Teist sõitjat otsitakse. Wäike Wilson sobitatakse ka kindlasti fordi programmi.
Markko- peugeot kohta tuleb siiski lisada "tõenäoliselt", sest lepingut pidavat vaadatama uuesti üle seoses peugeoti lahkumisega sarjast. Reedel peale katkestamist oli Märtin väitnud, et see on tema viimane sõit fordis. Kas keegi nägi-kuulis midagi?
World Rally Newsis on pealkir "Ford seeks driver with budget" - ehk siis otsitakse rahakotiga sõitjat. Märtin vist nende hulka ei kuulu... Pigem näikse siin santsu olevat Hirvonenil, kes vist Subarussegi Battery (ja Mäkineni) toel sai.
See, et Hirvonen saab Fordi sõitjaks täiesti reaalne. Ja MW ütles küll Austraalias, et ta on tänulik Markkole tehtud töö eest ja tal hea meel, et Markko oma esimesed MM rallid just nende meeskonnas võitis.
Seega oli nagu selge vihje, et mees on Fordist lahkumas.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
mmargus kirjutas:World Rally Newsis on pealkir "Ford seeks driver with budget" - ehk siis otsitakse rahakotiga sõitjat. Märtin vist nende hulka ei kuulu... Pigem näikse siin santsu olevat Hirvonenil, kes vist Subarussegi Battery (ja Mäkineni) toel sai.
See käib tõenäoliselt ikka teise sõitja kohta! Ei usu et ford nüüd mõlema piloodi puhul raha sõiduoskusele eelistab
Samas võis MW sõnadest ka lootusekiire leida - ta ütles umbes nii: "Ma väga loodan, et see ei jää Markkole Fordiga viimaseks ralliks, ehkki kangesti sedamoodi paistab"
Ford otsib tõesti teist sõitjat, kes raha tooks. Esimene sõitja on ikkagi palgaline, kuid ilmselt mitte väga kõrge palgaga. Fordi on pakutud eelkõige Gardemeisterit ja Solat, ka Rovanperäl on võimalus. Ma pakun, et üks nendest kolmest sõidab järgmine aasta Fordis
Strike kirjutas:Ei saa seda 100% väita, kuid on infot, et Markko jätkab siiski ka järgmisel hooajal Fordis. Saab näha kas see info klapib või mitte.
See ei ole nüüd küll hea kui ta Fordis jätkab. Vähemaslt minu arust. Ford ei pruugi olla konkuresntis võimeline. Eriti see mootori osa, et jõuda finiise tuleb kasutada teadlikult lahjat mootarit.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Strike kirjutas:Ei saa seda 100% väita, kuid on infot, et Markko jätkab siiski ka järgmisel hooajal Fordis. Saab näha kas see info klapib või mitte.
See ei ole nüüd küll hea kui ta Fordis jätkab. Vähemaslt minu arust. Ford ei pruugi olla konkuresntis võimeline. Eriti see mootori osa, et jõuda finiise tuleb kasutada teadlikult lahjat mootarit.
Aastad pole vennad. Ma pigem muretseks Cosworthi pärast kuid usun et nad saavad asja siiski korda.
See jätaks kõik trumbid siiski Citroenile sest nagu see aasta näitas, oli Duval stabiilselt punktitoojate hulgas. Kuid kui Märtin siis Peugeot'sse ei lähe, kes Bosse kõrvale läheb? Ja kes Fordi teiseks sõitjaks? Warmold? Solal olid ju ka miskid Repsoli rahad taga ja sõitjana ta mitu korda arvestatavam kui Antony.
Nii et Ford 2005 = Markko Märtin + Daniel Sola !!!
tommi kirjutas:Peugeoti? Keegi kuskil mainis et Rovanperäl olla leping järgmiseks aastaks tehasemeeskonnaga? Kas see ei võiks üks muutuja võrrandis olla?
Mina küll Citroenist aru ei saa, kui tõepoolest palkasid Duvali - või on Citroeni jaoks oluline vaid Prantsuse siseturg? Kuidas teisiti põhjendada 2 prantslase palkamist? Ok. Duval on küll belglane, kuid see muudab väga vähe - on ta ju prantsuskeelne belglane. Minu tavainimese lihtloogika ütleks küll, et kui tugevaid sõitjaid vähegi veel võtta on, siis peaks ühes tiimis sõitma võimalikult erinevast kultuuriruumist pärit sõitjad, et ka mujal suuremat PR väärtust saada... Veider igatahes. Selles osas oli Carlos ikka meeletult palju parem valik.