Mehhiko ralli eel.
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 31 Mär 2003, 08:32
- Asukoht: Mustamäe
Mehhiko ralli eel.
Esialgne mitteametlik stardijärjekord:
1. 3 S. Loeb F D. Elena MC Citroen Xsara T4
2. 5 M. Grönholm FIN T. Rautiainen FIN Peugeot 307 WRC Evo1
3. 7 M. Märtin EE M. Park GB Ford Focus RS 03
4. 1 P. Solberg N Ph. Mills GB Subaru Impreza WRC04
5. 8 F. Duval B St. Prevot B Ford Focus RS 03
6. 4 C. Sainz E M. Marti E Citroen Xsara T4
7. 9 G. Panizzi F H. Panizzi F Mitsubishi Lancer WRC04
8. 2 M. Hirvonen FIN J. Lehtinen FIN Subaru Impreza WRC04
9. 11 A. Warmbold D G. Price GB Ford Focus RS 02
10. 10 G. Galli I G. d'Amore I Mitsubishi Lancer WRC04
11. 6 H. Rovanperä FIN R. Pietiläinen FIN Peugeot 307 WRC Evo1
12. 12 J. Valimäki FIN J. Honkanen FIN Hyundai Accent WRC3
13. 14 L. Perez-Companc RA J.-M. Volta RA Peugeot 206 WRC Evo3
1. 3 S. Loeb F D. Elena MC Citroen Xsara T4
2. 5 M. Grönholm FIN T. Rautiainen FIN Peugeot 307 WRC Evo1
3. 7 M. Märtin EE M. Park GB Ford Focus RS 03
4. 1 P. Solberg N Ph. Mills GB Subaru Impreza WRC04
5. 8 F. Duval B St. Prevot B Ford Focus RS 03
6. 4 C. Sainz E M. Marti E Citroen Xsara T4
7. 9 G. Panizzi F H. Panizzi F Mitsubishi Lancer WRC04
8. 2 M. Hirvonen FIN J. Lehtinen FIN Subaru Impreza WRC04
9. 11 A. Warmbold D G. Price GB Ford Focus RS 02
10. 10 G. Galli I G. d'Amore I Mitsubishi Lancer WRC04
11. 6 H. Rovanperä FIN R. Pietiläinen FIN Peugeot 307 WRC Evo1
12. 12 J. Valimäki FIN J. Honkanen FIN Hyundai Accent WRC3
13. 14 L. Perez-Companc RA J.-M. Volta RA Peugeot 206 WRC Evo3
Kuulsin raadiost, et Wilson & co olid Markko äparduse üle Rootsis üsna kurjad. Tundes Loeb-i sõidukindlust ja kiirust olevat praegune punktivahe alguse kohta liiga suur.
Noh, ei tea kas see asi nüüd nii hull on. Selge on see, et nii Markko kui Sebastien rühivad palehigis ühe ja selle ainsa eesmärgi poole. Näis, näis mis siis Mehhikos juhtuma hakkab. Lootetavasti õnnestub ka siis kasvõi näpuotsaga punktivahet vähendada.
Noh, ei tea kas see asi nüüd nii hull on. Selge on see, et nii Markko kui Sebastien rühivad palehigis ühe ja selle ainsa eesmärgi poole. Näis, näis mis siis Mehhikos juhtuma hakkab. Lootetavasti õnnestub ka siis kasvõi näpuotsaga punktivahet vähendada.
Nüüd, kui nädalake Mehhiko etappi alguseni jäänud tuleb vaid loota, et Markko on ebaõnnest nüüd lõplikult lahti saanud ja, et Ford käiks korralikult. Sõiduga peaks Markko, Mehhikos olema "küsijate" seas kindlasti. Kõigile võrdsed tingimused suhteliselt, kuigi Rovisel ja Loebil mingil määral eelnevad kogemused olemas sellelt rallilt ja teavad mida oodata. Aga nagu Rovis ise ütles, et siis ju polnud mingit konkurentsi ka, kui võit tuli seega kõik hakkab ikkagi nullist.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Natuke huumorit ka Mehhiko ralli eel:
wrc.com teatel siirdub Janne Paasonen Mehhikosse oma sarja liidrikohta kaitsma.
http://www.wrc.com/en_GB/News/2004/002/ ... POINTS.htm
Ja FIA ametlikult lehelt sain teada Freddy Loixi ja Francois Duvali profiili alt milline üks õige Belgia lipp välja näeb:
http://www.fia.com/resources/images/124 ... elgium.gif

wrc.com teatel siirdub Janne Paasonen Mehhikosse oma sarja liidrikohta kaitsma.
http://www.wrc.com/en_GB/News/2004/002/ ... POINTS.htm
Ja FIA ametlikult lehelt sain teada Freddy Loixi ja Francois Duvali profiili alt milline üks õige Belgia lipp välja näeb:
http://www.fia.com/resources/images/124 ... elgium.gif

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Siin on üks selline koduleht http://www.worldtimeserver.com/KAIKUL kirjutas:Keegi teab, mis see ajavahe meil Mehhikoga on?
Muide DELFI Autolehe Mehhiko ralli esikaheksa ennustus
1. Marcus Grönholm
2. Markko Märtin
3. Carlos Sainz
4. Francois Duval
5. Petter Solberg
6. Harri Rovanperä
7. Mikko Hirvonen
8. Jani Paasonen
Poisid on Loebi päris ära unustanud.

Rohkem pilte Mehhiko ralli teenindusalast ja saabunud ralliautodest:
http://www.rally.com.mx/modules.php?nam ... le&sid=417
http://www.rally.com.mx/modules.php?nam ... le&sid=417
Ajakava ja kiiruskatsed:
22:00 — 01:00 — Soojenduskatse
LEG 1: 12. märts — 4 kiiruskatset (108,03 km)
LEG 2: 13. märts — 6 kiiruskatset (154,34 km)
LEG 3: 14. märts — 5 kiiruskatset (132,06 km)
LEG1 : REEDE 12. märts
18:33 : SS 1 ORTEGA-LA ESPERANZA 1 (29,06 km)
19:21 : SS 2 SANTANA-CUBILETE (22,61 km)
20:44 : Flexi service A Leon (20’)
22:16 : SS 3 IBARRILLA-EL ZAUCO (27,30 km)
23:34 : SS 4 ORTEGA-LA ESPERANZA 2 (29,06 km)
01:52 : Flexi service B Leon (45’)
LEG 2 : LAUPÄEV 13. märts
16:00 : Flexi service C Leon (10’)
16:55 : SS 5 DUARTE-NUEVO VALLE 1 (25,58 km)
17:43 : SS 6 DERRAMADERO-CHICHIMEQUILLAS 1 (23,56 km)
18:59 : SS 7 EL GIGANTE-EL ZAUCO 1 (28,03 km)
20:17 : Flexi service D Leon (20’)
21:57 : SS 8 DUARTE-NUEVO VALLE 2 (25,58 km)
22:45 : SS 9 DERRAMADERO-CHICHIMEQUILLAS 2 (23,56 km)
00:01 : SS 10 EL GIGANTE-EL ZAUCO 2 (28,03 km)
01:19 : Flexi service E Leon (45’)
LEG 3 : PÜHAPÄEV 14. märts
14:30 : Flexi service F Leon (10’)
15:17 : SS 11 IBARRILLA-MESA 1 (30,47 km)
16:14 : SS 12 ALFARO-NUEVO VALLE 1 (27,85 km)
16:57 : SS 13 DERRAMADERO-COMANJILLA (15,42 km)
17:46 : Flexi service G Leon (20’)
19:18 : SS 14 IBARRILLA-MESA 2 (30,47 km)
20:15 : SS 15 ALFARO-NUEVO VALLE 2 (27,85 km)
21:55 : Flexi service H Leon (20’)
22:30 : Finiš
22:00 — 01:00 — Soojenduskatse
LEG 1: 12. märts — 4 kiiruskatset (108,03 km)
LEG 2: 13. märts — 6 kiiruskatset (154,34 km)
LEG 3: 14. märts — 5 kiiruskatset (132,06 km)
LEG1 : REEDE 12. märts
18:33 : SS 1 ORTEGA-LA ESPERANZA 1 (29,06 km)
19:21 : SS 2 SANTANA-CUBILETE (22,61 km)
20:44 : Flexi service A Leon (20’)
22:16 : SS 3 IBARRILLA-EL ZAUCO (27,30 km)
23:34 : SS 4 ORTEGA-LA ESPERANZA 2 (29,06 km)
01:52 : Flexi service B Leon (45’)
LEG 2 : LAUPÄEV 13. märts
16:00 : Flexi service C Leon (10’)
16:55 : SS 5 DUARTE-NUEVO VALLE 1 (25,58 km)
17:43 : SS 6 DERRAMADERO-CHICHIMEQUILLAS 1 (23,56 km)
18:59 : SS 7 EL GIGANTE-EL ZAUCO 1 (28,03 km)
20:17 : Flexi service D Leon (20’)
21:57 : SS 8 DUARTE-NUEVO VALLE 2 (25,58 km)
22:45 : SS 9 DERRAMADERO-CHICHIMEQUILLAS 2 (23,56 km)
00:01 : SS 10 EL GIGANTE-EL ZAUCO 2 (28,03 km)
01:19 : Flexi service E Leon (45’)
LEG 3 : PÜHAPÄEV 14. märts
14:30 : Flexi service F Leon (10’)
15:17 : SS 11 IBARRILLA-MESA 1 (30,47 km)
16:14 : SS 12 ALFARO-NUEVO VALLE 1 (27,85 km)
16:57 : SS 13 DERRAMADERO-COMANJILLA (15,42 km)
17:46 : Flexi service G Leon (20’)
19:18 : SS 14 IBARRILLA-MESA 2 (30,47 km)
20:15 : SS 15 ALFARO-NUEVO VALLE 2 (27,85 km)
21:55 : Flexi service H Leon (20’)
22:30 : Finiš
Citroen
Citroeni meeskonna sõitja Sebastien Loeb on võitnud tänavu mõlemad peetud MM-rallid ning kindlasti soovib prantslane oma võiduteseeriat ka Mehhikos jätkata. Prantsusmaa autotootja meeskonnas on Mehhiko ralli eel võimatu nõrka lüli leida — Sebastien Loeb on kiire ning 2003. aastal osalenud Mehhiko ralli rajaga tutvumisel, Carlos Sainz on kogenud ning tuntud kui sõitja, kes tihti võidab esmakordselt MM-kalendrisse kuuluvaid rallisid ning meeskonna auto Citroen Xsara on kahtlemata vastupidavaim ralliauto MM-sarjas ning samas ka väga kiire.
Loebi suurimaks probleemiks ralli eel on ilmselt reedel esimesena startimine, mis tähendab, et prantslane peab teistele teed kividest puhastama.
Ford
Fordi meeskond läheb rallile vastu oma traditsioonilise sõitjate koosseisuga ning mõlemalt ekipaažilt võib loota kohta esikolmikus. Meeskonna Focus RS WRC 03 auto on tänavu näidanud head vastupidavust ning ralli teed peaksid sobima nii autole kui ka Markko Märtinile, kes stardib rallile ühe peafavoriidina — kindlasti sooviks eestlane tuua meeskonnale viimast korda starti minema Focus RS WRC 03 auto roolis veel ühe võidu. Francois Duval ei saa Mehhiko rallil varjuda kogemuste puudumise taha, kuna pole ju peale Loebi ja Rovanperä ükski tehasemeeskonna sõitja varem Mehhiko rallil osalenud.
Peugeot
Kui Ford jätab pärast Mehhiko rallit oma praeguse ralliautoga hüvasti, siis Peugeot meeskonna 307 WRC auto jaoks on eesolev võistlus esimeseks kruusateedel. Prantsusmaa meeskond on pärast hooaja kahte esimest rallit meeskonnas Freddy Loixi välja vahetanud Harri Rovanperäga, kes 2002. aastal üle tunniajase edumaaga Mehhiko ralli võitis. Meeskonna esisõitjana läheb ralli starti Marcus Grönholm, kelle hammas veritseb ralli võidu järele, kuna pole ju soomlane pärast mullust Argentiina rallit võitjašampust pritsinud. Soomlaste duo võidušansse võib kärpida just 307 WRC auto, mis on näidanud küll väga head kiirust, kuid auto vastupidavusega on senini probleeme olnud — Mehhiko ralli eel on küll autot taas kord edasiarendatud ning parandatud probleeme valmistanud hüdraulikasüsteemi.
Subaru
Subaru toob Mehhiko rallil esmakordselt starti meeskonna uue Impreza WRC 2004 ralliauto, millel arendamisel on põhirõhk pandud auto vastupidavusele. Valitseva maailmameistri Petter Solbergi hooaeg on küll alanud mullusest paremini, kuid norralane pole tänavu veel ühtki säravat etteastet teinud — õnnestub see tal Mehhikos? Norralase meeskonnakaaslase Mikko Hirvoneni peaeesmärgiks on ka Mehhiko rallil finišisse jõudmine — soomlane on tänavu näidanud küllaltki head kiirust, kuid punktiarve on noorukesel Hirvonenil veel avamata.
Mitsubishi
Mitsubishi meeskond jätkab üllatamist, kuid kahjuks negatiivselt. Mehhiko ralli eelne testimise meeskonnal ebaõnnestus ning meeskonna sõitjate Gilles Panizzi ja Gigi Galli jaoks oleks kordaminekuks Mehhiko rallil finišisse jõudmine ning mõne punkti kogumine. Meeskonna Lancer WRC 04 auto pole tänavu näidanud ei head kiirust ega vastupidavust ning tänavune hooaeg kujuneb meeskonna jaoks ilmselt auto testimiseks ralliradadel, kuna rallide vahel seda minimaalselt tehakse.
Erasõitjad
Erinevalt hooaja kahest esimesest rallist on Mehhiko rallil stardis väga vähe erasõitjaid — kõigest kolm. Starti tulevad Antony Warmbold Ford Focus RS WRC 02 auto roolis, Jussi Välimäki Hyundai Accent WRC roolis ja Luis Perez Companc Peugeot 206 WRC auto roolis. Kaks esimest neist võivad tehasesõitjate ebaõnne korral ka oma tänavuse punktiarve avada.
PWRC
Mehhiko ralli on ka PWRC meistrivõistluste teiseks etapiks ning antud sarja favoriitidena lähevad Mehhiko ralli starti Jani Paasonen, Manfred Stohl, Daniel Sola, Marcus Ligato, Toshi Arai ja Alister McRae — pole välistatud, et WRC autodel sõitvate ekipaažide suure katkestajate arvu korral kogub ka mõni PWRC sarja sõitja MM-arvestuses punkte.
allikas: www.delfi.ee
Citroeni meeskonna sõitja Sebastien Loeb on võitnud tänavu mõlemad peetud MM-rallid ning kindlasti soovib prantslane oma võiduteseeriat ka Mehhikos jätkata. Prantsusmaa autotootja meeskonnas on Mehhiko ralli eel võimatu nõrka lüli leida — Sebastien Loeb on kiire ning 2003. aastal osalenud Mehhiko ralli rajaga tutvumisel, Carlos Sainz on kogenud ning tuntud kui sõitja, kes tihti võidab esmakordselt MM-kalendrisse kuuluvaid rallisid ning meeskonna auto Citroen Xsara on kahtlemata vastupidavaim ralliauto MM-sarjas ning samas ka väga kiire.
Loebi suurimaks probleemiks ralli eel on ilmselt reedel esimesena startimine, mis tähendab, et prantslane peab teistele teed kividest puhastama.
Ford
Fordi meeskond läheb rallile vastu oma traditsioonilise sõitjate koosseisuga ning mõlemalt ekipaažilt võib loota kohta esikolmikus. Meeskonna Focus RS WRC 03 auto on tänavu näidanud head vastupidavust ning ralli teed peaksid sobima nii autole kui ka Markko Märtinile, kes stardib rallile ühe peafavoriidina — kindlasti sooviks eestlane tuua meeskonnale viimast korda starti minema Focus RS WRC 03 auto roolis veel ühe võidu. Francois Duval ei saa Mehhiko rallil varjuda kogemuste puudumise taha, kuna pole ju peale Loebi ja Rovanperä ükski tehasemeeskonna sõitja varem Mehhiko rallil osalenud.
Peugeot
Kui Ford jätab pärast Mehhiko rallit oma praeguse ralliautoga hüvasti, siis Peugeot meeskonna 307 WRC auto jaoks on eesolev võistlus esimeseks kruusateedel. Prantsusmaa meeskond on pärast hooaja kahte esimest rallit meeskonnas Freddy Loixi välja vahetanud Harri Rovanperäga, kes 2002. aastal üle tunniajase edumaaga Mehhiko ralli võitis. Meeskonna esisõitjana läheb ralli starti Marcus Grönholm, kelle hammas veritseb ralli võidu järele, kuna pole ju soomlane pärast mullust Argentiina rallit võitjašampust pritsinud. Soomlaste duo võidušansse võib kärpida just 307 WRC auto, mis on näidanud küll väga head kiirust, kuid auto vastupidavusega on senini probleeme olnud — Mehhiko ralli eel on küll autot taas kord edasiarendatud ning parandatud probleeme valmistanud hüdraulikasüsteemi.
Subaru
Subaru toob Mehhiko rallil esmakordselt starti meeskonna uue Impreza WRC 2004 ralliauto, millel arendamisel on põhirõhk pandud auto vastupidavusele. Valitseva maailmameistri Petter Solbergi hooaeg on küll alanud mullusest paremini, kuid norralane pole tänavu veel ühtki säravat etteastet teinud — õnnestub see tal Mehhikos? Norralase meeskonnakaaslase Mikko Hirvoneni peaeesmärgiks on ka Mehhiko rallil finišisse jõudmine — soomlane on tänavu näidanud küllaltki head kiirust, kuid punktiarve on noorukesel Hirvonenil veel avamata.
Mitsubishi
Mitsubishi meeskond jätkab üllatamist, kuid kahjuks negatiivselt. Mehhiko ralli eelne testimise meeskonnal ebaõnnestus ning meeskonna sõitjate Gilles Panizzi ja Gigi Galli jaoks oleks kordaminekuks Mehhiko rallil finišisse jõudmine ning mõne punkti kogumine. Meeskonna Lancer WRC 04 auto pole tänavu näidanud ei head kiirust ega vastupidavust ning tänavune hooaeg kujuneb meeskonna jaoks ilmselt auto testimiseks ralliradadel, kuna rallide vahel seda minimaalselt tehakse.
Erasõitjad
Erinevalt hooaja kahest esimesest rallist on Mehhiko rallil stardis väga vähe erasõitjaid — kõigest kolm. Starti tulevad Antony Warmbold Ford Focus RS WRC 02 auto roolis, Jussi Välimäki Hyundai Accent WRC roolis ja Luis Perez Companc Peugeot 206 WRC auto roolis. Kaks esimest neist võivad tehasesõitjate ebaõnne korral ka oma tänavuse punktiarve avada.
PWRC
Mehhiko ralli on ka PWRC meistrivõistluste teiseks etapiks ning antud sarja favoriitidena lähevad Mehhiko ralli starti Jani Paasonen, Manfred Stohl, Daniel Sola, Marcus Ligato, Toshi Arai ja Alister McRae — pole välistatud, et WRC autodel sõitvate ekipaažide suure katkestajate arvu korral kogub ka mõni PWRC sarja sõitja MM-arvestuses punkte.
allikas: www.delfi.ee