk, kui ta olex ehk võinud särada, ta siiski seda ei suutnud ja nüüdsex on ta täht kuidagi tuhmunud. vanadel headel päevadel olid nad ju vanameister häkkineniga üsna tugev duo.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Teemast natuke mööda. Aga nüüd on siis kindel, et Ralf Schumacher siirdub järgmiseks hooajaks siis Toyota meeskonda. Nii, et Williams-is on siis kaks vaba piloodi kohta. Põhiliseks kanditaadiks üheke kohale on Webber. Aga teine koht on veel lahtine. Kuigi kanditaate on.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
OT. Kuuldavasti olevat ka Toyota on Webberist huvitatud nii, et kes rohkem pakub saab mehe omale. Ühesõnaga on järgmise hooaja pilootide valik täitsa segane. 
Mulle sobiks ja usun ka ,et teistel oleks hea vaadata kui nt. Williamsis oleks järgmine hooaeg võistluspilootiteks M. Häkkinen ja J Vileneuve. Saaks näha mida mehed suudavad pärast F1-est eemal olekut.

Mulle sobiks ja usun ka ,et teistel oleks hea vaadata kui nt. Williamsis oleks järgmine hooaeg võistluspilootiteks M. Häkkinen ja J Vileneuve. Saaks näha mida mehed suudavad pärast F1-est eemal olekut.

Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Takuma Sato will be doubly sure to check his passport before he heads to the final round of this years World Championship at the end of October. There were red-faces all around as the BAR Honda driver was refused entry into the country this week as he did not have a valid VISA for entry.
Sato was on Lucky Strike promotional duty and was forced to head home to London later the same day on a return British Airways flight.
Niiet Satol võib viimane etapp ära jääda? Võimalus Villeneuvele äkki?
Sato was on Lucky Strike promotional duty and was forced to head home to London later the same day on a return British Airways flight.
Niiet Satol võib viimane etapp ära jääda? Võimalus Villeneuvele äkki?
gaas on endiselt laiffi