Austraalia GP 2004!
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Austraalia GP 2004!
Homme on siis selle aasta esimese GP kval.
Reedestel harjutustel näitas kiiremat aega M. Schumacher.
Reeglid on jälle muutunud ja nüüd siis vastupidavuse ja kiiruste vähendamise suunas.
Ega ei hakkakski kohe midagi pikalt seletama kohe esimesel GPl kui keegi meist (pealtvaatajatest) ei tea mis on autode võimsused, tugevused ja nõrkused.
Nagu ka eelmisel aastal võite siia vabalt postida enda arvamusi GP kohta (enne ja pärast, aga selle GP kohta).
Reedestel harjutustel näitas kiiremat aega M. Schumacher.
Reeglid on jälle muutunud ja nüüd siis vastupidavuse ja kiiruste vähendamise suunas.
Ega ei hakkakski kohe midagi pikalt seletama kohe esimesel GPl kui keegi meist (pealtvaatajatest) ei tea mis on autode võimsused, tugevused ja nõrkused.
Nagu ka eelmisel aastal võite siia vabalt postida enda arvamusi GP kohta (enne ja pärast, aga selle GP kohta).
"Come on, you can see more than that"
Enne sõitu on seda raske ennustada. See, et Ferrari tegi vabatreeningutel teistele sekundiga ära, seda ma veidi ei usu, sest no need vahed ei saa ju nii suured tulla. Kindlasti läheb väga väga väga huvitavaks nö. keskklassis (BAR, Sauber, Jaguar, Toyota). Nende vahel võib tekkida väga mõnus rebimine. BAR on näidanud väga head aega ja see võib isegi midagi saavutada. Tippmeeskondade käekäiku on võimatu hetkel arvata, sest.........see liiga teine maailm (minu jaoks). Lootus on, et Jordan ka sinna keskele ennast paigutab. Minardi - nojah, 3 aastat vanad Fordi mootorid just edu ei too.
tax eriti ei tea, mida räägib
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
F1 puhul on alati oht teleka ette magama jääda(kui just rajal vihma ei saja). Samas on kõik eeldused olemas, et tänavu tuleb huvitavam hooaeg kui mullu, aga midagi ülipõnevat ei maksa oodata.alex kirjutas:Küsiksin kohe ka F1 spetsialistide käest, et kas sel hooajal on oodata vähe põnevamat võistlust, või on oht jälle teleka ette magama jääda ??????
Need kes tahavad põnevat ringraja sõitu vaadata võiksid jälgida DTM eetriaegu Motors TV-st

DTM on jõukate linnavurlede asialex kirjutas:aga maakatel pole ju sattiNeed kes tahavad põnevat ringraja sõitu vaadata võiksid jälgida DTM eetriaegu Motors TV-st

gaas on endiselt laiffi
nu kvalifikatsioon nyyd siis lõppend ja ülla ülla, mis tulemused
Ferrarid siis poole sekiga ees, mis oli suht etteaimatav, kolmas koht läks aga jagamisele Montoya ja Buttoni vahel, Button tegi kyll väga head sõitu või oli paak suht tyhi. ülejäänd "tegijad" panid kehvasti, eriti naljakas oli jälle kuulda kuda Coulthard kavatseb oma sõnutsi, nagu iga eelnevgi aasta, maailmameistriks tulla... selle sõiduga mida ta kvalifikatsioonis tegi ei pressi kyll eriti 


Hea märk on see, et asjad liiguvad taas selles suunas, et üha rohkem hakkavad rolli mängima sõitja võimed ja oskused, mitte niivõrd kopuuterautod. Selline asjade kulg, peaks ehk ka oma moodi põnevust ehk lisama. Eks näis.
Lisaks siia siis ka nii moe pärast kvalifikatsiooni üldpildi:
P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps Laps
1. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'24"408 226.173 Km/h 3
2. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'24"482 + 0'00"074 3
3. 3 MONTOYA Williams BMW M 1'24"998 + 0'00"590 3
4. 9 BUTTON BAR Honda M 1'24"998 + 0'00"590 3
5. 8 ALONSO Renault M 1'25"699 + 0'01"291 3
6. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1'25"805 + 0'01"397 3
7. 10 SATO BAR Honda M 1'25"851 + 0'01"443 3
8. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'25"925 + 0'01"517 3
9. 7 TRULLI Renault M 1'26"290 + 0'01"882 3
10. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'26"297 + 0'01"889 3
11. 12 MASSA Sauber Petronas B 1'27"065 + 0'02"657 3
12. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'27"294 + 0'02"886 3
13. 16 DA MATTA Toyota M 1'27"823 + 0'03"415 3
14. 11 FISICHELLA Sauber Petronas B 1'27"845 + 0'03"437 3
15. 18 HEIDFELD Jordan Ford B 1'28"178 + 0'03"770 3
16. 19 PANTANO Jordan Ford B 1'30"140 + 0'05"732 3
17. 21 BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 1'30"681 + 0'06"273 3
Lisaks siia siis ka nii moe pärast kvalifikatsiooni üldpildi:
P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps Laps
1. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'24"408 226.173 Km/h 3
2. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'24"482 + 0'00"074 3
3. 3 MONTOYA Williams BMW M 1'24"998 + 0'00"590 3
4. 9 BUTTON BAR Honda M 1'24"998 + 0'00"590 3
5. 8 ALONSO Renault M 1'25"699 + 0'01"291 3
6. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1'25"805 + 0'01"397 3
7. 10 SATO BAR Honda M 1'25"851 + 0'01"443 3
8. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'25"925 + 0'01"517 3
9. 7 TRULLI Renault M 1'26"290 + 0'01"882 3
10. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'26"297 + 0'01"889 3
11. 12 MASSA Sauber Petronas B 1'27"065 + 0'02"657 3
12. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'27"294 + 0'02"886 3
13. 16 DA MATTA Toyota M 1'27"823 + 0'03"415 3
14. 11 FISICHELLA Sauber Petronas B 1'27"845 + 0'03"437 3
15. 18 HEIDFELD Jordan Ford B 1'28"178 + 0'03"770 3
16. 19 PANTANO Jordan Ford B 1'30"140 + 0'05"732 3
17. 21 BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 1'30"681 + 0'06"273 3
Väga meeldiv on näha BAR-i kõrgel ja ka Alonso ja Webber on headel positisoonidel 

<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Tõmbasin arvutisse äratus programmi, täna omikul mõjus hästi 

<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Ennustaks,et etapi peafavoriidid on Ferrari ja Williams.Üllatada võib esmalt Button,miks mitte ka Sato ja Webber.McLaren tundub suht kahtlane,kuid eelmisel hooajal nad tõusid pärast kehvapoolseid kvalifikatsioone alati tugevasti.Punktidele võivad pretendeerida veel Renault'd ja Sauberid.Toyota-paras pettumus,Jordani allakäik on muidugi täiesti masendav-veel 2000.aastal heideldi tipp 3-ga kui võrdne võrdsega,kuid tol aastal vedas auto Jordanit ülimalt pidevalt alt.Minardi on Minardi.Uustulnukatest ehk ainult Klien suudab hea õnne korral etapi esikümnesse jõuda.teiste laeks on siiski reserveeritud rivi lõpp...

Super

Väga Hea algus hooajale, Ferrarid olid lausa kiiremad kui ma arvasin


Väga Hea algus hooajale, Ferrarid olid lausa kiiremad kui ma arvasin

<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net