Põhimõtteliselt peaks Hyundai maksma iga puudutud etapi eest 250 000$ trahvi ja kaotama meeskondlikud punktid. Millegipärast pole seda veel rakendatud
Mis veel huvitavat leidsin, nimelt peab autotootja registreerima end WRC sarjas osalemiseks 1 novembril ja maksma 20% osalemistasust. Seega võib Fordi otsust oodata juba oktoobi viimastel päevadel...
xaus kirjutas:Põhimõtteliselt peaks Hyundai maksma iga puudutud etapi eest 250 000$ trahvi ja kaotama meeskondlikud punktid. Millegipärast pole seda veel rakendatud
Mis veel huvitavat leidsin, nimelt peab autotootja registreerima end WRC sarjas osalemiseks 1 novembril ja maksma 20% osalemistasust. Seega võib Fordi otsust oodata juba oktoobi viimastel päevadel...
Fordi otsust pole siis veel siiamaani kuulda olnud!?
Kaldun nyyd teemast natuke k6rvale... Ka Subaru teatas, et nad toovad v2lja uue auto j2rgmine aasta (Mehhiko ralliks). Auto testimine juba k2ib. http://www.worldrallynews.com/cgi-bin/v ... 692,46076,
Fordi jaoks t2hendaks ju see v2ga suurt v6imalust panna kotti k6ik, mis veel kotti panna annab j2rgmine hooaeg. K6ik konkurendid on ju rajal uute autodega ja nende probleemid on arvatavasti garanteeritud
XTROY kirjutas:
Fordi jaoks t2hendaks ju see v2ga suurt v6imalust panna kotti k6ik, mis veel kotti panna annab j2rgmine hooaeg. K6ik konkurendid on ju rajal uute autodega, sellega nende probleemid peaksid olema garanteeritud
Ehe, oleks see vaid nii... Kahjuks pole rallispordis miski garanteeritud Citroenil ja Peugeotil on ju ka uued masinad tulekul.
Fordi otsust on oodata selle nädala lõpus, 1 november on viimane tähtaeg meeskondadel ennast järgmiseks aastaks registreerida.
Carlos kirjutas:Citroen jätkab ka praeguse autoga kuni 2005 hooajani.
No miskil hetkel järgmise aasta alguses peaks ju tulema uuendatud Xsara. Kas just nii radikaalselt nagu praegune Foocus, aga ilmselt siiski sisu osas oluliselt erinev.
Citroen jätkab Xsaraga küll järgmine aasta, kuid mai kuus on oodata põhjalikult uuenenud Xsara WRC-d, mil on võimsam mootor ja uundatud plastikust esispoiler.
xaus kirjutas:Citroen jätkab Xsaraga küll järgmine aasta, kuid mai kuus on oodata põhjalikult uuenenud Xsara WRC-d, mil on võimsam mootor ja uundatud plastikust esispoiler.
Lisaks väidetavalt uuendatud käiguosa, vedrustus jne. Vaevalt, et nad autoehitamist vähetõsiselt võtavad. Ma ikka väga loodan, et see uus Xsara piisavalt uuenduslik on, et aktiivselt laguneda
xaus kirjutas:Citroen jätkab Xsaraga küll järgmine aasta, kuid mai kuus on oodata põhjalikult uuenenud Xsara WRC-d, mil on võimsam mootor ja uundatud plastikust esispoiler.
Lisaks väidetavalt uuendatud käiguosa, vedrustus jne. Vaevalt, et nad autoehitamist vähetõsiselt võtavad. Ma ikka väga loodan, et see uus Xsara piisavalt uuenduslik on, et aktiivselt laguneda
Kui see aktiivselt lagunema hakkab siis peab Ford jätkama.
Muide, kui Colinil tõepoolest on raha oma Fordis sõitmise eest maksmiseks siis saab Ford ju kulusid ikka väga oluliselt kokku tõmmata. Duvali arvelt paraku. Mistõttu ma küll ei usu, et neil osalemisega järgmisel aastal miskeid probleeme on.
KuriUss kirjutas:Muide, kui Colinil tõepoolest on raha oma Fordis sõitmise eest maksmiseks siis saab Ford ju kulusid ikka väga oluliselt kokku tõmmata. Duvali arvelt paraku. Mistõttu ma küll ei usu, et neil osalemisega järgmisel aastal miskeid probleeme on.
Optik kirjutas:Kas ma saan õigest aru, et regamiseks on jäänud viimased kaks päeva, kui tahavad osaleda järgmine aasta.
Jah nii see on. Autotootja peab ennast registreerima enne 1. novembrit ja maksma 20% osalemistasudest. Ülejäänud 80% tuleb maksta 1. detsembril.
On ka võimalus, et tootja teatab oma osalemisest enne 20. detsembrit, kuid sel juhul peab ta maksma 50% rohkem osalemistasusid, mis oleks suht mõttetu. Peale 20. detsembrit pole enam võimalik tootjal registeerida, vähemalt ei saa ta tootjapunktidele sõita.
Kui Ford meeskonnana ei registreeri, siis võiks ta erameeskonnana sõita väikse raha eest.Tegelikult, mis tähtsus on meeskondlikul tiitlil? Minu jaoks null, küll aga on tähtis, et auto on pildis ja esikohal etappidel. Peso on hinnanud meeskondlikku tiitlit, aga mis meister sa oled, kui Burns tuli Subaruga maailmameistriks. Kui Markkol järgmine aasta hästi läheb on maailmameistri auto ikka Ford, olenemata sellest, kas ta on saanud teami punkte või mitte. Fordiga on ju tuldud juba mm-meistriks eraautol. Sellise teamiga nagu praegu Fordil, polegi võimalik meeskondlikuks meistriks tulla.Tehku siis panus ühele, saab ju odavamalt autot pildil hoida. Richardski mainis, et Ford on saanud vist 40 milli eest reklaami, kuna Ford on võitnud 39% asfaldi katsetest. Mis arvate?