Vahula kirjutas:Õnneks saavad kõik kuulujutud vast täna õhtuga otsa. See nn "saatuslik" koosolek peaks täna aset leidma.
Või siis tekib neid veel kõvasti juurde , kas on kuskil juttu olnud, millal see ostus(tänane) avalikuks tehakse? Kas oodatakse hooaja lõpp ära või tehakse esimesel võimalusel?
Vahula kirjutas:Õnneks saavad kõik kuulujutud vast täna õhtuga otsa. See nn "saatuslik" koosolek peaks täna aset leidma.
Või siis tekib neid veel kõvasti juurde , kas on kuskil juttu olnud, millal see ostus(tänane) avalikuks tehakse? Kas oodatakse hooaja lõpp ära või tehakse esimesel võimalusel?
Stephen @evoetr 13m13 minutes ago
@voiceofrally @JournoJason @GregKable any idea what time this meeting is?
@GregKable
@evoetr @voiceofrally @JournoJason It's on now. What's not clear is when @Volkswagen will announce the pull out. Audi waited some days.
eile veel ei uskunud seda aga täna tundub, et olukord on ikka päris tõsine...
kui see peakski juhtuma siis ma pakun et Ogier- Citroen, Mikkelsen - Toyota ja Latvala - Ford? Töötuks need mehed kindlasti ei jää kuid samas ei tea kah kui ikkagi kõikidel meestel juba järgmiseks hooajaks lepingud tehtud aga neid saab ka alati murda nagu oleme F1-s näiteks näinud.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
no las olla, tahad öelda, et kui selline mees nagu Ogier jääb ripakile et siis Citroen eelistaks temale ikkagi Lefebvret? Küll leitakse põhjuseid ja raha mehi seal vahetada.
Latvala M-sporti Tänaku ja Camilli kõrvale oleks päris hea, olekski vanad sõbrad ühes tiimis koos
see kõigest minu spekulatsioon hetkel. loodan ikka täiega, et VW minema ei lähe.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Kui enne oli raske uskuda seda juttu, siis nüüd tundub küll teema tõsine olevat. Loodame, et ikkagi nii ei lähe ja WRC ikka taaselustub. Kui VW ära kaob, siis kaob selle sarja atraktiivsus üldse ära nii palju kui seda praegu on
soca kirjutas:eile veel ei uskunud seda aga täna tundub, et olukord on ikka päris tõsine...
kui see peakski juhtuma siis ma pakun et Ogier- Citroen, Mikkelsen - Toyota ja Latvala - Ford? Töötuks need mehed kindlasti ei jää kuid samas ei tea kah kui ikkagi kõikidel meestel juba järgmiseks hooajaks lepingud tehtud aga neid saab ka alati murda nagu oleme F1-s näiteks näinud.
Äkki mehed teavad juba seda lüket ? Latvala - Tänak , saavad ju viimasel ajal kuidagi hästi läbi Soojendavad enne uut hooaega suhteid
Colin Clarke ütles selle kohta hästi, et ilmselt on VW "äriplaanides" ammu selge, kas WRC on kulu/tulu/neto-0.
Ehk - WRC'd ei saa mingil juhul vaadata ainult kuluna. Niisamuti nagu ei saa telerklaami võtta kui ainult kuluartiklit.
Aga kui nüüd peakski kõige hullem juhtuma ja VW lahkub, siis ilmselt Citroenil oleks küll ressurssi, et vähemalt üks neist meestest ära osta (mõista kes?). Aga 2? Pigem küsimus - miks peaks.
Hyundai - kui Citroen Ogieri ära ostab, siis üle jäävad Latvala ja Mikkelsen... ei näe kummalgi neist sellist lisaväärtust, et peaks nt. olemasolevate sõitjate kehtivaid lepingud raske raha eest maha kandma hakkama.
MSport - Latvala (aga miks mitte ka Mikkelsen) oleks ju tore, aga ilmselt tahab see mees ikkagi arvestavat palka. Ja kui Fordi tuge ei ole, siis jällegi kahtlane. Kui nüüd just sõitja pole nõus rahalises mõttes vaheaastat tegema (eeldame, et VW lepingust loobumisest ikka kena rulli peab maksma), et pildid püsida. Ehk siis küsimus, kas Fordis nii poolmuidu või Toyotas poolkõvalt.
Toyota - nendele oleks see muidugi ideaalne võimalus projekt käima lükata kahe kõva kogenud sõitjaga. Raha peaks olema. Ja kui sõitjal on valida, kas imeb kodus näppu või ütleme panustab Toyota tuleviku peale, siis vast teine variant ikka mõistlikum.
mcwax kirjutas:Colin Clarke ütles selle kohta hästi, et ilmselt on VW "äriplaanides" ammu selge, kas WRC on kulu/tulu/neto-0.
Asi ei ole siinkohal üldse rahas, mis kulub WRC programmile. Asi on selles, et kui VW peab koondama 10k inimest, siis neile on väga raske selgeks teha võidusõidule raha kulutamist samal ajal kui koondatakse. Tavaline tehasetööline ei näe seda reklaami kasu võidusõidus.
See on täpselt sama kui Ford WRC-st lahkus. Fordil oli vaja koondada. Wilson ise on ka samamoodi Fordi lahkumist põhjendanud.
Autosport.com-is nüüd laias laastus ametlik kinnitus ka üleval, et VW lahkub. Tundub väga tõenäoline, et Ott saab omale mitmekordse maailmameisteri meeskonnakaaslaseks ...
Kolin kirjutas:Samas nüüd võib sari kujuneda väga tasavägiseks.
Just. Eks tuleb näha ka positiivseid külgi. Näb ära ka Mikkelseni suguse mehe reaalse taseme. Julgen pakkuda, et tal on tippu harvem asja kui oli nt. VW-ga.
>
0
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Kolin kirjutas:Samas nüüd võib sari kujuneda väga tasavägiseks.
Just. Eks tuleb näha ka positiivseid külgi. Näb ära ka Mikkelseni suguse mehe reaalse taseme. Julgen pakkuda, et tal on tippu harvem asja kui oli nt. VW-ga.
Mikkelsen on järgmine aasta "kodus" äkki üldse? Ega Ogier-Latvala-Mikkelsen lihtne ei saa olema töökoha leidmine - siin nõrgemad mehed igistavad kindlasti ja loevad kui tugevad lepingud on. 2 prantslast näiteks ja Ostberg ilmselt 100% peab nüüd ise oma lõbu kinni maksma ...