Mehhiko ralli on vist Loebi aasta parim šanss saada kruusavõit - järgmiseks kruusaetteasteks on Xsara juba konkurentidega võrreldes aegunum ja siis juba raskem võidelda. Kui muidugi tipud ämbrisse panevad, on kõik võimalik. Aga puhta sõiduga...
Tegelikult peab mainima, et praegustes tingimustes on SuperAlly süsteem ikka päris hea Muidu oleksid mingid hullud vahed (noh, tegelt on nagunii) ja kui keegi katkestab, siis jääb võistlejaterodu aina hõredamaks - nüüd on vähemalt huvitav vaadata, kuidas vahepeal katkestanud tipud oma teed punktidesse tagasi rajavad
>
0
Viimati muutis jens, 04 Mär 2006, 23:44, muudetud 1 kord kokku.
jens kirjutas:Mehhiko ralli on vist Loebi aasta parim šanss saada kruusavõit - järgmiseks kruusaetteasteks on Xsara juba konkurentidega võrreldes aegunum ja siis juba raskem võidelda. Kui muidugi tipud ämbrisse panevad, on kõik võimalik. Aga puhta sõiduga...
Jube palju konkurente küll
Solberg ja Grönholm. Hetkel paistab, et Citroen ja Loeb on nendega üsna võrdne ning ei usu, et hooaja käigus Loeb palju neile alla jääma hakkab.
Solberg ja Loeb on ikka kuradi võrdsed küll - katsel 0,3 sekundit vahet. Peaksid nüüd ometi mõlemad pinge all vastu ja tehnikad samuti. Siis on vähemalt seal tugev võitlus koha peale, mis mujal puudub...
jens kirjutas:Tegelikult peab mainima, et praegustes tingimustes on SuperAlly süsteem ikka päris hea Muidu oleksid mingid hullud vahed (noh, tegelt on nagunii) ja kui keegi katkestab, siis jääb võistlejaterodu aina hõredamaks - nüüd on vähemalt huvitav vaadata, kuidas vahepeal katkestanud tipud oma teed punktidesse tagasi rajavad
On jah päris hea. Sel aastal on esmakordselt ralli ajaloos võimalik võtta võit ka postuumselt.
jens kirjutas:Tegelikult peab mainima, et praegustes tingimustes on SuperAlly süsteem ikka päris hea Muidu oleksid mingid hullud vahed (noh, tegelt on nagunii) ja kui keegi katkestab, siis jääb võistlejaterodu aina hõredamaks - nüüd on vähemalt huvitav vaadata, kuidas vahepeal katkestanud tipud oma teed punktidesse tagasi rajavad
On jah päris hea. Sel aastal on esmakordselt ralli ajaloos võimalik võtta võit ka postuumselt.
Ralli võitmine postuumselt ikka teoreetiline ja see ei ole küll alus kust otsast SupeRally otstarbekust hinnata.
Timberlake'i teema jätkub. Becksilt (kuidas seda peab kirjutama?) nõutakse endiselt, et miks ta Justinit mängis ralliraadios ja kiiret playlistist eemaldamist
Vormelis on ka tegelikult võimalik postuumselt etapp võita.
Liidripositsioonil teed sõidu lõpu poole surmava avarii nii, et auto blokeerib raja. Sõit katkestatakse ning arvesse läheb viimase ringi tulemus.
Karm nali küll, kuid nii see ju on
jens kirjutas:Tegelikult peab mainima, et praegustes tingimustes on SuperAlly süsteem ikka päris hea Muidu oleksid mingid hullud vahed (noh, tegelt on nagunii) ja kui keegi katkestab, siis jääb võistlejaterodu aina hõredamaks - nüüd on vähemalt huvitav vaadata, kuidas vahepeal katkestanud tipud oma teed punktidesse tagasi rajavad
On jah päris hea. Sel aastal on esmakordselt ralli ajaloos võimalik võtta võit ka postuumselt.